mijn nederige excusesquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef Terreros85 het volgende:
laten we nou eerst ff een uitslag afwachten...leuke foto inderdaad, maar zulke foto's zijn al zo vaak langsgekomen
Everybody wants kung fu fightingquote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
Eerste keer volgens mij dat ik mee deed
Weet niet of deze al geweest is en of het goed genoeg is, maar dit wordt hem:
[afbeelding]
"Speler laat Van Gaal zien hoe het echt ging"quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Speler schakelt letterlijk en figuurlijk zijn man uit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Zal wel na werktijd worden.quote:Op maandag 7 november 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat krijgen we de uitslag ?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Rellen in Frankrijk breiden zich uit naar het stadion
De zilveren medaille mag liggen op het nachtkastje van:quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:26 schreef AversusZ het volgende:
Ich habe es nicht gewusst!
Maar de gouden medaille komt te staan op de schoorsteenmatel van:quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van der Vaart probeert de fouten van Koeman door de vingers te zien.
succes met het zoeken naar een nieuwe foto !quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef DivineJester het volgende:
Van der Vaart trekt lange neus naar Ajax.
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
'Talk to the hand, Marco...'
Hij is wel leuk hoor, maar we hebben al zo vaak gehad van:quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef AversusZ het volgende:
persoonlijk vond ik die van dvdk toch ook erg grappig, Eervolle vermelding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |