abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33397744
Trouwen . Dat moet je dus echt nooit doen. Toppunt van triestheid om je liefde te moeten bezegelen met een of ander sneu ritueel.
pi_33398383
Niks geen triestheid aan p.
pi_33398460
quote:
Op zondag 25 december 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Niks geen triestheid aan p.
.
  zondag 25 december 2005 @ 19:19:36 #204
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33398889
quote:
Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef pberends het volgende:

[..]

.
Schatje, ik weet dat je met mij wilde trouwen, maar Knut is het nu eenmaal geworden. Voor jou komt de ware ook echt wel hoor
pi_33398951
quote:
Op zondag 25 december 2005 19:19 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Schatje, ik weet dat je met mij wilde trouwen, maar Knut is het nu eenmaal geworden. Voor jou komt de ware ook echt wel hoor
.

Die's al geweest, zie fotoboek.
pi_33402787
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Martineke het volgende:

[..]

nee geen fotoos in de tuin was er een tuin dan??
uhh weet niet of ik dat gezegd heb hoor, maar was wel leuk
Jaaaa, het stadhuis heeft een hele mooie tuin, met een hele mooie fontein erin...
Wist ik ook niet hoor, hij ligt omsloten door gebouwen, kan je dus niet zien van buitenaf...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 25 december 2005 @ 23:28:12 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33403001
Martineke! Wat zagen jullie er leuk uit! Het pak van je is gaaf zeg!
pi_33403055

[ Bericht 100% gewijzigd door Blues op 25-12-2005 23:46:48 (doe ff normaal zeg) ]
pi_33531503
Ik ben ziek ik hoop dat ik woensdag wel beter ben, want anders moet ik het jurken passen verschuiven
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33614724
Even een vraagje, ik heb niet alle topics doorgespit maar ik hoop dat het niet al 1000x gevraagd is.

Doen mensen tegenwoordig nog aan bruidslijsten? Zo'n lijst die je bij een winkel neerlegt, met dingen die je cadeau wilt krijgen. En wat wordt er dan zoal op gezet?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_33618714
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje, ik heb niet alle topics doorgespit maar ik hoop dat het niet al 1000x gevraagd is.

Doen mensen tegenwoordig nog aan bruidslijsten? Zo'n lijst die je bij een winkel neerlegt, met dingen die je cadeau wilt krijgen. En wat wordt er dan zoal op gezet?
Zeker weten Tinuviel en ik zijn er net mee begonnen, omdat we nog 5 (!) maanden te gaan hebben. Omdat we allebei een vrij compleet huishouden hebben (zij haar flatje in Berlijn, ik de flat hier), hebben we voornamelijk wat duurdere dingen nodig. Dus zullen we (waarschijnlijk) afspreken met o.a. de Bijenkorf, de Blokker en een juwelier voor het zilver, dat mensen ook "mee" betalen kunnen aan de duurdere dingen.
pi_33622115
Wij hebben niet zo'n lijst en gaan er ook geen gebruik van maken

Jurken passen woensdag gaat gewoon door Hoe dan ook, vrijdag erg veel zieker geworden met als gevolg dat ik een kijkoperatie heb gehad!
Beetje balen wel Ik heb het zelfs nog gezegt tegen die chirurg, ja maar het komt me nu niet zo goed uit want...... jurken passen........woensdag........werken zaterdag
Wordt ik wakken uit die narcose vraagt de zuster, is er iemand die op je wacht? Ja mijn vriend, mijn aanstaande want we gaan trouwen en toen sliep ik weer

Wat een muts ben ik
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33622238
Haha Beaker... dromen rondom je trouwen is heel normaal, zeker als je ook nog die gezondheidstrubbels erbij hebt lees ik
  maandag 2 januari 2006 @ 12:53:57 #214
54772 Silmarwen
pi_33622295
We hebben de trouwkaartjes af
De ringen gaan we deze maand kopen en de trouwlocatie en feestlocatie zijn gereserveerd. We gaan 7 maart in ondertrouw en 16 februari wordt mijn trouwjurk op maat gemaakt in de winkel.
Trouwauto hadden we al geregeld, cadeau's voor de getuigen weten we ook al (kan ik niet vertellen omdat 3 getuigen op FOK! mee lezen )

We moeten nog wat cadeau's verzinnen en afsc\heidscadeautjes voor de gasten, de bloemen moeten nog geregeld worden, de kapper en visagist voor de dag en Knut gaat deze maand zijn pak kopen.

Nog maar 5 maanden
  maandag 2 januari 2006 @ 12:57:31 #215
54772 Silmarwen
pi_33622409
Ow wij doen niet aan cadeau's, we wonen al samen en hebben dus al heel veel spullen. Ik weet wel dat we van een aantal mensen wel cadeau's krijgen die we ook kunnen gebruiken

We hebben een envelopje op de bruidskaarten staan. Ow die gaan trouwens in februari op de bus.
Wat een hoop geregel he, maar ik heb er echt geweldig veel zin in
  maandag 2 januari 2006 @ 14:13:01 #216
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33624643
Juist omdat we toch al zoveel hadden hebben wij wel gekozen voor een lijst. Bij een winkel hebben we allerlei spullen (en een mooi servies) uitgekozen en mensen konden via internet het cadeau kiezen. De winkel deed de persoonlijke boodschap etc erbij. Toen alle cadeaus op waren (we hadden veel gasten) kon er gekozen worden voor cadeaubonnen. Ik vond het super om het zo te doen. Wij hebben geen dingen gekregen die we eigenlijk niet mooi vonden!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 14:22:50 #217
43556 miss_dynastie
pi_33624959
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja hoor, maar ik voel me als gast niet verplicht om me daaraan te houden. Het is in elk geval handig als men er ook wat goedkopere dingen opzet, bijv. theelepeltjes in plaats van alleen de kop en schotel van 35 euro
pi_33625192
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ik voel me als gast niet verplicht om me daaraan te houden. Het is in elk geval handig als men er ook wat goedkopere dingen opzet, bijv. theelepeltjes in plaats van alleen de kop en schotel van 35 euro
Normaal gesproken hoor je dat mensen daar superdure Wedgwood-serviezen opzetten enzo, maar dat zijn mensen die voor de rest alles al hebben. Als mijn vriend en ik trouwen moeten we eigenlijk heel onze 'gewone' uitzet nog bij elkaar sparen, dus lijkt het me handiger om gewoon alledaagse nuttige dingen te vragen, en dat valt vanzelf in verschillende prijsklassen. Is dat erg ongebruikelijk?
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 2 januari 2006 @ 14:34:55 #219
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33625375
Nee joh, je kan niet voor niks ook bij de Blokker zo'n lijst laten maken

Ik zit er ook over te denken om zoiets te doen, of gewoon geld te vragen, omdat we eik alles wat je normaal vraagt bij een huwelijk al hebben.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 14:58:57 #220
43556 miss_dynastie
pi_33626181
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Als mijn vriend en ik trouwen moeten we eigenlijk heel onze 'gewone' uitzet nog bij elkaar sparen, dus lijkt het me handiger om gewoon alledaagse nuttige dingen te vragen, en dat valt vanzelf in verschillende prijsklassen. Is dat erg ongebruikelijk?
Ik weet niet of het ongebruikelijk is, lijkt me niet hoor. Ik zou er in elk geval wel blij mee zijn als ik een lijst met dingen in verschillende prijsklassen voorgelegd krijg, toch leuker dan uitwijken naar een cadeaubon omdat je de cadeaus veel te duur vindt . En ik persoonlijk vind het leuk om dingen te geven, dus zelf meenemen uit de winkel en op de bruiloft geven, niet in een mand laten bezorgen (of hoe dat ook werkt).
  maandag 2 januari 2006 @ 15:00:07 #221
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33626220
Wij hadden ook kleine dingen en kleine cadeaubonnen erop staan. Het gaat er ook niet om wat iemand geeft. Ik kreeg van onze gasten wel terug dat ze het wel fijn vonden hoor, ze hadden anders niet altijd geweten wat ze ons moesten geven.
Lekker douchen!
  maandag 2 januari 2006 @ 15:40:52 #222
54772 Silmarwen
pi_33627626
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef pluisje het volgende:
Nee joh, je kan niet voor niks ook bij de Blokker zo'n lijst laten maken

Ik zit er ook over te denken om zoiets te doen, of gewoon geld te vragen, omdat we eik alles wat je normaal vraagt bij een huwelijk al hebben.
Wij gaan geld vragen, dat is gewoon veel praktischer. Straks krijg ik 2 espresso apparaten terwijl we er al een hebben, etc. En zo''n lijst maken voel ik me niet prettig bij. Mensen moet zelf weten welk bedrag ze willen besteden en niet een vaststaand iets. Zo denk ik er iig over
  maandag 2 januari 2006 @ 15:43:23 #223
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_33627708
Ik vind het zo grappig dat jullie gaan trouwen, silmarwen

En dat is meelachen he, niet uitlachen Ben superbenieuwd naar de foto's en zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:44:40 #224
54772 Silmarwen
pi_33627743
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo grappig dat jullie gaan trouwen, silmarwen

En dat is meelachen he, niet uitlachen Ben superbenieuwd naar de foto's en zo

Volgens mij hadden weinig mensen gedacht dat Knut ooit zou trouwen

Foto's gaan we zeker plaatsen Mijn jurk is zo mooi

of mag je dat niet zeggen van je eigen jurk
  maandag 2 januari 2006 @ 15:45:29 #225
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33627769
Ik vind het ook wel lastig om een lijst te maken, maar ik zou dan iig in verschillende prijsklasses dingen erop zetten, beginnend bij een tientje ofzo.
Liever zou ik gewoon geld vragen, maar ja, er zijn ook weer mensen die dat weer niet leuk vinden om te geven...

Lastig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')