Zouden dat echte converts zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes gedaan
[..]
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1360
Je zou het haast denken...
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk opquote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je een ACD bedoelt: die hebben een dvi-aansluiting nodig en die zit niet op een iBook.
Ik heb Windows nodig voor maar 1 programma: THRSim.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Nee hoor, geen dvi via dat verloopstukquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef Tomasso het volgende:
Werkt elke wireless router gewoon voor een Mac ( iBook) ? Even een vraagje tussendoor
Gelukkigquote:
Heb het nagekeken en het is niet hetzelfde nummer, anders zou ik al het geld overgeschreven hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het referentienummer niet een duur woord voor webbestelnummer? maw dat dat exact hetzelfde nummer is?
thanks, en waar vind ik die/hoe kan ik die verwijderen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Printerbestanden (zo'n 1.5 Gig) en taalbestanden. Dan heb je al zo wat ruimte te pakken
Aha..bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef nietzman het volgende:
Taalbestanden zijn nog wel weg te donderen.
http://monolingual.sourceforge.net/
Ik ga ervan uit dat iedereen Engels gebruikt, Nederlands is zooo 1999.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je engelstalige progamma's gebruikt engels niet weggooien!
Apple.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
jessus man, mn zus heeft net dr nieuwe ibook binnen, heb gisteren die G3 uit V&A opgehaald en OSX erop getieft voor een vriendin, nog even en iedereen is aan de apple![]()
maar nu krijg ik 2x de vraag naar een overzicht van de sneltoetsen en leuke toetscombi's etc van OSX. heeft iemand hier een compleet pdfje of linkje van? (ik kom niet veel verder dan F9)
Cool!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef E.T. het volgende:
Ik zal vanavond eens een foto maken van m'n nieuw iMac (met ingebouwde iSight)en m'n iBook
(moet ik wel nog ff het buro opruimen)
Wilde net het antwoord komen posten ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef nietzman het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_fonts
Heb je dit ooit gedaan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Verander de naam van je thuismap niet
Nope...maar ik lees wel 's het eea op internet van mensen die dat wel hebben gedaanquote:
right, ik 'had' idd hetzelfde probleem.. ook op dezelfde manier opgelostquote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Tijn het volgende:
Hey, dit is wel een beetje bagger trouwens. Ik ben net geupdate naar X 10.4.3 en nu werkt m'n Pith Helmet voor Safari niet meer
[edit] Ah, Pith Helmet ook geupdate, nu werkt het weer
ik snap er de ballen niet van, wat doet het?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Download Quicksilver: geweldige programma dat zijn weerga niet kent
- al je applicaties met een simpele actie startenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:08 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ik snap er de ballen niet van, wat doet het?
zoeken? dat doet spotlight toch al?
kun je eens een paar voorbeelden geven van wat er dan zo goed aan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |