quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef E.T. het volgende:
jahaaaa![]()
![]()
![]()
Vanaf m'n nieuwe iMac!!!
Hij doet ut!!!
(en nu is m'n dochter wakker, dus is het over met spelen...)
Had je niet zo hard moeten juichen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef E.T. het volgende:
jahaaaa![]()
![]()
![]()
Vanaf m'n nieuwe iMac!!!
Hij doet ut!!!
(en nu is m'n dochter wakker, dus is het over met spelen...)
Netjes gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
[TK] Apple iBook G3 600, 12 inch
Snelste verkoop ooit.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1360quote:Apple is in trek.
GENIAAL!quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
[TK] Apple iBook G3 600, 12 inch
Snelste verkoop ooit.
Apple is in trek.
Zouden dat echte converts zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes gedaan
[..]
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1360
Je zou het haast denken...
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk opquote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je een ACD bedoelt: die hebben een dvi-aansluiting nodig en die zit niet op een iBook.
Ik heb Windows nodig voor maar 1 programma: THRSim.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Nee hoor, geen dvi via dat verloopstukquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef Tomasso het volgende:
Werkt elke wireless router gewoon voor een Mac ( iBook) ? Even een vraagje tussendoor
Gelukkigquote:
Heb het nagekeken en het is niet hetzelfde nummer, anders zou ik al het geld overgeschreven hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het referentienummer niet een duur woord voor webbestelnummer? maw dat dat exact hetzelfde nummer is?
thanks, en waar vind ik die/hoe kan ik die verwijderen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Printerbestanden (zo'n 1.5 Gig) en taalbestanden. Dan heb je al zo wat ruimte te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |