Indd. Ik ben bang voor "Parijse taferelen" en ik ben bang voor de tegenreactie. En als ik eerlijk ben en puur op mijn gevoel beredeneer, dan hoop ik dat de "autochtonen" nu eindelijk eens een front vormen en laten merken dat "we" niet gediend zijn van dit islamitschsoort gedonder. Desnoods met geweld. Maar rationeel weet ik heel goed dat de oplossing ook bij "ons" ligt. Waar er twee vechten...quote:Maar je hebt vast wel gelijk. Ergens zal het ook aan ons liggen, maar zo voelt het niet. En ik baal gewoon van het feit dat er geen ander nieuws is dan '.....', juist.
Alles draait uiteindelijk om de kijkcijfers, het oog wil ook watquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:30 schreef Salvad0R het volgende:
komt door de media.
gewoon geen nieuws meer kijken, opgetieft met die manipulatieve psychologisch opgezette journaals.
Jammer dat veel mensen schapen zijn.
Je zou 'm eens op de Frontpage moeten submitten als columnquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:56 schreef Andre70 het volgende:
Tijd dat figuren als SCH en Sidekick uit hun autochtone paradijsjes verhuizen naar Amsterdam of Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef KonnieKipke het volgende:
ik berust er al jaren in sinds dat ik in Amsterdam woon, dat ik een realist geworden ben in plaats van een dromende allochtonenknuffelaar.
mag floripas ook mee? ik heb wel zin in een ffm trio.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijd dat figuren als SCH en Sidekick uit hun autochtone paradijsjes verhuizen naar Amsterdam of Rotterdam.
'we' het was toch echt de pvda die graag wilde dat de buitenlanders in amsterdam kwamen wonen omdat ze daarvoor gigantische subsidies konen opstrijken. ik wil niet met die lamzakken geassocieerd worden aub.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:12 schreef Ludwig het volgende:
De vraag is waarom niemand dit echt aan zag komen. Hoe kan het zo zijn dat we allemaal dachten dat de vorming van ghetto's in de grote steden iets "normaals" was. Is dat een oorlogstrauma waar we ons door hebben laten vellen? Krijgen onze oosterburen nu ,zestig jaar na dato , toch gelijk? Zijn wij nog steeds die slappe losers die de Joden verraadden?
Ik snap niet wat er met Nederlanders aan de hand is. We zijn dom geweest en nu vinden we het raar dat we op de blaren zitten....
Dat vind ik een matig excuus. Je hebt gelijk dat media een grote rol spelen als het neerkomt op het kleuren van ons wereldje, maar je kunt ook verder kijken dan Nederlandse media alleen. Bovendien, media hebben de neiging om in te spelen op wat zij denken dat wij willen zien. Kortom: als wij echt een ideale multi-culturele samenleving zouden willen zien, dan zouden de media die ons voorspiegelen...quote:komt door de media.
Je geeft al aan dat we het hier hebben over vrij lokale problemen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijd dat figuren als SCH en Sidekick uit hun autochtone paradijsjes verhuizen naar Amsterdam of Rotterdam.
Wil niet de PvdA verdedigen maar volgens mij heeft dit louter weinig met het PvdA te maken. Het had destijds meer te maken met de algehele politieke sfeer waarin we zaten. Gastarbeiders waren cool!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'we' het was toch echt de pvda die graag wilde dat de buitenlanders in amsterdam kwamen wonen omdat ze daarvoor gigantische subsidies konen opstrijken. ik wil niet met die lamzakken geassocieerd worden aub.
ja en wie heeft die sfeer bepaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:02 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wil niet de PvdA verdedigen maar volgens mij heeft dit louter weinig met het PvdA te maken. Het had destijds meer te maken met de algehele politieke sfeer waarin we zaten. Gastarbeiders waren cool!![]()
eerlijkheid en de pvda? kom op zeg! maar ik snap je aantijgingen wel, terwijl het voor zoveel rottigheid heeft gezorgd en nog steeds zorgt. de vara heeft flink meegedaan idd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef djenneke het volgende:
Als alleen de PvdA er zo over had gedacht, was het nooit zo gelopen, wees eerlijk!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:17 schreef djenneke het volgende:
PvdA heeft toch nooit alleen in de regering gezeten... of ben ik nou gek?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef djenneke het volgende:
Dat is gewoon de manier waarop politiek bedreven wordt, of het nou links of rechts is. Dat lijkt me toch niet alleen voorbehouden aan de PvdA.
Ik woonde al in de Randstad toen Jan Smit nog geboren moest wordenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Gisteren zei je zelf nog links te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
het enige waardoor ik ooit racist zou kunnen worden is door het beleid van links. dat zijn de ware aanstichters van een ongelijke wereld. met de mantel der liefde maken ze meer kapot dan lief is.
nee ik zei niet rechts te zijn, mijn partij zonder rechtse stigmatisering (zoals femke na de verkiezingen verkondigde) van links bestaat nog niet, of het moet cda zijn. je moet beter leren lezen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren zei je zelf nog links te zijn![]()
ik ook gelukkig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik moet je in een ding gelijk geven: dingen recht poetsen is voor lange tijd net wat makkelijker geweest voor links. Simpelweg omdat journalistiek vooral door linkse mensen bedreven wordt. Al zie ik daar wel langzaam een verandering in komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |