En die klopt nog ook?quote:
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En die klopt nog ook?![]()
We gaan vooruit![]()
Was wel erg gezellig hoor vannacht. zelden midden in de nacht en in m'n uppie zo hard zitten lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.![]()
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:42 schreef Pinball het volgende:
PH52, Ik denk dat je beter die OP van APK over kan nemen in jouw OP?
Alsof mensen dat zo gaan lezen.
Even kopieren en in je eigen OP inplakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Snaptnix ++ => Omdat ze als enige hier in het topic wél aan mij dacht voor de lijst![]()
Bep ++ => Omdat we elkaar zo goed begrijpen(Bep toegevoegd)
Luciano -- => Omdat ie zo lastig is (Luciano toegevoegd)
als we dan toch weer aan gaan passenquote:
Kijk nog 'nsquote:
done!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Zw0rld het volgende:
Flugeltje ik had een foutje gemaakt.
Petidali had ik niet verhoogd. die moet op 19 staan.
AUB aanpassen. thanks.
ja welke lijst moet ik nou nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef PH52 het volgende:
Zo gaat-ie goed, nu ff opletten dat Cuall de juiste punten meeneemt.![]()
Mijn laatste lijst klopt helemaal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
De laatste van flugeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
Goed ik ga beginnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall go for it!!!!![]()
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef nachtzuster het volgende:
leuk, ik ga ook even stemmen![]()
edit: of ga jij eerst muizemeis?
Ja mooi he! Was echt geniale zet van jequote:
Die minstemmen heb je van mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
keej, ben al bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topic![]()
Nou de -- stem voor jou staan gewoon op deze pagina hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltjequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die minstemmen heb je van mijEn je hebt het ook aan mij te danken dat je nu in het lijstje staat...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef luciano het volgende:
[..]
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltje
[ http://images.fok.nl/s/hammer.gif ] @ flugeltje
Huhquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
Maar heb nog steeds geen lijstje van je gezien
Muizemuisquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef muizemeis het volgende:
Cuall krijgt ook ++ want die vind ik meestal erg grappig
Nee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik best even doen, maar weet niet of er iemand aan het stemmen is. Krijgen we straks weer een complete chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
GMTAquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef luciano het volgende:
Ik was net hetzelfde aan het posten miezemaus , heheheh
Scanman: 23quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Die van jou is bij deze dus vervallen, jezelf punten geven mag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
Ik doe wel even een poging, misschien kan iemand het even nakijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Heb de mijne al weggehaald zoals je ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
ik word gewoon genegeerd hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..
3 dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
2 mensen met lijstjes op volgorde van punten en 2 verschillend.
We moeten een soort Rob benoemen, dan kan die alle wijzigingen in de lijst doorvoeren en af en toe plakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
3 dus![]()
ehm zal ik mijne dan maar weer weghalen?![]()
Nee joh, gaat prima de lux toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef Showtime het volgende:
Je kan beter max 10 users nemen en beginnen met stemmen. Users die afvallen onderaan het lijstje bij de afvallers toevoegen en een nieuwe kandidaat selecteren. Met zo een lange lijst wordt het een zooitje omdat het teveel onderhoud en overzicht vergt.
Zo ben ik echt niet hoor , je hebt tenslotte rood haar vertelde je me geloof ik in het roosendaal topic .....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Veel handiger
Muizemeis ik zal het morgen als ik weer aan de beurt ben weer op alfabetische volgorde zetten hoor, die APK denkt dat hij maar alles mag bepalen
![]()
Hij gaat steeds meer overeenkomsten met Rob hebben![]()
Rob <--> APK.... wel allebei drie letters... hmmm dat geeft te denken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Veel handiger
Muizemeis ik zal het morgen als ik weer aan de beurt ben weer op alfabetische volgorde zetten hoor, die APK denkt dat hij maar alles mag bepalen
![]()
Hij gaat steeds meer overeenkomsten met Rob hebben![]()
phileine je moet jezelf niet neer halen, ik vind dit een topic van hoge kwaliteit hoor, hier leer je de mensen pas echt kennen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:59 schreef phileine het volgende:
poeh he, deel 2 al
![]()
(op TWoP loopt dit spel over ongeveer elke tv-serie, echt geweldig om te zien wat er allemaal gebeurt en wat mensen allemaal verzinnen. Het slaat nergens op, maar tóch is het op een of andere manier spannend)
Deze opmerking gaat je twee punten kosten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef muizemeis het volgende:
Rob <--> APK.... wel allebei drie letters... hmmm dat geeft te denken..
Fuck the Roelsquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Als je de puntenvolgorde aanhoudt kun je zien wie in de gevarenzone zit.
Ik weet zeker dat het niet klopt, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:07 schreef teamlead het volgende:
weten we ondertussen zeker dat het lijstje klopt nu? ging vannacht nogal lastig
[Chantal mode]quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Jappie het volgende:
Waar zijn mijn 2 punten gebleven [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Jappie het volgende:
Waar zijn mijn 2 punten gebleven [afbeelding]
Je hebt de verkeerde lijst gepakt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:29 schreef Jappie het volgende:
Owkee...here goes nothing
Ik geef cuall ++2 omdat ze aan me gedacht heeft![]()
Rica --2 omdat ik daar geen hoogte van kan krijgen (weet je zelf wel wie je bent ? )![]()
Peter2000 --2 omdat ik daar een heel hoog Joostgevoel van krijg
Scanman: 12
Milagro: 21
Falco: 19
CartWOman: 5
teamlead 19
Petitdali 11
Pinball: 3
Bep 17
Arcee: 14
Flugeltje 2
Bus Watcher: 7
Kribbet: 17
Coos: 17
Gert: 7
Isabeau: 8
Lovebear: 13
Snaptnix: 17
trevanian 13
Cuall 19
Muizemeis: 17
PC eend: 24
Peter6000: 15
versabommie: 11
WickedAngel 17
Avonne 15
BBScanner 15
Sanne: 15
Shirley 15
APK: 9
Bong4002: 15
Day 15
Delta: 12
Djoj: 15
Foreverblue: 15
Jappie: 17
Style: 15
Thevulture: 15
Supermom: 15
Zoalshetis: 15
Zw0rld:15
Luciano: 13
LekkerSimpel 13
Regenworm: 13
Rica 11
Loedertje: 1
Leuk spel![]()
![]()
Het blijft humor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde lijst gepakt...![]()
Jappie is bewust aan het kloten, hij heeft alle punten aangepastquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het blijft humor.![]()
![]()
Geweldig dit spel![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jappie is bewust aan het kloten, hij heeft alle punten aangepast![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
iemand die de correcte lijst weet?
KUNNEN JULLIE NIET LEZENquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:28 schreef cuall het volgende:
Ik zal mijn fout even herstellen Jappie![]()
Afblijven van de lijst stelletje mongolen![]()
Daar stond alleen 'mongolen', niets over autisten, dus ik voelde me niet aangesproken.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar stond alleen 'mongolen', niets over autisten, dus ik voelde me niet aangesproken.![]()
Deze punten van Jappie kunnen er ook nog bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:29 schreef Jappie het volgende:
Owkee...here goes nothing
Ik geef cuall ++2 omdat ze aan me gedacht heeft![]()
Rica --2 omdat ik daar geen hoogte van kan krijgen (weet je zelf wel wie je bent ? )![]()
Peter2000 --2 omdat ik daar een heel hoog Joostgevoel van krijg
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze punten van Jappie kunnen er ook nog bij.
Wil jij dan mijn 2 punten erbij zetten voor Jappiequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:51 schreef lovebear het volgende:
Goeiemiddag
Ga nu ff mijn stem uitbrengen
Maak ze gekquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze punten van Jappie kunnen er ook nog bij.
gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn 2 punten erbij zetten voor Jappiedaar heeft hij nog recht op
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Mazzelaar, nu heb je 2 punten teveel gekregen.
ik zeg niks meer
quote:
Zolang het maar leuk isquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
dit wordt is het meest chaotische topic ooit!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -- dat weet ze zelf wel, ik schijn de reden niet online te mogen zetten. En ik moet zelfs mijn internetopties-geavanceerd ' animaties op webpagina`s afspelen' afvinken, omdat de avatar te storend is
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
Hierbij de aangepaste lijst![]()
De motivatie van Peter6000 is ontoereikend en wordt derhalve niet opgenomen![]()
Cuall krijgt er als troost 2 punten bij wegens onterecht bashen
Peter6000 verliest er 2 door zijn ontoereikende motivatie
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef versabommie het volgende:
Ohw nieman d bezig? Dan doen ik nu ff m'n punten ....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef Gert het volgende:
Als er tóch niemand bezig is dan ga ik nu effe..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef Pinball het volgende:
Als jullie dan toch tegelijk doen doe ik ook mee.
Ah wat liefquote:Scanman +2 Omdat ik me echt het lazerus provoceer maar hij er gewoon relaxed onder blijft ....Grrrrrrrrrrrrrrrr!
Snaptnix +2 voor de gezellige avond gisteren !
Lovebear +2 omdat er vlees aan zit!
Liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:56 schreef lovebear het volgende:
Snaptnix ++ is lief en goed team![]()
Versabommie ++ kan goed met m lachen
Pinball ++ was je gister vergeten![]()
Was erg gezellig jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef versabommie het volgende:
Scanman +2 Omdat ik me echt het lazerus provoceer maar hij er gewoon relaxed onder blijft ....Grrrrrrrrrrrrrrrr!
je hebt de verkeerde lijst genomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef versabommie het volgende:
zo ik zijt gereed!
Ja, maar die zetten we er vannacht wel weer stiekem tussen als iedereen toch te dronken is om te tellen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Gaat lekker zo
ZIjn die extra punten van jappie ondertussen al weer weggehaald?
Die van jou ook.quote:
Pinballquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar die zetten we er vannacht wel weer stiekem tussen als iedereen toch te dronken is om te tellen.
wat een butttopic...ik maar lezen en proberen de goede lijst te pakken maar nee hoor..quote:
Foeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar die zetten we er vannacht wel weer stiekem tussen als iedereen toch te dronken is om te tellen.
klopt wel hoor. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat een butttopic...ik maar lezen en proberen de goede lijst te pakken maar nee hoor..
nouja scan, snaptnix en lovebear +2 allen!!!
Gelukkig, wor helemaal gek van dit topic!quote:klopt wel hoor. Laat je niet gek maken![]()
Laat je niet gek maken hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat een butttopic...ik maar lezen en proberen de goede lijst te pakken maar nee hoor..
nouja scan, snaptnix en lovebear +2 allen!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoor![]()
je heb t goed gedaan![]()
Jij begon met t doorelkaar gooienquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
helemaal niet
![]()
![]()
stelletje mongolen hier zeg
![]()
Nou dan ga ik maar eens stemmen he!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
Hierbij dan de juiste lijst![]()
Motivatie hier vermelden:
Met de punten van Bommeltje erbijen de gemiste punten voor Loedertje
APK: 15
Arcee: 17
Avonne 15
Bep 17
Bong4002: 15
BBScanner 15
Bus Watcher: 19
CartWOman: 19
Coos: 17
Cuall 19
Day 15
Delta: 15
Djoj: 15
Falco: 19
Flugeltje 19
Foreverblue: 15
Gert: 17
Isabeau: 17
Jappie: 19
Kribbet: 17
Loedertje: 11
Lovebear: 19
Luciano: 13
LekkerSimpel 13
Milagro: 21
Muizemeis: 17
PC eend: 17
Peter6000: 15
Petitdali 19
Pinball: 21
Regenworm: 13
Rica 13
Supermom: 15
Sanne: 15
Shirley 15
Scanman: 25
Snaptnix: 21
Style: 15
Thevulture: 15
trevanian 17
teamlead 19
versabommie: 19
WickedAngel 17
Zoalshetis: 15
Zw0rld:15
Hé hé, is ie eindelijk weer goed![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar eens stemmen he!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
De motivatie van Peter6000 is ontoereikend en wordt derhalve niet opgenomen![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik moet nog 9 1/2 uur wachten
Ach je kan ook nu posten loopt toch door elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik moet nog 9 1/2 uur wachten
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je kan ook nu posten loopt toch door elkaar
Ik hou het toch maar op één keer per dag. Lijkt me wat eerlijkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar t goede lijstje aanhoud
lovebearquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef lovebear het volgende:
Als je maar t goede lijstje aanhoud
1 keer is grappig.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 keer is grappig.
2 keer is fijn voor Lieske, dan snapt zij het ook.
3 keer en vaker is Dido.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou het toch maar op één keer per dag. Lijkt me wat eerlijker
Ging ook niet over iemand in het bijzonder hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb maar één keer gestemd hoor!
![]()
Er wordt hier gewoon niet goed opgelet en onjuist gestemd, dat heb ik alleen eventjes gecorrigeerd![]()
*proest*quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb maar één keer gestemd hoor!
![]()
Er wordt hier gewoon niet goed opgelet en onjuist gestemd, dat heb ik alleen eventjes gecorrigeerd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 keer is grappig.
2 keer is fijn voor Lieske, dan snapt zij het ook.
3 keer en vaker is Dido.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ook niet over iemand in het bijzonder hoor![]()
Menno is evil.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef cuall het volgende:
nog even en dan ben ik de Menno van dit topic
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Menno is evil.
Het schijnt dat hij banden heeft met Al Quenda
Jij niet.
Ik heb my-smilies.de geblocked, èn animaties uitstaan. Ik heb dus een hoop moeite moeten doen om jouw bericht te ontcijferen, maar het is gelukt.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb my-smilies.de geblocked, èn animaties uitstaan. Ik heb dus een hoop moeite moeten doen om jouw bericht te ontcijferen, maar het is gelukt.![]()
![]()
Oh, nu ineens weer wél?quote:
Hoe doe je dat?quote:
Met de adblock extensie van Firefox. En sterker nog, ik heb dat juist gedaan voor die jostidingen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Gert het volgende:
Hoe doe je dat?
Verdwijnen dan ook die über-trieste josti-smilies van regenworm?
Is goed letten we op elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
lovebear![]()
Zal wel op je letten mag niet sjoemelen.![]()
stemmen en jezelf even op 15 pnt in het lijstje zettenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef Ferdii het volgende:
ik sta er niet bijkan ik mezelf nog toevoegen?
Ik ook, met dezelfde reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:19 schreef Pinball het volgende:
Met de adblock extensie van Firefox. En sterker nog, ik heb dat juist gedaan voor die jostidingen inderdaad.
Je moet ff t lijstje copieren jezelf erin zetten en stemmen maarquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef demins het volgende:
Ben ik er al uit gestemd? Of heb ik er nooit ingestaan?
Wie moet je kietelen om er in te komen?
Niemand!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef demins het volgende:
Ben ik er al uit gestemd? Of heb ik er nooit ingestaan?
Wie moet je kietelen om er in te komen?
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiechtquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
Cuall 19
10 strafpuntenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiecht
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:
ik denk telkens een foto van Tanja te zien (verzekeringen reclame)quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
Die zie ik dan weer nooit. Zal wel flash zijn, dat werkt bij mij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:10 schreef avonne het volgende:
ik denk telkens een foto van Tanja te zien (verzekeringen reclame)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt jezelf er effe 4 punten bij gegeven, smiecht
www.denieuwezorgverzekering.nlquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik geniet overigens bij elke F5 wel van die uitermate komische 'grote piemel' reclame, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
18 strafpunten!quote:
Ah, bedankt!quote:
owquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:17 schreef cuall het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb er van Jappie 2 gekregen en dan nog mijn bonuspunten voor het onterecht bashen en de onvoldoende motivatie van Peter6000
wordt het dus............19
mag je 4 mensen punten geven ?quote:
Neej 3 mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag je 4 mensen punten geven ?
ah joh...la gaan...dat mokkel is niet niet goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dikke sanctie opleggen, bijvoorbeeld de helft van haar punten overhevelen naar Versabommie, DAT zal haar leren!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah joh...la gaan...dat mokkel is niet niet goed![]()
![]()
Nee 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga je je punten niet netjes delenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dikke sanctie opleggen, bijvoorbeeld de helft van haar punten overhevelen naar Versabommie, DAT zal haar leren!
Trouwens Muizemeis is vanaf dag 1 niet haarzelf dus die zal er niet lang bij staan! Met haar tactiek win je echt de pot niet!
Ik vroeg gisteren nog aan muizemeis wie ze nou eigenlijk was en ze wist het zelf niet eens meer. Haar woorden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
Ik hoorde muizemeis en cuall straks praten over jou, Jappie. Ik hoorde niet precies wat ze zeiden, maar volgens mij gingen ze jou er uit stemmen.
En versabommie, van jou zeiden ze dat je kleine schapen was of zo? Ik verstond het niet helemaal.
