Neuh. Maar ja. Niks aan te doen. We kunnen er nu niks meer aan doen verder hè. Sportieve revanche op AZ misschien, de 20equote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Clauw ook geen fijne middag toch zeker?
maarja door die belachelijke play offs maakt t weinig uit of je 2 of 5 wordt, als het zo doorgaat zullen er wel een paar teams balen aan het einde van het seizoen, die hebben dan op 1 of 2 punten de play offs gemistquote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Nou, die begint bij Feyenoord ongeveer en eindigt bij Willem II.
had er best eentje meer kunnen zijn, Denneboom was wel weerquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Ajax heel netjes zie ik, maar 1 doelpunt tegen.
laat die doelpuntloze periode van Ajax maar net zo lang (of langer) duren als (dan) de dip van Roy Makaayquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef tong80 het volgende:
Ja en al 4 wedstrijden op rij de 0 gehouden.
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?quote:Op zondag 6 november 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
Gelukkig wel zeg, als je van statistieken houdt moet je de NBA site eens bekijken.
Ze worden bijna niet genoemd door de 'kenners', goede zaak dus.quote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maken de Pistons een kansje dit jaar ?
quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Dat hoge aantal tegengoals baart me wel zorgen.
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangeslotenquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Noca het volgende:
Nog een rondje azijn aub.
Dat was ook wel nodig, die 5 anderen waren al door de ajacieden geleegd.quote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ziejewel maargoed dat ik een heel fust heb aangesloten
Doe mij dan maar een roosviceetjequote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
er wordt meer azijn dan bier gedronken hier![]()
ik heb geen zin in bierquote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf vrolijk hoor
Doet wat water bij de azijn en zet wat balletjes ernaast
ik maakte nog het geintje thuis, dadelijk een foto finnish..... is het bijna een fotofinnish gewordenquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Een vrouw van 85 wint een Cabriolet bij de sponsorloterij.
Die gaat de blitz maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
beginnen we weer met Groningen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo De Wedstrijden kijken, drie keer raden welke wedstrijd match of the week isHeb er zo'n zin in
voor de cd's blijft de oude brander nog het bestequote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit me hier een partij op te Fok!en
M'n net aangeschafte DVD brander brandt dus letterlijk alleen DVD's
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGG
Nu moet ik m'n oude 16speed cd bakker van zolder pakken !
ach kom een beetje doorbijten, zet je PSV bril maar opquote:Op zondag 6 november 2005 19:01 schreef Noca het volgende:
Vandaag vind ik de wedstrijden een stom programma, geen zin om te kijken.
Volgens mij deze week niet, maar het is wel motwquote:
Net vanavond nietquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Vom het volgende:
[..]![]()
Ze lurkt hier voor spuiten en slikken![]()
Ik ben naar de voetbal, eerste competitiewedstrijd voor mij dit seizoen
Mazzel Hools
quote:Op zondag 6 november 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij deze week niet, maar het is wel motw
Ah, Utrecht eerst. Waar is Eilandje eigenlijk
probeer iets met een mesquote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk dat Sophie dus meeleest dat ik haarvind
Denk hetquote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd geen Groningen, dus ze zijn de laatste wedstrijd?
Ik heb in het spuiten en slikken topic gevraagd of ze wil neuken.Nog geen reactie gehad helaas.quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik lees nu eigenlijk pas de TT.
leuk dat Sophie dus meeleest dat ik haarvind
ik ben bang dat ze dat verkeerd op zal pakken, als ik haar een mes opstuurquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb in het spuiten en slikken topic gevraagd of ze wil neuken.Nog geen reactie gehad helaas.
Heren Heren, ..........en Karel van der Graaf hoorde de kogels langs zijn oren vliegen.quote:
quote:
Dat kun je wel zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]die was ff een partij pissig zeg
quote:Op zondag 6 november 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
Mod-wissel op VBL!
Ik kom er nu pas achter
Jawel, maar ik dacht er eigenlijk niet over naquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
het was je nog niet opgevallen dat ik blauw ben?
het kwam dus heel natuurlijk op je overquote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht er eigenlijk niet over na
mij iig nietquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
het was je nog niet opgevallen dat ik blauw ben?
Ja-wel-hel! Als troost!quote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Grongingen verloren, dan krijg je ook geen ijsje hé![]()
![]()
Jeetjequote:
nee NECquote:Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef borisz het volgende:
werd feyenoord weer als laatste uitgezonden?
Nee, NEC-Ajax.quote:Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef borisz het volgende:
werd feyenoord weer als laatste uitgezonden?
Succesquote:Op zondag 6 november 2005 21:59 schreef DeTolk het volgende:
Pakt nog een biertje van Clau, en zegt welterusten Hools!
Laat me in slaap zingen door Bert Visscher.
Eilandjequote:Op zondag 6 november 2005 21:59 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaautje!
(verdriet verdrinken na de 4-0?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |