Die klasgenote van Brainster.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt toch wel weer op dat ook brainster achter de meute aanloopt met de nominaties.
Ja je bent zelf een nichtquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
Jezus, Christiaan en die andere relnichten optiefen ofzo![]()
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.quote:
ik weet het niet, ben er al 2 jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij het pluuke komt best veel kamp. Dat is niet de reden dat ik er niet toe ga hoor maar ik vind het ook best veel lopen vanaf de markt
The Donnie Darko Bookquote:
nop ook nietquote:
Whehe, ze moest eens weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Die klasgenote van Brainster.
Die wist niet dat ie in z'n vrije tijd zo kansloos deed![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar om dan meteen te nomineren voor minst waardevolle user. Had ik alleen van hem niet verwacht.
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>quote:
Ja ik zie dat ding wel van rechts naar links komen maar als ik zelf die code doe, doet ie het niet.quote:
Die zie ik ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
<table width="550"> <td width="200">test</td> <td width="350"> Hoi</td> </table>
Dat ziet er niet uit mênquote:
Ik denk dat ze wil dat je naar US gaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
wtf..mukie heeft me ook genomineerd
Het is een rondje in een rondje in een rondjequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Is het nu wel duidelijk dat het een zeepbel is?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Nee dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een rondje in een rondje in een rondje
En dat ding in het midden is een klein fototje van jou?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet vatsigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
nee. ik dacht eerst dat het je buik was![]()
![]()
ik vind het ook op de onderkant van een fles of glas lijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[afbeelding]
ik post er wel af en toequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wil dat je naar US gaat
Door een bekerglasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
nee. ik dacht eerst dat het je buik was![]()
![]()
Ja dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat ding in het midden is een klein fototje van jou?![]()
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.quote:
he jammer, ik mocht niet stemmenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.
Mij best.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Moet ik dan het uber-origineel posten
Dude, tis een forum. Wat kan jou dat nou boeien. Achterbaksheid is triest, maar doe je niks tegen. Als het nou je vrienden waren geweest, ok...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen jammer dat de mensen die je overal wel mogen maar via zo'n nominatie ding toch achterbaks laten merken dat ze je niet mogen.
Ik hou nog wel van je hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zet ik die smilie er ook achter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef Palau het volgende:
[..]
Dude, tis een forum. Wat kan jou dat nou boeien. Achterbaksheid is triest, maar doe je niks tegen. Als het nou je vrienden waren geweest, ok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |