quote:
Schatje, ik weet dat je met mij wilde trouwen, maar Knut is het nu eenmaal geworden. Voor jou komt de ware ook echt wel hoorquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 19:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Schatje, ik weet dat je met mij wilde trouwen, maar Knut is het nu eenmaal geworden. Voor jou komt de ware ook echt wel hoor
Jaaaa, het stadhuis heeft een hele mooie tuin, met een hele mooie fontein erin...quote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Martineke het volgende:
[..]
nee geen fotoos in de tuin was er een tuin dan??
uhh weet niet of ik dat gezegd heb hoor, maar was wel leuk
Zeker wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje, ik heb niet alle topics doorgespit maar ik hoop dat het niet al 1000x gevraagd is.
Doen mensen tegenwoordig nog aan bruidslijsten? Zo'n lijst die je bij een winkel neerlegt, met dingen die je cadeau wilt krijgen. En wat wordt er dan zoal op gezet?
Ja hoor, maar ik voel me als gast niet verplicht om me daaraan te houden. Het is in elk geval handig als men er ook wat goedkopere dingen opzet, bijv. theelepeltjes in plaats van alleen de kop en schotel van 35 euroquote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Doen mensen tegenwoordig nog aan bruidslijsten? Zo'n lijst die je bij een winkel neerlegt, met dingen die je cadeau wilt krijgen. En wat wordt er dan zoal op gezet?
Normaal gesproken hoor je dat mensen daar superdure Wedgwood-serviezen opzetten enzo, maar dat zijn mensen die voor de rest alles al hebben. Als mijn vriend en ik trouwen moeten we eigenlijk heel onze 'gewone' uitzet nog bij elkaar sparen, dus lijkt het me handiger om gewoon alledaagse nuttige dingen te vragen, en dat valt vanzelf in verschillende prijsklassen. Is dat erg ongebruikelijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik voel me als gast niet verplicht om me daaraan te houden. Het is in elk geval handig als men er ook wat goedkopere dingen opzet, bijv. theelepeltjes in plaats van alleen de kop en schotel van 35 euro![]()
Ik weet niet of het ongebruikelijk is, lijkt me niet hoor. Ik zou er in elk geval wel blij mee zijn als ik een lijst met dingen in verschillende prijsklassen voorgelegd krijg, toch leuker dan uitwijken naar een cadeaubon omdat je de cadeaus veel te duur vindtquote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Als mijn vriend en ik trouwen moeten we eigenlijk heel onze 'gewone' uitzet nog bij elkaar sparen, dus lijkt het me handiger om gewoon alledaagse nuttige dingen te vragen, en dat valt vanzelf in verschillende prijsklassen. Is dat erg ongebruikelijk?
Wij gaan geld vragen, dat is gewoon veel praktischer. Straks krijg ik 2 espresso apparaten terwijl we er al een hebben, etc. En zo''n lijst maken voel ik me niet prettig bij. Mensen moet zelf weten welk bedrag ze willen besteden en niet een vaststaand iets. Zo denk ik er iig overquote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef pluisje het volgende:
Nee joh, je kan niet voor niks ook bij de Blokker zo'n lijst laten maken
Ik zit er ook over te denken om zoiets te doen, of gewoon geld te vragen, omdat we eik alles wat je normaal vraagt bij een huwelijk al hebben.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo grappig dat jullie gaan trouwen, silmarwen
En dat is meelachen he, niet uitlachenBen superbenieuwd naar de foto's en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |