Dat komt door de detailhandel.quote:Op zondag 6 november 2005 10:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oh nu moeten we maar importeren omdat het hier onbetaalbaar is. Hoe kan het dan dat games daar wel goedkoper kunnen, terwijl die productiekosten toch zoooo hoog zijn?![]()
Daarnaast heeft niet iedereen de beschikking over een credit card, en dat is denk ik maar goed ook voor sommige mensen.
Is import ook niet verboden? (zie regeltje This product may only be used and sold in Japan only) Wat me destijds erg opviel.quote:Op zondag 6 november 2005 10:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dat komt door de detailhandel.(gcshop bewijst dat het goedkoop kan bv.)
En hoe wil je deze gaan spelen? Chip modden is immers ook illegaalquote:Op zondag 6 november 2005 10:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
Volgens mij mogen detailhandelaren niet importeren en opniew verkopen. Daar zijn idd meerdere rechtszaken over geweest. Als consument mag je gewoon dingen bestellen in het buitenland.
Je mag de chips kopen en zelf inbouwen. Verder bestaan er bootdisks (bv. freeloader voor de cube), waarmee je legaal importgames kunt spelen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En hoe wil je deze gaan spelen? Chip modden is immers ook illegaal
Spellen uit de UK zijn probleemloos af te spelen. En bij Play.com en CD-Wow dus vaak ook veel goedkoper.quote:Op zondag 6 november 2005 11:00 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En hoe wil je deze gaan spelen? Chip modden is immers ook illegaal
uhm.. detail handel verdienen op gamesquote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Fliepke het volgende:
Winkels verdienen nog best aardig op een game hoor. Ik heb wel eens lijstje van de distributeur zijn liggen bij de gamesshop. Ik zag alleen maar prijzen van 35-45 euro staan eigenlijk. Het vreemde was dus wel dat ze allemaal anders waren
Bron?quote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm.. detail handel verdienen op games
er zit als je geluk hebt een marge van 5-10% op ofzo (de distributeurs prijs is ongv 35 euro) dat is dus helemaal niks...
bron:quote:Op zondag 6 november 2005 11:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bron?
Dit is wat ik gewoon voor mijn neus zag liggen op de balie terwijl die kerel aan de lijn was met de distributeur.
Dat gaat dus met elkaar hand in hand. Jij download het, de bedrijven beveiligen het beter. Als iedereen braaf zou kopen hadden ze het ook nooit beveiligdquote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen beveiliging an sich, maar zodra het legale gebruikers problemen op gaat leveren koop ik het gewoon niet....
Dat blijft zo.quote:Momenteel helaas wel ja...
En zo blijft alles bij het oudequote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat gaat dus met elkaar hand in hand. Jij download het, de bedrijven beveiligen het beter.
Dus eigenlijk ben jij gewoon nooit bereid om er iets voor te gaan betalen en boeit de hele discussie je geen reet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zo blijft alles bij het oudeGeweldig toch?
Ik ben wel bereid om ergens voor te betalen en doe dat ook met enige regelmaat, maar je zal me geen cd's van Sony meer zien kopen voorlopig...quote:Op zondag 6 november 2005 15:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij gewoon nooit bereid om er iets voor te gaan betalen en boeit de hele discussie je geen reet.
Zo ben ik al maanden bezig met Guild Wars, daar zul je me ook zeker niet over horen zeurenquote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef H.Flick het volgende:
Als je na en uur al genoeg hebt van een game is het inderdaad geen 60 euro waard, maar er zijn ook heel veel games waar je tientallen uren mee bezig kunt zijn en dan is het weer niet duur.
idd!quote:Op zondag 6 november 2005 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Nogmaals... de prijzen van games zijn helemaal niet te hoog. De prijzen van nieuwe games zijn misschien hoog, maar je kunt ook even wachten met kopen want binnen enkele maanden is de prijs vaak al gigantisch gezakt. En als je het aantal speeluur vergelijkt met de prijs is het ook helemaal niet duur.
ik weet niet naar wat voor flutfilms jij gaat maar de meeste echt goee films zijn minimaal 2 uur...quote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef speedfreakssj het volgende:
`da's wel zo maar neem doom 3 of quake 4.
laten we zeggen 15 uur speltijd.
da's ~4 per uur.
de meeste bioscoopfilms zijn tegenwoordig net 90 minuten dus tja, ik vind het wel duur,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |