quote:Als klein kind maakte ik mijn moeder altijd gek als ik de bad in moet.
Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm, Te koud, te warm
TE DIEP!! TE DIEPP!!
Nee niet allemaal, voornamelijk Coca Cola, Pepsi, Fanta en een straatje bijzondere bierblikjes als series, speciale uitgaven en reeksen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zijn ze nou allemaal van coca-cola ofzo?![]()
De broer van een vriendin van me heeft alles van coca-colaOok een miniluchtballon gemaakt van blikjes
![]()
![]()
![]()
Ik heb de TT er naar aangepast.quote:
Ik vind het een leuke hobbyquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee niet allemaal, voornamelijk Coca Cola, Pepsi, Fanta en een straatje bijzondere bierblikjes als series, speciale uitgaven en reeksen.
Wie?quote:
Moddervreterquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef k-Rin het volgende:
Ik sta niet in de openingsdingestWie heeft m gemaakt
Nee klopt, ik was eten hequote:
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Tormentus het volgende:
oh, zo'n topic wisselt telkens!
kdacht al
Dreads zijn ook stoer.quote:
Hey Jagquote:
Zag het, als ik nou niet aan het eten was duurde het niet zo langquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb de TT er naar aangepast.
Ja, het was bwocowwiquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeft het nog een beetje gesmaakt?
jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb jij MSN Chan?
En zwaar. De eerste dag viel mijn hoofd er bijna afquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dreads zijn ook stoer.![]()
![]()
Ik ben weer ff druk.![]()
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trapquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
Ik ga eten. Moeder is boos want hoorde niet dat het etenstijd was.
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan weet je het nu
En chan: voeg me toe
hetzelfde hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Heb ik ook welles als ik mn koptelefoon op heb. Staat mn pa daar 10 minuten lang te schreeuwen onderaan de trap
Haal het maar weer wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee geen zin in, voeg jij mij maar toe
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |