Neuh.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef Jett het volgende:
MOET IK GEWOON SMEKEN OM GENEUKT TE WORDEN
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef Jett het volgende:
ik voel me genegeert. denk je nou werkelijk dat ik op deze manier aan mijn trekken kom?
MOET IK GEWOON SMEKEN OM GENEUKT TE WORDEN
turkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef stukovich het volgende:
*Lichtbruin, telt dat ook?
Hij vindt je gewoon niet geil meer, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef Jett het volgende:
hij wil gewoon niet meerzal die impotent zijn?
Niet allemaalquote:
is hij uitgekeken op mijn clitpiercing?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt je gewoon niet geil meer, kan gebeuren.
ik ken veel leuke mooie turkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet allemaal![]()
Die domme boeren moet je eruit filteren
Niet overdrijven hea.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef Jett het volgende:
[..]
is hij uitgekeken op mijn clitpiercing?
Je hebt wel een beetje een braun kleurtje jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef Smaakpolitie het volgende:
"Hey, maar ik ben ook een neger."
ik ken die neger nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Geile gastarbeiders
[afbeelding]
Dit is Mr. Marcus, bekend om z'n grote pik. O.a. van de 911 feesten in Nederland
Ah die ken ik van PP2Gquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Geile gastarbeiders
[afbeelding]
Dit is Mr. Marcus, bekend om z'n grote pik. O.a. van de 911 feesten in Nederland
Zullen we jouw beerput eens opentrekken: Al die mother-mother adoratie topics van jouquote:
En u insinueert?!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een braun kleurtje ja![]()
![]()
Insinueren, daar word ik nou niet vrolijk vanquote:
truequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef Jett het volgende:
mother mother lijkt op irene moors
en jij geeft me nog meer aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef Pihkal het volgende:
Ik heb al vaker topics van je gelezen en ik vind je een beetje een aandachtsgeil meisje.![]()
oh, telt negatieve aandacht ook danquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef Jett het volgende:
[..]
en jij geeft me nog meer aandacht
baie dankie tjoekka
aandacht is aandacht, boeit mij het nou weer of het positief of negatief isquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef Pihkal het volgende:
[..]
oh, telt negatieve aandacht ook dan![]()
Daar heeft mijn vader ruzie meequote:
wij vandaag nieuwe gekreegquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar heeft mijn vader ruzie meeEr mankeert van alles aan z'n nieuwe auto. Elektronica functioneert voor geen meter, telkens als ie start krijgen we foutmeldingen op de boordcomputer.
![]()
ervaar je die aandacht als een bevestiging van je bestaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef Jett het volgende:
[..]
aandacht is aandacht, boeit mij het nou weer of het positief of negatief is
Welke serie, een beetje Jett rijdt wel rond in een nieuwe S-klassequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:44 schreef Jett het volgende:
[..]
wij vandaag nieuwe gekreegkapot mooi
ik mag nog niet rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Welke serie, een beetje Jett rijdt wel rond in een nieuwe S-klasse
vuile offtopic gaanderquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Pihkal het volgende:
[..]
ervaar je die aandacht als een bevestiging van je bestaan?
en zo ja geil je daarop?
jij je zinquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:47 schreef Jett het volgende:
[..]
vuile offtopic gaanderdit ging over negers! niet of ik geil op aandacht
ik geil op negers ja ! oprol jij
Prussian blue is inquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef -Numlock- het volgende:
Neger zijn uit. Je moet wel met de mode meegaan he.![]()
G_Unit_NLquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Xlarge het volgende:
[..]
hee daar zit ik ook op , wel beter bekend als 50cent-235, en jij
Poepsex is zóóó 1995quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn stront is bruin!
was ik maar sinterklaasquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik ben de Baas over allemaal negers.
Welke wil je? Ze heten allemaal Piet.
Whehe, dat shirt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, ontopic
[afbeelding]
Nou, welke is het
Whehehe, dan zou ik heel de dag tegen je schreeuwen!quote:
ja, en een grotere piemol, statistisch gezien, zeggen ze...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef Pihkal het volgende:
[..]
jij je zin
Negers hebben statistisch gezien vaker AIDS dan blanke mensen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wist bij de TT van wie dit topic was.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef joris007 het volgende:
[..]
ja, en een grotere piemol, statistisch gezien, zeggen ze...
quote:
Ik heb een .txt. bestandje speciaal voor jou!quote:
blankquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf is caucasian?
och gossiequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:54 schreef Avani het volgende:
hoi, mijn kut is te klein voor zo'n lekkere dikke negerpiemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |