Biertje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
Redelijken een beetje
. Heb ik vaker last van op de vrijdagavond.
quote:
Is dat niet saai om altijd stabiel te zijn? Dan weet je toch het verschil niet tussen labiel en stabiel? Dus je weet dan ook het verschil tussen geluk en ongeluk niet en tussen zwart en wit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Nou dat gaat dus niet door...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Moe, en ik hoop dat de film door gaat vanavond, heb namelijk wel even behoefte aan iets leuks
Kom op...blijf gewoon hier op fok!~quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat gaat dus niet door...Op tijd naar bed dan maar
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef sweetdreams het volgende:
zwanger!!!
Als je nu van jezelf houdt, dan ben je al erg geliefd op deze wereld. Alleen het feit dat je van jezelf houdt zorgt ervoor dat de wereld voor je open gaat en dat de wereld niet meer leeg is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef purplerose het volgende:
ik voel me leeg en niet geliefd
en dat frustreert me en maakt dat ik me overal aan erger
zin om samen stond te worden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:59 schreef purplerose het volgende:
erm, beetjeomdat ik elke vrijdag weer merk dat ik alleenstaand ben als ik 2 zware boodschappentassen 4 hoog met de trap moet sjouwen (nee, geen lift in mijn flat
)
en nu vooral fuzzie stoned
Wat zei de dokter nou over je rug? (ik heb het vast gemist ofzo)quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef Boschjesman het volgende:
Moe, kut en mijn rug doet pijn.
Dus ik ga maar eens proberen te slapen. (terwijl ik net op ben)
Went vanzelf, ben ik al tien jaar . . .quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
Enigzins eenzaam.
Ik wil er niet aan wennen, ik ben het zat!quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Went vanzelf, ben ik al tien jaar . . .![]()
![]()
Gewoon doen, dan gaat het allemaal vanzelf . . .quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil er niet aan wennen, ik ben het zat!![]()
Precies!quote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef thaleia het volgende:
Lees de Opzij (tja sorry) van deze maand, dat gaat over eenzaamheid en dat je je beter voelt als je je realiseert dat iedereen in de basis eigenlijk gewoon alleen is. Als je dat weer wel ziet, en beseft dat jij de enige bent die je altijd bij je zult hebben, en dat je het geluk hebt dat je toevallig best een prettig iemand bent, dan voel je je weer een stuk beter.
Dit is geen pleidooi om als een kluizenaar door het leven te gaan overigens. Aangenaam gezelschap buiten dat van onszelf hebben we allemaal nodig. Maar dat hebben de meesten van ons ook wel (en Q nog meer als ie eenmaal naar Utrecht is verhuisd)
Dat is mijn probleem ook, ik moet dat verhuizen steeds wat uitstellen en ik ben en blijf hier gewoon alleen, het heeft geen nut om hier nog te proberen krampachtig een social life op te bouwen, maar goed, ik zit hier nog wel anderhalve maand in dit hellengat, helemaal alleen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef thaleia het volgende:
Lees de Opzij (tja sorry) van deze maand, dat gaat over eenzaamheid en dat je je beter voelt als je je realiseert dat iedereen in de basis eigenlijk gewoon alleen is. Als je dat weer wel ziet, en beseft dat jij de enige bent die je altijd bij je zult hebben, en dat je het geluk hebt dat je toevallig best een prettig iemand bent, dan voel je je weer een stuk beter.
Dit is geen pleidooi om als een kluizenaar door het leven te gaan overigens. Aangenaam gezelschap buiten dat van onszelf hebben we allemaal nodig. Maar dat hebben de meesten van ons ook wel (en Q nog meer als ie eenmaal naar Utrecht is verhuisd)
En de tranen h0uden niet 0p... misschien is t mede 'dankzij' Spinvis die ik maar blijf herhalen... Misschien z0 maar een p0ging d0en 0m te slapen...quote:Op zondag 6 november 2005 21:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
... want wie zit er nu te janken vlak v00rdat ze naar bed gaat...juistem...![]()
Sorry.quote:Op zondag 6 november 2005 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
En de tranen h0uden niet 0p... misschien is t mede 'dankzij' Spinvis die ik maar blijf herhalen... Misschien z0 maar een p0ging d0en 0m te slapen...
H0u eens 0p met je s0rryquote:
Dat ik moest gaan sporten (bij voorkeur zwemmen zou er goed voor zijn), en pijnstillers zijn slecht, volgens hem.quote:Op zondag 6 november 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Wat zei de dokter nou over je rug? (ik heb het vast gemist ofzo)
ot: redelijk goed
quote:Op maandag 7 november 2005 10:44 schreef Vivi het volgende:
Minder depressief dan gisteren.
Is dit een poging om jezelf te overtuigen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef JAM het volgende:
Lijkt me niet geweldig, altijd emotioneel stabiel.quote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef JAM het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef Mikkie het volgende:
Goed...vanochtend te horen gekregen dat de pinnen in m'n arm er een week eerder uit mogen
Heej, da's een bekend gevoel . . .quote:Op maandag 7 november 2005 16:40 schreef diannetjhu het volgende:
Eikels bij het UWV! Aaargh!
Voel me gefrustreerd en kwaad en ... aaaargh!
Inderdaad. Ik houd het emotioneel stabiel zijn meestal maar 5 minuten vol.quote:Op maandag 7 november 2005 12:58 schreef mrsj het volgende:
[..]
Lijkt me niet geweldig, altijd emotioneel stabiel.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef -Numlock- het volgende:
Ik voelde me goed toen ik op het topic drukte, nu heb ik zin om in slaap te vallen dankzij dat saaie kutverhaal van Dromenvanger.
Ik verveel me ook.quote:Op maandag 7 november 2005 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Verveel me. Maar eens op tijd slapen.
Half vol of half leeg, wat maakt het uit? Verandert niks aan de hoeveelheid die er in zit. Ik krijg dan ook altijd een hangzak van dingen "positief" benaderen. Iets wat kut is blijft kut en iets wat vet is blijft vet, heel simpelquote:Op maandag 7 november 2005 21:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Het glas is halfvol, het glas is halfvol. Ik heb nog een halfvol glas bier. En daarna is het schluss.
Maar het gaat dus goed, alles is halfvol. Leeg bestaat niet. Never en nooit.
Op = op
En het blijft op.
En genoeg = genoeg.
Andre Hazes zou zingen: " Het is tijd, de hoogste tijd, U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid".quote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Half vol of half leeg, wat maakt het uit? Verandert niks aan de hoeveelheid die er in zit. Ik krijg dan ook altijd een hangzak van dingen "positief" benaderen. Iets wat kut is blijft kut en iets wat vet is blijft vet, heel simpel.
Ik hoop voor je dat er geen vliegtuigmotor naar beneden valt.quote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inplaats daarvan ga ik buiten roken en de sterren bekijken. Misschien valt er nog wat naar beneden
Alcohol ontrekt vocht van het lichaam, daarom heb je altijd een droge mond als je veel gedronken hebt. (vooral de ochtend erna)quote:Heb dorst van het bier gekregen
Grip op je leven krijgen is koel!! Zo voel ik me ook namelijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Wolkje het volgende:
Ik begin weer een beetje grip op mijn leven te krijgen en dat voelt goed.
ben je ook wel eens emotioneel onstabiel??quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef JAM het volgende:
quote:
goed plan, ga ik zo ook maar es doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT: Moe, mot maar es naar bed gaan . . .
Ik ookquote:
Ik denk dat we moeten gaan voetje vrijen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Verder wel OK gelukkig, al voel ik me als een soldaat die net van een strijd is terugkomenGeen dooien vooralsnog
![]()
En als ik nou zeg dat ik het gewoon helemaal koud hebquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten gaan voetje vrijen.![]()
Op dit moment?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:43 schreef JAM het volgende:
Erg naar. Ook voor nabestaanden erg triest, omdat veel van hen toch met een soort van schuldgevoel achterblijven..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef Copycat het volgende:
Naar.
Een buurman van me heeft zichzelf in de nacht van zondag op maandag opgehangen, kreeg ik gisteravond bij thuiskomst te horen. Zijn nette pak voor de begrafenis had hij al klaargelegd.
Afschuwelijk triest wanneer iemand de dood als enige optie ziet.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef Copycat het volgende:
Naar.
Een buurman van me heeft zichzelf in de nacht van zondag op maandag opgehangen, kreeg ik gisteravond bij thuiskomst te horen. Zijn nette pak voor de begrafenis had hij al klaargelegd.
Afschuwelijk triest wanneer iemand de dood als enige optie ziet.
heb ik ruim een half jaar geleden ook nog gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Jumparound het volgende:
best wel kut, heb net de beslissing genomen om op mezelf te gaan wonen... moeilijk ;{
Goedzo!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef JAM het volgende:
Op een zak pinda's staat zelfs dat er pinda's in kunnen zitten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:41 schreef Wolkje het volgende:
Op mijn pak kabeljauwfilet staat 'bevat vis' , ja duh![]()
Ik voel me goed en trots, en heb zin in vandaag en in morgen.
geloof dat de regels voor het melden van de aanwezigheid van eventuele allergenen aangescherpt worden en volgens mij om problemen te voorkomen zetten ze nu maar standaard dingen erop, en dus ook hele dommequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een zak pinda's staat zelfs dat er pinda's in kunnen zitten.
Of ze zijn geproduceerd in een fabriek waar ook noten worden verwerkt. Die waarschuwing viel me laatst ook al op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef DarkElf het volgende:
ik mag geen noten en aanverwanten, en ineens zitten in veel meer producten sporen van noten
klopt, lekker boodschappen doen voor me. ineens veel meer achterkanten van producten lezenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze zijn geproduceerd in een fabriek waar ook noten worden verwerkt. Die waarschuwing viel me laatst ook al op.
bizar idee dat iemand zo dichtbij blijkbaar zo ongelukkig wasquote:Voel me nog steeds klote.
Komt ook weinig uit mijn handen. Krijg de tragiek van mijn buurman maar niet uit mijn hoofd.
Ga maar eens lunchen en kijken of vanmiddag productiever wordt.
Er zijn er meer dan je denktquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bizar idee dat iemand zo dichtbij blijkbaar zo ongelukkig was
Het hangt er net van af hoe allergisch je er voor bent.. Sommige mensen kunnen bij een klein stofje al een zwaar allergische reactie krijgen. Veel voedsel wordt bereid/gefabriceerd op een plaats waar aanverwante producten worden gemaakt. In veel chocola zitten dan ook sporen van noten, omdat er ook chocola met nootjes wordt gefabriceerd..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geloof dat de regels voor het melden van de aanwezigheid van eventuele allergenen aangescherpt worden en volgens mij om problemen te voorkomen zetten ze nu maar standaard dingen erop, en dus ook hele domme
ik mag geen noten en aanverwanten, en ineens zitten in veel meer producten sporen van noten
Het is een vrij normale reactie.. Dus ga jezelf in ieder geval niet schuldig zitten voelen ofzo, maar laat alles over je heen komen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze zijn geproduceerd in een fabriek waar ook noten worden verwerkt. Die waarschuwing viel me laatst ook al op.
Voel me nog steeds klote.
Komt ook weinig uit mijn handen. Krijg de tragiek van mijn buurman maar niet uit mijn hoofd.
Ga maar eens lunchen en kijken of vanmiddag productiever wordt.
Dat lijkt mij wel erg lastig, want het zit echt bijna overal in.. Gaat het om alle soorten noten, of zijn het maar een paar soorten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
I know, ik ben zo iemand die bij sporen van noten al een allergische reactie kan krijgen
dus veel eet ik voor de zekerheid gewoon niet, heb geen zin om risico te lopen.
Inderdaad, dat is een afschuwelijk idee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef DarkElf het volgende:
bizar idee dat iemand zo dichtbij blijkbaar zo ongelukkig was
Het blijft idd bizar. Vooral omdat je het helemaal niet verwacht, niet hebt zien aankomen, niks gemerkt hebt ( nee Cc, geen correct Nederlandsch, maar ik ben ook geen copy-catter).quote:
alle noten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel erg lastig, want het zit echt bijna overal in.. Gaat het om alle soorten noten, of zijn het maar een paar soorten?
Ik denk dat er nu weinig meer aan te doen is inderdaad... Goed opletten inderdaad, en dat zal vast wennen idd..quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alle noten.behalve walnoten, daarvan kan ik er een of twee op en daarna reageer ik er ook op
ach je went eraan hoor. tweede natuur om te kijken wat erin zit en tegenwoordig ook voor mijn vent dus das mooi . en ach ja, wat doe je eraan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |