Zo ligt het niet helemaal want Pastors heeft het college verschillende malen in moeilijkheden gebracht door zijn heftige uitspraken en daar is veel over 'gezeurd', ook door zijn eigen fractie. Dus het is niet pas aan het einde van de rit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:10 schreef Kozzmic het volgende:
Veel gedoe over niks. Kennelijk zijn alle politieke partijen zo tevreden met Leefbaar Rotterdam dat ze de partij graag als grootste terug willen hebben na maart 2006, want dat is waar dit toe leidt. Beetje hypocriet ook van het CDA, ze wisten met wat voor figuren ze het college instapten, dan moeten ze nu niet vrijwel aan het einde van de rit gaan zeuren over wat uitspraken.
Hij hoeft ook niet om dat interview af te treden. Hij heeft de afspraken met de gemeenteraad geschonden, het is een vertrouwensbreuk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:26 schreef TheVotary het volgende:
Hier is trouwens het 'schokkende' intervieuw te lezen:
http://www.dekenaatrijnmond.nl/id052005.htm#Ora%20et%20labora
Voor mij onbegrijpelijk dat iemand hierom zou moeten aftreden.
Als wethouder ja, niet als fractievoorzitter. (dat zei Sorensen net bij 2Vandaag iig)quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef flappentap het volgende:
[...]
(overigens ging Pastors toen ZELF trouwens ook akkoord dat hij zich alleen nog maar zou uitlaten over zaken uit zijn eigen portefeuille!).
Hij wordt in dat interview opgevoerd als wethouder en ik neem aan dat hij het geauthoriseerd heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als wethouder ja, niet als fractievoorzitter. (dat zei Sorensen net bij 2Vandaag iig)
Pastors is helemaal geen fractievoorzitter, dat is Sorensen zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef sizzler het volgende:
Als wethouder ja, niet als fractievoorzitter. (dat zei Sorensen net bij 2Vandaag iig)
Dat laatste weet ik niet, maar volgens hemzelf sprak hij niet in die hoedanigheid en ook Sorensen vond het niet logisch dat je in een parochieblaadje als wethouder ruimtelijke ordening je mening geeft.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt in dat interview opgevoerd als wethouder en ik neem aan dat hij het geauthoriseerd heeft.
sizzler bedoelde lijsttrekker, dat was in ieder geval wat Sorensen in TweeVandaag zei.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pastors is helemaal geen fractievoorzitter, dat is Sorensen zelf.
Pastors is de beoogde lijsttrekker voor de verkiezingen van maart 2006.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pastors is helemaal geen fractievoorzitter, dat is Sorensen zelf.
Ik zou niet weten waarom niet, hij wordt daar duidelijk als wethouder opgevoerd en het is nogal vaag om later ineens de truc toe te passen dat je het als een ander persoon zei. Dat is zo Nawijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar volgens hemzelf sprak hij niet in die hoedanigheid en ook Sorensen vond het niet logisch dat je in een parochieblaadje als wethouder ruimtelijke ordening je mening geeft.
Umm..als je een interview geeft in de werkkamer van de Wethouder voor Ruimtelijke Ordening van de gemeente Rotterdam dan mogen jouw uitspraken niet opgevat worden als die van de wethouder? Nee, da's volkomen logisch.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef sizzler het volgende:
Dat laatste weet ik niet, maar volgens hemzelf sprak hij niet in die hoedanigheid en ook Sorensen vond het niet logisch dat je in een parochieblaadje als wethouder ruimtelijke ordening je mening geeft.
En vind je dat een goede zaak?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:45 schreef sizzler het volgende:
Maargoed, LR kan bij de volgende verkiezingen aan de ene kant profiteren van hun successen en aan de andere kant een underdogpositie aannemen zo van "ons wordt de mond gesnoerd als we ons kritisch willen uiten".
Als het LR uiteindelijk meer zetels oplevert wel ja.quote:
LR is populair onder immigranten hoor, 1/3 van de stemmers was immigrant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, onder moslims is LR niet bepaald populair meer en dan druk ik het nog zacht uit. Ten tijde van Fortuyn was dat nog wel het geval maar onder de huidige leiding van LR is geen Fortuyn meer terug te vinden.
De enige partij die hier winst uit gaat halen is de PvdA, vermoed ik.
Pardon? Jij vindt die verzuurde Sorensen en co een aanwinst?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als het LR uiteindelijk meer zetels oplevert wel ja.
Dat is wat aan de hoge kant volgens mij hoor. Maar dat zal nu niet meer zo zijn na al dat gebash op moslims.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
[..]
LR is populair onder immigranten hoor, 1/3 van de stemmers was immigrant.
Bijna de helft van de immigranten is geen moslim. Jij denkt zeker dat hindoes en Surinamers in vrede met de mocro's levenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wat aan de hoge kant volgens mij hoor. Maar dat zal nu niet meer zo zijn na al dat gebash op moslims.
Als een religieus blad je interviewt en persoonlijke vragen stelt over religie en samenleving, wat heeft dat dan met ruimtelijke ordening te maken? Welke vragen zijn er gesteld op dat gebied? En waarom zou je dan een wethouder van RO in die hoedanigheid interviewen als je er vervolgens niet één vraag aan wijdt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Umm..als je een interview geeft in de werkkamer van de Wethouder voor Ruimtelijke Ordening van de gemeente Rotterdam dan mogen jouw uitspraken niet opgevat worden als die van de wethouder? Nee, da's volkomen logisch.
Doe mij even een lol zeg...
Zwarte wijken zijn inderdaad een baken van positivisme die over Rotterdam neerdalen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Jij vindt die verzuurde Sorensen en co een aanwinst?![]()
Een aanwinst voor Rotterdam en een voorbeeld voor de rest van NL.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Jij vindt die verzuurde Sorensen en co een aanwinst?![]()
Weet je wát raar is? Iemand überhaupt een spreekverbod opleggen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou toch raar tegenover de Rotterdammers zijn als je iemand een spreekverbod op legt en hem er vervolgens niet aan houdt.
Ook waar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als meneer Pastors zo'n man van het vrije woord is, waarom heeft hij dan bij zijn spreekverbod niet gezegd: Jongens ik moet mijn mening kunnen geven over intergratie, dit kan ik niet accepteren. En hij stapt op? Waarom heeft hij dat niet gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |