abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:33:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_31954787
Ik heb mijn praktijk pas de 4e keer gehaald.

Eerste keer ging goed zat (ook volgens instructeur), maar toch gezakt.

En daarna met zenuwhandjes aan het stuur. Alles geprobeerd, bananen, pilletjes, noem maar op, en de laatste examinator geloofde inderdaad dat het door de zenuwen kwam dat ik vreemd was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:36:29 #2
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31954888
Ik ben in 2 keer geslaagd. En erg mobiel al zeg ik het zelf. Soms vind ik het wel eng, donker en snelweg, vooral een combinatie van die twee maar daar laat ik me niet door weerhouden. Ik heb het papiertje, dus zal ik het ook wel kunnen is mijn insteek.

En Sugar, nog 's! Heb je je lamp bemachtigd?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 11:36:49 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_31954896
Trouwens, in nood stapt iedereen met rijbewijs in de auto. Zo heb ik eens achter een ambulance aan moeten scheuren... Ik durfde niet, maar ik moest.

Ik rijd overal naar toe als het moet, maar niet met 2 kinderen achter in, dan wil ik toch wel iemand bij me hebben voor lange stukken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:45:57 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31955145
Oh ja, Lishe! Nee, niet gedaan. Ik wilde hem hooguit kopen om met vette winst ( ) door te verkopen, maar ik zag er ineens op MP ook een paar voor rond de 50 euro. Sja, dan was 95 euro toch wel veel en een risico.

Over dingen doen om je examen goed te rijden: ik had eens peterselie in bh gedaan, dat scheen te helpen. Ik dacht: "Goh, ik vertel dat lekker komisch en meisjesachtig naief ook even in een geanimeerd ik-doe-wel-rijexamen-maar-klets-er-lustig-op-los-gesprekje aan mijn mannelijke examinator... Wie weet helpt dat écht?"

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:55:07 #5
108648 cattie
lieve moeder
pi_31955435
Hier nog iemand met (een beetje) autovrees.
Ik heb mijn rijbewijs in 3x gehaald, ik vind afrijden 1 van de meest afschuwelijke dingen die ik ooit heb moeten doen. En nu? Ik weet dat ik wel redelijk auto kan rijden, snelweg is geen probleem, maar steden en onbekend gebied.. Vind ik eng. Je kunt met een auto zoveel schade aanrichten en daar moet ik telkens aan denken.
Maar ik moet rijden van mijn man. Het is ook wel goed dat hij me aanmoedigd, want anders had ik misschien al lang niet meer gereden.
En inparkeren vind ik ook niet leuk, maar tot nu toe heb ik alleen schade aan onze auto veroorzaakt daarmee (betonnen bloempot en een keer een paaltje, maak die dingen dan hoger, dan zie ik ze ten minste.. )
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:55:09 #6
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31955437
Handelaar! haha, nee is inderdaad niet slim dan.
Een aardappel in je broekzak kreeg ik als tip mee....
En Rijstebuiltje, van harte natuurlijk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:59:28 #7
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_31955560
ik ook 2e keer gehaald. eerste keer was een vrouw die me nog vlak voor het eind is ff bijna het stuur inboorde door haar onnodige ingreep...
en 2e keer gewoon vet relaxt gereden, aardige gast dus gewoon mazzel gehad denkik
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:03:53 #8
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_31955696
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:08:01 #9
43556 miss_dynastie
pi_31955837
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen ).
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:13:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31955984
Ondanks het gemorrel soms staan we in een goed aanzien bij de users!
We worden best al een paar keer genoemd bij de Fok Verkiezingen als forum waar de regels het best nageleefd worden door de users.

De verkiezingen staan in GC.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:16:46 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_31956095
Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:18:13 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_31956136
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen ).
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen

Woensdag ook, er stond een file op d snelweg, maar ik moest toch afslaan, dus het maakte niet uit. Nou kun je op dat stuk een busbaan op, en dan snij je dus een stuk file af. Meneer reed dus telkens netjes helemaal rechts, om op een gegeven moment (toen ik op het punt stond hem in te halen) ineens ZONDER RICHTING AAN TE GEVEN drie banen naar links schoof de busbaan op, om de file te ontwijken.

Ik had dus bijna ook een Sjors gehad met een witte achterbumper, want de auto achter me zat bijna in Sjors.

Ik merk wel dat ik sinds dat ongeluk wel verdachter ben op dit zulk dingen en er ook wel banger voor ben. Maar het weerhoudt me niet lekker te cruisen hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_31956909
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Lijkt me sterk als je niet durft te rijden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:01:52 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_31957542
Dames (en misschien ergens een enkele heer),

Onwijs bedankt voor jullie leuke felicitaties!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:03:06 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31957575
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft de baan

Volgende week al beginnen en dan en dan ben ik inene alleen Met mijn kindje

Mijn moeder heeft 20 jaar niet gereden, 10 lessen genomen en ze scheurt overal heen

Vindt auto rijden gaaf, doe het ook graag maar geef niet snel stuur uit handen. Heb nl een ongeluk gehad toen ik naast iemand zat en zij remde gewoon veels te laat en zo werd het plots een hele grote auto Nu zit ik soms wel naast me vriend in de auto maar transpireer dan ook enorm vindt het dus 3 x niets
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:12:22 #16
81992 Githa
pi_31957908
Dat zal wennen zijn Rottdog.... maaaaaaaaaaaaaar natuurlijk Super geweldig te gek gaaf dat hij een baan heeft na zo'n lange periode

Gefeliciteerd!
pi_31958590
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

Lijkt me sterk als je niet durft te rijden
Helaas heb je erbij die het dan toch erop wagen

Van die mensen die met hun neus zowat op de voorruit ziten en bij elke (flauwe) bocht bijna tot stilstand remmen, bang om eruit te vliegen

Verschrikkelijk, gelukkig moet ik tegenwoordig met het OV naar m'n werk...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:47:20 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_31959126
De mensen die remmen als er een vrachtwagen tegemoet komt op de andere baan de mensen die 40 rijden waar ze 80 mogen en de mensen die stapvoets gaan voor regen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:49:42 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31959200
Rottdog, geweldig voor jullie joh!

Ik heb vier keer rijexamen gedaan, ik haalde het net 1 dag voor mijn theorie zou verlopen (die had ik wel in 1x gehaald). Ik heb toen een tijdje elk weekend een auto van mijn werk meegenomen. Die kon je heel goedkoop huren (10 ct per kilometer - guldentijdperk) en die waren zo afgeragd dat je er toch niks aan kon bederven. En maar kilometers maken. Mijn vader reed een keer mee ("over een tijdje mag je weleens in die van mij rijden, als je je rijbewijs een paar maanden hebt of zo") en daarna kreeg ik zijn auto ter beschikking Toen had ik mijn rijbewijs net 14 dagen of zo

Hoewel ik liever wat extra meters loop dan mijn auto in een klein gaatje te wurmen kan ik best aardig inparkeren. Alleen 's avonds op onbekend terrein vind ik minder.

Ik ben net de 20.000 km gepasseerd met mijn Agilaatje. In 4,5 jaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:50:13 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_31959221
Maar wat ik nog irritanter vind, zijn de mensen die 60 rijden waar je 80 mag en dan vervolgens de verloren tijd inhalen door 80 te rijden waar je 50 mag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:52:24 #21
13151 crew  Rewimo
pi_31959309
Mensen die geen constante snelheid rijden. Die niet weten waar ze heen willen en daarom alsmaar van baan wisselen, vlak voor je neus en uiteraard zonder richting aan te geven. Die jou voor Jan Joker laten wachten omdat ze te lui zijn om richting aan te geven terwijl je dus makkelijk had kunnen oversteken als ze dat wèl zouden doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:56:09 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_31959443
Peet vind de wandelaars langs de snelweg ook niks. (mensen met pecht die op de vluchtsstrook lopen ipv in de berm náást de vluchtstrook)

Laatst had ie een spookrijder, maar bij de wagen waar hij in rijdt kan hij niet het stuur in 1x omgooien, omdat hij dan zelf kantelt... Hij moest zn ogen dicht doen en doorrijden godzijdank had de tegenligger op het laatste moment ind e gaten dat er echt iets niet goed was
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:58:10 #23
13151 crew  Rewimo
pi_31959499
Doodeng zoiets
pi_31959531
Onderweg naar ons vakantieadres in Italië hebben we ondeweg 2x een gekantelde vrachtwagen gezien. Eentje was finaal over de vangrail geschoten, de andere baan op Eng hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 14:04:07 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_31959699
Enger nog als ze met benzine en zo rijden, dan moet je écht doorrijden Peet heeft zn stuur ook eens omgegooid uit reactie, hij reed nog op 4,6 kweenie wielen toe het voorbij was. Anders had ie ruitenwippers aan moeten doen, er liep een vrouw op de weg...

Maar ja.. ach, ik heb met mn fiets eens over een muisje gereden en moest toen al bijna naar het riagg
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:09:21 #26
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31961607
gelukkig heb ik nog nooit een spookrijder op mijn weghelft gehad...

ik heb wel eens een politiebusje gezien die helemaal in elkaar gekreukeld tegen een boom lag... dat zag er ook beslist niet prettig uit...
patat ftw :)
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 15:12:16 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_31961702
ik ben zelf wel eens de spookrijder geweest oke, voor een meter of 25 denk ik, maar toch was ik het

Daniman, je komt weer meeteuten om recht van spuit 11 te hebben in het modtopic?
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:13:57 #28
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31961773
ach ik dacht gewoon ff gezellig meebeppen hier
pi_31968857
Hier ook het rijbewijs in 1x gehaald! 3 jaar geleden. Autovrees heb ik niet ik schuer overal heen, verdwalen kan ik ook goed, maar regelmatig kom ik toch op de plaatst van bestemming.
Alleen de afgelopen 2 jaar redelijk weinig gereden ivm medicijn gebruik.
Volgend jaar ga ik weer werken en dan weer een autootje kopen en weer door het hele land scheuren
Een auto betekend voor mij enorme vrijheid trouwens!

Rottdaog gefeliciteerd
  Jubileum moderator vrijdag 4 november 2005 @ 19:33:40 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31969415
Ik vind autorijden super! Alleen achteruit inparkeren zal nooit mijn hobby worden. Wel met een kleine auto maar niet met die enorme station die we nu hebben.
Owja ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald, in 10 dagen en heb jaren amper durven rijden. Sinds een paar jaar heb ik die angst niet meer, door veel te (moeten) rijden en sindsdien gaat het als een speer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:34:08 #31
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31969428
Meneer Rottdog gefeliciteerd!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator vrijdag 4 november 2005 @ 19:37:51 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31969554
owja

Meneer Rottdog ongelooflijk gefeliciteerd! Wat een supernieuws!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:14:35 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31972444
*neerploft*
Net ff een rondje zolder opruimen gedaan.. Morgen wordt het laminaat bezorgd en dan moet 't daar natuurlijk wel ruim zijn om meteen te kunnen beginnen..
Ruim 1,5 uur als een bezetene allebei aan de gang geweest, maar de zolder is ruim, het oude zeil is eruit en weggegooid.. en het stuk dat met magneetverf en schoolbordverf is gedaan is lichtjes beschadigd
Naja, morgenochtend nog ff een rollertje overheen halen en ff stofzuigen boven en dan kan 't laminaat erin
Daarna eens goed meten hoe we uitkomen qua buro's (waarschijnlijk zijn degenen die we willen net te breed ) en anders moeten die zelfgemaakt worden ofzo... Maar uiteindelijk zal 't best een mooie hobby-ruimte worden (het is al zo'n stuk opgeknapt nu al die donkergroene zolderplaten wit zijn (met een rode bies) en 't traphekje geschilderd en nu dat vieze zeil er uit)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:42:26 #34
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31973342
HIer het rjbewijs ook de tweede keer gehaald, en da's alweer 16 jaar geleden. Maar ik mocht wel meteen met mijn vaders auto rijden, eerste paar keer zat hij erbij en daarna was het goed. Keren op de weg en achteruit inparkeren gingen toen niet al te goed (was ik oa ook op gezakt de eerste keer), dus mijn broer heeft me toen een keertje in zijn auto gezet en een uurtje laten draaien en parkeren bij ons op straat. Daarna ging het een stuk beter :-)
En een jaar of 4 later heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Samen met Bastardhost hebben we een leuk aantal ritjes gemaakt. Mijn verlovingsgeschenk was dan ook de ring van de sleutels van een honda CB500. En hoewel ik al een paar geen motor meer heb gereden,( de moter die meer dan 25 jaar oud is staat trouwens nog wel in de schuur en wacht op betere tijden) rijd ik wel regelmatig auto. En ik vind het ook leuk om te doen.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:46:32 #35
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31973492
*zet weekendmodus aan*
heerlijk niksen op de bank, zalig. Kindjes in bed, de boodschapjes binnen. Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen. En natuurlijk thuis moest er direct gekeken worden wat er allemaal inzat. Was voor de oudste eindelijk het raadsel van die dozen die hij steeds in de winkel zag opgelost :-)
pi_31975473
Man-van-Rottdog gefeliciteerd!

Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!

ET, foto's in K&W?
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:06:12 #37
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31976250
quote:
Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!
Ja, Bastardhost had al een motorrijbewijs toen ik hem leerde kennen. Omdat ik in Hengelo studeerde en mijn ouders 80 km verderop woonden en we daar weekends heengingen kocht hij al heel snel een motor. Openbaar vervoer duurde bijna 3 uur om er te komen En toen was ik verslaafd. Mijn vader trouwens ook want die heeft het motorrijbewijs toen ook gedaan. En daarna kreeg ik een aantal rijlessen voor mijn 21 ste verjaardag. Samen met mijn broer (waar ik een flatje mee deelde) hebben we toen rijles genomen en examen gedaan. Oke , de eerste keer ging zo slecht dat ik na 5 minuten gezakt was. De derde keer hebben ze mijn examendatum geheim gehouden en kreeg ik 5 minuten van tevoren te horen dat ik moest afrijden en toen ging het super.
pi_31976322
Handig trucje
Wat leuk trouwens dat je familie het zo goed vond, ik hoor alleen verhalen over familie die erop tegen is omdat ze het te gevaarlijk vinden!
pi_31976548
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Genuivere het volgende:
Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen
YW!

Kan me voorstellen dat het een 'kerstpakketgevoel' moet zijn geweest.
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:34:17 #40
3011 E.T.
pi_31977142
poemojn, we vergeten steeds foto's te maken.. We hebben dus al geen 'voor'
foto's...

Genuivere, wat leuk; nog een motormuis
ik heb na 't halen van m'n motor nog een paar keer op een motor gezeten, ondertussen al een jaar of 10 niet meer. Best jammer, maar voor ik nu weer de weg op zou gaan, zou ik eerst een paar lessen nemen denk ik, gewoon om weer even 'het gevoel' te krijgen.

Ik vind trouwens wel dat motorrijden ook ten goede komt aan je rijhouding in de auto. Op de motor zit je echt 'in' het verkeer en heb je ogen in je voor- en achterhoofd.. Als je dan in een auto stapt ben je ook wel bewuster met het verkeer bezig.. Maar na 10 jaar ebt dat ook wel weg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:47:50 #41
61800 Rottdog
pi_31979786
Dankzij twee lieverds van hier Coolbabe en Luchtbel zijn wij nu ook in het bezit van de c-1000 doos

Allen bedankt voor de felicitaties zijn er nog wel een beetje ondersteboven van maar 1 ding staat voorop er gaat weer een hoop veranderen
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 09:16:32 #42
81992 Githa
pi_31983718
We gaan zo naar de dierentuin lekker nog een beetje mijn verjaardag vieren, omdat papa gister de hele dag moest werken
  zaterdag 5 november 2005 @ 09:56:28 #43
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31984042
veel plezier Githa!
pi_31985143
Veel pelzier Githa!!!

Als ik alles hier zo lees willen jullie mij: a- nooit tegen komen op de snelweg
en: b-nooit naast je hebben in de auto
en: c-nooit vergezellen in mijn auto
Hier de hele avond weer lekker die aanvalletjes van gal of wat dan ook (ik weet echt niet meer wat t is) in me rug gehad. De 3e keer al deze week.
Maandag weer naar de internist. Dan krijg ik ook gelijk de uitslag van de scan. Ik vind het maar weer spannend allemaal.

Jans dr logopedie ging gisteren niet door. Ze vond het echt jammer. Ze had een heel teleurgesteld bekkie.

De meiden zijn lekker ff met Geer een bakkie doen bij zij ouders en nu heb ik lekker ff t rijk alleen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 11:15:42 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_31985255
Wrom niet a,b,c Jessie?
Volgens Peet en mijn moeder kart ik ipv dat ik in een auto rij
pi_31985517
Nou als ik al ooit op de snelweg rij dan rij ik dus veel te langzaam en durf de baan niet meer op of af waarop ik me bevind.
Als ik met iemand meerij dan ga ik altijd meeremmen (dus op de bijstoel waar helemaal geen remmen zitten doe ik mee)
En als iemand met mij meerij moet diegene steeds zeggen of ik dus van baan kan wisselen of er wat aankomt enz

Geen ontspannend ritje dus met mij Maar verder ben ik wel gezellig hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 05-11-2005 11:41:48 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 11:40:47 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_31985848
Ow dat meeremmen doe ik zelf ook wel eens als ik ergens van schrik
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:39:05 #48
3011 E.T.
pi_31987525
Ik had niks in de gaten hoor Jessie, toen je met me meereed
pi_31987597
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:46:48 #50
3011 E.T.
pi_31987714
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Ik heb 't je niet eens zien doen
pi_31988275
nou anna heeft er nu ook nog eens flinke koorts bij (40.1) dus we gaan zo toch maar even naar de HAP.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:12:14 #52
3011 E.T.
pi_31988339
oe, das wel erg hoog bix..
Sterkte!
pi_31988512
ja, ze is eigenlijk ook nog nooit ziek geweest dus op zich mogen we niet klagen maar ik vind 'r zooooo zielig.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:42:46 #54
61800 Rottdog
pi_31989059
Niet om je ongerust te maken ofzo.....maar Zoë bleek dus later een blaasontsteking te hebben, stinkt de urine ook erg?
pi_31989575
weet ik niet. ik ben zelf ook verkouden.
  FOK!fossiel zaterdag 5 november 2005 @ 15:13:27 #56
2628 Karin
pi_31991369
Aah arme Anna. Beterschap en hopelijk heeft de HAP een goed zalfje voor haar.

Ik kan jullie net als Belana een automaat echt aanraden. Ik heb in 2 x mijn rijbewijs gehaald en toen jaren niet veel gereden (het bekende naar huis van feestjes omdat Peet had gedronken) tot ik 3 jaar geleden mijn eerste eigen autootje kocht. Heerlijk! Nu heb ik sinds een paar maanden een automaatje en dat rijdt echt super! Vind autorijden niet eng, durf alleen niet zo goed te parkeren. En als ik ergens heen moet waar ik niet bekend ben vind ik het wel fijn als er iemand naast me zit om mee te zoeken want ben altijd erg bang dat ik compleet verkeerd rij.
Maar een automaatje rijdt toch net even wat relaxter vind ik, zeker in de stad. En het went wel erg snel. Had gisteren de auto van mijn vader mee (zodat mijn ouders met Bram weg konden, die hebben een combootje) en vergat een paar keer te schakelen. Een oude diesel vind het niet leuk om op te trekken in zijn 3.

Man van Rottdog gefeliciteerd O* Wat een geweldig nieuws.

En rijstebuiltje gefeliciteerd met je rijbewijs! Erg knap om de 1e keer te slagen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:16:44 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31991454
beterschap voor anna
rottdog/berkery proficiat

essent is soms best lief maar soms ook niet
toch door foutje van hun kant 3 maanden voor niks gas/electr. gebruikt
alleen nu hadden ze een foutje gemaakt in de berekening
400 euro de maand voor 2 personen essent maar op gebeld kon toch echt niet.
Ach ja zo vermaak je je wel in het weekend
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:32:09 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31999341
Bix, hoe is het gegaan?

Ik ben best wel een agressieve rijder, maar ja heb op jaren op de weg gezeten. Dus ben behoorlijk gehard. Druk 'm er ook gewoon tussen als ze me geen kans geven. En dan daarna vriendelijk zwaaien 'bedankt!' (lamlul, zeg ik er dan glimlachend achteraan )
Maar ja, ik heb dan ook wel een auto waar je een beetje mee 'door kan drukken'.

Weet je dat ik nog nooit in een automaat gereden, lijkt me zo raar. Heb je het snel afgeleerd; die rem intrappen terwijl je dacht dat je de koppeling intrapte?
Ik zie me zelf nl. al hortend en stotend over de weg gaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_31999407
Bix, hoe is het met Annaatje?
  zaterdag 5 november 2005 @ 20:46:07 #60
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32002139
Bix hoe is het met anna .. hopelijk heeft ze er iets voor gekregen

ik heb geen rijbewijs
pi_32002831
anna slaapt en ik heb 't idee dat 't wel iets beter gaat. volgens de arts had de 'schimmel' (ze twijfelde of het wel een schimmel was) niks met de koorts te maken, heeft ze er gewoon een ordinaire griep bij. ze is ook echt snot-en snotverkouden. de uitslag was natuurlijk net een beetje minder erg toen we bij de dokter waren, zul je altijd zien. terwijl 't vanmorgen nog zowat licht gaf, zo rood. op zich natuurlijk fijn dat 't wat beter gaat maar ik hoop dat ze nu wel de goede diagnose hebben kunnen stellen. we hadden 'r ook een zetpil gegeven, dus ze was op dat moment redelijk vrolijk. kortom, het advies was: even aankijken nog, voorlopig alleen met calendula-zalf smeren en verder moet ze waarschijnljk gewoon uitzieken. ze heeft vanavond goed gegeten, dat vind ik ook wel een positief teken. dus: bixisopgelucht (maarnogniethelemaalgerustgesteld). afwachten maar weer.
pi_32002962
snoopyisooklichtelijkopgeluchtbix
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:11:46 #63
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_32003103
Anna ! Beterschap meiske

Papa van Zoë gefeliciteerd met je baan !
pi_32005242
Dat klinkt wel wat positiever gelukkig Bix!

Vraagje: wat voor koplamp hebben de mensen hier met een gewone fiets en een fietsstoeltje voor? Ik wilde eigenlijk batterijverlichting kopen, maar dat moet volgens de fietsenmaker op het stuur geplaatst worden, en dat kan toch niet met een windscherm? En een goede koplamp heb ik nu wel nodig, zo'n mini-LEDje is niets in deze tijd van 't jaar..
pi_32005301
eeeeh ik heb een Sparta Amazone met koplamp. Je kan zo'n led-lampje toch wel ergens op je scherm bevestigen? Koplamp laten repareren misschien?
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:17:37 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32005315
Gut ja, vergeet jou ook nog te feliciteren Rijstebuiltje!
En Rottdogman ook van harte!
Man, wat een hoop goede berichten hier de afgelopen dagen!

En iedereen nog heel erg bedankt voor alle felicitaties. Het versterkt het geluksgevoel nog meer.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:18:32 #67
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_32005350
ehm, gewoon nog een fiets met een dynamo erop. Gelukkig hoef ik er nog niet mee door het donker, maar ik weet dat het genoeg licht geeft. Vroeger vaak genoeg mee in het donker gefietst.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:19:00 #68
3011 E.T.
pi_32005364
Mag ik je al in het Z&G-lijstje zetten, dutch?
pi_32005400
Ja dat kan wel Snoopy, maar dan zie ik zelf niet zo veel, en ik ben niet zo goed zichtbaar als met een koplamp met normale sterkte (>10 Lux), en het is dacht ik ook wettelijk niet toegestaan om alleen een LEDje te gebruiken.

Ook van mij: Rijstebuiltje nog gefeliicteerd!

/edit
Een dynamo kan ook wel, al moet de koplamp dan ook ergens creatief geplaatst worden, maar batterijen leken me wel makkelijk
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:22:14 #70
3011 E.T.
pi_32005472
je hebt toch ook van die koplampen die onderaan je stuurpen zitten? vlak boven je spatbord? (misschien zitten die zelfs aan t' spatbord vast.. weet niet precies)
pi_32005536
Dat zou wel een goede oplossing zijn ET Ik zal er eens naar zoeken dan, de fietsenmaker hier had dat in elk geval niet
pi_32005580
Ik zie net dat die leuke kiekboestoel van ikea 30 nov in de aanbieding is. Van 59 voor 39 euro!
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe mijn koplamp zit
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:25:30 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32005589
Tuurlijk E.T. Ik voel me er alleen nog niet zo thuis.
Denk nog steeds dat Snoopy, Pluisje, jij, Catootje, Sugar, LB, Tan, Loena, LadyS etc. daar nog rondhangen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:27:15 #74
3011 E.T.
pi_32005649
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef poemojn het volgende:
Dat zou wel een goede oplossing zijn ET Ik zal er eens naar zoeken dan, de fietsenmaker hier had dat in elk geval niet
Ik zie net dat ze bij halfords koplampen hebben die op de 'vorkkroon' gemonteerd worden. Dat is volgens mij wat ik bedoel
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:32:50 #75
3011 E.T.
pi_32005791
dutch, Belana volgt je al daarna komt Slaapmeisje je gezelschap houden en ik volg daar wel snel op..

Komt helemaal goed!
pi_32006062
Er wordt in elk geval wel een andere volgorde aangehouden

Klinkt goed ET, bedankt! Ik zal eens zoeken, hoop dat er ook batterijverlichting voor is, want dat zit achter ook al. Maar ach als ik Myrthe kan voorttrappen moet een dynamo ook lukken
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:44:32 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32006160
Och ja, Belana vergat ik nog. Dat kan ook niet lang meer duren. Zou ze niet testen dit weekend? (hing dus niet voor niets in het streepjes-topic rond )
Let dan ook eens op Dutsj.

[ Bericht 27% gewijzigd door dutchie op 05-11-2005 23:04:21 ]
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:11:26 #78
61800 Rottdog
pi_32007082
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef dutchie het volgende:
Tuurlijk E.T. Ik voel me er alleen nog niet zo thuis.
Denk nog steeds dat Snoopy, Pluisje, jij, Catootje, Sugar, LB, Tan, Loena, LadyS etc. daar nog rondhangen.
Fraai is dat
pi_32007722
Ja, ik word er ook al niet gemist
  zondag 6 november 2005 @ 13:03:33 #80
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32021359
Ja, serieus, vannacht in bed dacht ik nog; Poemojn, Rottdog, Phluphy, M@x, Piglet, Anitra en nu vergeet ik er nog wat, hadden er ook nog bij gemoeten.
Erg hè, een normaal mens gaat slapen.
pi_32029027
Ik ben iig niet de enige die in bed aan Fok!ker denkt
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 17:10:44 #82
81992 Githa
pi_32029147
dagboek van een kind

Is wel grappig
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 18:24:48 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_32031388
jessie, de smarties plakken op iets wat al in elkaar zit en niet uit elkaar kan is zwaar k.u.t.. Peet gaat zich er straks maar mee bemoeien, anders vliegt er een kast door de keet heen
pi_32032739
Mous, het klinkt als een soort geheimtaal. Ik snap er helemaal niks van
  zondag 6 november 2005 @ 19:33:24 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32033416
Ik eerst ook niet.

Maar ze bedoelt denk ik: jessie, het is zwaar k.u.t. om de smarties (dat plakplastic) te plakken op een meubelstuk o.i.d. dat al helemaal in elkaar is gezet en niet meer uit elkaar kan.
De rest was duidelijk, denk ik?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32033594
Sugar wat knap zeg
Dat van die kast en die keet snap ik idd wel. Oh ja en dat Peet het maar moet moet doen lijkt me dan ook een goed plan
  Jubileum moderator zondag 6 november 2005 @ 20:12:57 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32034656
Hahaha ik begreep het gelijk maar ik heb dan ook ervaring met plakplastic

Zo van mij mag de herfst en winter gelijk weer over zijn. Eva was net beter, toen werd Iris ziek. Iris is sinds zaterdag een loopoor rijker, maar de koorts is gelukkig weg. Vanmorgen werd Eva wakker en zei "mama, eva beetje ziek" en ja hoor ook hoge koorts.
Tot overmaat van ramp wil Jeroens longontsteking ook niet echt genezen dus ik heb (nu al) een beetje genoeg van de herfst. Ik wil zomer en ik wil het nu!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_32035700
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
dutch, Belana volgt je al daarna komt Slaapmeisje je gezelschap houden en ik volg daar wel snel op..

Komt helemaal goed!
Mag ik dan ook volgen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 november 2005 @ 20:44:50 #89
13151 crew  Rewimo
pi_32035730
Oef, wat een pechvogels bij jou, Lois, beterschap voor het hele stel

Bix, jij ook beterschap voor Anna

En hier ligt voor de verandering mijn vader maar weer eens in het ziekenhuis
pi_32035770
Heeeeel veel beterschap voor alle zieken!
  zondag 6 november 2005 @ 20:46:16 #91
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32035786
beterschap hoor lois zit jullie ook niet mee he...
pi_32035920
tnx rewimo, idem voor je vader, wat sneu, waarom precies dit keer? en lois, wat rot voor je meiden en sjonge, jeroen ook al longontsteking, niet niks. snel beter worden allemaal!
anna is nog steeds ziekig & koortsig maar 't gaat wel iets beter volgens mij. nadere details staan in 't babytopic.
  zondag 6 november 2005 @ 21:02:29 #93
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32036430
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
Hahaha ik begreep het gelijk maar ik heb dan ook ervaring met plakplastic

Zo van mij mag de herfst en winter gelijk weer over zijn. Eva was net beter, toen werd Iris ziek. Iris is sinds zaterdag een loopoor rijker, maar de koorts is gelukkig weg. Vanmorgen werd Eva wakker en zei "mama, eva beetje ziek" en ja hoor ook hoge koorts.
Tot overmaat van ramp wil Jeroens longontsteking ook niet echt genezen dus ik heb (nu al) een beetje genoeg van de herfst. Ik wil zomer en ik wil het nu!
dat duurt jammer voor jou toch nog even... in de tussentijd iig beterschap voor je gezin!!
  Jubileum moderator zondag 6 november 2005 @ 21:17:35 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32037027
Ach ik mag eigenlijk helemaal niet klagen vind ik. Nu ik lekker gedouched heb zie ik het ook weer helderder. Eva is al een half jaar niet ziek geweest, en zo lang is ze nog nooit niet ziek geweest dus dat is ook een feestje waard. Ze heeft gewoon pech dat ze nu 2 keer achter elkaar het haasje is.

Rewimo, alweer in het ziekenhuis? Ai
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 november 2005 @ 21:37:54 #95
13151 crew  Rewimo
pi_32037715
Tja, hij zou een by-pass krijgen in zijn been, om de doorbloeding te verbeteren. Helaas is gebleken dat de aders in zijn been niet goed genoeg zijn om een by-pass te ondersteunen (die wordt er a.h.w. aan vastgeknoopt) Dat betekent dus: geen by-pass, tweede teen er toch af en dan maar duimen dat het goed geneest, anders lopen zijn voet en zijn onderbeen ook gevaar
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 21:39:05 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_32037765
aj lois... wat klote.. ook voor je vader rewimo.

Als jullie straks een donderwolk voorbij zien komen, dan ben ik het 2de deurtje vand e kast aan het doen Peet wil het op zijn manier doen en das volgens mij niet mooi. Dus ik offer me maar op
pi_32037779
oef, da's niet niks.
pi_32037979
Moussy ik heb het hier ook al uit handen laten nemen (lees uit me handen getrokken ) Maar deel 1 van de smarties zitten er bij mij op. Deel 2 volgt morgen. Hier en daar zit ook wel een bobbeltje, maar t valt gelukkig niet echt op. Maar best een ke-le-re werk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32038032
Lois beterschap daar. En Rewimo je pa ligt echt heel vaak in het ziekenhuis nu he
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 6 november 2005 @ 22:01:35 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32038547
Beterschap en sterkte allemaal!

Hier ook een geweldig weekend gehad ik heb ons weekendje Antwerpen volledig verpest door zijn paspoort en portemonnee kwijt te raken Ik zal nooit meer klagen over mijn hij is niet eens boos
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 22:14:04 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_32039028
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef jessie het volgende:
Moussy ik heb het hier ook al uit handen laten nemen (lees uit me handen getrokken ) Maar deel 1 van de smarties zitten er bij mij op. Deel 2 volgt morgen. Hier en daar zit ook wel een bobbeltje, maar t valt gelukkig niet echt op. Maar best een ke-le-re werk
Lang leve de ramentrekkerlapding

Ik vind het vooral gepiel om alles netjes omgeklapt te krijgen tussen de kiertjes en zo
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 22:14:31 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_32039047
LB Hoe krijg je dat voor elkaar? verloren?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 november 2005 @ 22:16:52 #103
13151 crew  Rewimo
pi_32039138
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
Beterschap en sterkte allemaal!

Hier ook een geweldig weekend gehad ik heb ons weekendje Antwerpen volledig verpest door zijn paspoort en portemonnee kwijt te raken Ik zal nooit meer klagen over mijn hij is niet eens boos
Ik las eerst *mijn* paspoort en portemonnee. In tweede instantie zag ik pas dat er *zijn* stond. Ben nu wel nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan
  zondag 6 november 2005 @ 22:20:36 #104
61800 Rottdog
pi_32039273
LB muts sorry hoor

Kun je ook met een klein naaldje in prikken Jessie en dan zachtjes de lucht wegdrukken.
  zondag 6 november 2005 @ 22:25:13 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32039470
Dat plakplastic klinkt echt verschikkelijk!

Als ik toch eens wist wat ik gedaan had....ik heb het waarschijnlijk gewoon ergens laten liggen ook z'n sjaal, mijn boek en fietssleutels. Maar dat is allemaal niet zo heel belangrijk. Papieren en geld is wel echt verrot. Ik schaam me ook echt kapot en voelde me echt vreselijk opgelaten. Zeker omdat Jolie bij zijn ouders aan het logeren was. Ik had dus wel wat uit te leggen.
  zondag 6 november 2005 @ 22:26:56 #106
61800 Rottdog
pi_32039546
LB jij bent lekker ook maar een mens
onder het motto kan gebeuren
  zondag 6 november 2005 @ 22:30:43 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32039686
Nou ik ben anders wel flink gestraft z'n oma was 'toevallig' ook daar dus ik heb meteen een goede indruk gemaakt wel braaf de hele jubileumavond van de vara gekeken. Ik was echt bijna dood, zo heftig weekend
  zondag 6 november 2005 @ 22:34:08 #108
61800 Rottdog
pi_32039797
Klinkt als een best weekend
  zondag 6 november 2005 @ 22:35:23 #109
3011 E.T.
pi_32039863
LB

*mental note* geen plakplastic gebruiken!
Rewimo, klinkt akelig zeg! Bij Lois ook al zo veel zieken..

Is het raar als je de laminaatvloer van je zolder (of all places!) mooier vind dan je huiskamer? Echt wel dat er volgend jaar nieuw laminaat in de huiskamer komt!
  zondag 6 november 2005 @ 22:44:10 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32040180
Ja heel raar
  zondag 6 november 2005 @ 23:21:08 #111
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32041457
je vader treft het niet Rewimo... wat hoop ik toch dat amputaties niet nodig zullen zijn! Ik duim voor je vader!

haha ET. Ja dan moet er in de huiskamer ook maar nieuw laminaat komen
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 23:26:29 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_32041633
Maar maar maar, ook al is het een kut klus, het is wel heel erg leuk geworden!!

Hier moest nog 1 deurtje, maar voor het voor en na ff snel een foto gemaakt

ET, foto?
  zondag 6 november 2005 @ 23:32:02 #113
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32041814
grappig effect

maar vertel me aub. niet dat die kutklus inhield dat je elk rondje apart moest plakken? dat zou wel heel erg zijn...
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 23:33:18 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_32041872
nee joh, ze zijn er op geschilderd!
  zondag 6 november 2005 @ 23:34:53 #115
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32041944
yeah right
  maandag 7 november 2005 @ 11:24:00 #116
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_32051146
Ik weet niet zo 1 2 3 ik dit moet plaatsen maaaar:

Ik ben dus 19 jaartjes jong, en merk dus dat mijn verstandskiezen doorkomen!
Doet zeer en voelt niet leuk..
Zijn er dus middeltjes voor oudere 'kinderen' zoals ik verkrijgbaar om de pijn wat te onderdrukken,
want dit voelt niet prettig!
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 11:27:58 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_32051223
wat dacht je van paracetamol, dat soort dingen en anders is er vast wele en topic in LIF over verstandskiezen
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 11:29:02 #118
81992 Githa
pi_32051252
Voor baby's hebben ze 'Dentinox' pijnstillend bij de eerste tandjes en natuurlijk heb ik het eerst zelf geprobeerd alvorens het op Jordy te gaan smeren en het geeft een soort verkoelend/ verdovend effect.
Persoonlijk denk ik wel dat voor volwassenen een paracetamol beter werkt.

Sterkte iig Rijstebuiltje
pi_32053901
Wij waren gisteren ergens lunchen in Amsterdam met Morris en wat familie. Op een gegeven moment moest er een luier verschoond worden, dus ik richting toiletten. Die waren beneden en onder de trap stond heel handig een tafel. Dus ik Morris daar op gelegd en lekker verschoond. Op een gegeven moment komt er een man uit 1 van de toiletten en die wil naar boven lopen en kijkt zo door de tredes naar ons. Het was zo'n open trap. Dus hij moet lachen en ik lach nog vriendelijk terug en ga verder met verschonen. Toen kwam mijn vriend ook het toilet uit en zegt: hee die man maakte een foto van jullie! Morris lag nog in z'n blote niksie. We waren eigenlijk een beetje verbaasd maar vonden het ineens ook wel erg raar en vervelend. Nu hebben we spijt dat we die vent niet achterna zijn gegaan om te vragen wat de bedoeling was etc. Je weet het tegenwoordig allemaal niet meer toch? Mijn vriend heeft net de politie gebeld om te vragen hoe het eigenlijk zit met dit soort zaken en we worden er nog over terug gebeld.
Maar wat vinden jullie? Overdreven reactie van mij of niet?
Ik dacht: lijkt me toch wel normaal om eerst even te vragen of je een foto mag maken toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 november 2005 @ 12:59:07 #120
13151 crew  Rewimo
pi_32053997
Ik vind het wel raar, Snoopy. Het kan natuurlijk best zijn dat ie het gewoon een leuk tafereeltje vond, maar voor hetzelfde geld heeft hij er rare bedoelingen mee
pi_32054022
Leuk die kast Moussy!!!!

