Zouden dat echte converts zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes gedaan
[..]
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1360
Je zou het haast denken...
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk opquote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als je een ACD bedoelt: die hebben een dvi-aansluiting nodig en die zit niet op een iBook.
Ik heb Windows nodig voor maar 1 programma: THRSim.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Nee hoor, geen dvi via dat verloopstukquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden dat echte converts zijn?
Ik ben best wel een fanatiek Apple gebruiker (sinds OS 7.5), maar voor een paar dingen heb ik toch nog een vaste Windowsbak staan. Al is het met de komst van m'n iBook wel 90% OSX en 10% windows geworden.
[..]
M'n iBook heeft zo'n beeldschermpoort.. ik weet niet wat daar de officiele naam van is maar volgens mij past er ook wel een DVI verloopstuk op
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef Tomasso het volgende:
Werkt elke wireless router gewoon voor een Mac ( iBook) ? Even een vraagje tussendoor
Gelukkigquote:
Heb het nagekeken en het is niet hetzelfde nummer, anders zou ik al het geld overgeschreven hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het referentienummer niet een duur woord voor webbestelnummer? maw dat dat exact hetzelfde nummer is?
thanks, en waar vind ik die/hoe kan ik die verwijderen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Printerbestanden (zo'n 1.5 Gig) en taalbestanden. Dan heb je al zo wat ruimte te pakken
Aha..bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef nietzman het volgende:
Taalbestanden zijn nog wel weg te donderen.
http://monolingual.sourceforge.net/
Ik ga ervan uit dat iedereen Engels gebruikt, Nederlands is zooo 1999.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je engelstalige progamma's gebruikt engels niet weggooien!
Apple.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
jessus man, mn zus heeft net dr nieuwe ibook binnen, heb gisteren die G3 uit V&A opgehaald en OSX erop getieft voor een vriendin, nog even en iedereen is aan de apple![]()
maar nu krijg ik 2x de vraag naar een overzicht van de sneltoetsen en leuke toetscombi's etc van OSX. heeft iemand hier een compleet pdfje of linkje van? (ik kom niet veel verder dan F9)
Cool!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef E.T. het volgende:
Ik zal vanavond eens een foto maken van m'n nieuw iMac (met ingebouwde iSight)en m'n iBook
(moet ik wel nog ff het buro opruimen)
Wilde net het antwoord komen posten ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef nietzman het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_fonts
Heb je dit ooit gedaan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Verander de naam van je thuismap niet
Nope...maar ik lees wel 's het eea op internet van mensen die dat wel hebben gedaanquote:
right, ik 'had' idd hetzelfde probleem.. ook op dezelfde manier opgelostquote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Tijn het volgende:
Hey, dit is wel een beetje bagger trouwens. Ik ben net geupdate naar X 10.4.3 en nu werkt m'n Pith Helmet voor Safari niet meer
[edit] Ah, Pith Helmet ook geupdate, nu werkt het weer
ik snap er de ballen niet van, wat doet het?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Download Quicksilver: geweldige programma dat zijn weerga niet kent
- al je applicaties met een simpele actie startenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:08 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ik snap er de ballen niet van, wat doet het?
zoeken? dat doet spotlight toch al?
kun je eens een paar voorbeelden geven van wat er dan zo goed aan is?
- Eerst via preferences alle plugins dl-enquote:Op donderdag 10 november 2005 08:45 schreef tonks het volgende:
Ik heb net quicksilver geinstaleerd.. wat kan ik er nu allemaal van leuks mee?
Dat kan. OSX install menu opstarten en op een gegeven moment vraagt hij om een keuze. Om al je documenten enzo bewaard te laten moet je dan Archive and Install kiezen (of de nederlandse variant daarvan). Hij bewaart dan volgens mij ook je oude systeembestanden dus die zal je er na je installatie ook af moeten gooien.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:43 schreef Remzz het volgende:
Is het mogelijk een instalatie te doen zodat de programma's allemaal worden gedeinstalleerd en je documenten bewaard blijven? Volgenmij kan dat in Windows wel, als ik hier de install cd erin zegt hij meteen iets of alles eraf moet, of dat hij bijvoonbeeld alleen de C/ schrijf opnieuw moet formateren/instaleren.
Ik had eerder gewoon geen zin om te rebootenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je bent btw wel laat met updaten tijn, of heb je de kat eerst uit de boom gekeken
Voor mij staat er alweer een update voor Airport klaar. 10.4.3 is pas 8 dagen geleden, moet ik weer rebootenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had eerder gewoon geen zin om te rebooten
Ja, ik zie 'emquote:Op donderdag 10 november 2005 11:05 schreef XL het volgende:
[..]
Voor mij staat er alweer een update voor Airport klaar. 10.4.3 is pas 8 dagen geleden, moet ik weer rebooten![]()
Ik wil hem ook graag, want ik lijk een VPN-probleempje te hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik zie 'emIk gooi 'em er gelijk maar achteraan, kan ik daarna hopelijk een beetje uptime opbouwen
Dan moet m'n muziek uitquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Remzz het volgende:
Waarom niet? Rebooten is toch zo gebeurt?
Dan galmt datquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Remzz het volgende:
Waarom niet? Rebooten is toch zo gebeurt?
OSX opnieuw, ik hoop dat ie mijn documenten laat staan(heb natuurlijk wel back-up's gemaakt maar toch).quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef tonks het volgende:
Wat ben je aan het installeren?
En lukt het een beetje met die torrent?
Ik had zoveel programma's geinstalleerd en geprobeert en in allemaal verschillende mappen enzo gezet dat het eigenlijk 1 grote chaos was. Dus leek het me handig dit ff zo te doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Waarom?
Volgens mij doet LimeWire sowieso geen kwaad, niet op de Mac, maar ook niet op Windows of Linux.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef E.T. het volgende:
ff vraagje...op windows doen programma's als kazaa enzo een hoop kwaad (spyware enzo) ...
doet LimeWire rare dingen op de Mac? Kan het kwaad?
Kan geen kwaad. Problemen met windows worden ook veelal veroorzaakt door bestanden die je download. Niet door het programma zelf. Voor de mac kun je wel eens bestanden tegenkomen die het niet doen, maar ze zullen nooit schade aanrichten. Limewire is alleen niet de meeste stabiele applicatie in OS X. Ik gebruik het zelden tot nooit en toch is het de applicatie die er bij mij het meeste crasht.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef E.T. het volgende:
ff vraagje...op windows doen programma's als kazaa enzo een hoop kwaad (spyware enzo) ...
doet LimeWire rare dingen op de Mac? Kan het kwaad?
IK WIL M'N iBOOK HEBBEN!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
IK WIL M'N iPOD TERUG!
Morgen is hij drie weken weg![]()
Batterij te snel (na 20 minuten) op. Morgen om 9:01 hang ik aan de telefoon met de Dixons.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:
Wat was er mis mee dan?
Kon je misschien ook beter via Apple zelf doen....quote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Batterij te snel (na 20 minuten) op. Morgen om 9:01 hang ik aan de telefoon met de Dixons.![]()
Godver de godver zeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/24576475#24576475
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef tonks het volgende:
Zullen we hem gaan doodsteken Furious?
Ik lees wel net in dat topic:quote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
Apple gebruikers moeten in harmonie leven, en neppen andere apple gebruikers niet zomaar.. wat een pauper 15 jarig kut jongentje.
[afbeelding]
Of zal het weer zo'n nigeriaan zijn die 680 bied.quote:[message=24567204,noline]DesertStorm schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:15[/message]:
[...]
Zeer netjes, een exact gelijke iBook staat op marktplaats, en daar staat al een bod van 680 euro op
Misschien hebben ze verdere studie verricht.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:22 schreef tonks het volgende:
Die mailen toch alleen maar?
Kopen?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Met wat uitbreding van geheugen is het toch nog een verdomd leuke Mac. Snap niet dat je hem nog niet verkocht hebt.
Vrouwtje/vriendin/familie?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Als ik zelf nog geen iBook had gehad zou ik het zeker overwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |