Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen).
Lijkt me sterk als je niet durft te rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Helaas heb je erbij die het dan toch erop wagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet durft te rijden![]()
Ja, Bastardhost had al een motorrijbewijs toen ik hem leerde kennen. Omdat ik in Hengelo studeerde en mijn ouders 80 km verderop woonden en we daar weekends heengingen kocht hij al heel snel een motor. Openbaar vervoer duurde bijna 3 uur om er te komenquote:Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!
YW!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Genuivere het volgende:
Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen
Ik heb 't je niet eens zien doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Ik zie net dat ze bij halfords koplampen hebben die op de 'vorkkroon' gemonteerd worden. Dat is volgens mij wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef poemojn het volgende:
Dat zou wel een goede oplossing zijn ETIk zal er eens naar zoeken dan, de fietsenmaker hier had dat in elk geval niet
Fraai is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef dutchie het volgende:
Tuurlijk E.T. Ik voel me er alleen nog niet zo thuis.
Denk nog steeds dat Snoopy, Pluisje, jij, Catootje, Sugar, LB, Tan, Loena, LadyS etc. daar nog rondhangen.
Mag ik dan ook volgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
dutch, Belana volgt je al daarna komt Slaapmeisje je gezelschap houden en ik volg daar wel snel op..![]()
Komt helemaal goed!
dat duurt jammer voor jou toch nog even... in de tussentijd iig beterschap voor je gezin!!quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
Hahaha ik begreep het gelijk maar ik heb dan ook ervaring met plakplastic![]()
Zo van mij mag de herfst en winter gelijk weer over zijn. Eva was net beter, toen werd Iris ziek. Iris is sinds zaterdag een loopoor rijker, maar de koorts is gelukkig weg. Vanmorgen werd Eva wakker en zei "mama, eva beetje ziek" en ja hoor ook hoge koorts.
Tot overmaat van ramp wil Jeroens longontsteking ook niet echt genezen dus ik heb (nu al) een beetje genoeg van de herfst. Ik wil zomer en ik wil het nu!![]()
Lang leve de ramentrekkerlapdingquote:Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef jessie het volgende:
Moussy ik heb het hier ook al uit handen laten nemen (lees uit me handen getrokken) Maar deel 1 van de smarties zitten er bij mij op. Deel 2 volgt morgen. Hier en daar zit ook wel een bobbeltje, maar t valt gelukkig niet echt op. Maar best een ke-le-re werk
Ik las eerst *mijn* paspoort en portemonnee. In tweede instantie zag ik pas dat er *zijn* stond. Ben nu wel nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
Beterschap en sterkte allemaal!
Hier ook een geweldig weekend gehadik heb ons weekendje Antwerpen volledig verpest door zijn paspoort en portemonnee kwijt te raken
Ik zal nooit meer klagen over mijn
hij is niet eens boos
Nee, ik zelf denk eerlijk gezegd ook dat het om het leuke tafereeltje ging en dan ook nog eens zo door die traptreden gefotofrafeerd maar ik hield er een nare bijsmaak van over. En ik vind het eigenlijk niet netjes dat hij het niet gevraagd heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het wel raar, Snoopy. Het kan natuurlijk best zijn dat ie het gewoon een leuk tafereeltje vond, maar voor hetzelfde geld heeft hij er rare bedoelingen mee![]()
Ja echt, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat Peet en ik beide met pedo's gewerkt hebben en weten hoe en wanneer ze zich uitleven. Ook al vergeet ik het soms met foto's plaatsen op internetquote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef jessie het volgende:
Ja echt? Nou kom ik nauwelijks op t strand, maar ik zou mijn meiden lekker in dr blote kont laten hobbelen hoor. Ik bedoel er kan altijd wel iets gebeuren. Mochten er ooit stiekum foto's gemaakt worden tja dat hoort dan (jammer genoeg) bij het leven.
nee niet eens!! Of wel, voor een kenner, wij eten dus nooit curryquote:
Kijk René, oma gaat kerstkadootjes voor je kopen, voor onder de boom... Ze kijkt mij aan, dus jullie komen met de kerst hè?!quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Luchtbel het volgende:
Is bij jullie die Sinterklaas,- en kerstafspreek stress ook al weer begonnen?![]()
Ik hoef deze Sinterklaas nog niet bij de schoonfam!quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat kan ik niet hoor. Ik voel me echt ontzettend opgelaten er door en moet er van huilen. Eerder was het alleen kerst maar bij de familie vanging men er van uit dat we mee zouden doen met Sinterklaas. Ik heb zoiets nog nooit gedaan en voel me echt opgefokt. De oningevulde tweede kerstdag is vandaag reeds drie keer ter sprake gekomen en ik haat het echt zo ontzettend. Bah
Ach arme jongen moet hij nog zo lang wachtenquote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef Syrena het volgende:
Vriendje vroeg gister al wanneer we 'het' met zijn 2-en doen, met Sinterklaas of Kerst of....
OF NIET! Bah.
Zo lang hij niet zeurt over het eten is hij welkom.quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
He maar Dutch, mag je eigen kind wel komen![]()
Aleen werkt dat dus niet altijd. Afwassop breekt bij sommige soorten plakplastic het plaklaagje af waardoor je erg veel ruzie met die rommel krijgt en er niks meer aan hebt/mee kan.quote:Op maandag 7 november 2005 13:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
snoopy wat raar !!!
Ik bemoei me nergens mee hoor, maar ving iets op over plakplastic, om te zorgen dat er geen bobbels in komen gebruik ik altijd afwassop, daar smeer ik het te bewerken voorwerk ruim mee in zodat het plakplastic drijft zeg maar, en daarna plak ik het er beetje bij beetje op en met een raamtrekker trek ik al het water er vanonder en je hebt geen bobbels en het zit vast, althans is hier mijn ervaring ermee.
sorry dat ik me ermee bemoeide en ik ben weer weg
jessie ik duim voor een goede uitslag
Mja, 'kunnen'... ik weet ook niet of het kan wat wij hebben gedaan, maar wij doen gewoon nergens aan mee en vieren het dit jaar in ons eigen bedoeninkjequote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef MeNicole het volgende:
Ik maak me altijd zo druk om oudjaarsavondSinetrklaas vieren we dit jaar bij Kevins zus omdat ze daar nu een kleine hebben en zo. Kerst, ach dat zijn we dan wel, maar oud en nieuw!! Ik ben echt zo'n doos die dan thuis wil zijn. Of bij mijn eigen familie. Maar ja dat kan niet elk jaar vind ik
![]()
Ja 1 keer kan wel. Maar ik wil elk jaarquote:Op maandag 7 november 2005 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, 'kunnen'... ik weet ook niet of het kan wat wij hebben gedaan, maar wij doen gewoon nergens aan mee en vieren het dit jaar in ons eigen bedoeninkje![]()
Dan zeg je: Nou, wat jij doet weet ik niet maar ik vier het lekker met mijn eigen gezin.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef MeNicole het volgende:
Wat gaan we dit jaar doen met kerst enzo![]()
Ik bedoel eigenlijk dat we ons helemaal aan 'verplichtingen' hebben onttrokken, en dat hebben we ook gezegd. We zeggen alleen niet 'we komen nooit meer met Kerst', want misschien hebben we wél zin of tijd. Het is alleen niet zo dat ze daar hun eigen plannen voor af moeten zeggen of zo, dat doen wij ook niet. Maar aan verplichtingen doen we nooit meer mee. En dit jaar gaan we dus bij niemand op visite en willen we niemand op visite hebben, want we willen een dag lekker op de bank hangen en uitgebreid koken en eten en tweede kerstdag willen we er samen op uit. Zo bedoelde ik het dusquote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja 1 keer kan wel. Maar ik wil elk jaarMijn schoonouders zaten in juli/augustus al: Wat gaan we dit jaar doen met kerst enzo
Dan heb ik het al helemaal gehad!!
ik heb toch echt even moeten verzinnen waar die beschuiten met muisjes op sloegen, maar het kwartje is gevallen hoorquote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef Troel het volgende:
Kerstavond is eigenlijk altijd bij mijns choonouders, eerst naar de kerk en dan beschuit met muisjes eten. Verder wil ik dit jaar rustig thuis blijven, eventueel mogen mensne hier komen voor een kerstdinertje, maar ik heb geen zin om weg te gaan
Oh ik ben dus niet de enige die er aan moet wennen eenquote:Op maandag 7 november 2005 19:52 schreef Luchtbel het volgende:
Renzell dat doen wij dus met kerst voor het derde jaar nu, naar Center Parcs. Jolie is het enige kindje. Maar ja als iedereen tweede kerstdag dan alsnog naar z´n familie gaat heb ik een probleem
Ik heb inmiddels al wel per ongeluk aan m'n vriendje verteld wiens lot ik heb getrokken en hij had meteen goede suggesties. Ik voel me dus alweer wat beter.
Wel met roze muisjes, want ze willen niet aan de blauwequote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb toch echt even moeten verzinnen waar die beschuiten met muisjes op sloegen, maar het kwartje is gevallen hoor
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef moussy het volgende:
Nou ja zeg, ik heb toch verteld van dat stenen-meppende kind?! Nu kwam René de moeder tegen, steekt de moeder dr middelvinger op naar RenéTis wel duidelijk wat voor een gezin het is
Nou, dat lijkt me nou niet veel beter dan een middelvinger opstekenquote:
Nog niet binnen...het is al een maand geleden! Ik denk dat ik zelf maar es ga bellen morgen ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Rottdog het volgende:
Clauwh hoe staat het eigenlijk met je onderzoeken?
Psst... www.dotjedons.orgquote:Op woensdag 9 november 2005 09:34 schreef dutchie het volgende:
Hè wat heerlijk, ik mag nu voor mijn werk me ook al storten op de Feestdagen. Moet een actie maken voor december met als thema feestmaand. (hè wat origineel Dutch!) Dus nu zit allerlei feestdagensites af te speuren naar leuke plaatjes en achtergronden die ik kan gebruiken.
Daar wordt de Dutch toch zooo gelukkig van!
Wij ook, vind er geen zak aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben sinds kort een henk ten hoor
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:25 schreef reni het volgende:
Ben blij dat hij dr nu bijna is,dan vergeten ze al die vragen weer.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef moussy het volgende:
"Mahaam, weet je, die zwarte pieten hè, dat zijn allemaal mensen met make up op."
"Oh ja? Echt waar?"
"Ja man, dat zie je toch zo!!"
"Nou ik zie het niet hoor."
"Heb jij wel eens zulke rode lippen gezien dan?"
"Eh... nee"
"Zie je nou, ze hebben gewoon allemaal make up en smienk op. Wat zouden ze met Sinterklaas doen?!"
Toen ben ik maar naar de keuken gelopen om in de soep te roeren.
categorie 1quote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef daniman het volgende:
Doen we dit jaar trouwens net als vorig jaar ook OUD-awards?![]()
laten we t hopenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef daniman het volgende:
als Serissa net zo is als ik op die leeftijd maakt het niet uit hoor, toen ik 4 was zeiden mijn oudere broers van 8 en 10 ook dat ie niet bestond maar ik zei dat ie wel bestond en bleef gewoon stug door geloven, ondanks alles wat ze zeiden
+5 zelfkennisquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef daniman het volgende:
Anyway ik zal kennelijk wel weer irritant zijn hier dan.
ik help je wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand voor mij het linkje heeft van het oude topic voor de cattegorie-en wil ik wel wat leuks proberen in mekaar te frutselenzal zo eens vragen of mijn mannetje een leuk icoontje wil fotosoepen
![]()
en je wilde nog wel zo graag de reldelawardquote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik wil wel organiseren maar alleen als ik niet genomineerd kan worden
Ik offer me gewoon op voor jullie gelukquote:Op donderdag 10 november 2005 12:32 schreef moussy het volgende:
[..]
en je wilde nog wel zo graag de reldelaward
dankquote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik offer me gewoon op voor jullie geluk
mag je jezelf niet nominerenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef moussy het volgende:
[..]
dankwie moet ik anders nomineren he
Twee keer achter elkaar dezelfde award heeft ook wel wat hoorquote:
Omdat het niet zo goed gaat soms waar ik nu woon, eigenlijk moet ik naar een ZIB-groep maar die moeten ze nog zoeken.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef Rewimo het volgende:
O, dat is niet fijn OxyHet lijkt me nou juist zo lekker voor jou als je een vaste plek hebt. Waarom zoeken ze een andere plek voor je?
Ik val ook in slaap in dat ding. Het is er lekker warm en snurk zo door het onderzoek heenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef moussy het volgende:
Menschen om mij heen hebben me gister helemaal gek gemaakt over een MRI scan. De 1 had het gevoel naar de hemel geschoten te worden(schoonvader) de ander kotste het apparaat vol (Peet) weer aan ander heeft de noodknop 3x ingedrukt, omdat ie panisch werd (kennis) en ik... ik heb gewoon heerlijk liggen snurken
ja hoor jij kan ook een nieuwe pas aanvragen. Ze hebben nog maar een kleine groep gemaild maar het werkt op zich voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:22 schreef jessie het volgende:
ff over die leuke postbankpassen
Kan je gewoon een nieuwe pas aanvragen daarmee dan? Ik zit ook bij de postbank, maar heb niks thuisgekregen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |