abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:33:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_31954787
Ik heb mijn praktijk pas de 4e keer gehaald.

Eerste keer ging goed zat (ook volgens instructeur), maar toch gezakt.

En daarna met zenuwhandjes aan het stuur. Alles geprobeerd, bananen, pilletjes, noem maar op, en de laatste examinator geloofde inderdaad dat het door de zenuwen kwam dat ik vreemd was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:36:29 #2
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31954888
Ik ben in 2 keer geslaagd. En erg mobiel al zeg ik het zelf. Soms vind ik het wel eng, donker en snelweg, vooral een combinatie van die twee maar daar laat ik me niet door weerhouden. Ik heb het papiertje, dus zal ik het ook wel kunnen is mijn insteek.

En Sugar, nog 's! Heb je je lamp bemachtigd?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 11:36:49 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_31954896
Trouwens, in nood stapt iedereen met rijbewijs in de auto. Zo heb ik eens achter een ambulance aan moeten scheuren... Ik durfde niet, maar ik moest.

Ik rijd overal naar toe als het moet, maar niet met 2 kinderen achter in, dan wil ik toch wel iemand bij me hebben voor lange stukken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:45:57 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31955145
Oh ja, Lishe! Nee, niet gedaan. Ik wilde hem hooguit kopen om met vette winst ( ) door te verkopen, maar ik zag er ineens op MP ook een paar voor rond de 50 euro. Sja, dan was 95 euro toch wel veel en een risico.

Over dingen doen om je examen goed te rijden: ik had eens peterselie in bh gedaan, dat scheen te helpen. Ik dacht: "Goh, ik vertel dat lekker komisch en meisjesachtig naief ook even in een geanimeerd ik-doe-wel-rijexamen-maar-klets-er-lustig-op-los-gesprekje aan mijn mannelijke examinator... Wie weet helpt dat écht?"

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:55:07 #5
108648 cattie
lieve moeder
pi_31955435
Hier nog iemand met (een beetje) autovrees.
Ik heb mijn rijbewijs in 3x gehaald, ik vind afrijden 1 van de meest afschuwelijke dingen die ik ooit heb moeten doen. En nu? Ik weet dat ik wel redelijk auto kan rijden, snelweg is geen probleem, maar steden en onbekend gebied.. Vind ik eng. Je kunt met een auto zoveel schade aanrichten en daar moet ik telkens aan denken.
Maar ik moet rijden van mijn man. Het is ook wel goed dat hij me aanmoedigd, want anders had ik misschien al lang niet meer gereden.
En inparkeren vind ik ook niet leuk, maar tot nu toe heb ik alleen schade aan onze auto veroorzaakt daarmee (betonnen bloempot en een keer een paaltje, maak die dingen dan hoger, dan zie ik ze ten minste.. )
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:55:09 #6
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31955437
Handelaar! haha, nee is inderdaad niet slim dan.
Een aardappel in je broekzak kreeg ik als tip mee....
En Rijstebuiltje, van harte natuurlijk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:59:28 #7
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_31955560
ik ook 2e keer gehaald. eerste keer was een vrouw die me nog vlak voor het eind is ff bijna het stuur inboorde door haar onnodige ingreep...
en 2e keer gewoon vet relaxt gereden, aardige gast dus gewoon mazzel gehad denkik
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:03:53 #8
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_31955696
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:08:01 #9
43556 miss_dynastie
pi_31955837
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen ).
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:13:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31955984
Ondanks het gemorrel soms staan we in een goed aanzien bij de users!
We worden best al een paar keer genoemd bij de Fok Verkiezingen als forum waar de regels het best nageleefd worden door de users.

De verkiezingen staan in GC.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:16:46 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_31956095
Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:18:13 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_31956136
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen ).
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensen

Woensdag ook, er stond een file op d snelweg, maar ik moest toch afslaan, dus het maakte niet uit. Nou kun je op dat stuk een busbaan op, en dan snij je dus een stuk file af. Meneer reed dus telkens netjes helemaal rechts, om op een gegeven moment (toen ik op het punt stond hem in te halen) ineens ZONDER RICHTING AAN TE GEVEN drie banen naar links schoof de busbaan op, om de file te ontwijken.

Ik had dus bijna ook een Sjors gehad met een witte achterbumper, want de auto achter me zat bijna in Sjors.

Ik merk wel dat ik sinds dat ongeluk wel verdachter ben op dit zulk dingen en er ook wel banger voor ben. Maar het weerhoudt me niet lekker te cruisen hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_31956909
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Lijkt me sterk als je niet durft te rijden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:01:52 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_31957542
Dames (en misschien ergens een enkele heer),

Onwijs bedankt voor jullie leuke felicitaties!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:03:06 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31957575
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hij heeft de baan

Volgende week al beginnen en dan en dan ben ik inene alleen Met mijn kindje

Mijn moeder heeft 20 jaar niet gereden, 10 lessen genomen en ze scheurt overal heen

Vindt auto rijden gaaf, doe het ook graag maar geef niet snel stuur uit handen. Heb nl een ongeluk gehad toen ik naast iemand zat en zij remde gewoon veels te laat en zo werd het plots een hele grote auto Nu zit ik soms wel naast me vriend in de auto maar transpireer dan ook enorm vindt het dus 3 x niets
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:12:22 #16
81992 Githa
pi_31957908
Dat zal wennen zijn Rottdog.... maaaaaaaaaaaaaar natuurlijk Super geweldig te gek gaaf dat hij een baan heeft na zo'n lange periode

Gefeliciteerd!
pi_31958590
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

Lijkt me sterk als je niet durft te rijden
Helaas heb je erbij die het dan toch erop wagen

Van die mensen die met hun neus zowat op de voorruit ziten en bij elke (flauwe) bocht bijna tot stilstand remmen, bang om eruit te vliegen

Verschrikkelijk, gelukkig moet ik tegenwoordig met het OV naar m'n werk...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:47:20 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_31959126
De mensen die remmen als er een vrachtwagen tegemoet komt op de andere baan de mensen die 40 rijden waar ze 80 mogen en de mensen die stapvoets gaan voor regen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:49:42 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31959200
Rottdog, geweldig voor jullie joh!

Ik heb vier keer rijexamen gedaan, ik haalde het net 1 dag voor mijn theorie zou verlopen (die had ik wel in 1x gehaald). Ik heb toen een tijdje elk weekend een auto van mijn werk meegenomen. Die kon je heel goedkoop huren (10 ct per kilometer - guldentijdperk) en die waren zo afgeragd dat je er toch niks aan kon bederven. En maar kilometers maken. Mijn vader reed een keer mee ("over een tijdje mag je weleens in die van mij rijden, als je je rijbewijs een paar maanden hebt of zo") en daarna kreeg ik zijn auto ter beschikking Toen had ik mijn rijbewijs net 14 dagen of zo

Hoewel ik liever wat extra meters loop dan mijn auto in een klein gaatje te wurmen kan ik best aardig inparkeren. Alleen 's avonds op onbekend terrein vind ik minder.

Ik ben net de 20.000 km gepasseerd met mijn Agilaatje. In 4,5 jaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:50:13 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_31959221
Maar wat ik nog irritanter vind, zijn de mensen die 60 rijden waar je 80 mag en dan vervolgens de verloren tijd inhalen door 80 te rijden waar je 50 mag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:52:24 #21
13151 crew  Rewimo
pi_31959309
Mensen die geen constante snelheid rijden. Die niet weten waar ze heen willen en daarom alsmaar van baan wisselen, vlak voor je neus en uiteraard zonder richting aan te geven. Die jou voor Jan Joker laten wachten omdat ze te lui zijn om richting aan te geven terwijl je dus makkelijk had kunnen oversteken als ze dat wèl zouden doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 13:56:09 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_31959443
Peet vind de wandelaars langs de snelweg ook niks. (mensen met pecht die op de vluchtsstrook lopen ipv in de berm náást de vluchtstrook)

Laatst had ie een spookrijder, maar bij de wagen waar hij in rijdt kan hij niet het stuur in 1x omgooien, omdat hij dan zelf kantelt... Hij moest zn ogen dicht doen en doorrijden godzijdank had de tegenligger op het laatste moment ind e gaten dat er echt iets niet goed was
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 13:58:10 #23
13151 crew  Rewimo
pi_31959499
Doodeng zoiets
pi_31959531
Onderweg naar ons vakantieadres in Italië hebben we ondeweg 2x een gekantelde vrachtwagen gezien. Eentje was finaal over de vangrail geschoten, de andere baan op Eng hoor.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 14:04:07 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_31959699
Enger nog als ze met benzine en zo rijden, dan moet je écht doorrijden Peet heeft zn stuur ook eens omgegooid uit reactie, hij reed nog op 4,6 kweenie wielen toe het voorbij was. Anders had ie ruitenwippers aan moeten doen, er liep een vrouw op de weg...

Maar ja.. ach, ik heb met mn fiets eens over een muisje gereden en moest toen al bijna naar het riagg
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:09:21 #26
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31961607
gelukkig heb ik nog nooit een spookrijder op mijn weghelft gehad...

ik heb wel eens een politiebusje gezien die helemaal in elkaar gekreukeld tegen een boom lag... dat zag er ook beslist niet prettig uit...
patat ftw :)
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 15:12:16 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_31961702
ik ben zelf wel eens de spookrijder geweest oke, voor een meter of 25 denk ik, maar toch was ik het

Daniman, je komt weer meeteuten om recht van spuit 11 te hebben in het modtopic?
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:13:57 #28
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31961773
ach ik dacht gewoon ff gezellig meebeppen hier
pi_31968857
Hier ook het rijbewijs in 1x gehaald! 3 jaar geleden. Autovrees heb ik niet ik schuer overal heen, verdwalen kan ik ook goed, maar regelmatig kom ik toch op de plaatst van bestemming.
Alleen de afgelopen 2 jaar redelijk weinig gereden ivm medicijn gebruik.
Volgend jaar ga ik weer werken en dan weer een autootje kopen en weer door het hele land scheuren
Een auto betekend voor mij enorme vrijheid trouwens!

Rottdaog gefeliciteerd
  Jubileum moderator vrijdag 4 november 2005 @ 19:33:40 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31969415
Ik vind autorijden super! Alleen achteruit inparkeren zal nooit mijn hobby worden. Wel met een kleine auto maar niet met die enorme station die we nu hebben.
Owja ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald, in 10 dagen en heb jaren amper durven rijden. Sinds een paar jaar heb ik die angst niet meer, door veel te (moeten) rijden en sindsdien gaat het als een speer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:34:08 #31
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31969428
Meneer Rottdog gefeliciteerd!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator vrijdag 4 november 2005 @ 19:37:51 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31969554
owja

Meneer Rottdog ongelooflijk gefeliciteerd! Wat een supernieuws!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:14:35 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31972444
*neerploft*
Net ff een rondje zolder opruimen gedaan.. Morgen wordt het laminaat bezorgd en dan moet 't daar natuurlijk wel ruim zijn om meteen te kunnen beginnen..
Ruim 1,5 uur als een bezetene allebei aan de gang geweest, maar de zolder is ruim, het oude zeil is eruit en weggegooid.. en het stuk dat met magneetverf en schoolbordverf is gedaan is lichtjes beschadigd
Naja, morgenochtend nog ff een rollertje overheen halen en ff stofzuigen boven en dan kan 't laminaat erin
Daarna eens goed meten hoe we uitkomen qua buro's (waarschijnlijk zijn degenen die we willen net te breed ) en anders moeten die zelfgemaakt worden ofzo... Maar uiteindelijk zal 't best een mooie hobby-ruimte worden (het is al zo'n stuk opgeknapt nu al die donkergroene zolderplaten wit zijn (met een rode bies) en 't traphekje geschilderd en nu dat vieze zeil er uit)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:42:26 #34
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31973342
HIer het rjbewijs ook de tweede keer gehaald, en da's alweer 16 jaar geleden. Maar ik mocht wel meteen met mijn vaders auto rijden, eerste paar keer zat hij erbij en daarna was het goed. Keren op de weg en achteruit inparkeren gingen toen niet al te goed (was ik oa ook op gezakt de eerste keer), dus mijn broer heeft me toen een keertje in zijn auto gezet en een uurtje laten draaien en parkeren bij ons op straat. Daarna ging het een stuk beter :-)
En een jaar of 4 later heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Samen met Bastardhost hebben we een leuk aantal ritjes gemaakt. Mijn verlovingsgeschenk was dan ook de ring van de sleutels van een honda CB500. En hoewel ik al een paar geen motor meer heb gereden,( de moter die meer dan 25 jaar oud is staat trouwens nog wel in de schuur en wacht op betere tijden) rijd ik wel regelmatig auto. En ik vind het ook leuk om te doen.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:46:32 #35
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31973492
*zet weekendmodus aan*
heerlijk niksen op de bank, zalig. Kindjes in bed, de boodschapjes binnen. Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen. En natuurlijk thuis moest er direct gekeken worden wat er allemaal inzat. Was voor de oudste eindelijk het raadsel van die dozen die hij steeds in de winkel zag opgelost :-)
pi_31975473
Man-van-Rottdog gefeliciteerd!

Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!

ET, foto's in K&W?
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:06:12 #37
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31976250
quote:
Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!
Ja, Bastardhost had al een motorrijbewijs toen ik hem leerde kennen. Omdat ik in Hengelo studeerde en mijn ouders 80 km verderop woonden en we daar weekends heengingen kocht hij al heel snel een motor. Openbaar vervoer duurde bijna 3 uur om er te komen En toen was ik verslaafd. Mijn vader trouwens ook want die heeft het motorrijbewijs toen ook gedaan. En daarna kreeg ik een aantal rijlessen voor mijn 21 ste verjaardag. Samen met mijn broer (waar ik een flatje mee deelde) hebben we toen rijles genomen en examen gedaan. Oke , de eerste keer ging zo slecht dat ik na 5 minuten gezakt was. De derde keer hebben ze mijn examendatum geheim gehouden en kreeg ik 5 minuten van tevoren te horen dat ik moest afrijden en toen ging het super.
pi_31976322
Handig trucje
Wat leuk trouwens dat je familie het zo goed vond, ik hoor alleen verhalen over familie die erop tegen is omdat ze het te gevaarlijk vinden!
pi_31976548
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Genuivere het volgende:
Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen
YW!

Kan me voorstellen dat het een 'kerstpakketgevoel' moet zijn geweest.
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:34:17 #40
3011 E.T.
pi_31977142
poemojn, we vergeten steeds foto's te maken.. We hebben dus al geen 'voor'
foto's...

Genuivere, wat leuk; nog een motormuis
ik heb na 't halen van m'n motor nog een paar keer op een motor gezeten, ondertussen al een jaar of 10 niet meer. Best jammer, maar voor ik nu weer de weg op zou gaan, zou ik eerst een paar lessen nemen denk ik, gewoon om weer even 'het gevoel' te krijgen.

Ik vind trouwens wel dat motorrijden ook ten goede komt aan je rijhouding in de auto. Op de motor zit je echt 'in' het verkeer en heb je ogen in je voor- en achterhoofd.. Als je dan in een auto stapt ben je ook wel bewuster met het verkeer bezig.. Maar na 10 jaar ebt dat ook wel weg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:47:50 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31979786
Dankzij twee lieverds van hier Coolbabe en Luchtbel zijn wij nu ook in het bezit van de c-1000 doos

Allen bedankt voor de felicitaties zijn er nog wel een beetje ondersteboven van maar 1 ding staat voorop er gaat weer een hoop veranderen
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 09:16:32 #42
81992 Githa
pi_31983718
We gaan zo naar de dierentuin lekker nog een beetje mijn verjaardag vieren, omdat papa gister de hele dag moest werken
  zaterdag 5 november 2005 @ 09:56:28 #43
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31984042
veel plezier Githa!
pi_31985143
Veel pelzier Githa!!!

Als ik alles hier zo lees willen jullie mij: a- nooit tegen komen op de snelweg
en: b-nooit naast je hebben in de auto
en: c-nooit vergezellen in mijn auto
Hier de hele avond weer lekker die aanvalletjes van gal of wat dan ook (ik weet echt niet meer wat t is) in me rug gehad. De 3e keer al deze week.
Maandag weer naar de internist. Dan krijg ik ook gelijk de uitslag van de scan. Ik vind het maar weer spannend allemaal.

Jans dr logopedie ging gisteren niet door. Ze vond het echt jammer. Ze had een heel teleurgesteld bekkie.

De meiden zijn lekker ff met Geer een bakkie doen bij zij ouders en nu heb ik lekker ff t rijk alleen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 11:15:42 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_31985255
Wrom niet a,b,c Jessie?
Volgens Peet en mijn moeder kart ik ipv dat ik in een auto rij
pi_31985517
Nou als ik al ooit op de snelweg rij dan rij ik dus veel te langzaam en durf de baan niet meer op of af waarop ik me bevind.
Als ik met iemand meerij dan ga ik altijd meeremmen (dus op de bijstoel waar helemaal geen remmen zitten doe ik mee)
En als iemand met mij meerij moet diegene steeds zeggen of ik dus van baan kan wisselen of er wat aankomt enz

Geen ontspannend ritje dus met mij Maar verder ben ik wel gezellig hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 05-11-2005 11:41:48 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 11:40:47 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_31985848
Ow dat meeremmen doe ik zelf ook wel eens als ik ergens van schrik
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:39:05 #48
3011 E.T.
pi_31987525
Ik had niks in de gaten hoor Jessie, toen je met me meereed
pi_31987597
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:46:48 #50
3011 E.T.
pi_31987714
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Ik heb 't je niet eens zien doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')