Hoezo? Heb ik een sanctie gehad dan? D8 't nie he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga je je punten niet netjes delen![]()
Das nou ni liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb ik een sanctie gehad dan? D8 't nie he?
Nee hoor. En dat je even gemakshalve je eigen strafpunten vergeten bent zullen we ook door de vingers zien, voor deze ene keer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
Ik heb hier toch iets goed te maken![]()
Ik heb alle stemmers van vandaag (tot nu toe) op een rijtje gezet
<snip>
zijn jullie nu niet meer boos op me
![]()
Ben het er helemaal mee eens dat iedereen wel z'n motivatie kenbaar moet maken. Anders is er ook geen lol aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
IkIk vind wel dat iedereen wel bovenaan even moet zeggen wie hij/zij nomineert en een motivatie
zijn jullie nu niet meer boos op me
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef lovebear het volgende: ni
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef lovebear het volgende: ni
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. En dat je even gemakshalve je eigen strafpunten vergeten bent zullen we ook door de vingers zien, voor deze ene keer.![]()
![]()
denk dat ie doelt op 2x ni ipv niet/niequote:
Deze afkorting gebruik ik altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
denk dat ie doelt op 2x ni ipv niet/nie![]()
Mij boeit het ook helemaal niets hoor. Is toch duidelijk wat er staat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Deze afkorting gebruik ik altijd![]()
Dat is lang geleden dat dat zo vroeg op de avond al aan me gevraag werd.quote:
Ja, kreeg t ook tehoren dat het irritant was, vind lief dat het even gezegt werdquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij boeit het ook helemaal niets hoor. Is toch duidelijk wat er staat.![]()
Wel dat je eerst gewoon maar doortypte zonder hoodletters en leestekens, dat was wel vervelend om te lezen![]()
Ik zeg niets.quote:
Even wachten tot het wat later is, dan zijn ze allemaal ti-hipsy.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Jappie het volgende:
Mooi Lijstje cuall...tijd om het maar weer eens grondig door de war te schoppen
Is ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef lovebear het volgende:
Lette er zelf niet op maar nu wel, hoop dat t nu veel beter is![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja, kreeg t ook tehoren dat het irritant was, vind lief dat het even gezegt werd![]()
Lette er zelf niet op maar nu wel, hoop dat t nu veel beter is![]()
Oei das niet best, maar je kan t ook ni ruiken hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Is absoluut stukken beter![]()
Ben erg blij dat je posts nu stukken begrijpelijker zijn.
En ik spreek uit principe nooit meer iemand aan op zijn/haar taalgebruik. Die fout heb ik ooit een keer gemaakt op een forum en toen bleek dat ik te maken had met iemand met dyslexie. Kon ter plaatse wel door de grond zakken van schaamte. Dat was dus 1x maar nooit meer
Ach, weet je wat, ik ga gewoon even helemaal, compleet offtopic. Tot nu toe doen we ongeveer 1 lijstje per 20 posts, dus die ene van mij kan er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef Snaptnix het volgende:
En ik spreek uit principe nooit meer iemand aan op zijn/haar taalgebruik. Die fout heb ik ooit een keer gemaakt op een forum en toen bleek dat ik te maken had met iemand met dyslexie. Kon ter plaatse wel door de grond zakken van schaamte. Dat was dus 1x maar nooit meer
Zal je vertellen, ik hoef voor mijn werk al jaren niet meer zelf brieven te schrijven of correspondentie te doen. Ik hoef enkel verslag steekwoorden aan te leveren en een ander doet het voor me. Dat heeft als gevolg dat ik de afgelopen jaren zover achteruit ben gegaan met m'n grammatica en spelling dat ik overweeg om weer mijn boeken van de basisschool erbij te gaan pakkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach, weet je wat, ik ga gewoon even helemaal, compleet offtopic. Tot nu toe doen we ongeveer 1 lijstje per 20 posts, dus die ene van mij kan er ook nog wel bij.
Ik ga dan zaniken over het feit dat half Nederland plotseling dysletisch is als ze op hun MSN taal aangesproken worden, terwijl 80% gewoon luie flikkers zijn voor wie het teveel moeite is om enigszins normaal te typen. Dus liever 1 keer mijn (oprechte) excuses aanbieden aan iemand met dyslexie, en 10 keer proberen om de ergste MSN taal uit te bannen.
Ik heb gezien hoe de invoering van rekenmachines (een hulpmiddel om te rekenen) ons vermogen om te hoofdrekenen in enkele jaren tot bijna 0 heeft gereduceerd.
Ik ben doodsbang dat SMS, MSN en IRC (hulpmiddelen om te communiceren) hetzelfde effect gaan hebben op ons vermogen om met elkaar te discussiëren.
Dat rekenen boeit me niet, maar ik denk dat communicatie essentieel is voor een samenleving. En van een incidentele tussen-n of d/t fout lig ik niet wakker, maar als het vermogen van mensen om met elkaar gedachten uit te wisselen niet meer verder gaat dan 'Sup, tgawel :S, Btje veel ni? d8 ff l8er' denk ik dat we slecht bezig zijn.
Dus mijn gezeik over taal is gewoon mensenliefde, niets meer en niets minder. Een rare verdaaide vorm misschien, maar toch.![]()
Zo, ik ben mijn ei weer kwijt.
Niemand?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:31 schreef Zw0rld het volgende:
Als ze ons fokkers nou in dat huis zouden stoppen.
Hoelang houden we met elkaar uit
Wanneer gaat er bloed vloeien
Zeg Pinball je bent lief hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach, weet je wat, ik ga gewoon even helemaal, compleet offtopic. Tot nu toe doen we ongeveer 1 lijstje per 20 posts, dus die ene van mij kan er ook nog wel bij.
Ik ga dan zaniken over het feit dat half Nederland plotseling dysletisch is als ze op hun MSN taal aangesproken worden, terwijl 80% gewoon luie flikkers zijn voor wie het teveel moeite is om enigszins normaal te typen. Dus liever 1 keer mijn (oprechte) excuses aanbieden aan iemand met dyslexie, en 10 keer proberen om de ergste MSN taal uit te bannen.
Ik heb gezien hoe de invoering van rekenmachines (een hulpmiddel om te rekenen) ons vermogen om te hoofdrekenen in enkele jaren tot bijna 0 heeft gereduceerd.
Ik ben doodsbang dat SMS, MSN en IRC (hulpmiddelen om te communiceren) hetzelfde effect gaan hebben op ons vermogen om met elkaar te discussiëren.
Dat rekenen boeit me niet, maar ik denk dat communicatie essentieel is voor een samenleving. En van een incidentele tussen-n of d/t fout lig ik niet wakker, maar als het vermogen van mensen om met elkaar gedachten uit te wisselen niet meer verder gaat dan 'Sup, tgawel :S, Btje veel ni? d8 ff l8er' denk ik dat we slecht bezig zijn.
Dus mijn gezeik over taal is gewoon mensenliefde, niets meer en niets minder. Een rare verdaaide vorm misschien, maar toch.![]()
Zo, ik ben mijn ei weer kwijt.
waag het eens, gaat je punten kosten hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Jappie het volgende:
Mooi Lijstje cuall...tijd om het maar weer eens grondig door de war te schoppen
Ik denk dat ik als een roel van bed naar bed zou vliegen maar dan zonder vage mannenregels...gewoon flowerpower in het bb huis zeg ik dan !quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Pinball je bent lief hoor![]()
Maar gaat niet overal op.
Irl kan ik ook goed communiceren,Ik lul je vaak de oren van t hoofd.
En msn taal soms is t te erg ja overal cijfers als woorden word er gek van.
Maar zal gek zijn als ik hele woorden ging schrijven als je de afkorting ook begrijpt.
Zoals mijn ni btje enz.
Zo ook ff mn ei kwijt![]()
![]()
nOU lOVebaAH, AH ziJn ERgERuH vARIanTUh!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Pinball je bent lief hoor![]()
Maar gaat niet overal op.
Irl kan ik ook goed communiceren,Ik lul je vaak de oren van t hoofd.
En msn taal soms is t te erg ja overal cijfers als woorden word er gek van.
Maar zal gek zijn als ik hele woorden ging schrijven als je de afkorting ook begrijpt.
Zoals mijn ni btje enz.
Zo ook ff mn ei kwijt![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nOU lOVebaAH, AH ziJn ERgERuH vARIanTUh!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja mooi mooi ...daar kan ik me echt he-le-maal kapot aan ergeren ...die breezerdebielen!quote:
Bedoel mooi met ondertoon dat je dat uit je krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja mooi mooi ...daar kan ik me echt he-le-maal kapot aan ergeren ...die breezerdebielen!
Sowwie...quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben net Tanja, dusse... zou je uberhaupt met mij in 1 huis willen?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
Ik heb alle stemmers van vandaag (tot nu toe) op een rijtje gezet
Ben uitgegaan van een start van 17 punten
Zaterdag 5 nov
-knip-
Teamlead
day --
muizemeis ++
peter6000 ++
SuperMOM
Ik geef Muizemeis 2 punten en ook avonne geef ik 2 punten , tevens geef ik Flugeltje 2 punten (mag geen - punten geven heb ik door
-knip-
De bijgewerkte lijst (echt eerlijk gedaan hoor)
-knip-
Muizemeis: 21
-knip-
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet dat ik pérse voor chaos wil zorgen hoor... maar als ik begin met 15 en ik krijg er twee keer twee stemmen bij...
kijk dát ik ga winnen, oke, maar dan wel eerlijk he
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
Ben uitgegaan van een start van 17 punten
Geweldig, en daar lees ik overheenquote:
Ja hoor, en als je ook mee wilt doen moet je jezelf aan de lijst toevoegen, start met 17 punten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:14 schreef Kolomo het volgende:
Heeft iedereen al gestemd vandaag ofzo, dat er zoveel niet-lijstjes-posts staan?![]()
Enne, mag je ook stemmen als je zelf niet in de lijst staat?![]()
Ja, het principe ken ik uit het 'gewone' survival game topic. Ik zal eens kijken, eigenlijk moet ik eerst weer even wat meer gaan posten, ben een tijdje behoorlijk afwezig geweest door vakantie. Maar ik stond van de week wel nog op nr 69 van het absolute post-aantallen lijstjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, en als je ook mee wilt doen moet je jezelf aan de lijst toevoegen, start met 17 punten.
Bovenaan vermelden wie je nomineer, welke punten je geeft en je moet het motiveren
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb niemand -- gestemdquote:
Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb nieman -- gestemd
Ok snap er nix meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.
avonne
Petitdali 15 ++ als de best Fok!-fake-PIKker
Loverbear -- omdat hij een zij bleek te zijn
Regenworm -- omdat zij een hij bleek te zijn
Pinball
APK-- Mij vergeten
Day-- Mij vergeten
lovebear-- Mij vergeten
Versabommie
Scanman +2 Omdat ik me echt het lazerus provoceer maar hij er gewoon relaxed onder blijft ....Grrrrrrrrrrrrrrrr!
Uitgaande van start van 17 is dat dus idd 15. De eerdere lijst was dus verkeerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb niemand -- gestemd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef Ferdii het volgende:
-- loedertje, de eerste die het huis gaat verlaten![]()
Deze stemmen tellen nog voor de zaterdag hoor Loedertje, jij had nog niet gestemd, maar je mag niet op jezelf stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn stemmen voor vandaag.
Loedertje -3
Apk + 3 !
verkeerde lijst apkquote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Scanman -- Judas.
Loeder ++ Liev.
Regenworm -- Waarom leeft dat figuurHersenloos gezeik
Vertel.quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
verkeerde lijst apk![]()
Foei als TS nie eens melden dat je gaat stemmen, is dat nou het goede voorbeeld geven![]()
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.quote:
Nou FOEI APKquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
Zeker weten?quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
quote:
edit nm.quote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
is bezig
quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef pimmutjuh het volgende:
Ik ga nu stemmen!
laat mij nou ff eerstquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet ui. ga even stemmen nu. Verwerk de rest wel even
Nee, na Peter mag jijquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef pimmutjuh het volgende:
Oh, ik mag nog niet?
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben jij de baas en weet je dat zeker?
nee hoor ben niet de baas...... absoluut niet. APK is de baasquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Mag ik nu?quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmen
Nee jij mag na pimmetjuhquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Braaf op je beurt wachten Bommiequote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
Oei dat klinkt engquote:
en nu ?quote:
GA JIJ NOU EERST EENS LEREN LEZEN EIKELquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -2 volgens mij speelt ze vals (na de uitgebreide post, waarin het beginaantal ineens van 15 naar 17 ging...ging 'haar' stand dus van 15 naar 19. hinderlijke avatar, gevoelsarme, oppervlakkige posten, geen invoelingsvermogen.
*zucht*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |