![]()
Halllo, Ik is weer back in het onlineland
![]()
Zo maar even een update over Damien geven.
Gaat goed met mijn grote knul. Hij is nu oudste kleuter en daar is is ontzettend trots op. Hij is er ondertussen al helemaal aangewend dat hij voor en na school naar de opvang gaat en vind dat ook erg leuk. Allleen het overblijven op school vind ie niet altijd even tof. HAngt van de overblijfmoeder af die er zit.
Morgen moet ik met Damien naar de kinderarts om uit te zoeken wat er met zijn piemel aan de hand is.
Hij heeft nl begin van de zomer een streptokokken infectie gehad en sinds die tijd jeuk aan/in zjn piemeltje. Ben er een aantal x mee naar de huisarts geweest en daar kreeg ik op een gegeven moment te horen "
Mevrouw als er niets te zien is is er ook nix aan de hand... Giftiger kon je me niet krijgen want een 5jarig kind klaagt niet zomaar over pijn en jeuk daar. En omdat hij er ook steeds aan zit en dat niet op een normale onderzoekende manier is wat kinderen op die leeftijd hebben weet ik gewoon zeker dat er wat aan de hand is.
Dus na veel gestijger aan mijn kant heb ik dan toch een verwijsbrief gehad. Ben een aantal weken met Damien erheen geweest en hij is volledig onderzocht en we moesten wat plas inleveren voor microbiologisch onderzoek en een echo van blaas en nieren laten maken.
De echo was iig goed, nix op te zien en morgen ktrijgen we dus de uitslag over de urine. Ook komt er dan een chirurg kijken om te zien of hij misschien ook een circumcisie moet omdat zijn voorhuid nogal lang is en wat aan de krappekant volgens de kinderarts.
Damien zit sinds dit schooljaar ook op zwemmen via school en heeft zijn rode strik al gehaald
![]()
Ik ben er geloof ik trotser op dan hij. En hij zit sinds een paar weken op judo en dat gaat ontzettend goed. Vooral omdat hij al zo'n druk manneke is geeft dit hem de kans om zijn energie kwijt te kunnen en wat discipline te leren en dat gaat heel erg goed. Nog 3 weken en dan mag hij zijn eerste jeugdclubexamen al gaan doen. Is nog geen officieel judobond examen maar gewoon van de club voor zijn gele slip. En hij is nu ook samen met Opa aan het oefenen voor zijn examen.
Zo meer vertel ik morgen wel als ik meer weet van het ziekenhuis.