Biertje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
Redelijken een beetje
. Heb ik vaker last van op de vrijdagavond.
quote:
Is dat niet saai om altijd stabiel te zijn? Dan weet je toch het verschil niet tussen labiel en stabiel? Dus je weet dan ook het verschil tussen geluk en ongeluk niet en tussen zwart en wit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Nou dat gaat dus niet door...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Moe, en ik hoop dat de film door gaat vanavond, heb namelijk wel even behoefte aan iets leuks
Kom op...blijf gewoon hier op fok!~quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat gaat dus niet door...Op tijd naar bed dan maar
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef sweetdreams het volgende:
zwanger!!!
Als je nu van jezelf houdt, dan ben je al erg geliefd op deze wereld. Alleen het feit dat je van jezelf houdt zorgt ervoor dat de wereld voor je open gaat en dat de wereld niet meer leeg is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef purplerose het volgende:
ik voel me leeg en niet geliefd
en dat frustreert me en maakt dat ik me overal aan erger
zin om samen stond te worden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:59 schreef purplerose het volgende:
erm, beetjeomdat ik elke vrijdag weer merk dat ik alleenstaand ben als ik 2 zware boodschappentassen 4 hoog met de trap moet sjouwen (nee, geen lift in mijn flat
)
en nu vooral fuzzie stoned
Wat zei de dokter nou over je rug? (ik heb het vast gemist ofzo)quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef Boschjesman het volgende:
Moe, kut en mijn rug doet pijn.
Dus ik ga maar eens proberen te slapen. (terwijl ik net op ben)
Went vanzelf, ben ik al tien jaar . . .quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
Enigzins eenzaam.
Ik wil er niet aan wennen, ik ben het zat!quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Went vanzelf, ben ik al tien jaar . . .![]()
![]()
Gewoon doen, dan gaat het allemaal vanzelf . . .quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil er niet aan wennen, ik ben het zat!![]()
Precies!quote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef thaleia het volgende:
Lees de Opzij (tja sorry) van deze maand, dat gaat over eenzaamheid en dat je je beter voelt als je je realiseert dat iedereen in de basis eigenlijk gewoon alleen is. Als je dat weer wel ziet, en beseft dat jij de enige bent die je altijd bij je zult hebben, en dat je het geluk hebt dat je toevallig best een prettig iemand bent, dan voel je je weer een stuk beter.
Dit is geen pleidooi om als een kluizenaar door het leven te gaan overigens. Aangenaam gezelschap buiten dat van onszelf hebben we allemaal nodig. Maar dat hebben de meesten van ons ook wel (en Q nog meer als ie eenmaal naar Utrecht is verhuisd)
Dat is mijn probleem ook, ik moet dat verhuizen steeds wat uitstellen en ik ben en blijf hier gewoon alleen, het heeft geen nut om hier nog te proberen krampachtig een social life op te bouwen, maar goed, ik zit hier nog wel anderhalve maand in dit hellengat, helemaal alleen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef thaleia het volgende:
Lees de Opzij (tja sorry) van deze maand, dat gaat over eenzaamheid en dat je je beter voelt als je je realiseert dat iedereen in de basis eigenlijk gewoon alleen is. Als je dat weer wel ziet, en beseft dat jij de enige bent die je altijd bij je zult hebben, en dat je het geluk hebt dat je toevallig best een prettig iemand bent, dan voel je je weer een stuk beter.
Dit is geen pleidooi om als een kluizenaar door het leven te gaan overigens. Aangenaam gezelschap buiten dat van onszelf hebben we allemaal nodig. Maar dat hebben de meesten van ons ook wel (en Q nog meer als ie eenmaal naar Utrecht is verhuisd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |