Niet echt neequote:Op maandag 2 januari 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja natuurlijk is dat een goed bedrag!
Het is ruim 100 gulden, wat ik een behoorlijk bedrag vind (considering dat ik voor een verjaardag met een kadootje toch wel rond de 15 euro probeer te blijven).
En daarnaast... als dat jouw limiet is, dan is het toch sowieso goed.
Niet iedereen kan zomaar even 100 euro of zo missen, toch?
Nee joh, helemaal niet doen! 50 euro is een heel net bedrag. Bovendien, als je voor elke bruiloft en nou weet ik wel dat dit je broer is, maar dat geldt voor die 100-200 euro mensen niet 100 euro of meer moet geven, schrik je je toch dood elke keer dat een uitnodiging door de bus valtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Precies en ze waren ook behoorlijk geschrokken van het bedrag.
Dus 50 euro is een goed bedrag?Voelde me ineens zo krenterig gisteren omdat het wel mijn broertje is, maar aan de andere kant veel contact hebben we niet.
Het kost ¤ 150 all in vind ik niet veel met acryl nagels en al ik had er dit ook voor uitgetrokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
De drankjes zelf laten betalendoe dan iets simpelers als je het niet kan betalen ofzo. Wij gaan wel alleen maar binnenlands gedistileerd doen.
Verder zag ik net op een website iemand die thuis je haar en makeup komt doen en ook je nagels in 1 pakket! ben benieuwd wat de kosten zijn.
Geniet er gewoon van. Ik vond het heerlijk. 16 februari mag ik hem weer aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef Beaker het volgende:Morgen jurken passen
Ik ben helemaal zenuwachtig
Heb vandaag wel tig keer "mijn"jurk bekeken in het boek en op internet
Nu maar hopen dat hij staat, want het zou toch een bummer zijn als hij in het echt niet zo leuk is of hij staat voor geen meter
al ga ik daar wel vanuit
Wij zijn altijd open voor pecuniaire bijdragenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen? "Wij willen geld en geen cadeau's s.v.p."
Wij trouwen eigenlijk niet echt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tally? Hoezo hoeven jullie niet in ondertrouw?
Dat is toch verplicht in Nederland?
Dit ken ik ook..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overigens las ik op een ander forum laatst over iemand die uitgenodigd was in een wat duurdere locatie. Had daar ook met de inhoud van haar envelopje rekening mee gehouden. Aan het einde van de avond kwam de rekening... alleen de eerste twee drankjes waren op kosten van het bruidspaarHet zal wel aan mijn slechte karakter liggen, maar ik was mooi mijn envelopje terug gaan halen met de mededeling 'mijn excuses, die moet ik terug hebben, ik dacht dat jullie voor de rekening zouden zorgen'. Zoiets vind ik toch wel heel erg
![]()
Nee het is ook helemaal niet kil.. Klinkt het wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Aha, dat verklaart het.
Enneh... helemaal niet kil toch?
Dat contract is/was kil en nu lekker warm trouwen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:34 schreef Tally het volgende:
Ik word helemaal week bij het uitzoeken van een jurkje voor mn nichtje..
Ik heb een vrouwtje gevonden die jurkjes maakt en mij een site heeft gegeven met voorbeelden en jurkjes die ze al heeft
www.bruidskind.nl *zucht*
Maar ook hele vreselijke...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Daar staan echt zulke lieve jurkjes tussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |