abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 november 2005 @ 17:32:11 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_31871564
De zwemles was een groot succes. Een groepje van zes, toevallig allemaal jongetjes, waaronder een klasgenootje. Christan vond het geweldig. Hij wil morgen weer Foto's in het fototopic.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_31874559
Spannend morgen moussy!!!
Ben erg benieuwd naar het brilletje!

Rewimo wat fijn dat Christan het zwemmen zo leuk vond!!!! De foto's zijn leuk!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:37 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31878301
Ik ben heel benieuwd wat voor brilletje René gaat kiezen mous. Eva vind haar bril nog steeds iets wat bij school hoort, daar heeft ze hem braaf op en thuis vliegt hij na 20 seconden al door de kamer.

Rewimo dat zag er goed uit op de foto's! Leuk dat Christan het zo naar zijn zin heeft, leren zwemmen is toch wel heel belangrijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 november 2005 @ 21:57:44 #154
13151 crew  Rewimo
pi_31880135
Ja, dat vind ik ook, Lois. Eerst leren zwemmen en daarna mag hij een andere sport kiezen. Ze doen ook aan judo daar op de sportschool, vind ik best stoer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_31880822
wat stoer christan, ik zag de foto's, super!
ben ook benieuwd naar rené's bril. veel plezier morgen.
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:27:24 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_31905689
Geen barbiebril

Ze is voor een rechthoekige paars-groene bril gegaan. Groen zit aan de "achterkant" van het montuurtje.

Ik heb vanavond héél veel foto's gemaakt, maar de meest wazige was de duidelijkste en liefste
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_31905771
En kan ze nu ook beter zien?Ik bedoel: wat vindt ze er zelf van?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 2 november 2005 @ 19:33:57 #158
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31905899
staat leuk bij Rene!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 19:35:09 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_31905941
Ja, ze ziet enorm veel verschil, en dan is dit nog niet de sterkte die ze eigenlijk nodig heeft Uit de mering kwam dat ze +1,75 bij beide ogen moest hebben en ze heeft nu 0,75 in dr bril zitten, omdat de ogen nog veel corrigeren op deze leeftijd en alle kinderen van deze leeftijd nog wat +sterkte hebben.

Over 2 maanden moet ze een nieuwe meting.
  Jubileum moderator woensdag 2 november 2005 @ 19:36:11 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31905968
Pittig!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 november 2005 @ 19:37:25 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31906009
Staat haar goed hoor!
En wat lekker dat ze zelf het verschil al zo goed merkt! Zal ook bijdragen aan het wel willen dragen van de bril!
pi_31906410
Geen barbiebril Kinderen doen je ook elke dag weer versteld staan he
Rene heel leuk uitgezocht joh! Hij staat je echt erg leuk
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 2 november 2005 @ 20:56:52 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31909007
We zijn net uitgenodigd om met Eva, en de kinderen uit haar klas, op 11 nov. een rondje te gaan Sint Maarten. Wel midden op de dag, maar de buurt is op de hoogte dat de kindjes een rondje komen doen.
Ik heb er nu al geweldig veel zin in Mijn kleine meisje gaat sint maarten
Tegenwoordig gebruikt Eva veel gebarentaal, dat leert ze op school, en ze maakte vanavond het gebaar voor donker. Gelukkig hebben we een korte uitleg met plaatjes gehad over Sint Maarten, zodat we de gebaren herkennen.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 november 2005 @ 20:58:08 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_31909055
wat een leuke bril! Staat echt heel pittig!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 21:15:17 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_31909670
Ow wat leuk Lois René leert op school gebaren bij iedere letter die ze leren. Ik ben daar eerlijk gezegd wel blij mee.

Lief brilletje he?! Ik was er ook flieft op En ze koos echt zonder te sturen voor deze ipv de barbiebril Die was met meer ronde glazen en dan de kleuren roze en zilver. Erg tutterig iig.
  woensdag 2 november 2005 @ 21:45:37 #166
3011 E.T.
pi_31910795
Wat leuk Lois
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 november 2005 @ 21:49:26 #167
13151 crew  Rewimo
pi_31910942
Leuke bril, Mous, staat echt pittig!

Lois, Sint Maarten lopen is zo leuk voor de kids Ik vond het ook geweldig om te zien, vooral de eerste keer. In het begin heel verlegen, tot ze doorkrijgen dat ze lekkers krijgen als ze zingen!!!
  woensdag 2 november 2005 @ 22:00:43 #168
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_31911324
Leuke bril Moussy, het staat d'r geweldig :-)
Lois, wat leuk dat ze zoiets organiseren voor de kinders. Is de gebarentaal leren omdat Eva zoveel moeite met praten heeft of leren ze dat ieder kind? Wel heel handig lijkt me, zeker als jullie de gebaren ook leren, dan kan ze toch fijn uitdrukken wat ze bedoelt.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  woensdag 2 november 2005 @ 22:01:42 #169
3011 E.T.
pi_31911359
Volgend jaar valt 11 nov op een zaterdag en dan wil ik Saskia als verrassing bij Oma Simone laten Sint-Maarten. Dan snapt ze ook dat ze na het eten (wat ik daar moet zien te bemachtigen) nog lang in de auto moet zitten enzo..
Ik kan bijna niet wachten!
pi_31911611
Wat leuk Lois!!!! En Moussy wat goed dat ze dat gebaren leren bij Rene op school.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31912390
leuke bril rené!
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef E.T. het volgende:
Volgend jaar valt 11 nov op een zaterdag en dan wil ik Saskia als verrassing bij Oma Simone laten Sint-Maarten. Dan snapt ze ook dat ze na het eten (wat ik daar moet zien te bemachtigen) nog lang in de auto moet zitten enzo..
Ik kan bijna niet wachten!
hier ook zo'n plan! nou ja niet per verrassing, en ook niet bij oma Simone , maar wel mag Piet dan bij de Noord-Hollandse oma logeren, waar volop aan StMaarten gedaan wordt.
  woensdag 2 november 2005 @ 22:39:21 #172
3011 E.T.
pi_31912918
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef bixister het volgende:
leuke bril rené!
[..]

hier ook zo'n plan! nou ja niet per verrassing, en ook niet bij oma Simone , maar wel mag Piet dan bij de Noord-Hollandse oma logeren, waar volop aan StMaarten gedaan wordt.
Niks logeren
Ik wil zelf dat smoeltje zien
  woensdag 2 november 2005 @ 22:42:06 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_31913019
onze oppas schijnt iets met sint maarten en de kindjes te doen zo lief die oppas...

Eva wat ben je toch knap!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 november 2005 @ 23:11:32 #174
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31914226
wa teen gave bril rene staat je echt super lief en leuk
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 08:13:20 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_31919460
René was vanmorgen vroeg bij me in bed gedoken, mag als Peet weer eens om 4 uur weggaat, en het eerste wat ik hoorde vanmorgen nadat dr klep open was gegaan was het geluid van een brilletje dat uitgevouwen werd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 november 2005 @ 09:22:00 #176
13151 crew  Rewimo
pi_31920241
Da's mooi, dan heeft ze denk ik goed in de gaten dat ze beter kan zien met bril
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 10:47:14 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_31921931
Ja, dat zei ze gisteravond ook toen ze aan het kleuren was Achteraf (kijk je een koe in zn kont) snap ik nu ook waarom de kleurplaten met kleine vlakjes aan de kant werden gegooid waarom de strijkkralen door de kamer werden gemieterd mete en hoop gemopper dat ze het niet kon Nou ja ... er is een bril en ze draagt hem

Vanmorgen op school was heel erg leuk. René was enorm bang dat ze het op school een stomme bril vonden, of dat ze gepest zou worden. Een aantal meiden wilde ook wel zo'n bril en een aantal moeders kwamen op dr af om te zeggen hoe mooi haar bril was Maar hij ís ook leuk en hij staat haar gewoon erg pittig, vind ik dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 november 2005 @ 13:19:12 #178
13151 crew  Rewimo
pi_31925935
Ik wil eigenlijk nog wel een betere foto
  FOK!fossiel donderdag 3 november 2005 @ 14:12:17 #179
2628 Karin
pi_31927628
Wat een ontzettend leuk brilletje en wat staat hij haar goed! Knappe meid zo!
dat ik nog een klein Karinnetje was had je 2 modellen kinderbrillen, lelijk en niet-zo-lelijk. Vanaf mijn 2e jaar liep ik al met zo'n ding, vreselijk! De pootjes helemaal rond mijn oren gevouwen want ze hadden niet van die hele kleine maatjes. En dan brak hij weer eens ergens doormidden en dan werd dat gelast Gelukkig is dat helemaal veranderd
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 14:17:42 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_31927815
een uilenbril Ik heb ook een lelijke en een niet-zo-lelijke gehad

Oh Rewimo, in het fototopic
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 18:11:24 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_31966976
"Mahaam, weet je, die zwarte pieten hè, dat zijn allemaal mensen met make up op."
"Oh ja? Echt waar?"
"Ja man, dat zie je toch zo!! "
"Nou ik zie het niet hoor."
"Heb jij wel eens zulke rode lippen gezien dan?"
"Eh... nee "
"Zie je nou, ze hebben gewoon allemaal make up en smienk op. Wat zouden ze met Sinterklaas doen?! "

Toen ben ik maar naar de keuken gelopen om in de soep te roeren.
pi_31971427
Hahahahahahahaha. En ben je daar in lachen uitgebarsten, of is de soep lekker doorgekookt

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 04-11-2005 21:04:21 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2005 @ 21:00:18 #183
13151 crew  Rewimo
pi_31972064
René maak je niks wijs

Foto gezien trouwens
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 22:31:21 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_31974886
Ik heb Peet gebeld
pi_31975375
Hahaha!
Leuke bril heeft ze gekregen trouwens!
Voor de volwassenen: veel opticiens komen nu nog snel met korting op monturen voor de nieuwe basisverzekering ingaat 1 januari, misschien handig dus om als je van plan bent van zorgverzekeraar te veranderen nog snel even je huidige verzekeraar te laten meebetalen aan een nieuwe bril?
pi_31975972
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef poemojn het volgende:
Hahaha!
Leuke bril heeft ze gekregen trouwens!
Ah, die link leg ik nu pas!
maar goed opgemerkt René.
(en weet je, dat komt omdat de Sint niet discrimineert: IEDEREEN kan in principe zwarte piet worden als ie dat wil. )
  Jubileum moderator zaterdag 5 november 2005 @ 19:06:04 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31998314
René is gewoon veel te bijdehand voor de geheimzinnigheid die om sinterklaas heen hangt
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef Genuivere het volgende:
Is de gebarentaal leren omdat Eva zoveel moeite met praten heeft of leren ze dat ieder kind? Wel heel handig lijkt me, zeker als jullie de gebaren ook leren, dan kan ze toch fijn uitdrukken wat ze bedoelt.
Ze communiceren daar standaard met gesproken taal ondersteund met gebarentaal. Er zitten nog wat kinderen bij Eva in de klas die de gesproken taal niet machtig zijn. Eigenlijk communiceren ze op een heleboel verschillende manieren maar deze 2 zijn de belangrijkste. Verder maken ze nog gebruik van picto's, foto's en voorwerpen.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:14:54 #188
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_32003188
handig inderdaad Lois. De picto's worden bij Storm op school wel heel veel gebruikt, maar geen gebarentaal. Maar daar praten ze ook allemaal wel. Soms wat minder duidelijk zoals Storm die nog tweemaal per week logopedie op school heeft, maar verder gaat dat allemaal goed.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_32118985
Halllo, Ik is weer back in het onlineland

Zo maar even een update over Damien geven.

Gaat goed met mijn grote knul. Hij is nu oudste kleuter en daar is is ontzettend trots op. Hij is er ondertussen al helemaal aangewend dat hij voor en na school naar de opvang gaat en vind dat ook erg leuk. Allleen het overblijven op school vind ie niet altijd even tof. HAngt van de overblijfmoeder af die er zit.
Morgen moet ik met Damien naar de kinderarts om uit te zoeken wat er met zijn piemel aan de hand is.
Hij heeft nl begin van de zomer een streptokokken infectie gehad en sinds die tijd jeuk aan/in zjn piemeltje. Ben er een aantal x mee naar de huisarts geweest en daar kreeg ik op een gegeven moment te horen " Mevrouw als er niets te zien is is er ook nix aan de hand... Giftiger kon je me niet krijgen want een 5jarig kind klaagt niet zomaar over pijn en jeuk daar. En omdat hij er ook steeds aan zit en dat niet op een normale onderzoekende manier is wat kinderen op die leeftijd hebben weet ik gewoon zeker dat er wat aan de hand is.
Dus na veel gestijger aan mijn kant heb ik dan toch een verwijsbrief gehad. Ben een aantal weken met Damien erheen geweest en hij is volledig onderzocht en we moesten wat plas inleveren voor microbiologisch onderzoek en een echo van blaas en nieren laten maken.
De echo was iig goed, nix op te zien en morgen ktrijgen we dus de uitslag over de urine. Ook komt er dan een chirurg kijken om te zien of hij misschien ook een circumcisie moet omdat zijn voorhuid nogal lang is en wat aan de krappekant volgens de kinderarts.

Damien zit sinds dit schooljaar ook op zwemmen via school en heeft zijn rode strik al gehaald Ik ben er geloof ik trotser op dan hij. En hij zit sinds een paar weken op judo en dat gaat ontzettend goed. Vooral omdat hij al zo'n druk manneke is geeft dit hem de kans om zijn energie kwijt te kunnen en wat discipline te leren en dat gaat heel erg goed. Nog 3 weken en dan mag hij zijn eerste jeugdclubexamen al gaan doen. Is nog geen officieel judobond examen maar gewoon van de club voor zijn gele slip. En hij is nu ook samen met Opa aan het oefenen voor zijn examen.

Zo meer vertel ik morgen wel als ik meer weet van het ziekenhuis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 16:05:25 #190
13151 crew  Rewimo
pi_32119887
Angel, fijn dat Damien het goed doet. Vindt hij zwemmen ook zo leuk? Christan heeft nu twee lessen gehad en hij is razend enthousiast. Hopelijk hebben ze gevonden wat er met hem aan de hand is, dat zijn toch nare klachten (&$#*&#artsen soms). Judo lijkt mij ook een goeie sport voor die kleintjes, op de sportschool waar Christan zwemt geven ze dat ook. Misschien kunnen we eens een kijkje nemen
pi_32119936
JA hij vind het heelrijk zwemmen. Hij is van het weekend ziek geweest en maandag wilde hij perse naar school want hij moest en zou zwemmen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 16:18:17 #192
13151 crew  Rewimo
pi_32120202
Gelukkig maar, beter dan dat ze met tegenzin gaan of bang zijn.
pi_32120500
Nee bang issie zeker niet.....

We hebben de hele zomer gezommen met zwembandjes om en daarmee kon ie ( onder toezicht) gewoon lekker zijn gang gaan.
1e keer zwemmen met school had ie dus geen bandjes om en ze lopen het zwembad in en meneer ziet het water en springt er meteen in. Maar wel heel stilletjes. Tja het wasd daar diep en hij kon daar niet staan. Dus hij zonk als een baksteen naar de bodem. Zet zich weer af en komt weer boven om vervolgens weer te zinken. Een man langs de kant zag het gebeuren en die is met kleren en al in het water gesprongen om Damien te redden. Gelukkig maar.
En het enige wat Damien zei toen ie weer op de kant stond was " goh daar kon ik niet staan..."
En mij vertelde hij niets.... alleen dat het goed ging en in het diepe was geweest.
Volgende dag sprak ik juf en die vertelde het hele verhaal aan me. Het enige wat ik op dat moment kon doen was hard in de lach schieten en haar vertellen dat ik het wel een echte Damien actie vond
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2005 @ 20:21:22 #194
13151 crew  Rewimo
pi_32127147
Getver wat eng joh Dat is het beroerde met water, verdrinken doen ze heel stilletjes...
pi_32147325
BEn me eigen net ff de *********** geschrokken....

Ben vanmorgen met Damien naar het ziekenhuis geweest en alle uitslagen waren goed. Ze gaat nu contact opnemen met de kindernierarts ( kinderuroloog volgens mij) om te kijken of die nog ideeen heeft want zij weet het niet meer. Mocht die ook niets meer weten dan gaan we naar de chirurg om te kijken of een circumsisie een oplossing kan zijn.

Maar goed even over mijn schrik van net...

Ik ging Damey om 1 uur naar school brengen, is het gebouw leeg en hangt er een briefje op de deur dat het gebouw niet betreden mag worden.
Ik gebeld en er werd mij verteld dat ik naar de dependance moest gaan voor nadere info. Zo gezegd zo gedaan... blijkt dat ze asbestmetingen aan het doen zijn in school omdat er in de noodlokalen ( waar damien zit) asbest gevonden is en ze weten nog niet of er idd gevolgen voor de gezondheid kunnen zijn.
Vanavond is er een bijeenkomst in de sporthal waar verdere uitleg wordt gegeven. Ik heb Damien dus ook weer mee naar huis genomen want hij mocht of daar op de dependance blijven of weer mee naar huis. Die keus was voor damey niet moeilijk.
Tis nog even de vraag of ze morgen wel naar school kunnen ivm de asbest....
Das dan lekker want dan moet ik nu dus hals over kop oppas regelen voor damien.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:07:10 #196
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32147398
jeetje
Dan schrik je jezelf idd rot.
Wel raar dat je via n briefje moet lezen dat ze de school niet in mogen
Had toch wel anders gekunt lijkt mij.
pi_32147488
Vind ik nou ook. Ben er ook best wel boos over dat ik dus zelf weer voor de zoveelste keer er weer achteraan moet om ook maar enige info los te krijgen.
Als ik vandaag had gewerkt dan had ik het dus pas op de bso te horen gekregen......
Daar wordt je als moeder zijnde niet de vrolijkste van.....
pi_32147495
Wat een verhalen Angel
pi_32147737
Maar voor de rest is alles goed hier hoor
  donderdag 10 november 2005 @ 19:47:53 #200
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32156984
weet je onder tussen al iets meer Angel ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')