abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32122823
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef desiredbard het volgende:
LOL jij leest jezelf te graag
Nee hoor, maar het sloot mooi aan op een andere post. Alleen was ik die post kwijt nadat ik deze weer had teruggevonden. En ik ben te lui om hem terug te zoeken.
quote:
Maar je ziet hetzelfde in Ebru Umar
en ik heb hetzelfde hier ik voel me ook ergens Nederlander

Maar heeft jouw vriendin dan ook niet hetzelfde, schaamt ze zich af en to niet lapot om marrokaan te zijn.
Waarom zou ze zich moeten schamen? Marokko is een mooi land, met vriendelijke mensen. Waarom zou ze zich daar voor schamen. En de Marokkanen waar ze hier mee omgaat zijn ook allemaal welbespraakte, vriendelijke, hardwerkende mensen. Waarom zou ze zich daar voor schamen. En de rotzooitrappers daar heeft ze niets mee. Schaam jij je ook voor voetbalhooligans, John Mieremetten en Gerard Jolings?
quote:
Ik bergrijp dat het een boel shit is die ze te horen krijgt maarzij is dan eindelijk een mrrokaanse waar je wl mee kan praten die wel westers is die niet geindoctrineerd is. Ik begrijp best dat het haar strot zal uitkomen om die shit aan te komen. mischien komt dat een beetje voort uit het feit dat een boel nederlanders inderdaad bang zijn geworden voor de reactie die ze krijgen en dan vind je een vriendelijke verwesterse (als dat het goede woord is) marrokaanse.
Godschristus, gelukkig schrijft mijn vriendin ook een stuk begrijpelijker dan jij. Want ik snap hier geen reet van.
quote:
En natuurlijk mag ze zich marrokaans voelen haar ouers zijn het dus zij op een bepaalde maniet ook, maar er is een verschil tussen je marrokaans voelen en marrokaans voelen
Zij voelt zich niet Marokkaans, niet echt. Ze heeft niet zo veel met Marokko en de meeste Marokkaanse gebruiken en gewoontes. Ze is eigenlijk op d'r mooie Berberkoppie na net zoals jij (?) en ik: een kind van de Nederlandse jaren '80 en '90. En ook haar ouders zijn niet echt Marokkaans, ze zijn er geboren en voor een deel getogen, maar zijn eigenlijk ook haast helemaal verwesterd. Om het maar even te illustreren: haar vader is gek van Kiss en haar moeder is een grote fan van Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy en Liesbeth List.

Het is niet dat zij zich Marokkaans voelen. Het is de maatschappij die ze er continue op wijst dat ze anders zijn, dat ze Marokkaans zijn. En dat doen ze niet op een positieve manier.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:03:07 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32122854
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

dan antwoord je:
"Jawel; Knuppels, motorkettingen, mokers, honkbalknuppel, kettingzaag"
En dan belt hij de politie.
pi_32123636
man ik ben sinds 1 jaar verhuis uit het white power noorden noor het met allochtonen overheersende osdorp. helemaal gek worden
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32123770
Is dit het centrale "dislektiezie-topic", het centrale "ik heb de basisschool niet afgemaakt" en het centrale "zeg het hier als je toetsenbord naar de klote is" -topic ofzo?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:45:15 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32124003
het voordeel van osdorp is dat er voornamelijk suries en antilianen wonen, daar kan ik het over het algemeen prima mee vinden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32124378
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dit het centrale "dislektiezie-topic", het centrale "ik heb de basisschool niet afgemaakt" en het centrale "zeg het hier als je toetsenbord naar de klote is" -topic ofzo?
t is in iedergeval geen topic over hoe men schrijft..
chroedjez

zijn er trouwens, om ontopic te blijven, ook moslims op dit forum aanwezig?
k vroeg het me gewoon af, moest nog proberen om wat zinnigs toe te voegen...cheers
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_32124479
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef floydvisser het volgende:

[..]

t is in iedergeval geen topic over hoe men schrijft..
chroedjez
Ik ben dan ook de laatste die zeurt over taal- en spelfouten, want die maak ik zelf ook genoeg. Maar ik lees hier gewoon posts waar per woord minstens 2 spel- of typfouten in staan en ook gewoon zulke bizarre zinscontructies dat ik gewoon helemaal niet meer begrijp wat er bedoelt wordt. En als die mensen even hun post na zouden lezen voordat ze op de invoeren-knop drukken dan kan dat voorkomen worden. Is dat te veel gevraagd van me?

Groedjes teruch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sack_Blabbath op 09-11-2005 19:12:25 ]
pi_32124765
mensen die structureel de taal niet beheersen zouden nooit een slecht woord over Nederlanders met een allochtone achtergrond zeggen.
pi_32124861
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mensen die structureel de taal niet beheersen zouden nooit een slecht woord over Nederlanders met een allochtone achtergrond zeggen.
Zou je denken?
pi_32125304
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zou je denken?
een taakstraf voor elke dt-fout!
  woensdag 9 november 2005 @ 19:28:03 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125354
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

is het 'iedere' of 'elke' fout?
pi_32125531
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is het 'iedere' of 'elke' fout?
Jij gebruikt niet eens hoofdletters
  woensdag 9 november 2005 @ 19:38:09 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32125727
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jij gebruikt niet eens hoofdletters
ik gebruik een disclaimer

overigens ben ik serieus. ik ken de regel namelijk niet goed. daarnaast zul je mij alleen maar mensen op taalfouten zien betrappen als ik het gezeik beu word.
pi_32126679
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zij voelt zich niet Marokkaans, niet echt. Ze heeft niet zo veel met Marokko en de meeste Marokkaanse gebruiken en gewoontes. Ze is eigenlijk op d'r mooie Berberkoppie na net zoals jij (?) en ik: een kind van de Nederlandse jaren '80 en '90. En ook haar ouders zijn niet echt Marokkaans, ze zijn er geboren en voor een deel getogen, maar zijn eigenlijk ook haast helemaal verwesterd. Om het maar even te illustreren: haar vader is gek van Kiss en haar moeder is een grote fan van Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy en Liesbeth List.

Het is niet dat zij zich Marokkaans voelen. Het is de maatschappij die ze er continue op wijst dat ze anders zijn, dat ze Marokkaans zijn. En dat doen ze niet op een positieve manier.
Ok begreep ik je even verkeerd
Ik denk niet dat mensen het negatief bedoelen, sorry, maar je vriendin, en haar ouders zijn de uitzondering op de geldende regel lijkt het.
LOL cultureel gezien klopt hier gewoon geen reet van he? (En ik bedoel dit vriendelijk) Maar ik vind het hartstikke leuk om te horen. Het kan dus wel en ook al ken ik je vriendin en haar ouders niet, en moet ik dus maar aannemen dat ze bestaan (en dit bedoel ik niet lullig) is er mischien toch nog een beetje hoop voor die multikul.

Nou zullen je vriendin en haar ouders hier het antwoord ook niet op weten (andere klasse mensen) maar wat zie jij nou als reden voor het verschil tussen haar en laten we "samir" even nemen
Afgezien dat de ene een enorme loser is en de andere geweldig klinkt.

(Ik heb jou al eens eerder zien posten, en jij mij waarschijnlijk ook, en ik vind het echt seriues leuk om te horen dat het dus wel kan ormaal samenleven en elkaar accepteren, ben jij trouwens een kleigetrokken kaaskop, net als ik? )
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:13:02 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32126870
mijn surinaamse vriendin is behept met een marokkaans uiterlijk. als wij samen lopen is het niet eens, maar heel erg vaak, voorgekomen dat de toevallige marokkaanse passant (als hij met meer is dan een natuurlijk, en jonger dan 30) rochelt en op de grond spuugt. twee keer al voorgekomen dat het op een scheldpartij uitliep en het bladerdeeg het hazenpad koos.
pi_32127127
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kudt, dat wordten dan een hoop uurdtjes plandtsoenen diensdt voor moi
pi_32138448
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ah, in dat geval: Als je mensen gewoon aanspreekt op hun individuele gedrag, dan spreek je ze dus niet aan op het gedrag van moslims. Ze zullen zich dan ook niet op hun religie/afkomst aangesproken voelen. Het is heel simpel hoor.
Vooral doen.

Djenneke "Hee, je mag geen blikjes op straat gooien, wil je dat oprapen?"
Ali 1 "Pffrt hahaha, jongenz, ghoren jullie die hoer! Eeey trut, wat zei je?"
Djenneke "En ik ben geen hoer. Ik zei dat je het niet toegestaan is om rommel op straat te gooien"
of als je het leuk wil maken, "En ik ben geen hoer. Dat woord bewaar je maar voor je zus en moeder."
Ali 1 "Bek ghouden en doorlopen hoer"
Ali 2 "Ghaha, Ali 1 isz door een hoerr belachelelik chemakt!"
Ali 1 "Ghalala malalabala salami balala Ali 2!""
Ali 1 loopt naar Djenneke toe, spuugt in d'r gezicht en duwt d'r omver, en weer omver.
Ali 1 " GHAT JE WAT HOER! OPROTTE! ZMERIGE VUILE KANKAHOER!"

En dit is nog een gunstig scenario...

Woon je in het midden van een lelieblanke polder of zo? Zeker nooit in Rotterdam, Amsterdam, Tilburg of wat dan ook geweest? Je wil niet weten hoe vaak ik en vrienden van me door groepen allochtonen getreiterd zijn omdat we Nederlands waren of niet met genoeg "respect" langsliepen. Om maar niet van de tig keren te spreken dat we onze fietsen van een hek mochten rapen, dat m''n broer door zo'n figuur neergestoken is omdat hij niet "aan de kant ging", dat je op je fiets klemgereden wordt door zo'n figuur dat midden op straat parkeert wanneer je daar iets van zegt, dat vriendinnen van je zeggen nooit meer in die tent of stad te komen omdat ze continu in hun kont geknepen worden en erger, enz, enz.

Ik zal het me wel allemaal inbeelden. Of het is mijn schuld natuurlijk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32139669
quote:
Woon je in het midden van een lelieblanke polder of zo? Zeker nooit in Rotterdam, Amsterdam, Tilburg of wat dan ook geweest? Je wil niet weten hoe vaak ik en vrienden van me door groepen allochtonen getreiterd zijn omdat we Nederlands waren of niet met genoeg "respect" langsliepen. Om maar niet van de tig keren te spreken dat we onze fietsen van een hek mochten rapen, dat m''n broer door zo'n figuur neergestoken is omdat hij niet "aan de kant ging", dat je op je fiets klemgereden wordt door zo'n figuur dat midden op straat parkeert wanneer je daar iets van zegt, dat vriendinnen van je zeggen nooit meer in die tent of stad te komen omdat ze continu in hun kont geknepen worden en erger, enz, enz.
Hoe oud was je toen? Kom zelf zeer regelmatig in die steden en ga vaak in Tilburg uit en heb er eerlijk gezegd NOOIT last van. Maar een aantal jaren geleden, toen ik een jaartje of 16 was had ik altijd wel ruzie met iemand en daar zat wel eens een hoofddoek of een Ali tussen, en werd ik meer in m'n kont geknepen en lastiggevallen dan nu het geval is, en daar zat ook wel eens een Mohammed tussen.
Maar dan, als je ouder wordt, de ruzies minder, de jongens niet zo snel meer iets durven bij een iets ouder meisje, blijkt het achteraf wel mee te vallen.
Oh ja, m'n vriend is ook neergestoken door een Marokkaan hoor. Maar heeft uiteindelijk leren relativeren en heb 'm zelfs meegekregen naar Egypte, *gruwel* tussen al die Moslims!

Ik zal absoluut niet beweren dat er in Nederland helemaal geen buurten zijn waar veel problemen zijn met Moslims, en waar je zeker weten problemen krijgt als je er doorheen loopt, maar Stefan P, jij beschrijft alles wat met Nederland te maken heeft altijd alsof het de hel op aarde is. Leer eens nuanceren man, en anders is het misschien beter voor je maar niet meer over Nederland na te denken en erover te posten, in jouw geval zou ik er alleen maar chagerijnig van worden (als je dat niet al bent).
pi_32139696
Breda kent 65 minder Marokkanen dan Tilburg schat.
Daarbij spreek ik nooit iemand aan op het gooien met blikjes. Ik ben geen stadswacht, en ook geen politieagent.

Feit is wel, dat ik nog nooit ben uitgescholden voor hoer door allochtonen. Voor van alles en nog wat door Nederlanders trouwens, maar nee, nog nooit door allochtonen. Ik woon trouwens in Breda-Noord. Niet dat dat jou iets zal zeggen, maar daar wonen nogal wat allochtonen, m.n. Marokkanen. Verder ga ik bijna ieder weekend naar Rotterdam. EN kom ik ook regelmatig in Amsterdam. Nog nooit ergens last van gehad. Dat wil niet zeggen dat ik nog nooit kutmarokkanen heb gezien. Zo vaak, maar mij vallen ze niet lastig, nee.

Wel heb ik vaak in de bus gezeten, dat een paar Marokkaanse jochies lol zaten te maken. En dat allerlei mensen zaten te doen alsof ze bij maffiosi in de bus zaten. Die gastjes deden helemaal niets behalve grapjes maken, en lachen. Maar o, o, o wat een criminelen. (Ik zat naast ze ook nog).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_32140566
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:02 schreef djenneke het volgende:
Breda kent 65 minder Marokkanen dan Tilburg schat.
Daarbij spreek ik nooit iemand aan op het gooien met blikjes. Ik ben geen stadswacht, en ook geen politieagent.

Feit is wel, dat ik nog nooit ben uitgescholden voor hoer door allochtonen. Voor van alles en nog wat door Nederlanders trouwens, maar nee, nog nooit door allochtonen. Ik woon trouwens in Breda-Noord. Niet dat dat jou iets zal zeggen, maar daar wonen nogal wat allochtonen, m.n. Marokkanen. Verder ga ik bijna ieder weekend naar Rotterdam. EN kom ik ook regelmatig in Amsterdam. Nog nooit ergens last van gehad. Dat wil niet zeggen dat ik nog nooit kutmarokkanen heb gezien. Zo vaak, maar mij vallen ze niet lastig, nee.

Wel heb ik vaak in de bus gezeten, dat een paar Marokkaanse jochies lol zaten te maken. En dat allerlei mensen zaten te doen alsof ze bij maffiosi in de bus zaten. Die gastjes deden helemaal niets behalve grapjes maken, en lachen. Maar o, o, o wat een criminelen. (Ik zat naast ze ook nog).
't is inderdaad maar hoe je het bekijkt, veel nederlanders, ook ik, denken vaak in eerste instantie dat als buitenlanders lachen het over ons gaat..
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_32142028
Ach, een andere keer in de bus, Geeren-Zuid (lekkerste buurt van Breda ). De bus wordt door kutjong bekogeld met stenen. Twee oude wijven tegen elkaar: "Zie je nou wel, het zijn altijd die buitenlandse kinderen, krijgen totaal geen opvoeding." Totaal het feit negerend dat het duidelijk een groepje van drie (waarschijnlijk) Marokkaanse jongetjes waren, en twee duidelijk Nederlandse jongetjes. Maar ach, die laatste tellen we maar gewoon niet mee he? Past niet zo goed in ons wereldbeeld...
pi_32145097
quote:
Op donderdag 10 november 2005 03:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

Vooral doen.

Djenneke "Hee, je mag geen blikjes op straat gooien, wil je dat oprapen?"
Ali 1 "Pffrt hahaha, jongenz, ghoren jullie die hoer! Eeey trut, wat zei je?"
Djenneke "En ik ben geen hoer. Ik zei dat je het niet toegestaan is om rommel op straat te gooien"
of als je het leuk wil maken, "En ik ben geen hoer. Dat woord bewaar je maar voor je zus en moeder."
Ali 1 "Bek ghouden en doorlopen hoer"
Ali 2 "Ghaha, Ali 1 isz door een hoerr belachelelik chemakt!"
Ali 1 "Ghalala malalabala salami balala Ali 2!""
Ali 1 loopt naar Djenneke toe, spuugt in d'r gezicht en duwt d'r omver, en weer omver.
Ali 1 " GHAT JE WAT HOER! OPROTTE! ZMERIGE VUILE KANKAHOER!"

En dit is nog een gunstig scenario...
Goh, naar mij luisteren ze gewoon hoor. Ik spreek ze regelmatig aan. Maar misschien pikken ze het van mij omdat ik gewoon hoi tegen ze zeg als ik ze tegenkom. Omdat ik af en toe ook gewoon een balletje met ze trap op straat. Omdat ik verder eigenlijk gewoon heel normaal tegen ze doe, net zoals ik tegen iedereen hier in de buurt doe. Zou je verbazen wat ze dan allemaal van je pikken. En hoe ze naar je luisteren.

En ja, dat zijn inderdaad degenen hier in de buurt, die mij dus al kenden. Maar ook onbekenden spreek ik wel eens aan. Ook op hun gedrag. En dan heb ik ook nooit problemen. Meestal krijg ik zelfs een lach, een schouderklopje en soms heb ik zelfs nog wel eens een leuk kort babbeltje. 't Is maar net hoe je iemand benadert. Zeg je het met een lach of met een chagerijnige of zelf agressieve kop. Formuleer je iets op een semi-grappige manier of ga je authoritair of dwingend doen. Als je gewoon normaal doet, en het op een open en vriendelijke manier doet, zoals je het hopelijk ook bij je vrienden doet, dan kom je er mee weg. Althans, ik ben de afgelopen 25 jaar nog nooit neergestoken. Het ergste wat mij overkomt is dat ze me negeren en met het schaamrood op de kaken niet weten hoe snel ze weg moeten komen.
quote:
Woon je in het midden van een lelieblanke polder of zo? Zeker nooit in Rotterdam, Amsterdam, Tilburg of wat dan ook geweest?
Ik heb jaren in de bekende probleemwijken in Rotterdam en Den Haag gewoond. En daar woon ik nu nog. Ik weet waar ik het over heb.
quote:
Je wil niet weten hoe vaak ik en vrienden van me door groepen allochtonen getreiterd zijn omdat we Nederlands waren of niet met genoeg "respect" langsliepen.
Dat maak ik alleen mee met groepjes die langslopen waarbij het angstzweet te ruiken is. Of bij groepjes die zelf ook lopen te provoceren. Of bij groepjes die voldoen aan het typische bomberjackies, Nederlandse vlaggetje, kortgeschoren koppies uiterlijk.
quote:
-knip-
En dan bij allochtonen klagen over het slachtofferrol gebeuren
pi_32145758
Die Stefan is echt een beroepszeiker. Hoop voor 'm dat ie in het echt niet zo is want Amerikanen zijn in het algemeen optimistische mensen die niet van gezeur en gezeik houden.
  donderdag 10 november 2005 @ 17:00:33 #199
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32152500
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh ja, m'n vriend is ook neergestoken door een Marokkaan hoor. Maar heeft uiteindelijk leren relativeren en heb 'm zelfs meegekregen naar Egypte, *gruwel* tussen al die Moslims!
Binnenkort vraag je niet meer aan de mensen "rook jij?", "lekker weertje vandaag?" of "did you have your choq today?", maar: "Ben JIJ al neergestoken door een Marokkaan?"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32154050
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Binnenkort vraag je niet meer aan de mensen "rook jij?", "lekker weertje vandaag?" of "did you have your choq today?", maar: "Ben JIJ al neergestoken door een Marokkaan?"
Ben ik heel raar als ik zeg dat ik echt niemand ken die dat heeft meegemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')