Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort mensenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, mensen zonder autovrees, maar mét arrogantie, ook. En die kom ik de laatste tijd veel tegen, mensen die denken 'kan wel ff', 'waarom zou ik stoppen voor een zebrapad' en zo meer. Een van die sukkels heeft laatst bijna mijn winkelkarretje onder z'n auto gehad. Gelukkig werkten z'n remmen (heeft ie dat ook weer uit kunnen testen).
Lijkt me sterk als je niet durft te rijdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef SnowBite het volgende:
Mensen met autovrees zijn een gevaar op de weg!
Helaas heb je erbij die het dan toch erop wagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet durft te rijden![]()
Ja, Bastardhost had al een motorrijbewijs toen ik hem leerde kennen. Omdat ik in Hengelo studeerde en mijn ouders 80 km verderop woonden en we daar weekends heengingen kocht hij al heel snel een motor. Openbaar vervoer duurde bijna 3 uur om er te komenquote:Ik heb m'n rijbewijs in 2x gehaald, een paar jaar geleden. Wat leuk dat jij ook nog een motorrijbewijs hebt Genuivere!
YW!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Genuivere het volgende:
Reese, nog bedankt voor de zegeltjes. De buuf had er ook nog een paar en vanavond hadden we een paar stralende kinderkoppies omdat we ook zo'n C-1000 doos mochten meenemen
Ik heb 't je niet eens zien doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
Hahahaha geen kale plekken van t meeremmen ?
Ik zie net dat ze bij halfords koplampen hebben die op de 'vorkkroon' gemonteerd worden. Dat is volgens mij wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef poemojn het volgende:
Dat zou wel een goede oplossing zijn ETIk zal er eens naar zoeken dan, de fietsenmaker hier had dat in elk geval niet
Fraai is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef dutchie het volgende:
Tuurlijk E.T. Ik voel me er alleen nog niet zo thuis.
Denk nog steeds dat Snoopy, Pluisje, jij, Catootje, Sugar, LB, Tan, Loena, LadyS etc. daar nog rondhangen.
Mag ik dan ook volgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef E.T. het volgende:
dutch, Belana volgt je al daarna komt Slaapmeisje je gezelschap houden en ik volg daar wel snel op..![]()
Komt helemaal goed!
dat duurt jammer voor jou toch nog even... in de tussentijd iig beterschap voor je gezin!!quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
Hahaha ik begreep het gelijk maar ik heb dan ook ervaring met plakplastic![]()
Zo van mij mag de herfst en winter gelijk weer over zijn. Eva was net beter, toen werd Iris ziek. Iris is sinds zaterdag een loopoor rijker, maar de koorts is gelukkig weg. Vanmorgen werd Eva wakker en zei "mama, eva beetje ziek" en ja hoor ook hoge koorts.
Tot overmaat van ramp wil Jeroens longontsteking ook niet echt genezen dus ik heb (nu al) een beetje genoeg van de herfst. Ik wil zomer en ik wil het nu!![]()
Lang leve de ramentrekkerlapdingquote:Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef jessie het volgende:
Moussy ik heb het hier ook al uit handen laten nemen (lees uit me handen getrokken) Maar deel 1 van de smarties zitten er bij mij op. Deel 2 volgt morgen. Hier en daar zit ook wel een bobbeltje, maar t valt gelukkig niet echt op. Maar best een ke-le-re werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |