Alle VW's? Daar rijden er nogal veel van natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja. Mijn lijstje:
1. VW
2. BMW
3. Honda
Zelfde asociale rijgedrag
Meeste wel.. maar het overgrote deel zijn toch golfjes, en om één of andere reden rijden die altijd asociaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alle VW's? Daar rijden er nogal veel van natuurlijk.
Moet ik je ernstig teleurstellen.... ik rij ook audi en ben geen zakenyupquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Gripper het volgende:
1. BMW
2. Audi
3. Volvo
Zonder uitzondering zijn het altijd de zakenyuppen die asociaal rijden met hun leasebakken (ik rij zelf trouwens ook lease, maar in een beschaafde Megane)
Stom eigenlijk, dat je met zo'n dure auto zou willen bumperkleven. Als bij iemand er achterop klapt ben je toch al bij voorbaat schuldig...
Er staat dan ook in de OP dat het niet altijd opgaat natuurlijk, maar dat het mij gewoon opvalt. Met name Volvo, ik heb echt een hekel gekregen aan dat merk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet ik je ernstig teleurstellen.... ik rij ook audi en ben geen zakenyup
En bumperkleven is mij helemaal vreemd
Je krijgt een hekel aan een merk omdat de bestuurder er van in jouw ogen niet kan rijden??quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er staat dan ook in de OP dat het niet altijd opgaat natuurlijk, maar dat het mij gewoon opvalt. Met name Volvo, ik heb echt een hekel gekregen aan dat merk...
Ja, dat zie je heel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je krijgt een hekel aan een merk omdat de bestuurder er van in jouw ogen niet kan rijden??
![]()
Ik zou eerder een hekel krijgen aan de bestuurder dan dat ik het merk iets zou verwijten, maar dat is mijn mening.quote:
Afhankelijk van het type kunnen ze dat meestal ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef joostingh het volgende:
1- BMW
2- BMW
3- BMW
Over het algemeen bijna allemaal juppies die denken dat ze kunnen autorijden...
Maar als ik bepaald rijgedrag bijna iedere keer weer bij een Volvo constateer, dan ga ik bijna denken dat het door Volvo komt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou eerder een hekel krijgen aan de bestuurder dan dat ik het merk iets zou verwijten, maar dat is mijn mening.
Ja tot die bestuurders een ander merk auto kopen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar als ik bepaald rijgedrag bijna iedere keer weer bij een Volvo constateer, dan ga ik bijna denken dat het door Volvo komt...
Dan hoor jij ongetwijfeld tot de uitzonderingen die ik reeds in de OP genoemd heb.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tot die bestuurders een ander merk auto kopen!
Ik bedoel eigenlijk...... ik heb echt tig verschillende auto's gereden en mijn rijgedrag bleef hetzelfde.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan die kansloze jongeren in die zwarte Golf 3 TDI-tjes.
http://forum.fok.nl/topic/732843
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef joostingh het volgende:
1- BMW
2- BMW
3- BMW
Over het algemeen bijna allemaal juppies marocs die denken dat ze kunnen autorijden...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hoor jij ongetwijfeld tot de uitzonderingen die ik reeds in de OP genoemd heb.
Jaloersquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Gripper het volgende:Zonder uitzondering zijn het altijd de zakenyuppen die asociaal rijden met hun leasebakken (ik rij zelf trouwens ook lease, maar in een beschaafde Megane)
Beweer ik dat dan? Ik zeg enkel dat het mij wel heel erg opvalt dat sommige merken verdacht veel slechte bestuurders hebben...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Maar goed ik kan geen merk bedenken waarvan alle bestuurders hetzelfde rijgedrag vertonen..... werkelijk geen een!
Zeg ik dan dat jij dat beweert!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan? Ik zeg enkel dat het mij wel heel erg opvalt dat sommige merken verdacht veel slechte bestuurders hebben...
Zeg ik dat dat jij zegt dat ik dat beweer?quote:
Je spreekt jezelf hier tegen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:23 schreef Gose het volgende:
Het heeft dus in principe niets met het merk te maken. Als daihatsu een dikke auto had gehad die in de smaak viel bij leaserijders waren daihatsu rijders ook opeens opgejaagde zakenlui geweest....
Lees even de openingspostquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef Killaht het volgende:
1.DUIDELIJK Audi, gewoon beter in motoren en kwaliteit! etc!
2.Mercedes, good shit
3. BMW, bmw tja..wel goed maar gaat ALTIJD kapot beetje jammer..
En bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:56 schreef Fugie het volgende:
ik haat opel, zitten altijd van die kansloze jongeren in!
Tuurlijk, we bestrijken meer vierkante meters, dus hebben ook meer rechtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
- Grote bakken als Audi, Mercedes en BMW, vaak denken deze mensen dat ze meer rechten
hebben vanwege hun grote auto.
Volkomen mee eens. Ik heb niet eens een Top 3, maar Top 1: de zwarte Volkswagen Golf. Bijna per definitie hardrijdende aso's. Een zwarte Golf die zich normaal gedraagt in het verkeer is een zeer zeldzaam verschijnsel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:40 schreef duckes het volgende:
1. Golf. met stipt op nummer 1. vooral de gti'tjes met gastjes met petje op en half over de versnellingspook hangen. En iedere keer dat ze schakelen de auto slingert.
Beetje begrip hebben voor het feit dat ze haast hebben om bij de garage te komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat jij zegt dat ik dat beweer?
Laten we ontopic blijven. Mij valt het gewoon erg op dat met name Volvo-rijders over het algemeen zeer asociaal rijden.
Mwoah, ik zelf val wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
aint it the truth, aint it the truth
We hebben al genoeg medelijden met jequote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef thefunny het volgende:
Laat ik nou nergens Peugeot tegen komen...![]()
Laat ik nou net een Peugeot 607 rijden.....
Alleen als ze me rechts inhalen of op mijn bumper hangen, dan wil ik wel eens minder sociaal weggedrag vertonen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BMW-rijders zijn meestal wel lomp bumperkleeftuig ja.
Ik had al zo'n sluimerend onderbuikgevoel, maar jij weet het voor me te verwoordenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
KOOP DAN EEN ECHTE AUTO IPV EEN DAIHATSU CUORE!
Ik moest ook lachen.quote:
Bedoel jij niet GTI?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:59 schreef Hyperdude het volgende:
3 TDI ;golfjes gevuld met hersenloze drugsmannetjes
En pokke-herrie dat ze makenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Vooral die Audio rijders, zeer zeldzaam maar bijzonder vervelend![]()
Heb jij een 1007? en nog geleased ook?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef hace_x het volgende:
1. Busjes (blijven hangen op de middelste baan of te hard)
2. Vrouwen in SUVs, vooral als ze hun kroost net op school afgeleverd hebben: elk ander kroost loopt levensgevaar
3. Oude mensen in te kleine auto's.
Ik rijd zelf natuurlijk voorbeeldig in mijn VW Vento en in mijn lease-Peugeot 1007 (met schuifdeuren!).
Nee, geen lease hoor: het is een projectauto. Ik moet hard doorwerken dan ben ik eerder van die oma-auto af... (wat een windvanger is het, ga dus niet tuuteren als ik per ongeluk op 2 banen rijdt met dit weer ).quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb jij een 1007? en nog geleased ook?![]()
Ik heb me altijd afgevraagd of het nou "stoer" is, of dat die stoelen echt zo slecht zijn dat je er als een josti in moet zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
VW Golfjes, met die slechte stoelen waardoor ze schuin onder de achteruitkijkspiegel gaan zitten.
Ik herken mijn vader hier 100% in jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het valt mij op dat Volvo-rijders opvallend vaak asociaal rijden. Ze gebruiken zelden hun knipperlicht, een verdrijvingsvlak heeft geen betekenis en ook invoegen kunnen ze niet op een normale manier.
Ik bedoel ermee te zeggen: Die asorijders zijn vaak leaserijders---> leaserijders hebben grote auto's met veel vermogen---> dus als daihatsu een grote auto met veel vermogen had gehad, dan ging een leaserijder daar ook aso in rijden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier tegen.
Het is volgens jouw wel degelijk zo dat de eigenschappen van een bepaald merk een bepaald soort rijder aantrekken.
Whehehehe, toen ik mijn 626 2.5V624v nog had deed ik alles behalve bovenstaandequote:Bij Mazda-bestuurders heb ik vaak het idee dat ze het rijbewijs gratis bij een kuipje boter hebben gekregen. Ze rijden vaak langzaam, staan idioot hard op hun rem wanneer dat niet nodig is en ook de lijn op de weg die 2 rijbanen moet scheiden heeft verdacht weinig betekenis.
ge·sjeesd (bn.)quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
gesjeesde zakenpikken
Kan wel zien dat je nog nooit achter mij hebt gereden hehe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Iedereen heeft vast wel een favoriet automerk. Ik heb dat niet zo, maar ik heb wel automerken waar ik een hekel aan heb. Niet vanwege de technische prestaties of het uiterlijk van de merken, maar vanwege het rijgedrag van veel bestuurders. Mijn top 3:
1. Volvo
2. Audio
3. Mazda
Het valt mij op dat Volvo-rijders opvallend vaak asociaal rijden. Ze gebruiken zelden hun knipperlicht, een verdrijvingsvlak heeft geen betekenis en ook invoegen kunnen ze niet op een normale manier.
Bij Audi valt het me op dat er vaak gesjeesde zakenpikken in die auto's zitten. Ze hebben altijd haast, kleven veel bumper en houden geen rekening met andere bestuurders. Egoistisch gedrag dus.
Bij Mazda-bestuurders heb ik vaak het idee dat ze het rijbewijs gratis bij een kuipje boter hebben gekregen. Ze rijden vaak langzaam, staan idioot hard op hun rem wanneer dat niet nodig is en ook de lijn op de weg die 2 rijbanen moet scheiden heeft verdacht weinig betekenis.
Uiteraard geldt dit niet voor alle bestuurders van bovenstaande merken, en er zijn ook bestuurders van andere merken die zich niet zo fijn gedragen in het verkeer, maar dit valt mij gewoon echt heel erg op.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Furious het volgende:
Allerlaatste plek, eigenlijk zou het negatief moeten zijn omdat Audi gewoon puik is enzo.
3391643. Audi
Uiteraard.
Dat staat op 1.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
VW Golfjes, met die slechte stoelen waardoor ze schuin onder de achteruitkijkspiegel gaan zitten.
Het ligt dus toch niet aan mij...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
1. Volvo
2. Volvo
3. Volvo
Ik weet niet waarom, maar ik heb er wat tegen .
"He's so boring, even his second car is a Volvo".
Als het aan mij ligt, niet nee.quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het ligt dus toch niet aan mij...![]()
Volvo's zijn juist stoer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
1. Volvo
2. Volvo
3. Volvo
Ik weet niet waarom, maar ik heb er wat tegen .
"He's so boring, even his second car is a Volvo".
1. Lancia natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Maar dan kan het ook andersom. Dus; welk merk rijdt iemand die WEL goede manieren heeft in het verkeer?
en er zit in zo'n geval altijd 1 of andere hooligan-josti in die met zn kop op de versnellingspook hangtquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Meeste wel.. maar het overgrote deel zijn toch golfjes, en om één of andere reden rijden die altijd asociaal![]()
Volvo had altijd de naam "veilig" te zijn.Misschien kopen mensen die denken dat ze niet zo goed kunnen rijden wel een extra-veilige auto; puur eigenbelang.quote:Op zondag 6 november 2005 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie allemaal veel volvo staan hierNooit gedacht dat er zo'n afkeer tegen mijn merk is
![]()
Vaak rijden er toch redelijk normale mensen in geloof ik, of het zijn juist van die familiemensen.
Ik zie toch meer aso's bij BMW en Mercedes hoor.
Zeker de 850&V70 T5 en T5-R zijn liefhebbers auto's. En deze wagens stralen veel meer klasse uit dan de gemiddelde bmw in mijn ogen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nieuwerwetse Volvo's zoals 850/V70 ed.
combi van "liefhebbers" en hockeymoeders
In gele en blauwe turbo's rijden aso's die denken dat ze minder aso zijn dan BMW/Mercedes rijders zijn, maar uiteindelijk gewoon als gevaarlijke gekken rijden.
Ik had ook een bmw gehad maar ik had hem voor de comfortabelheid en niet voor de snelheid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:00 schreef kodro het volgende:
[..]
2. BMW twee redenen of ze rijden als gekken of het zijn oudjes die zo langzaam rijden dat je je afvraagd waarom ze in hemelsnaam een BMW hebben.
[..]
Waar zit die straat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:33 schreef Mad-Matt het volgende:
3: PC hoofdstraattractors (merken n.v.t.) denken wederom dat ze jezus zijn
Domkop? Waar is die straat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
domkop...
btw, geen foto's in jouw fotoboek?
Amsterdamquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Domkop? Waar is die straat dan?
Nee geen foto's!
Ik dacht dat de PC HoofTstraat in A'dam zat......quote:
Omdat er foto's stonden. Maar vraag je dat aan iedereen die een fotoboek heeft geactiveerd een geen foto's er in heeft staan?quote:waarom ga jij dan een fotoboek-account activeren?
Misschien moet je gewoon eens door rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef Djeez het volgende:
1. VW's. De Lupo en de Fox daargelaten, zit de rest van die bakkies altijd op mijn bumper. Het verschilt van lease-yup tot Sjonnie wat er in zit.
2. Peugeots 206, 307, 406, 407. Deze zitten ook altijd op je bumper en geven ook al geen richting aan.
3. Volvo 340, met zo' n pleerol met gehaakt mutsje op de hoedenplank. En oudjes die ongemerkt steeds naar links zwalken...
Daarom wil ik mijn Swift 1.3 GLS ook van de hand doen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Djeez is dus iemand die altijd 40 rijdt waar je 50 mag, 70 waar je 80 mag enzo.
Dan is er toch niks aan de hand als de auto zo veilig hard kan rijden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:02 schreef assepoes het volgende:
Ik kende iemand die eerst een .... reed (even het merk vergeten) en daarna Mercedes. Hij is toch behoorlijk asociaal gaan rijden. Een onecht gevoel van veiligheid enzo. Plus hij trekt lekker op, ligt goed op de weg, dus je kunt hard de bochten door, maakt weinig geluid, zelfs als je superhard rijdt en je hebt minder snel door dat je zo hard rijdt enz enz.
Hij kon misschien wel veilig hard rijden, maar er is maar weinig nodig voor een ongeluk. En bovendien erger je wel een hoop medeweggebruikers met je asociale gedrag.quote:Op zondag 13 november 2005 04:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de hand als de auto zo veilig hard kan rijden?
Dat zeldzame verschijnsel was ik denk ik dus: Een heerlijke SDI uit 2003, ging niet harder dan 150 ofzo, trok voor geen meter op maar wat lekker rijden dat ding.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. Ik heb niet eens een Top 3, maar Top 1: de zwarte Volkswagen Golf. Bijna per definitie hardrijdende aso's. Een zwarte Golf die zich normaal gedraagt in het verkeer is een zeer zeldzaam verschijnsel.
Je vergeet de Polo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef Djeez het volgende:
1. VW's. De Lupo en de Fox daargelaten...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:56 schreef Fugie het volgende:
ik haat opel, zitten altijd van die kansloze jongeren in!
Ze weten echt wel dat ze niet de snelste auto ter wereld rijden.....maar dan nog zijn ze snel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:33 schreef Mad-Matt het volgende:
4: Subaru Impreza, denken dat ze in de snelste auto ter wereld rijden (hedendaagse GTI noem ik het maar)
Dat hij thuis een gezin heeft met 3 kinderen telt inderdaad niet mee......quote:Op maandag 21 november 2005 09:00 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
3. Renault Espace ............................... Met daarin dan 1 persoon die al die ruimte eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
Die zullen er uiteraard ook tussen zitten. Maar er zijn tegenwoordig niet zo veel gezinnen meer met meer dan 3 kinderen.quote:Op maandag 21 november 2005 09:22 schreef Rekkie het volgende:
Dat hij thuis een gezin heeft met 3 kinderen telt inderdaad niet mee......
Want de kinderen moeten mee naar het werk omdat er zo'n grote auto wordt gereden?quote:Op maandag 21 november 2005 10:27 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
Die zullen er uiteraard ook tussen zitten. Maar er zijn tegenwoordig niet zo veel gezinnen meer met meer dan 3 kinderen.
En dan nog staat het gewoon lomp, zo'n grote auto en dan in je eentje erin.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:35 schreef Rekkie het volgende:
Want de kinderen moeten mee naar het werk omdat er zo'n grote auto wordt gereden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |