Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen).
Lijkt me sterk als je niet durft te rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Helaas heb je erbij die het dan toch erop wagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet durft te rijden![]()
Ja, Bastardhost had al een motorrijbewijs toen ik hem leerde kennen. Omdat ik in Hengelo studeerde en mijn ouders 80 km verderop woonden en we daar weekends heengingen kocht hij al heel snel een motor. Openbaar vervoer duurde bijna 3 uur om er te komenquote:Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!
YW!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Genuivere het volgende:
Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen
Ik heb 't je niet eens zien doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |