quote:Als klein kind maakte ik mijn moeder altijd gek als ik de bad in moet.
Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm
TE DIEP!! TE DIEPP!!
Nee niet allemaal, voornamelijk Coca Cola, Pepsi, Fanta en een straatje bijzondere bierblikjes als series, speciale uitgaven en reeksen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zijn ze nou allemaal van coca-cola ofzo?![]()
De broer van een vriendin van me heeft alles van coca-colaOok een miniluchtballon gemaakt van blikjes
![]()
![]()
![]()
Ik heb de TT er naar aangepast.quote:
Ik vind het een leuke hobbyquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee niet allemaal, voornamelijk Coca Cola, Pepsi, Fanta en een straatje bijzondere bierblikjes als series, speciale uitgaven en reeksen.
Wie?quote:
Moddervreterquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef k-Rin het volgende:
Ik sta niet in de openingsdingestWie heeft m gemaakt
Nee klopt, ik was eten hequote:
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Tormentus het volgende:
oh, zo'n topic wisselt telkens!
kdacht al
Dreads zijn ook stoer.quote:
Hey Jagquote:
Zag het, als ik nou niet aan het eten was duurde het niet zo langquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb de TT er naar aangepast.
Ja, het was bwocowwiquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeft het nog een beetje gesmaakt?
jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb jij MSN Chan?
En zwaar. De eerste dag viel mijn hoofd er bijna afquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dreads zijn ook stoer.![]()
![]()
Ik ben weer ff druk.![]()
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trapquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
Ik ga eten. Moeder is boos want hoorde niet dat het etenstijd was.
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan weet je het nu
En chan: voeg me toe
hetzelfde hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trap
Haal het maar weer wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toe
quote:
meestal praat ik er zelf nog doorheen ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hetzelfde hier(alleen mijn moeder schreeuwt dan)
grappig is dat![]()
Dat is wel echt het meest irritantse, praten als je in je eentje op je kamer zit en dan vraagt je pa "Tegen wie praatje"of "Wat is er?"quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef indy-jones het volgende:
[..]
meestal praat ik er zelf nog doorheen ook
Ja, ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand nog iets leuks om te doen vanavond?
Stiekem shag roken als je pa je zus op gaat halen vant station.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
Ja voetballenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef snopprinses het volgende:
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef indy-jones het volgende:
[..]
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensen
voor de 16- huur lekker een film ofzo
quote:
Film kijken met een biertje erbijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:15 schreef indy-jones het volgende:
[..]
voor de 16+ zuipen? tenminste, zo denken een hoop mensen
voor de 16- huur lekker een film ofzo
Je gaat iets doen wat je nooit zou doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipen
ik zeg ook niet dat jij zo denkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kben 18+ en geen zin om alleen te gaan zuipen
Ja heaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Supergaaf.
Je sinterklaasje danst zo schattig![]()
dat is natuurlijk helemaal super, vermaakt voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Film kijken met een biertje erbij![]()
De zee is tof menquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef indy-jones het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij zo denkalleen ga ik zo naar de zeeverkenners en daar leeft men op dat niveau... en ja, ik zei zeeverkenners, begin maar vast te lachen
Ook maar gejat van Fok! ergensquote:
Was bij gebrek aan inspiratiequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ook maar gejat van Fok! ergens
Ik vind je username wel goed bedacht![]()
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Je gaat iets doen wat je nooit zou doen.
Dat is vernieuwend.
Niet in die zinquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaan
er zijn vast wel andere dingen dan waar jij nu an denktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dr staat nog nergens dat ik het nog nooit heb gedaan
Ja das van Friends. Chandler Bing adresseerde zijn TV-gids als Chanandler Bongquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Was bij gebrek aan inspiratie
Die van jou vind ik maar wat ingewikkeld![]()
tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Geen succes voor mij voor vanavond?Voor mijn keepwerk
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
boeie.. t woord zee komt er in voor.![]()
Succesquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
heeft geen nut om naar maastricht te rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet in die zin
Als in: Ik huur een limo en rij naar Maastricht om daar een plant te kopen. Ofzo
Ah zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja das van Friends. Chandler Bing adresseerde zijn TV-gids als Chanandler Bong![]()
succes moder8orquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Je kan het!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Vertel mij nou es wat t eig inhoudtquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef indy-jones het volgende:
er zijn 2 mensen positief over de zeeverkenners, de rest houd zn sarcasme voor zich
Veel plezier bij je oma.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
succes moder8or![]()
Ik ga zelf ook weg. Even naar mijn oma toe![]()
Doeiquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef indy-jones het volgende:
maarja ik ga wegnaar de zeeverkenners B)
Doe es niet zo nep geinsteresseerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vertel mij nou es wat t eig inhoudt![]()
![]()
Je zegt gewoon tjen en d Lerquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:22 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ah zo
Maar als ik een username niet kan uitspreken is dat zo frustrerend![]()
![]()
coeberghquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi hoi, morgen werken, als ik thuis kom 2 uur chillen, dan naar jasper toe om de fles coebergh op te drinken, dan opstap en zondag lekker de hele dag wat op de bank liggenis wel leuk eigelijk
Ik wacht op je sitequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij krijg ik eindelijk een mooie website
hahah moeilijk hequote:
Mét 7 upquote:
Is goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nog twee fotopagina's en dan is die af
jahquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mét 7 upuiteraard wel zoeen groot colaglas 3/4de vol met coeberg en 1/4de 7up
dat word weer lekker
Lopen 2 cactussen over straat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe es niet zo nep geinsteresseerd.
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?quote:
Dyslectisch ofzo? :pquote:
Hehe, dat denk ik ook al heel lang , maar kvergeet er wa aan te doen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij krijg ik eindelijk een mooie website
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Lopen 2 cactussen over straat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een signature is spang man.
nja ik ben er dus wel mee bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik ook al heel lang , maar kvergeet er wa aan te doen..
Mijn vaste plekkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jahwaar ga je morgen op stap?
Er staat : hier openenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?
Nou nou nou nou nou?
Nee. Dat niet. Maar soms heb ik al moeite om m'n eigen naam te lezen, omdat ik dan half slaapquote:
Zodat et pak niet zo zwaar is om em mee naar huis te nemen omdat hij al het melk eruit heeft gedronken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom opent een Belg een pak melk al in de supermarkt?
Nou nou nou nou nou?
quote:
metaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vaste plekkenfeesfebrik, meta en soms de nachwach
Hoe stuur je iemand een pm ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Ayaxola het volgende:
Komt een marokkaan bij de fietsenwinkel
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopenquote:
Je bedoelt : komt een Marokkaan bij de kassaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Ayaxola het volgende:
Komt een marokkaan bij de fietsenwinkel
Kan hier niet enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vaste plekkenfeesfebrik, meta en soms de nachwach
Hoe stuur je iemand een pm ?
Hee, je sig loopt niet goed afquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopen
Als je het over mij hebt, ik ben geen homoquote:
nop, ga niet meer in de stad zelf op stapquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Nu zal het wel weer druk worden want de ramadam is afgelopen
Ik heb er zelfs een filmpje van dwars door een stad (Wenen volgens mij )quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Goeie.
Ik weet alleen maar harde rasistische hitler grappen.
Nee over ene Christiaan ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben geen homo.
Sterf gewoon ofzo, sukkel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee over ene Christiaan ofzo![]()
DIe ene die zoveel op Jamai leek
Waarvan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een filmpje van dwars door een stad (Wenen volgens mij )
*Checkt fotoboekquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee over ene Christiaan ofzo![]()
DIe ene die zoveel op Jamai leek
quote:
quote:
Is te grof, dat zalk hier maar niet neerzettenquote:
Maar ik ken meer gasten die iets van Jamai weg hebben. En die zijn toch echt geen homoquote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Is te grof, dat zalk hier maar niet neerzetten
Overigens niet zelf gedownd maar via msn ontvangen ..
Jij bent mod, doe er wat aan!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Jezus, Christiaan en die andere relnichten optiefen ofzo![]()
Oh. Ik zei ik niet dat ik em homo vond hoor. Alleen dat ie op sjamai lijkt nou boeiend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Maar ik ken meer gasten die iets van Jamai weg hebben. En die zijn toch echt geen homo
Dus ik vind hem geen homo.
Owjah dat zei je eerst. Maar aan je tekst was te lezen dat het toendertijd wel gezellig wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, ga niet meer in de stad zelf op stap
En jij nietquote:
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef k-Rin het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te huren?
Daarom kan ik er niks aan doen.quote:
ja heb wel goede tijd gehad hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owjah dat zei je eerst. Maar aan je tekst was te lezen dat het toendertijd wel gezellig was
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemen
Een zeepbel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oh. Ik zei ik niet dat ik em homo vond hoor. Alleen dat ie op sjamai lijkt nou boeiend.
Wat is dat , in je avatar?
donnie darkoquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef k-Rin het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te huren?
Hij bedoelde mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, ik ben geen homo.
Huh ?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Messenga het volgende:
* Messenga is niet zo blij.
En nee, dat ga ik niet hier vertellen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Oh, das oneerlijk om Jezus een relnicht te noemen
hij had mij genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt toch wel weer op dat ook brainster achter de meute aanloopt met de nominaties.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef Dagonet het volgende:
<marquee><h2> Blijven we ons wel gewoon normaal gedragen?</h2><marquee>
Bij het pluuke komt best veel kamp. Dat is niet de reden dat ik er niet toe ga hoor maar ik vind het ook best veel lopen vanaf de marktquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja heb wel goede tijd gehad hoor
kging ook veel naar t pluuke enzo..mja
ik ga niet meer met die mensen om waar ik altijd mee op stap ging, en waar ik nu ga is het ook leuk
Die code werkt bij mij niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef Dagonet het volgende:
<marquee><h2> Blijven we ons wel gewoon normaal gedragen?</h2><marquee>
Die klasgenote van Brainster.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt toch wel weer op dat ook brainster achter de meute aanloopt met de nominaties.
Ja je bent zelf een nichtquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.quote:
ik weet het niet, ben er al 2 jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij het pluuke komt best veel kamp. Dat is niet de reden dat ik er niet toe ga hoor maar ik vind het ook best veel lopen vanaf de markt
The Donnie Darko Bookquote:
nop ook nietquote:
Whehe, ze moest eens weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Die klasgenote van Brainster.
Die wist niet dat ie in z'n vrije tijd zo kansloos deed![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>quote:
Ja ik zie dat ding wel van rechts naar links komen maar als ik zelf die code doe, doet ie het niet.quote:
Die zie ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>
Dat ziet er niet uit mênquote:
Ik denk dat ze wil dat je naar US gaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
wtf..mukie heeft me ook genomineerd
Het is een rondje in een rondje in een rondjequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Is het nu wel duidelijk dat het een zeepbel is?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Nee dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een rondje in een rondje in een rondje
En dat ding in het midden is een klein fototje van jou?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet vatsigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
nee. ik dacht eerst dat het je buik was![]()
![]()
ik vind het ook op de onderkant van een fles of glas lijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
ik post er wel af en toequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wil dat je naar US gaat
Door een bekerglasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
nee. ik dacht eerst dat het je buik was![]()
![]()
Ja dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat ding in het midden is een klein fototje van jou?![]()
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.quote:
he jammer, ik mocht niet stemmenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.
Mij best.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Moet ik dan het uber-origineel posten
Dude, tis een forum. Wat kan jou dat nou boeien. Achterbaksheid is triest, maar doe je niks tegen. Als het nou je vrienden waren geweest, ok...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.
Ik hou nog wel van je hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zet ik die smilie er ook achter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Palau het volgende:
[..]
Dude, tis een forum. Wat kan jou dat nou boeien. Achterbaksheid is triest, maar doe je niks tegen. Als het nou je vrienden waren geweest, ok...
Mooie zeepbelquote:
Waar gaat dit eigenlijk over?quote:
Nee, die awards.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over?
De miss / mister verkiezing?
er werden een paar mensen als jury uitgekozen![]()
Ik heb een pak sjenk op. Rolletjes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Gourmettendaar eet ik altijd pas veel bij
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga eens met wat vrienden een goed weekend feest vieren, dus tot zondagavond
stemmen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi.
Er moet meer op mij gestemd worden!
Ik heb niet zomaar mijn fotoboek zo tof gemaakt!
En ik doe niet voor niets zo aandachtsgeil.
Gourmetten is geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Sjenkquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Messenga het volgende:
Ja, hoi.
Tot alles op isquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
1) Men neme de Sjenkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjenkzo lekker is dat altijd een broodje bij Bufkes, Broedje werrem Sjeenk
Das me nog eens lekker
Maar hoe kun je schenk bij het gourmetten doen ?
Jamaar dat is tiefus kut werkquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[FOK! awards 2005] Linkjes naar de nominatietopics!
Hup, hup, hup!!!
Oh, ik vergeet iets. Men rolt de sjenk op.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef Eix het volgende:
[..]
1) Men neme de Sjenk
2) Men gooit het op de gourmet plaat
3) Men draait het eenmaal om
4) Wèrme Sjenk
5) Tast toe onder het genot van een Hauf Òm.![]()
![]()
Ik heb een handtekening van jouquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Ja, hoi.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:00 schreef Eix het volgende:
5) Tast toe onder het genot van een Hauf Òm.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamaar dat is tiefus kut werk
Ik schijn inlikkende crew te zijn![]()
Dolle hondquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.Al een paar keer.
And I'm fucking proud of it!![]()
Ik ga dus geen 100 users kiezen uit zon waslijst van mogelijke titels. No way.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamaar dat is tiefus kut werk
Ik schijn inlikkende crew te zijn![]()
k-Rin, hoi.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen ik ben weg, kga me klaarmaken voor de bios dus tot morgen !!!
Jaja. Een echte, originele.quote:
Ik snap niks van dat stemmen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
k-Rin, hoi.!
Stem op mij.
Dan krijg je een gesigneerde handtekenin (Whihihihi![]()
![]()
)
Ik heb er lekker 1 zonder te stemmenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja. Een echte, originele.
Hebben? Moet je op me stemmen.
Het staat toch duidelijk genoeg uitgelegd?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:04 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat stemmen.
En ik ken bijna niemand dan mensen in PUB.
Dus ik wil hierbij mijn stem doorgeven, maar ik weet niet hoe dat verder moet dan
Zet daar de namen van de users in en post het in dit topic.quote:De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster:
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!:
De all-round origineelste topicopener:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?:
Waardevolste aanwinst voor Fok!:
Minst waardevolle aanwinst voor Fok!:
Welke user verdient het meeste respect?:
Grootste baggeraar van Fok!:
Leukste relschopper:
Meest integere user:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Creatiefste user:
Meest humorvolle user:
Meest serieuze user:
Liefste user:
De vriendelijkste/ aardigste user:
Beste discussievoerder op Fok!:
De intelligentste user:
User met de stijlvolste schrijfwijze:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Leukste Babe van Fok!:
Leukste hunk van Fok!:
Meest irritante user:
Meest aandachtsgeile user:
Meest crewinlikkende user:
De meest trouwe user:
Fanatiekste nachtbraker op Fok!:
Meest ondergewaardeerde user:
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:
Maar jij stond gewoon met de enige, echte Bassie op de foto.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:05 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik heb er lekker 1 zonder te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |