Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb nieman -- gestemd
Ok snap er nix meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.
avonne
Petitdali 15 ++ als de best Fok!-fake-PIKker
Loverbear -- omdat hij een zij bleek te zijn
Regenworm -- omdat zij een hij bleek te zijn
Pinball
APK-- Mij vergeten
Day-- Mij vergeten
lovebear-- Mij vergeten
Versabommie
Scanman +2 Omdat ik me echt het lazerus provoceer maar hij er gewoon relaxed onder blijft ....Grrrrrrrrrrrrrrrr!
Snaptnix +2 voor de gezellige avond gisteren !
Lovebear +2 omdat er vlees aan zit!
Uitgaande van start van 17 is dat dus idd 15. De eerdere lijst was dus verkeerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb niemand -- gestemd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef Ferdii het volgende:
-- loedertje, de eerste die het huis gaat verlaten![]()
Deze stemmen tellen nog voor de zaterdag hoor Loedertje, jij had nog niet gestemd, maar je mag niet op jezelf stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn stemmen voor vandaag.
Loedertje -3
Apk + 3 !
verkeerde lijst apkquote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Scanman -- Judas.
Loeder ++ Liev.
Regenworm -- Waarom leeft dat figuurHersenloos gezeik
Vertel.quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
verkeerde lijst apk![]()
Foei als TS nie eens melden dat je gaat stemmen, is dat nou het goede voorbeeld geven![]()
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.quote:
Nou FOEI APKquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
Zeker weten?quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
quote:
edit nm.quote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
is bezig
quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef pimmutjuh het volgende:
Ik ga nu stemmen!
laat mij nou ff eerstquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet ui. ga even stemmen nu. Verwerk de rest wel even
Nee, na Peter mag jijquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef pimmutjuh het volgende:
Oh, ik mag nog niet?
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmenquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben jij de baas en weet je dat zeker?
nee hoor ben niet de baas...... absoluut niet. APK is de baasquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Mag ik nu?quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja peter melde t al voor jou dat hij ging stemmen
Nee jij mag na pimmetjuhquote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Braaf op je beurt wachten Bommiequote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
mag ik nu ?
Oei dat klinkt engquote:
en nu ?quote:
GA JIJ NOU EERST EENS LEREN LEZEN EIKELquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -2 volgens mij speelt ze vals (na de uitgebreide post, waarin het beginaantal ineens van 15 naar 17 ging...ging 'haar' stand dus van 15 naar 19. hinderlijke avatar, gevoelsarme, oppervlakkige posten, geen invoelingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |