Alle VW's? Daar rijden er nogal veel van natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja. Mijn lijstje:
1. VW
2. BMW
3. Honda
Zelfde asociale rijgedrag
Meeste wel.. maar het overgrote deel zijn toch golfjes, en om één of andere reden rijden die altijd asociaalquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alle VW's? Daar rijden er nogal veel van natuurlijk.
Moet ik je ernstig teleurstellen.... ik rij ook audi en ben geen zakenyupquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Gripper het volgende:
1. BMW
2. Audi
3. Volvo
Zonder uitzondering zijn het altijd de zakenyuppen die asociaal rijden met hun leasebakken (ik rij zelf trouwens ook lease, maar in een beschaafde Megane)
Stom eigenlijk, dat je met zo'n dure auto zou willen bumperkleven. Als bij iemand er achterop klapt ben je toch al bij voorbaat schuldig...
Er staat dan ook in de OP dat het niet altijd opgaat natuurlijk, maar dat het mij gewoon opvalt. Met name Volvo, ik heb echt een hekel gekregen aan dat merk...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet ik je ernstig teleurstellen.... ik rij ook audi en ben geen zakenyup
En bumperkleven is mij helemaal vreemd
Je krijgt een hekel aan een merk omdat de bestuurder er van in jouw ogen niet kan rijden??quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er staat dan ook in de OP dat het niet altijd opgaat natuurlijk, maar dat het mij gewoon opvalt. Met name Volvo, ik heb echt een hekel gekregen aan dat merk...
Ja, dat zie je heel goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je krijgt een hekel aan een merk omdat de bestuurder er van in jouw ogen niet kan rijden??
![]()
Ik zou eerder een hekel krijgen aan de bestuurder dan dat ik het merk iets zou verwijten, maar dat is mijn mening.quote:
Afhankelijk van het type kunnen ze dat meestal ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef joostingh het volgende:
1- BMW
2- BMW
3- BMW
Over het algemeen bijna allemaal juppies die denken dat ze kunnen autorijden...
Maar als ik bepaald rijgedrag bijna iedere keer weer bij een Volvo constateer, dan ga ik bijna denken dat het door Volvo komt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou eerder een hekel krijgen aan de bestuurder dan dat ik het merk iets zou verwijten, maar dat is mijn mening.
Ja tot die bestuurders een ander merk auto kopen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar als ik bepaald rijgedrag bijna iedere keer weer bij een Volvo constateer, dan ga ik bijna denken dat het door Volvo komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |