abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 20:50:51 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_33637377
Zo, hier ook weer het een en ander geregeld nadat het een beetje stil lag ivm de feestdagen.

Kapper is vastgelegd. Blijkt ook make-up te doen en komt voor 10 euro extra ook nog aan huis. Ideaal dus.

Vandaag in ondertrouw gegaan. Was wel grappig en leuk maar stelde niet heel veel voor (maar dat hadden we ook niet verwacht).

Ringen uitgezocht (nog niet besteld) en ik ben er al helemaal verliefd op

Wij vragen overigens ook geld. Alleen zetten wij dat niet op de uitnodiging maar in de CMbrief.
pi_33642841
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja natuurlijk is dat een goed bedrag!

Het is ruim 100 gulden, wat ik een behoorlijk bedrag vind (considering dat ik voor een verjaardag met een kadootje toch wel rond de 15 euro probeer te blijven).
En daarnaast... als dat jouw limiet is, dan is het toch sowieso goed.
Niet iedereen kan zomaar even 100 euro of zo missen, toch?
Niet echt nee

Kyara gefeliciteerd met je ondertouw
pi_33651560
In ondertrouw hoef ik niet te gaan..
In februari een afspraak met de Gemeente over hoe wij de ceremonie willen indelen..
In maart komt de kapster langs voor een proefkapsel voor mij en mn bruidsmeisje..
Nog even een afspraak maken met mn nichtje om een jurkje voor dr te kopen..
De ringen zijn binnen en liggen klaar.. Nog even en dan zijn ze een stuk dunner zo vaak poets ik ze op
Zaterdag gaan we de reis boeken.. 18 januari hebben we een gesprekje over onze trouwkaartjes (ik heb ze zelf ontworpen maar moeten even weten hoe ik ze moet aanleveren)..
Want ze moeten in speciale envelopjes

Enige wat er nog geregeld moet worden zijn de bloemen en het make up..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:12:43 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33651833
Tally? Hoezo hoeven jullie niet in ondertrouw?
Dat is toch verplicht in Nederland?
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:17:42 #255
43556 miss_dynastie
pi_33651914
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:

[..]

Precies en ze waren ook behoorlijk geschrokken van het bedrag.

Dus 50 euro is een goed bedrag? Voelde me ineens zo krenterig gisteren omdat het wel mijn broertje is, maar aan de andere kant veel contact hebben we niet.
Nee joh, helemaal niet doen! 50 euro is een heel net bedrag. Bovendien, als je voor elke bruiloft en nou weet ik wel dat dit je broer is, maar dat geldt voor die 100-200 euro mensen niet 100 euro of meer moet geven, schrik je je toch dood elke keer dat een uitnodiging door de bus valt Ik wel tenminste, al die verplichtingen die je elkaar dan oplegt...

Overigens las ik op een ander forum laatst over iemand die uitgenodigd was in een wat duurdere locatie. Had daar ook met de inhoud van haar envelopje rekening mee gehouden. Aan het einde van de avond kwam de rekening... alleen de eerste twee drankjes waren op kosten van het bruidspaar Het zal wel aan mijn slechte karakter liggen, maar ik was mooi mijn envelopje terug gaan halen met de mededeling 'mijn excuses, die moet ik terug hebben, ik dacht dat jullie voor de rekening zouden zorgen'. Zoiets vind ik toch wel heel erg
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:20:57 #256
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33651968
Dat vind ik wel asociaal ja. De drank staat op onze kosten, maar we doen alleen binnenlandsgedestilleerd. Dus geen whiskey's enzo. Bier wijn jenever cola etc is wel op onze kosten.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:21:27 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33651976

Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, maar ik geloof niet dat ik nog heel goede vriendjes zou zijn met dat bruidspaar!
Ik bedoel... dat ze dat al op die manier doen vind ik een beetje vreemd (eigenlijk vind het niet kunnen), maar dan hoor je iig er wel duidelijk voor te zorgen dat al je gasten daarvan op de hoogte zijn!
pi_33651977
dat zoiets gedaan wordt, je eigen rekening betalen vind ik al bizar, maar dat het dan ook niet vooraf verteld is is nog veel vreemder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 10:24:58 #259
43556 miss_dynastie
pi_33652039
Ik denk dat ze verwacht hadden dat niemand zou komen als ze het van tevoren aangekondigd hadden Ik zou in elk geval niet gaan.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:41:16 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33652362
De drankjes zelf laten betalen doe dan iets simpelers als je het niet kan betalen ofzo. Wij gaan wel alleen maar binnenlands gedistileerd doen.

Verder zag ik net op een website iemand die thuis je haar en makeup komt doen en ook je nagels in 1 pakket! ben benieuwd wat de kosten zijn.
pi_33654180
dat is wel heel erg idd!
Dat zou ik ook nooit doen. Mijn broertje heeft met locatie behoorlijk mazzel gehad omdat zijn schoonmoeder beheerder is van het zalending bij ons in het dorp en zelf zit hij in de horeca precies naast het stadhuis waar ze getrouwd zijn, dus daar hadden we de verzamelplek.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:11:06 #262
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33660641
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
De drankjes zelf laten betalen doe dan iets simpelers als je het niet kan betalen ofzo. Wij gaan wel alleen maar binnenlands gedistileerd doen.

Verder zag ik net op een website iemand die thuis je haar en makeup komt doen en ook je nagels in 1 pakket! ben benieuwd wat de kosten zijn.
Het kost ¤ 150 all in vind ik niet veel met acryl nagels en al ik had er dit ook voor uitgetrokken.

Weer iets geregeld volgende week bellen voor de details enzo want nu ben ik niet erg bij stem ben namelijk erg verkouden
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:30:39 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_33665486
Ik zou ook niet blij worden van zo'n bruiloft. Echt lomp om dat ook niet van te voren aan te geven zeg.

Ik vind 50 euro ook een prima bedrag hoor. 100 of 200 euro vind ik echt veel...
pi_33669522
Morgen jurken passen Ik ben helemaal zenuwachtig Heb vandaag wel tig keer "mijn"jurk bekeken in het boek en op internet Nu maar hopen dat hij staat, want het zou toch een bummer zijn als hij in het echt niet zo leuk is of hij staat voor geen meter al ga ik daar wel vanuit
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:39:13 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33669597
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef Beaker het volgende:
Morgen jurken passen Ik ben helemaal zenuwachtig Heb vandaag wel tig keer "mijn"jurk bekeken in het boek en op internet Nu maar hopen dat hij staat, want het zou toch een bummer zijn als hij in het echt niet zo leuk is of hij staat voor geen meter al ga ik daar wel vanuit
Geniet er gewoon van. Ik vond het heerlijk. 16 februari mag ik hem weer aan Dan gaan ze hem vermaken enzo
pi_33669839
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wat moet je anders doen? "Wij willen geld en geen cadeau's s.v.p."
Wij zijn altijd open voor pecuniaire bijdragen
of
Tegoedbonnen van de Nederlandsche Bank zijn altijd goed.
pi_33672539
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tally? Hoezo hoeven jullie niet in ondertrouw?
Dat is toch verplicht in Nederland?
Wij trouwen eigenlijk niet echt..
Wij hebben een omzetting van een contract..
Klinkt kil.. Maar word een geregistreerd partnerschap omgezet in een huwelijk..
Eigenlijk ben ik dus al getrouwd..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:26:24 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33672577
Aha, dat verklaart het.
Enneh... helemaal niet kil toch?
Dat contract is/was kil en nu lekker warm trouwen!
pi_33672693
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
Overigens las ik op een ander forum laatst over iemand die uitgenodigd was in een wat duurdere locatie. Had daar ook met de inhoud van haar envelopje rekening mee gehouden. Aan het einde van de avond kwam de rekening... alleen de eerste twee drankjes waren op kosten van het bruidspaar Het zal wel aan mijn slechte karakter liggen, maar ik was mooi mijn envelopje terug gaan halen met de mededeling 'mijn excuses, die moet ik terug hebben, ik dacht dat jullie voor de rekening zouden zorgen'. Zoiets vind ik toch wel heel erg
Dit ken ik ook..
Ik werd vorig jaar uitgenodigd bij een huwelijk in Engeland..
Ik kon helaas niet en heb mijn kadootje aan een vriendin van me gegeven die wel ging..

Zij een reis geboekt met vliegtuig naar Engeland.. Zij een auto gehuurd om naar het plaatsje te rijden..
Kosten een heleboel.. Maar ach.. Een huwelijk in Engeland meemaken is toch wel erg leuk..
Dus geen probleem.. Kadootjes gekocht..
Eenmaal in Engeland aangekomen kreeg zij eerst te horen dat zij de hele dag was uitgenodig en of zij kon komen om 2 uur bij een kerkje..
Zij dr naar toe.. Na de ceremonie in de kerk werden er foto's gemaakt..
Na de foto's werd er gezegd dat ze om 8 uur bij het feest mocht zijn..
Mee-eten mocht ze niet.. Nou oke.. Kroeg opgezocht en daar eten..
Terug naar het feest... Eerste 2 drankjes kreeg ze inderdaad..
Bij het 3de drankje werd er vriendelijk verzocht haar portomonnee te trekken om deze te betalen..
Zij helemaal verbaasd.. Is daarna ook meteen weggegaan om een kroeg in te duiken..
Om daar dan maar een feestje te bouwen...
pi_33672768
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Aha, dat verklaart het.
Enneh... helemaal niet kil toch?
Dat contract is/was kil en nu lekker warm trouwen!
Nee het is ook helemaal niet kil.. Klinkt het wel..
Daarom hebben wij er ook voor gekozen om mijn naam aan te houden na het gereg partnerschap..
En bij het echte huwelijk wil ik wel graag zijn naam aannemen..
Om het toch nog een beetje officieel te doen..

In februari kunnen wij aangeven bij de Gemeente hoe wij de ceremonie willen laten verlopen..
Wij willen net doen alsof het een normaal huwelijk is.. Dus ook getuigen laten tekenen..
Dat terwijl dat niet gebruikelijk is en eigenlijk ook helemaal nergens voor nodig is..
Dit papiertje mogen wij dan zelf meenemen voor in het plakboek
pi_33672820
Ik word helemaal week bij het uitzoeken van een jurkje voor mn nichtje..
Ik heb een vrouwtje gevonden die jurkjes maakt en mij een site heeft gegeven met voorbeelden en jurkjes die ze al heeft

www.bruidskind.nl *zucht*
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:34:48 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33672837
Dat klinkt wel leuk dan Tally!
Dat maakt het gewoon allemaal een heel stukje echter enzo!

Wat moet die vriendin van jou in Engeland een 'kater' gehad hebben zeg!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:37:22 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33672937
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:34 schreef Tally het volgende:
Ik word helemaal week bij het uitzoeken van een jurkje voor mn nichtje..
Ik heb een vrouwtje gevonden die jurkjes maakt en mij een site heeft gegeven met voorbeelden en jurkjes die ze al heeft

www.bruidskind.nl *zucht*
Daar staan echt zulke lieve jurkjes tussen!
pi_33673071
Ik vergeet voor het gemakt even dat ik voor mn neefje ook nog een James Bond pak moet kopen..
Zo noem ik het maar anders wil die hem niet aan
pi_33673594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar staan echt zulke lieve jurkjes tussen!
Maar ook hele vreselijke...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')