Snoopy ik weet ook niet zo wat ik er van moet vinden.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 november 2005 @ 13:01:33 #122
13151 crew  Rewimo
pi_32054058
Owww die kast ziet er smakelijk uit

Ik mag geen smarties

Zou ook zonde zijn van mijn 24 kilo
pi_32054146
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het wel raar, Snoopy. Het kan natuurlijk best zijn dat ie het gewoon een leuk tafereeltje vond, maar voor hetzelfde geld heeft hij er rare bedoelingen mee
Nee, ik zelf denk eerlijk gezegd ook dat het om het leuke tafereeltje ging en dan ook nog eens zo door die traptreden gefotofrafeerd maar ik hield er een nare bijsmaak van over. En ik vind het eigenlijk niet netjes dat hij het niet gevraagd heeft.
  maandag 7 november 2005 @ 13:04:54 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32054161
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mag ik dan ook volgen
Ja natuurlijk!!
  maandag 7 november 2005 @ 13:06:25 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32054210
Hé Snoop, wat een raar verhaal! Wat moet je nou met zoiets?
Ik zou er ook een nare smaak van hebben.
  maandag 7 november 2005 @ 13:08:25 #126
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32054276
Ik vind het een hele rare actie hoor snoopy. Wat moet die man nou met een foto van een wildvreemd jongetje (behalve het voor de hand liggende dan)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 13:10:52 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_32054342
Ik laat mijn kinderen niet eens in hun nakende niksie op het strand hobbelen vanwegen "misschien wel enge dingen" Dus ik vrees dat ik die man eerst had gesloopt en toen pas had gevraagd wat ie er mee ging doen
pi_32054466
Ja echt? Nou kom ik nauwelijks op t strand, maar ik zou mijn meiden lekker in dr blote kont laten hobbelen hoor. Ik bedoel er kan altijd wel iets gebeuren. Mochten er ooit stiekum foto's gemaakt worden tja dat hoort dan (jammer genoeg) bij het leven.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32054509
Mous, ik denk dat we een volgende keer misschien ook anders zullen reageren. Maar ik had het nu eerst niet eens door en mijn vriend was eerst verbaasd en dan ga je nadenken en dan is zo'n vent al weg. Daar heb ik dus idd spijt van.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 13:16:50 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_32054533
Moeten jullie nog ff wat stoms horen, hij kan bijná in het blunder topic, maar het was ik... en niet 1 van de kinderen

Gister hadden wij een broodje hamburger, iedereen moest ineens ketchup op dat ding, fles leeg, dus ik pieste er naast. Nou ja niet erg, want in de kast stond nog een fles curry nieuw te wezen dop en folie er nog op.

Ik ruk dat ding van achter uit de kast, klodder mn hamburger vol, vind het eigenlijk best dun spul dit merk en eet mijn hamburger op. Bij het afruimen van de tafel zie ik dat de fles al ruim 9 maanden over de datum was Vanmorgen had ik dus een innige relatie met de wc-pot
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 13:18:12 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_32054567
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef jessie het volgende:
Ja echt? Nou kom ik nauwelijks op t strand, maar ik zou mijn meiden lekker in dr blote kont laten hobbelen hoor. Ik bedoel er kan altijd wel iets gebeuren. Mochten er ooit stiekum foto's gemaakt worden tja dat hoort dan (jammer genoeg) bij het leven.
Ja echt, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat Peet en ik beide met pedo's gewerkt hebben en weten hoe en wanneer ze zich uitleven. Ook al vergeet ik het soms met foto's plaatsen op internet
pi_32054598
Getver Mous, hahahahahahahahahahaha (van die dingen die dan ineens achter in de kast belanden en als je ze dan nodig hebt denkt, o ja ik heb nog een fles....komt bekend voor )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32054614
En het smaakte niet vies Mous?
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 13:20:35 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_32054634
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef snoopy het volgende:
En het smaakte niet vies Mous?
nee niet eens!! Of wel, voor een kenner, wij eten dus nooit curry
  maandag 7 november 2005 @ 13:29:29 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32054941
Nou Snoop, ik vind dat dus ook echt niet kunnen. Mijn zus maakt voor haar projecten vaak foto's van mensen op straat en ook wel eens op het strand enzo maar geeft altijd kaartje en zou nooit zomaar foto's gebruiken. Snap dat het raar voelt!

Is bij jullie die Sinterklaas,- en kerstafspreek stress ook al weer begonnen?
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 13:32:23 #136
7074 moussy
kuttekop
pi_32055035
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Luchtbel het volgende:

Is bij jullie die Sinterklaas,- en kerstafspreek stress ook al weer begonnen?
Kijk René, oma gaat kerstkadootjes voor je kopen, voor onder de boom... Ze kijkt mij aan, dus jullie komen met de kerst hè?!
pi_32055073
Sinterklaasenkerstafspreekgebeuren is allang weer bezig. Maar ik laat me niet gek maken
Ik zou zeggen: doe waar je zelf zin in hebt.
pi_32055162
Nee niet echt. De enige stress die het geeft komt van mezelf Ik vind die dagen altijd zo supergezellig (wil ook bv altijd suprises doen en heb het nog nooit gedaan, omdat ik geen supriserige familie heb ) Heb er echt al helemaal zin in. En dan ook Bo dr verjaardag nog tussendoor Gezellie.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 november 2005 @ 13:38:04 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32055231
Nou dat kan ik niet hoor. Ik voel me echt ontzettend opgelaten er door en moet er van huilen. Eerder was het alleen kerst maar bij de familie van ging men er van uit dat we mee zouden doen met Sinterklaas. Ik heb zoiets nog nooit gedaan en voel me echt opgefokt. De oningevulde tweede kerstdag is vandaag reeds drie keer ter sprake gekomen en ik haat het echt zo ontzettend. Bah
  maandag 7 november 2005 @ 13:40:01 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32055289
Ik heb het geloof k eindelijk geaccepteerd dat we dat met goed fatsoen niet met ons vijven kunnen vieren. Ik heb alleen wel dit jaar gezeg: kom maar bij ons, da's makkelijker voor de kinderen (kunnen we zo in bed schuiven, geen drama's meer van eigenlijk te moe, nog even rekken en dan grote jankpartijen bij het in de auto wurmen). Da's ook weer het voordeel van verhuizen naar een groter huis. Nu maar hopen dat de mensen niet te lang blijven hangen ('ieder voordeel heb z'n nadeel' )
pi_32055302
Als je er geen zin in hebt zou ik ook gewoon een dagje voor je eigen gezinnetje houden. Maar je zegt ik heb zoiets nog nooit gedaan dus waarschijnlijk vind je het gewoon superspannend en eng enzo. Maar als ik alles zo lees is die fam hartstikke warm en moet dat best goed komen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32055340
Wij doen het inderdaad ook meestal bij ons thuis.

Ik ga nu naar t ziekenhuis, duimen jullie voor een goede uitslag.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32055344
Dan moet je maar helpen bij de voorbereiding van het sinterklaas vieren. Hij weet hoe het er in zijn familie aan toe gaat. Doen ze surprises of lootjes trekken met alleen een kadootje, gedichten?
Verder zou ik net doen alsof mijn oningevulde 2e kerstdag al wel ingevuld is.
  maandag 7 november 2005 @ 13:42:13 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32055361
En de kersttoestand verdring ik nog even uit mijn gedachten
pi_32055378
Jessie, succes
  maandag 7 november 2005 @ 13:42:59 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32055398
Ik duim voor je Jessie!
pi_32055439
snoopy wat raar !!!

Ik bemoei me nergens mee hoor, maar ving iets op over plakplastic, om te zorgen dat er geen bobbels in komen gebruik ik altijd afwassop, daar smeer ik het te bewerken voorwerk ruim mee in zodat het plakplastic drijft zeg maar, en daarna plak ik het er beetje bij beetje op en met een raamtrekker trek ik al het water er vanonder en je hebt geen bobbels en het zit vast, althans is hier mijn ervaring ermee.
sorry dat ik me ermee bemoeide en ik ben weer weg

jessie ik duim voor een goede uitslag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 7 november 2005 @ 13:46:31 #148
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32055518
Ja Jessie ik vind het ook echt heel eng en doen alsof die oningevulde dag ingevuld is gaat nogal moeilijk omdat we dan eigenlijk in Center Parcs zijn maar iedereen gaat tweede kerstdag naar familie.....Aangezien ik er gister achter kwam dat mijn sleutel niet meer op de voordeur past 'thuis' vrees ik dat ik bij mijn familie sowieso nergens meer welkom ben. Dan 'mag' ik wel met anderen mee maar dat wil ik dan weer niet want dat voelt lastig. Echt heel erg rot vind ik het, van mij mag het morgen januari zijn.

Jessie succes
  maandag 7 november 2005 @ 13:53:20 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32055722
Dan kom je tweede kerstdag toch lekker bij ons, Luchtbel? Heb ik ook meteen een excuus voor 1 dag
pi_32055726
Misschien toch een boompje kopen en dan die mooie kerstspulletjes van je tante erin. Lekkere dingetjes kopen om te eten en zo'n tranentrekkende kerstfilm kijken samen met je kleine meisje?
  maandag 7 november 2005 @ 14:02:44 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32055967
Ja maar dan voel ik me toch wel heel erg alleen denk ik.

Kortom, niks is goed en ik zit er mee :p
  maandag 7 november 2005 @ 14:15:16 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32056301
LB, waarom geen kerstavond? Dan heb je die 2e dag tenminste nog voor jezelf.

Hier moet ik nog aan mijn zus en schoonzus vertellen dat het kerstdiner hier dit jaar alleen met de ouders is. Familie wordt nu zo groot en ik zie het gewoon niet zitten om een 5-gangendiner (ja, leg zelf de lat zo hoog ) voor kinderen te maken die het toch niet kunnen waarderen. En ik ga niet nog eens apart voor hen wat maken ookal is het patat. En het huis wordt te klein.
Ik denk dat ik het maar op mijn zwangerschap gooi ofzo. Zuslief begrijpt me wel, ben alleen bang dat schoonzus erg teleurgesteld zal zijn. Maar ja, het leven is nou eenmaal geen krentenbol hè?
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:54 #153
61800 Rottdog
pi_32056481
LB,kan je niet gezellig met zijn 3-tjes lekker bij de kerstboom, domme kerstfilm en gezellig met zijn 3-en lekkere hapjes en domme spelletjes doen. Welk center parks zit je? Komen we kerst bij jou vieren

Sinterklaas vieren we alleen bij mijn schoonzus, die hebben ook "gelovige" kindjes en we houden het lekker simpel gewoon lekkere hapjes en kleine kadootjes voor de kids. Sinterklaas vieren voor Zoë doe ik niet echt ze snapt het toch niet.

Snoop heel maf, zou ook niet weten wat ik zou doen was ook perplext geweest denk ik.

Rewimo wat naar allemaal weer zeg, sterkte met je vader.

Mouss je kast wordt echt supergaaaaaaaaaaaf en tja die curry ben ik blij dat de koelkast van ons meestal leeg is
pi_32056554
Moussy wat is die kast leuk geworden zeg !!

Snoop, raar hoor, die foto. Ik zou denk ik precies hetzelfde gereageerd hebben, eerst te verbaasd, dan denken dat het gewoon om het leuke tafereeltje was en pas daarna kwaad worden.

Hier ook sinterklaas en kerststress.. Ik wil dit jaar graag sinterklaas vieren (vind sinterklaas altijd al erg leuk maar mijn familie niet) en het is Myrthe's eerste sinterklaas enzo Dus ik nodig mijn ouders uit en broer+vriendin. Broer kan niet op de 5e, 4e dan ? nee dan vieren ze sinterklaas met vriendin's familie. Ok, de 3e dan ? Ja dan kunnen ze. Vriendin luisterd opeens mee en roept dat ze niet komen want ' ze doen niet aan sinterklaas'. Maar een minuut daarvoor heeft broer gezegd dat ze de 4e bij haar familie sinterklaas vieren ?? Geeft me weer eens het gevoel dat haar familie wel meeteld en wij niet..

Kerst vieren we lekker thuis, 2e kerstdag komen mijn ouders en broer+vriendin hierheen waarschijnlijk, of anders bij mijn ouders thuis. Dus LB als je niet alleen wilt zitten Je bent van harte welkom
pi_32056630
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat kan ik niet hoor. Ik voel me echt ontzettend opgelaten er door en moet er van huilen. Eerder was het alleen kerst maar bij de familie van ging men er van uit dat we mee zouden doen met Sinterklaas. Ik heb zoiets nog nooit gedaan en voel me echt opgefokt. De oningevulde tweede kerstdag is vandaag reeds drie keer ter sprake gekomen en ik haat het echt zo ontzettend. Bah
Ik hoef deze Sinterklaas nog niet bij de schoonfam! Ik moest eerst wel lijstje inleveren ( ) enzo, maar godzijdank hoefde ik toch niet mee te doen.

1e Kerstdag is eten bij mijn fam. van vaderskant en 2e kerstdag bij fam van vriendje.

Ik vind het ook een regelrechte horror hoor. Ik heb mijn moeder al verboden om cadeaus te doen met Kerst. Ik moet toch elk jaar mijn eigen cadeaus aanwijzen, dus van mij hoeft het echt niet. Ik *moet* ook steeds mee om cadeaus uit te zoeken voor mijn zus en mijn vader.

Vriendje vroeg gister al wanneer we 'het' met zijn 2-en doen, met Sinterklaas of Kerst of....

OF NIET! Bah.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:09 #156
61800 Rottdog
pi_32056697
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:

Vriendje vroeg gister al wanneer we 'het' met zijn 2-en doen, met Sinterklaas of Kerst of....

OF NIET! Bah.
Ach arme jongen moet hij nog zo lang wachten
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:44 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32056712
He maar Dutch, mag je eigen kind wel komen

Het is gewoon stom en ik maak me eigenlijk druk om niks maar ja ik ben zo te zien niet de enige. Fok mezelf op omdat 'de rest' wel ergens gewoon naar toe kan waar het normaal is dat je daar bent met kerst. En ik niet blablabla heel stom maar toch iedere keer weer reden om te gaan huilen.
Rottdog ik wilde ook nog helemaal niet aan Sinterklaas gaan doen hoor, ze snappen er nu inderdaad geen zak van maar ik zie het nu maar als voorbereiding op de komende jaren en ik vind het wel echt heel lief dat ze zomaar aan ons dachten!
pi_32056807
Ik maak me altijd zo druk om oudjaarsavond Sinetrklaas vieren we dit jaar bij Kevins zus omdat ze daar nu een kleine hebben en zo. Kerst, ach dat zijn we dan wel, maar oud en nieuw!! Ik ben echt zo'n doos die dan thuis wil zijn. Of bij mijn eigen familie. Maar ja dat kan niet elk jaar vind ik
Liefde
  maandag 7 november 2005 @ 14:36:55 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32056874
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
He maar Dutch, mag je eigen kind wel komen
Zo lang hij niet zeurt over het eten is hij welkom.
pi_32057007
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
snoopy wat raar !!!

Ik bemoei me nergens mee hoor, maar ving iets op over plakplastic, om te zorgen dat er geen bobbels in komen gebruik ik altijd afwassop, daar smeer ik het te bewerken voorwerk ruim mee in zodat het plakplastic drijft zeg maar, en daarna plak ik het er beetje bij beetje op en met een raamtrekker trek ik al het water er vanonder en je hebt geen bobbels en het zit vast, althans is hier mijn ervaring ermee.
sorry dat ik me ermee bemoeide en ik ben weer weg

jessie ik duim voor een goede uitslag
Aleen werkt dat dus niet altijd. Afwassop breekt bij sommige soorten plakplastic het plaklaagje af waardoor je erg veel ruzie met die rommel krijgt en er niks meer aan hebt/mee kan.
Gewoon alleen water wil dan vaak nog wel werken.

* Jonnetje is plakpastic-ervarings-deskundige..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 14:46:31 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_32057176
jup, zeep en water is vooral handig bij raamfolie.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 14:55:54 #162
43556 miss_dynastie
pi_32057447
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef MeNicole het volgende:
Ik maak me altijd zo druk om oudjaarsavond Sinetrklaas vieren we dit jaar bij Kevins zus omdat ze daar nu een kleine hebben en zo. Kerst, ach dat zijn we dan wel, maar oud en nieuw!! Ik ben echt zo'n doos die dan thuis wil zijn. Of bij mijn eigen familie. Maar ja dat kan niet elk jaar vind ik
Mja, 'kunnen'... ik weet ook niet of het kan wat wij hebben gedaan, maar wij doen gewoon nergens aan mee en vieren het dit jaar in ons eigen bedoeninkje
pi_32058021
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, 'kunnen'... ik weet ook niet of het kan wat wij hebben gedaan, maar wij doen gewoon nergens aan mee en vieren het dit jaar in ons eigen bedoeninkje
Ja 1 keer kan wel. Maar ik wil elk jaar Mijn schoonouders zaten in juli/augustus al: Wat gaan we dit jaar doen met kerst enzo Dan heb ik het al helemaal gehad!!
Liefde
pi_32058105
Oh drama Oud & Nieuw heb ik al verdrongen... vrijgezelle vriendin nr. zat al half huilend op MSN dat ze niet wist wat ze moest gaan doeoehooennnn dit jaar...

Zeker vergeten dat ze het tegen mij had, ik heb de afgelopen 4 jaar steeds mijn Oud en Nieuw zonder vriendje moeten vieren om 12 uur tegen zoenende stelletjes aankijken bij de goede wensen steeds horen: Ohhhh maar DIT jaar komt het helemaal goed met de liefde hoor! Weken vantevoren je druk maken met wie je gaat vieren, of ze je wel erbij willen hebben...

Volgend jaar ben ik weg met Kerst en O&N. Ik heb nog een jaar om vriendje te bewerken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 november 2005 @ 15:21:31 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32058233
Gelukkig doen wij niet aan de kerst bij schoonfamilie de eerste gezamelijke kerst was ik namelijk niet welkom en nu nogsteeds word er aan ons nix gevraagd dus alle dagen lekker bij mijn ouders daar kan mijn aanstaande ook het beste mee opschieten.
  maandag 7 november 2005 @ 15:23:00 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32058289
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef MeNicole het volgende:
Wat gaan we dit jaar doen met kerst enzo
Dan zeg je: Nou, wat jij doet weet ik niet maar ik vier het lekker met mijn eigen gezin.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:24:00 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_32058318
Wij sluiten ons net zoals iedere jaar op in ons eigen hok met dvd'tjes wat snaai en joggingbroeken
  maandag 7 november 2005 @ 15:25:19 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32058366
Dat doen wij ook elk jaar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:36:32 #169
43556 miss_dynastie
pi_32058722
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja 1 keer kan wel. Maar ik wil elk jaar Mijn schoonouders zaten in juli/augustus al: Wat gaan we dit jaar doen met kerst enzo Dan heb ik het al helemaal gehad!!
Ik bedoel eigenlijk dat we ons helemaal aan 'verplichtingen' hebben onttrokken, en dat hebben we ook gezegd. We zeggen alleen niet 'we komen nooit meer met Kerst', want misschien hebben we wél zin of tijd. Het is alleen niet zo dat ze daar hun eigen plannen voor af moeten zeggen of zo, dat doen wij ook niet. Maar aan verplichtingen doen we nooit meer mee. En dit jaar gaan we dus bij niemand op visite en willen we niemand op visite hebben, want we willen een dag lekker op de bank hangen en uitgebreid koken en eten en tweede kerstdag willen we er samen op uit. Zo bedoelde ik het dus En als jij met een ' ' gevoel naar de Kerst toeleeft door die verplichte bezoeken, dan zou ik hetzelfde doen. 'Wat doen we dit jaar met de Kerst?' 'Geen idee wat jullie doen, maar wij houden de dagen lekker voor ons zelf'.
pi_32059752
Met kerst vind ik het heel gezellig als mijn ouders, broertje en zusje komen en mijn schoonouders. Maar ik heb geen zin om weg te gaan. Met oud en nieuw zijn we vaak bij mijn ouders met hoop familie maar dan is mijn schoonmoeder ook jarig en dan vind ik het soms ook wel sneu om daar niet oud en nieuw uit te zitten...
  maandag 7 november 2005 @ 16:26:47 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32060202
Sinterklaas vieren we elk jaar thuis, dus dit jaar ook. Ook al begrijpt Noah er nog niks van nee. Wij begrijpen het wel En vind het gewoon gezellig

Kerst en Oud&Nieuw vind ik van die feestdagen dat ik altijd iets gezelligs wil doen. Ik weet alleen nooit wat
Meestal 1 kerstdag naar mijn ouders. De andere dag weet ik nog niet. Vorig jaar was beetje hectisch want toen was Noah nét uit het ziekenhuis, nog wennen, borstvoeding die niet wilde lukken, etc. Dus toen zijn we wel naar mijn ouders geweest, ook om er even uit te zijn enzow. 2e Kerstdag zijn we lekker thuis gebleven. Jaar ervoor zijn we wel 1 dag naar m'n schoonouders geweest, maar ik hoop toch echt niet dat we dat dit jaar weer gaan doen Heb alleen geen beter alternatief

Oud&Nieuw hebben we afgelopen jaren met vrienden gevierd. Wil dat alleen thuis of bij mijn ouders eigenlijk, ivm slapen van Noah. Als we thuis zijn zijn andere mensen wel welkom, al ligt het er wel aan welke mensen uiteraard
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 7 november 2005 @ 18:57:24 #172
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32064533
Ik heb het beste oud en nieuw idee in jaren. Wij gaan met een paar goede vrienden een weekendje weg! Een huisje op Terschelling heb ik gereserveerd. Leuk hoor. Juultje gaat natuurlijk mee en daar verheugen al die grijpgrage tantes en vriendjes zich nu al op. Anders wordt het toch altijd zo'n pretentieus feest waar het dan perse leuk MOET zijn.
Kerst wordt hier gewoon 1 dag ouders, 1 dag schoonouders. vroeger had ik enorm veel weerstand tegen dat soort dingen. Nu kan het me eigenlijk geen f*ck meer schelen.
  maandag 7 november 2005 @ 19:01:31 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_32064684
Kerstavond is eigenlijk altijd bij mijns choonouders, eerst naar de kerk en dan beschuit met muisjes eten. Verder wil ik dit jaar rustig thuis blijven, eventueel mogen mensne hier komen voor een kerstdinertje, maar ik heb geen zin om weg te gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 19:16:33 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32065156
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef Troel het volgende:
Kerstavond is eigenlijk altijd bij mijns choonouders, eerst naar de kerk en dan beschuit met muisjes eten. Verder wil ik dit jaar rustig thuis blijven, eventueel mogen mensne hier komen voor een kerstdinertje, maar ik heb geen zin om weg te gaan
ik heb toch echt even moeten verzinnen waar die beschuiten met muisjes op sloegen, maar het kwartje is gevallen hoor
  maandag 7 november 2005 @ 19:17:08 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32065172
hier komen oudjes en schoon ouders deze kant uit en als we alleen willen zijn ook prima
geloof dat ik dan meer bezig ben ( hopenlijk) met bevallen goed excuus lijkt me
  maandag 7 november 2005 @ 19:52:08 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32066242
Renzell dat doen wij dus met kerst voor het derde jaar nu, naar Center Parcs. Jolie is het enige kindje. Maar ja als iedereen tweede kerstdag dan alsnog naar z´n familie gaat heb ik een probleem

Ik heb inmiddels al wel per ongeluk aan m'n vriendje verteld wiens lot ik heb getrokken en hij had meteen goede suggesties. Ik voel me dus alweer wat beter.
pi_32067915
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:52 schreef Luchtbel het volgende:
Renzell dat doen wij dus met kerst voor het derde jaar nu, naar Center Parcs. Jolie is het enige kindje. Maar ja als iedereen tweede kerstdag dan alsnog naar z´n familie gaat heb ik een probleem

Ik heb inmiddels al wel per ongeluk aan m'n vriendje verteld wiens lot ik heb getrokken en hij had meteen goede suggesties. Ik voel me dus alweer wat beter.
Oh ik ben dus niet de enige die er aan moet wennen een te hebben die begrijpend is en dan goeie dingen zegt enz
Zo heb ik me van de week in 1000 bochten gewrongen om maar niet mee te hoeven naar zijn optreden ik durfde gewoon niet enzo voelde me zooooo rot. Tot hij zei dat ik gewoon mocht zeggen wat ik vond en dat ie het niet leuk vond maar het wel begreep.

Opluchting! En schuldgevoel uiteraard. Maar het zal in de toekomst echt wel beter gaan met mij en mijn "oh-God-ik-moet-mee-de-openbaarheid-in" enz fobie. Lief
pi_32072288

Druk!

Kerst en Oud en Nieuw...hier doe ik aan struisvogelpolitiek. Geen idee hoe en wat dit jaar, ook geen zin in om over na te denken..De instructies voor Sint heb ik al wel weer gekregen...die gozer komt zaterdag al hoorde ik
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 7 november 2005 @ 23:05:36 #179
61800 Rottdog
pi_32072630
Clauwh hoe staat het eigenlijk met je onderzoeken?

Jessie heb jij je uitslag ook al binnen?
pi_32073001
Jaja voor uitgebreid verslagje zie lifestyle topic ziekte van graves.

Luchtbel gaat vriendje niet mee dan naar centerparcs. Of wil hij vanuit daar 2e kerstdag naar zijn ouders?

Volgens mij ben ik de enige meut hier die het echt heerlijk vind. En nu met die meiden vind ik die dagen steeds leuker worden. ik kom hier al wekelijks met Bo in t tuincentrum kerstmannetjes kijken (Bo an Jans hebben zelfs al een kerstbal gekocht )
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 november 2005 @ 23:26:59 #181
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32073407
hun eigen kerstbal? leuk doe es showen jij
pi_32073652
Ja elk jaar. En toen ik aan Bo uitlegde dat als ze dan later in een eigen huisje ging wonen,( net als oom R, mijn broertje ) ze al wat kerstballen had voor in de boom. Toen zetten ze het op een keihard huilen. Mamaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil geen eigen huisje, ik wil altijd bij jou blijven wonen (dit zal ze zeker onder haar neus krijgen als ze 15 is en ze boos roept, ik kom nooit meer naar huis )
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:02:55 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32074838
Ach zo lief klinkt wel rot hoor Jessie allemaal in het andere topic. Succes

En hij gaat iddd tweede kerstdag naar z'n ouders en komt dan weer terug. M'n vriendinnen ook. Ik niet en ik baal ervan. Ik heb zo'n hekel aan ze maar ik heb echt een baarmoedercomplex ofzo. Te irritant!

Oh Syrena, clubje

[ Bericht 19% gewijzigd door Luchtbel op 08-11-2005 00:19:48 ]
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 06:46:57 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32079083
er komt een moment dat je er een streep onder kunt zetten luchtbel. echt.
ik heb er 35 jaar over gedaan, maar het is zoooo'n opluchting.
het gevoel dat je eindelijk niet meer aan eisen hoeft te voldoen, waar je eigenlijk niet eens aan kan en wil doen......
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:01:51 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32079391
Leuk idee van die kerstballen elk jaar Jessie! Dat idee ga ik misschien wel van je pikken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:53:47 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32082200
Mochten jullie nog inspiratie op willen doen voor de feestdagen
pi_32083062
Wij vieren ieder jaar 1 kerstdag bij mijn ouders en meestal de andere bij ons thuis of zoals verleden jaar vieren we het met de hele familie (moederskant) ergens in een restaurant ofzo. Maar ik vind het echt vreselijk dat verplicht op komen draven. Verleden jaar ging mijn oma nog al slecht en ik was al een paar keer niet die kant op geweest voor de feestdagen dus nu hadden we zo iets het zou wel eens de laatste keer kerst met mijn oma kunnen wezen, nou ze is er nog steeds. Dit jaar hebben ze gewoon lekker pech. Ik vier kerst bij mij thuis met mijn man en kind en heel misschien ga ik nog naar mijn ouders (wonen naast ons dus dat is makkelijk) maar ik heb er dit jaar niet zo veel zin in. Oud en nieuw weet ik ook nog niet waar ik ben, heb wel zin om naar mijn schoonouders te gaan maar ik slaap daar niet graag, en dan moet ik 's nachts weer naar huis met Morgaine. Dus ik weet dat ook nog niet. Sinterklaas vieren wij op 4 december (tevens mijn man jarig) en op 3 december vieren wij zijn verjaardag. 5 t/m 9 december zitten we in een bungalow huisje lekker weg.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 12:57:08 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_32085567
Nou ja zeg, ik heb toch verteld van dat stenen-meppende kind?! Nu kwam René de moeder tegen, steekt de moeder dr middelvinger op naar René Tis wel duidelijk wat voor een gezin het is
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:58:41 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_32085615
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb toch echt even moeten verzinnen waar die beschuiten met muisjes op sloegen, maar het kwartje is gevallen hoor
Wel met roze muisjes, want ze willen niet aan de blauwe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:03:06 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32085738
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef moussy het volgende:
Nou ja zeg, ik heb toch verteld van dat stenen-meppende kind?! Nu kwam René de moeder tegen, steekt de moeder dr middelvinger op naar René Tis wel duidelijk wat voor een gezin het is
die zou ik een trap geven
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 13:06:36 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_32085819
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Cas slaapt, dus ik kan niet gaan rellen
pi_32087745
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me nou niet veel beter dan een middelvinger opsteken

Mous, vertel 's. Ik heb niks meegekregen over een stenenmeppendkind. Maar een moeder die haar middelvinger naar een kind opsteekt is niet goed snik lijkt mij
pi_32093045
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Rottdog het volgende:
Clauwh hoe staat het eigenlijk met je onderzoeken?
Nog niet binnen...het is al een maand geleden! Ik denk dat ik zelf maar es ga bellen morgen ofzo.
pi_32093051
Mous
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:21:51 #195
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32094176
Wat een gestoord wijf zeg!!
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 18:37:36 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_32094610
Ik heb me net bedacht dat ik er niks aan ga doen, maar ik heb verteld dat René héél hard moet lachen als ze dat nog een keer doet.

Volgende keer als ik dr tegen kom met René (dan doet ze niks) vraag ik gewoon of ze niet iets vergeet, dr middelvinger opsteken ofzo

Snoop, ik vertel het wel een keer over MSN als je er bent.
  Jubileum moderator dinsdag 8 november 2005 @ 20:18:28 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32097500
Ik vond een leuke smilie voor als er weer een babietje zit aan te komen, nl de F5 smilie:

Eva ♥ en Iris ♥
pi_32098234
Oei die is leuk Lois!!!!!

Moussy wat een onvolwassen mens om dr vinger naar Rene op te steken
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:05:39 #199
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32098667
nou ja moussy wat een raar mens zeg..
zo ik ben stront verkouden eindelijk heeft het doorgezet ..
kan geen minuut zonder zakdoekkie..

en ik ben blij hem van het weekend een gasfornuis met oven gekregen
heb al een cake gebakken en die was goed gelukt
en van die paino broodjes ? weet ff niet hoe je het schrijft en die zijn ook al gelukt
ben er zo ontzettend blij mee
en kyllian ook want wat ik gemaakt heb vind hij heerlijk vooral die chocolade cake
morgen een kruiden cake bakken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 november 2005 @ 21:54:58 #200
13151 crew  Rewimo
pi_32100321
Je hebt de smaak te pakken, babyfeet Lekker hoor!
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:56:33 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32100371
Babyfeet doe je ook bestellingen ?
pi_32107932
Goedemorgen iedereen

Angel is back in onlineland Sinds gisteren heb ik weer een abbotje voor inet en ik ben er dolgelukkig mee.

Dus jullie zullen me hier weer wat vaker zien posten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 07:51:55 #203
13151 crew  Rewimo
pi_32107957
Hey Angel, gezellig je weer te zien! Hoe is het met jou en de jongens?
  woensdag 9 november 2005 @ 08:43:22 #204
3011 E.T.
pi_32108422
wb Angel
  woensdag 9 november 2005 @ 09:34:24 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32109325
Hè wat heerlijk, ik mag nu voor mijn werk me ook al storten op de Feestdagen. Moet een actie maken voor december met als thema feestmaand. (hè wat origineel Dutch!) Dus nu zit allerlei feestdagensites af te speuren naar leuke plaatjes en achtergronden die ik kan gebruiken.
Daar wordt de Dutch toch zooo gelukkig van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 09:50:57 #206
13151 crew  Rewimo
pi_32109621
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef dutchie het volgende:
Hè wat heerlijk, ik mag nu voor mijn werk me ook al storten op de Feestdagen. Moet een actie maken voor december met als thema feestmaand. (hè wat origineel Dutch!) Dus nu zit allerlei feestdagensites af te speuren naar leuke plaatjes en achtergronden die ik kan gebruiken.
Daar wordt de Dutch toch zooo gelukkig van!
Psst... www.dotjedons.org
  woensdag 9 november 2005 @ 10:41:55 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32110706
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Psst... www.dotjedons.org
Het is al gelukt hoor, dank je.
pi_32115271
Het dorp word weer dorp hier.
Hadden we 1 dameskleding, 1 kinderkleding, 1 supermarkt een reisbureau, een kruidvat en een fotozaak, nu komen er ook een zeeman en een lidl
De zeeman is al bijna klaar vertelde Djen net, benieuwd wanneer ze open gaan.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 14:31:28 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32117447
wij hebben sinds kort een henk ten hoor
  woensdag 9 november 2005 @ 14:54:29 #210
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32118056
welkom back Angel22
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 15:31:58 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_32119062
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben sinds kort een henk ten hoor
Wij ook, vind er geen zak aan.
pi_32119151
Henk ten? En dat mag zijn en waar ? Is dat soms die nieuwe zaak bij dirk onder ladywrb?
pi_32119447
nooit van gehenktenhoord!
pi_32119603
Zo ff mijn verhaal van hoe het met mij gaat.

Nou ja kort en krachtig GOED.

Oude vriendje waar ik de vorige keer zo enthousiast over vertelde bleek niet zo'n goed vriendje voor mij te zijn want eik is ie dus gewoon een cocaine junk en die heb ik meteen aan de kant gezet nadat ik daar achter kwam.
Want dat wil ik dus NIET bij mijn kids in de buurt hebben.

Heb inmiddels wel alweer 3 weken een nieuw vriendje en dat gaat tot nu toe erg voorspoedig. Ik ken hem al een lange tijd, al sinds ik vroeger op stijldansen zat en toen vond ik hem al een leuke gozer maar wel nog een puber. Plus toen was ik al met mijn ex. Jaren later kwam ik hem weer eens tegen tyoen hij hier vlakbij bij de schoenenreus werkte en heb ik gezellig ff met em staan kletsen. Hij vertelde toen dat ie een zoontje had van nog geen jaar en dat ie samen woonde. Hardstike leuk vond ik dat om te horen.
Afgelopen juli was ik hem met stappen tegen gekomen en weer staan kletsen. Ik vertelde van mijn scheiding en hij vertelde dat hij en zijn ex ook uit elkaar waren en dat hij weer bij pa en moe woonde. Was gewoon ook gezellig en meer niet.
Tot ik hem 3 weken terug op de msnledenlijst tegen kwam. Ik heb hem toegevoegd ( ik zat bij vrienden op dat moment) en we hebben de hele avond zitten ouwehoeren over van alles en nog wat maar vooral over mislukte relaties en het feit van kinderen en dan weer wat nieuws beginnen.
Telefoonnummers uitgewisseld en we hebben nog tot diep in de nacht zitten smsen met elkaar ( ik wil ook niet weten wat voor rekening ik krijg) en we hadden afgesproken dat hij de dag erop bij mij een bakkie koffie zou komen doen.
De hele dag was ik bloednerveus want ja... ik wist dat hij mij vroeger al erg leuk vond en dat ik hem vroeger al erg leuk vond en wat er die avond zou gebeuren vond ik toch wel spannend. We hebben overdag ook nog zitten smsen daarover en hij vond het toch ook wel erg spannend allemaal.
Alles leuk en wel en we hebben de hele avond naast elkaar op de bank gezeten en over van alles en nogwat zitten kletsen maar ik noch durfde de stap te zetten om elkaar een zoentje of wat dan ook te geven want we wisten van elkaar niet goed wat de ander er nou van vond.
Toen hij wegging heb ik de stoute schoenen aangetrokkken en heb hem dus niet zonder zoen weg laten gaan en dat werd beantwoord. Sindsdien zien we elkaar vrijwel iedere dag alleen de afgelopen weekenden niet omdat hij zijn zoon had. We zijn ook in de herftsvakantie met zijn allen dus ik mijn kids hij en zijn zoon naar balloig geweest en dat ging hardstikke leuk. Sindsdien lopen mijn kinderen alleen nog maar wanneer ze zijn zoon en hem weer zien want hij deed net zo gek mee als iedere andere normale ouder dat zou doen. Iets wat ik hun vader nog nooit heb zien doen iig.
MAar dat contact bouwen we rustig op. Al vraagt Damien wel vaak aan mij of R... bij ons komt wonen want dat zou hij wel heel erg leuk vinden. Maar dat gebeurd voorlopig nog even niet.
Maar ik vind het wel heel erg schattig.

Al met al gaat het dus erg goed met mij.

Ik werk ook nog steeds bij de thuiszorg wat me erg goed bevalt en mijn contract is net verlengd.
Dus daar hoef ik me het komende halfjaar even niet druk om te maken.
We hebben het wel stervensdruk want ik werk echt gigaveel maar goed dat levert ook weer centjes op en das goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 15:59:12 #215
13151 crew  Rewimo
pi_32119760
Angel, fijn om te horen dat het goed met je gaat En tof voor je dat het zo klikt met je nieuwe oude vriendje en ook naar de kinderen toe, want dat is erg belangrijk natuurlijk. Ben heel blij voor je!
  woensdag 9 november 2005 @ 18:20:44 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32123302
Hé Angel!

Mous, je icoontje.
Ga je dit jaar ook weer voor de FEEsticoontjesverkiezing?
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 18:51:25 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_32124186
Ja
pi_32124921
Jaja het 1e sinterklaasjournaal zit er weer op
Hier zaten de meiden echt IN de tv

Dit is echt GEEN kotsgebaar hoor

Angel welkom terug. Fijn dat alles zo goed gaat

[ Bericht 4% gewijzigd door jessie op 09-11-2005 19:30:11 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 november 2005 @ 19:21:40 #219
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32125152
leuke foto's Jessie!

[ Bericht 82% gewijzigd door daniman op 09-11-2005 19:31:04 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 19:24:46 #220
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32125229
nu klopt het bericht dat hier stond ook niet meer, dus deze kan ook weg

[ Bericht 57% gewijzigd door daniman op 09-11-2005 20:58:46 ]
pi_32125314
Maar goed, de meiden en vooral Bo zitten dus helemaal in het sinterklaasjournaal. Ze vinden eht wel spannend, want Bo kwam er net al 2 keer uit, en Jans lag al 3 keer te gillen

[ Bericht 50% gewijzigd door jessie op 09-11-2005 19:33:39 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 november 2005 @ 19:28:15 #222
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32125365
ze zaten hier op dezelfde manier voor de tv
nu al rode wangen en t moet nog allemaal echt gaan gebeuren
  woensdag 9 november 2005 @ 19:28:58 #223
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32125395
dierenslowchat topic met mijn kattenfoto's

[ Bericht 63% gewijzigd door daniman op 09-11-2005 20:59:38 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 19:48:47 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32126075
Gaat ie lekker jongens?
Maar heerlijke foto's Jessie. Ik baal dat ik het gemist heb, avond extra werken.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:53:25 #225
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32126219
Op welke zender is dat journaal? En is dat iedere dag of een keer per week of zo?
  woensdag 9 november 2005 @ 19:58:51 #226
116937 reni
pi_32126403
dat komt iedere dag na sesamstraat op ned 3.
En op jetix komt elke dag n stuk van een verhaal "de club van sinterklaas"vinden ze hier ook super leuk.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 20:08:43 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_32126739
Ook deze pieten zijn geschminkt volgens René
  woensdag 9 november 2005 @ 20:18:34 #228
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32127048
Jaaa sinterklaasicoontjes
Whehe René, lekkere wijsneus
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:21:24 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32127148
Ik durf het met Katja nog niet aan. Ze was vorig jaar zo bang voor Sinterklaas en ik kan niet goed inschatten hoe het dit jaar zal gaan. De Sinterklaasviering op mijn werk laat ik ook maar aan mij voorbij gaan. Het is vanaf 3 jaar, dus officieel kan Katja dit jaar meedoen, maar ik vind haar nog zo klein voor dat soort feestjes. Ik vind het maar moeilijk allemaal, want hij komt zaterdag toch echt aan. Een beetje voorbereiden zou ik haar dus wel moeten doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 20:24:08 #230
13151 crew  Rewimo
pi_32127226
Kun je niet eerst een Sintverhaaltje voorlezen? Dan kun je misschien inschatten hoe ze reageert. Dan zijn er geen 'beelden' bij, zeg maar.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:25:22 #231
116937 reni
pi_32127259
Serissa heeft dat nog niet in de gaten ,maar er komen hier wel steeds meer vragen.
Soms moet ik echt goed nadenken voor ik antwoord geef
Ben blij dat hij dr nu bijna is,dan vergeten ze al die vragen weer.
  Jubileum moderator woensdag 9 november 2005 @ 20:25:42 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32127273
Ik heb dit jaar bij de Eci winkel het volgende boek gekocht:

Een heel erg leuk boek wat op een grappige manier uitlegt wat Sinterklaas komt doen en wat de pieten allemaal moeten doen. Eva, die ook zo bang was, vind het helemaal geweldig en Iris slaapt zelfs met "sinneklaas" (het boek dus) omdat ze het zo leuk vind.

Misschien is het wat voor Katja?

toevoeging: wat me vooral zo aansprak was het feit dat het nergens ging over goed gedrag of straf van Sint, dat stukje "historie" laten wij nl. buiten beschouwing hier.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 9 november 2005 @ 20:29:14 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_32127375
kyllian heeft dit jaar 2 sinterklaas feesten eentje van oma haar werk en eentje van papa zijn werk en dat word weer een heeeeeel spectakel het is van jalf 1 tot 5 uur en ze kunnen weer vanalles doen daar en benheel erg benieuwt
  woensdag 9 november 2005 @ 20:30:03 #234
37150 livelink
pi_32127401
Ik lees het hele jaar al Sinterklaasboekjes voor, want ze is er vreselijk door gefascineerd. Als ze zelf een boekje mag kiezen om uit voor te lezen komt ze altijd met Sinterklaas aan. Vorig jaar hebben we op 6 december uitgebreid afscheid genomen van Sinterklaas (hij vaart hier in Wijk bij Duurstede altijd op 6 december weg) en toen ze thuiskwam was het alsof er een last van haar af was gevallen. Maar ze is natuurlijk inmiddels een jaar ouder. Ik ga morgen toch maar met haar het Sinterklaasjournaal kijken, even peilen hoe ze er op reageert.

Bedankt voor de boekentip, Lois. Ik ga er maar eens achteraan. De boeken die ik nu heb zijn voor wat oudere kinderen.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 20:38:49 #235
7074 moussy
kuttekop
pi_32127694
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:25 schreef reni het volgende:

Ben blij dat hij dr nu bijna is,dan vergeten ze al die vragen weer.

Wees dan maar blij dat mijn dochter er niet 1 van jou is
  woensdag 9 november 2005 @ 20:54:41 #236
116937 reni
pi_32128172
is die zo erg dan?
ik denk niet dat serissa dit jaar door zal gaan vragen ,maar de tijd zal t leren.
Ik zou t ook wel zonde vinden als ze nu al stopt met geloven ,ze is pas 6 ze moet toch nog wel 1 of 2 jaar kunnen geloven
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 21:03:22 #237
7074 moussy
kuttekop
pi_32128447
Hier moet niks en ik ga me ook niet in allerlei bochten draaien om dr maar zo lang mogelijk in het verhaal van Sinterklaas te laten geloven. Ik probeer het dit jaar ook niet te rekken. Zij wil aan de zwarte pieten gaan vragen hoe dat nou met die schmink zit, wat ze zelf ontdekt heeft. Nou prima, laat hun zich er maar uit lullen, hún willen voor zwarte piet spelen

Waarschijnlijk krijgt sinterklaas dezelfde vraag.
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef moussy het volgende:
"Mahaam, weet je, die zwarte pieten hè, dat zijn allemaal mensen met make up op."
"Oh ja? Echt waar?"
"Ja man, dat zie je toch zo!! "
"Nou ik zie het niet hoor."
"Heb jij wel eens zulke rode lippen gezien dan?"
"Eh... nee "
"Zie je nou, ze hebben gewoon allemaal make up en smienk op. Wat zouden ze met Sinterklaas doen?! "

Toen ben ik maar naar de keuken gelopen om in de soep te roeren.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:04:41 #238
3011 E.T.
pi_32128486
Zelfs Saskia heeft 't al helemaal door.. Ze was gewoon gepikeerd dat ze nog maar een minuutje van 't sinterklaasjournaal zag toen we thuiskwamen.. "Klaas, Klaas" (en ik heb maar 2 keer gezegd dat 't Sinterklaas is maar zwarte piet is ook "Klaas" )
Ze heeft nog niet door dat daar kadootjes enzo bijhoren en hoe en wat... maar het "Klaas" zit er al goed in

Dat boek lijkt me trouwens wel leuk voor volgend jaar
En livelink, misschien samen met Katja naar het sinterklaasjournaal kijken? Dat zij lekker bij je op de bank zit ofzo..
Jessie.. wat een heerlijk gezicht zo, die meiden.. (en jij verandert ook om de haverklap je interieur he? )
  woensdag 9 november 2005 @ 21:07:36 #239
37150 livelink
pi_32128591
Ja, ik ga met haar op schoot samen de herhaling op internet bekijken. Gewoon op een tijdstip dat het goed uitkomt (dus niet als ze moe is en vlak voordat ze naar bed moet).

Leuk dat Saskia het al zo door heeft. Job heeft nog totaal geen benul zover ik weet. Nou kijkt Job ook werkelijk waar nooit televisie, dus ik verwacht ook niet dat hij er dit jaar al iets van mee zal krijgen.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:09:09 #240
116937 reni
pi_32128638
Hier moet t ook niet,maar ik ken serissa en ik ben bang dat ze dan heel snel dr mond voorbij praat.
Dat zou ik wel zonde vinden voor Fachelle want die is pas 3
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 21:19:19 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_32128951
Zo zit ik hier ook Reni, maar wat moet ik dan? Ik ga niet uitgebreid staan te liegen, vooral niet nu René op een leeftijd is dat ze zelf weet wat liegen is en wat niet. Het lost zich vanzelf wel op, ik laat het haar voorlopig zelf ontdekken.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:29:22 #242
116937 reni
pi_32129218
Ik ga ook niet tegen haar liegen,als ze zelf komt met hij bestaat niet ga ik echt niet tegen haar zeggen van wel.
hopelijk kunnen we t nog n jaar uitstellen.
pi_32129512
Sinterklaasjournaal
Hier stond het ook aan na Sesamstraat en Sven heeft het met een schuin oog gevolgd (meer niet dan wel dacht ik), maar toen ik het bij het naar bed brengen erover had dat Sinterklaas met de boot onderweg was wist hij wel te vertellen dat Sinterklaas kwijt was , hij let toch meer op als dat ik dacht
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 9 november 2005 @ 21:51:05 #244
3011 E.T.
pi_32129930
Ik zie trouwens nog geen OUD-users die een stem hebben uitgebracht bij de Fok!awards....
vooral deze natuurlijk: [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
  woensdag 9 november 2005 @ 21:55:33 #245
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32130087
als Serissa net zo is als ik op die leeftijd maakt het niet uit hoor, toen ik 4 was zeiden mijn oudere broers van 8 en 10 ook dat ie niet bestond maar ik zei dat ie wel bestond en bleef gewoon stug door geloven, ondanks alles wat ze zeiden
  woensdag 9 november 2005 @ 21:56:55 #246
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32130135
Doen we dit jaar trouwens net als vorig jaar ook OUD-awards?
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 22:02:39 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_32130346
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef daniman het volgende:
Doen we dit jaar trouwens net als vorig jaar ook OUD-awards?
categorie 1

de meest irritante user:
het grootste ouwe wijf: Daniman
de reldel:
  woensdag 9 november 2005 @ 22:05:02 #248
116937 reni
pi_32130445
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef daniman het volgende:
als Serissa net zo is als ik op die leeftijd maakt het niet uit hoor, toen ik 4 was zeiden mijn oudere broers van 8 en 10 ook dat ie niet bestond maar ik zei dat ie wel bestond en bleef gewoon stug door geloven, ondanks alles wat ze zeiden
laten we t hopen
  woensdag 9 november 2005 @ 22:36:02 #249
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32131592
nomineer je mij nu voor alledrie?

Anyway ik zal kennelijk wel weer irritant zijn hier dan.
pi_32131813
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef daniman het volgende:
Anyway ik zal kennelijk wel weer irritant zijn hier dan.
+5 zelfkennis
  woensdag 9 november 2005 @ 22:47:05 #251
3011 E.T.
pi_32132056
Als iemand de organisatie voor Awards op zich wil nemen (en dus ook punten tellen etc) wil ik best een awards-topic sticky bovenin hangen
En slowchat uit het punten-topic verwijderen enzo.. Geloof ook niet dat mijn mede-mods daar iets tegen zouden hebben

Alleen organiseren begin ik niet aan
  donderdag 10 november 2005 @ 11:08:01 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_32142306
Ik wil wel organiseren maar alleen als ik niet genomineerd kan worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 november 2005 @ 11:43:02 #253
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32143252
Jammer Troel, dan kun je het dus niet organiseren.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:53:10 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32143513
Als iemand voor mij het linkje heeft van het oude topic voor de cattegorie-en wil ik wel wat leuks proberen in mekaar te frutselen zal zo eens vragen of mijn mannetje een leuk icoontje wil fotosoepen
pi_32143999
Mijn zusje van zeven zei laatst heel stoer tegen een vriendinnetje dat Sinterklaas helemaal niet bestaat. Maar nu het bijna weer zo ver is is ze helemaal weer in de ban van de sint en gelooft ze nog net zo hard als vorig jaar .
  donderdag 10 november 2005 @ 12:29:03 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_32144509
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand voor mij het linkje heeft van het oude topic voor de cattegorie-en wil ik wel wat leuks proberen in mekaar te frutselen zal zo eens vragen of mijn mannetje een leuk icoontje wil fotosoepen
ik help je wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 november 2005 @ 12:30:21 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32144537
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:29 schreef Troel het volgende:

[..]

ik help je wel.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 12:32:52 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_32144607
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik wil wel organiseren maar alleen als ik niet genomineerd kan worden
en je wilde nog wel zo graag de reldelaward
  donderdag 10 november 2005 @ 12:34:31 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32144645
wazige zooi.. als ik op het lionklje klik van google.. bij fok oud awards 2004 de cattegorien krijg ik ene hele ander topic
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 12:38:38 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_32144769
  donderdag 10 november 2005 @ 12:39:04 #261
3011 E.T.
pi_32144781
zoeken.fok.nl (linkt door naar yahoo-search) werkt veel beter dan de google-search
  donderdag 10 november 2005 @ 12:46:02 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32144973
dank
  donderdag 10 november 2005 @ 12:51:41 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_32145150
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:32 schreef moussy het volgende:

[..]

en je wilde nog wel zo graag de reldelaward
Ik offer me gewoon op voor jullie geluk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 november 2005 @ 12:52:41 #264
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32145176
Darkmanta gaat de icoontjes maken die is al dingetjes aan het uitzoeken
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 13:04:45 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_32145514
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik offer me gewoon op voor jullie geluk
dank wie moet ik anders nomineren he
  donderdag 10 november 2005 @ 13:05:11 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_32145528
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef moussy het volgende:

[..]

dank wie moet ik anders nomineren he
mag je jezelf niet nomineren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 13:06:17 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_32145557
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef Troel het volgende:

[..]

mag je jezelf niet nomineren
nee, volgens mij niet
  donderdag 10 november 2005 @ 13:12:46 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_32145751
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef moussy het volgende:

[..]

nee, volgens mij niet
Twee keer achter elkaar dezelfde award heeft ook wel wat hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 november 2005 @ 16:07:45 #269
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32151164
Ik heb vandaag gehoord dat ze een andere woonplek voor mij aan het zoeken zijn. Ik moet alweer verhuizen maar ik weet niet wanneer en waar naar toe. Dat kunnen ze pas zeggen als ze er zeker van zijn.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 november 2005 @ 16:16:27 #270
13151 crew  Rewimo
pi_32151292
O, dat is niet fijn Oxy Het lijkt me nou juist zo lekker voor jou als je een vaste plek hebt. Waarom zoeken ze een andere plek voor je?
pi_32151298
Waarom moet je ergens anders heen Oxy?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 november 2005 @ 16:17:07 #272
13151 crew  Rewimo
pi_32151314
Vogelgriep nu ook in Parijs...
  donderdag 10 november 2005 @ 16:20:53 #273
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32151435
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef Rewimo het volgende:
O, dat is niet fijn Oxy Het lijkt me nou juist zo lekker voor jou als je een vaste plek hebt. Waarom zoeken ze een andere plek voor je?
Omdat het niet zo goed gaat soms waar ik nu woon, eigenlijk moet ik naar een ZIB-groep maar die moeten ze nog zoeken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_32151680
Jammer hoor. Ik dacht je het wel naar je zin had daar.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 16:47:30 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_32152148
Menschen om mij heen hebben me gister helemaal gek gemaakt over een MRI scan. De 1 had het gevoel naar de hemel geschoten te worden (schoonvader) de ander kotste het apparaat vol (Peet) weer aan ander heeft de noodknop 3x ingedrukt, omdat ie panisch werd (kennis) en ik... ik heb gewoon heerlijk liggen snurken
  donderdag 10 november 2005 @ 16:50:13 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32152212
je bent dan ook een bikkel succes met wachten op de uitslag
  Jubileum moderator donderdag 10 november 2005 @ 20:47:59 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32158950
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je een MRI moest Mous?
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 10 november 2005 @ 20:48:38 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_32158970
ik durfde het al niet te vragen
stormy waters...
sailin'
pi_32159393
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef moussy het volgende:
Menschen om mij heen hebben me gister helemaal gek gemaakt over een MRI scan. De 1 had het gevoel naar de hemel geschoten te worden (schoonvader) de ander kotste het apparaat vol (Peet) weer aan ander heeft de noodknop 3x ingedrukt, omdat ie panisch werd (kennis) en ik... ik heb gewoon heerlijk liggen snurken
Ik val ook in slaap in dat ding. Het is er lekker warm en snurk zo door het onderzoek heen
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 21:42:56 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_32160905
Het nadeel is dat het er muffig naar mensen ruikt, dus stinkt en viezig is.

Ik moest er in vanwege mn vage rug en buikklachten.
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:30:35 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32170561
Je bent gewoon een held.

Ik vind het zoiets vreselijks dat je altijd afgescheept wordt voor je bij je huisarts terecht kan. Jolie is gister gevallen en wilde daarna niet meer lopen. Vanmorgen werd ze gillend wakker, wil d'r beentje niet meer recht doen, wil er niet op staan, kruipen, zitten niks. 'Nou als u er zelf niks aan kan zien, dan zal het wel niks zijn' ja hallo, daarvoor wil ik toch naar de dokter met dat kind
pi_32170640
heel stom ja. heb je nu wel een afspraak luchtbel?
pi_32170661
hier (gelukkig) geen mri-ervaring, is de ruimte net zoiets als onder de zonnebank? (daar val ik ook altijd in slaap). wanneer krijg je de uitslag moussy?
pi_32170662
Moussy wat knap van je. Ik zou echt onder narcose in zo'n ding moeten denk ik. Ik ging pas al helemaal hyperventileren toen ik voor die schildkier door een scan tegen een plaat aan moest liggen. Echt helemaal in paniek was ik (toen hadde ze dat hele apparaat omgebouwd zodat ik erin kon zitten ipv liggen ) Een vriendin van me moest ook al door een mri en moest er 3 kwartier in !!!!!! Ik vind het echt superknap als je dan gewoon rustig kan blijven. Ik duim voor je dat er iets uit komt waar je wat mee kan

Luchtbel wat raar joh. Hier bel je gewoon dat je een afspraak wil maken. Ze vragen hier nooit waarom (of je kan elke dag naar t inloopspreekuur voor kleine dingen) Wij hebben met ons gezondheidscentrum echt geboft als ik dat zo om me heen hoor.
Heb je nu wel een afspraak staan?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:46:20 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32170712
Ja ik heb wel een afspraak. Ik heb eerst nog kalm uitgelegd maar toen dat niet bleek te helpen ben ik gewoon ontzettend kwaad geworden. Sorry hoor maar Jolie heeft echt pijn, ze ligt met paracetamol op te slapen nu. Maar ze gilt de hele dag al en ik kan er niks aan veranderen.
Ik belde gister om een afspraak te maken voor mezelf en kan pas woensdag terecht, nu bel ik voor mijn kind en als het echt niet over is maandag kon ze dinsdag eventueel wel terecht. Ik weet dat het niet helemaal eerlijk is om die assistent af te branden maar als je met kwaad worden wel ineens om 11 uur terecht kan....tja.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 08:49:25 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_32170754
Volgens mij is het minder Bix, maar nou lag ik ook met mn hoofd op een kussentje het maakt een kolere herrie, maar zelfs dat vond ik meevallen, omdat het heel monotoom is. De nieuwe cd van Robbie Williams hield me ook niet wakker

LB, ga maar gewoon naar de praktijk anders... dit is gewoon gelul

Ik heb gisteravond een vorm van morfine gehaald voor Peet, dat hielp niet tegen de pijn van zijn tennisarm (opgelopen tijdens het werk vorige week op de dam) nu krijgt hij straks een injectie in zijn gewricht Daar zie je ook niks aan, maar hij lag gisteravond als een kikker met een peper in zn kont over de bank te tollen
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:50:32 #287
3011 E.T.
pi_32170770
Wat een gedoe zeg LB..
Hier heb ik gewoon een afspraak voor dezelfde dag als ik bel en zeg dat ik een afspraak wil. Wordt nooit gevraagd wat er is ofzo.

Zo'n MRI lijkt me echt niks...
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:59:53 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32170912
Ja het is echt bagger. Mous er heen gaan nu heeft geen zin, Jolietje slaapt net weer even.

Dat vragen heb ik ook een schijthekel aan, maar goed ik snap het wel een beetje. Als er echt zo weinig plaatsen zijn en ik bel gister om een afspraak te maken omdat ik chronisch hoofdpijn lijk te hebben (en bijna een pijnstillerverslaving...) dat je dan zegt, er zijn gillende kinderen die kinderen gaan voor maar u kunt woensdag komen. Oke. Maar als ik dan bel met een van de pijn gillend kind op m'n arm dan wil ik ook gewoon een afspraak kunnen maken.
Maar soms is het wel irritant dat ze gaan vragen, als ik bel wil ik gewoon een dokter zien wat er ook aan de hand is. Als ik een diagnose wil zonder dat er iemand naar kijkt dan gebruik ik Google wel.
pi_32170941
sterkte voor peet met die spuit, jakkes. maar hopelijk helpt het want alles beter dan die erge pijn lijkt me.
hier ook een beetje een zielige echtG-noot: die heeft 2 avonden achter elkaar wat fanatiek staan squashen met te lange teennagels in krappe sportschoenen. Resultaat: beide grote tenen blauw, de nagels gaan er waarschijnlijk af! (1 laat al los).
pi_32170974
luchtbel hier werpen de huisartsassistentes ook vaak wel een beetje een drempel op als je belt voor een afspraak. maar als 't echt dringend is kan het altijd wel. ik hou er ook niet van om zo te moeten aandringen maar als 't moet dan moet 't maar.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:07:37 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32171046
Oh gadver die nagels

Ik snap die drempel ook echt wel maar ik vind wel dat kinderen voor moeten gaan. Zeker voor het weekend. Wat dat betreft is het goed dat ik s morgens vroeg belde, dan heb ik toch een kuthumeur
pi_32171097
Auw, pijnlijk die nagels.

* Tamea gaat straks shoppen.
Het kan toch niet dat al allerlei mensen dingen voor onze baby gekocht hebben en ik nog niks

En ik heb nu toch echt positiebroeken nodig, heb nog maar 2 passende broeken en dat zijn niet echt de nieuwste meer.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 09:13:11 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_32171143
OMG wat zal G een pijn in zn tenen hebben

Peet had gister liever zn arm uit de kom én een hernia te gelijk dan dit Ik herkende hem gister ook niet, met griep is ie altijd terminaal met erge pijn hoor je hem niet
pi_32171278
Die teennagels Eng!!!
En Peet zo'n pijn. Rot he als je iemand zo'n pijn ziet hebben en je kan niks doen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32171307
ff over die leuke postbankpassen
Kan je gewoon een nieuwe pas aanvragen daarmee dan? Ik zit ook bij de postbank, maar heb niks thuisgekregen ofzo?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:35:14 #296
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32171511
Bah die teennagels *ril*
Jolie toch Hier bij de huisarts is het gelukkig wel zo geregeld dat als je spoed hebt, ze je desnoods in hun lunchpauze laten komen (vooral als het om kinderen gaat) Er zit hier sinds kort een nieuwe assistente en die is
pi_32171935
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:22 schreef jessie het volgende:
ff over die leuke postbankpassen
Kan je gewoon een nieuwe pas aanvragen daarmee dan? Ik zit ook bij de postbank, maar heb niks thuisgekregen ofzo?
ja hoor jij kan ook een nieuwe pas aanvragen. Ze hebben nog maar een kleine groep gemaild maar het werkt op zich voor iedereen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 november 2005 @ 10:39:31 #298
13151 crew  Rewimo
pi_32172768
Ieks, die nagels

LB, belachelijk beleid bij die huisarts van jullie zeg. Je gaat een klein kind met duidelijke pijn toch geen dagen laten wachten
pi_32173823
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:35 schreef coolbabe het volgende:
Bah die teennagels *ril*
maar hij heeft wel 't toernooi gewonnen!
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:31:15 #300
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32174032
Hoera Voor G dan maar
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:50:59 #301
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32174530
Bah, dat van die tenen klinkt heel naar inderdaad!

Ik hoop dat het met Jolie snel weer goed gaat, LB! Ik ben benieuwd wat de dokter zegt...

Ik heb nu al een sinterklaasgevoel, joh! Terwijl ik er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig ben! Maar ik hou er zo van. En dit weekend is Sebas weg en gaan maria en ik een nachtje bij mijn ouders pitten. Ik denk dat die gedachte me een beetje klazerig maakt. Thuis, ouders, bad, bank, samen tv kijken, ouderwets enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')