abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:05:47 #76
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31963271
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Heb jij een 1007? en nog geleased ook?
Nee, geen lease hoor: het is een projectauto. Ik moet hard doorwerken dan ben ik eerder van die oma-auto af... (wat een windvanger is het, ga dus niet tuuteren als ik per ongeluk op 2 banen rijdt met dit weer ).
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_31963771
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
VW Golfjes, met die slechte stoelen waardoor ze schuin onder de achteruitkijkspiegel gaan zitten.
Ik heb me altijd afgevraagd of het nou "stoer" is, of dat die stoelen echt zo slecht zijn dat je er als een josti in moet zitten.
pi_31964170
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:

Het valt mij op dat Volvo-rijders opvallend vaak asociaal rijden. Ze gebruiken zelden hun knipperlicht, een verdrijvingsvlak heeft geen betekenis en ook invoegen kunnen ze niet op een normale manier.
Ik herken mijn vader hier 100% in ja .
pi_31964762
Ik heb zelf een Sjonnie Golfje en daar probeer ik juist zo normaal mogelijk mee te rijden. In de Citroen van m'n moeder ga ik daarentegen meestal wel los.
There is no other!
pi_31969594
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf hier tegen.
Het is volgens jouw wel degelijk zo dat de eigenschappen van een bepaald merk een bepaald soort rijder aantrekken.
Ik bedoel ermee te zeggen: Die asorijders zijn vaak leaserijders---> leaserijders hebben grote auto's met veel vermogen---> dus als daihatsu een grote auto met veel vermogen had gehad, dan ging een leaserijder daar ook aso in rijden.

het is dus meer gerelateerd aan leaserijden dan aan een bepaald merk, dat er bepaalde merken zijn die voor het grootste deel leaseauto's hebben rijden is een 2
pi_31970379
Wat betreft het type auto bestaat er wel verband geloof ik:

1. Seat Leon
2. Volkswagen Golf
3. Mercedes Vito
pi_31970527
quote:
Bij Mazda-bestuurders heb ik vaak het idee dat ze het rijbewijs gratis bij een kuipje boter hebben gekregen. Ze rijden vaak langzaam, staan idioot hard op hun rem wanneer dat niet nodig is en ook de lijn op de weg die 2 rijbanen moet scheiden heeft verdacht weinig betekenis.
Whehehehe, toen ik mijn 626 2.5V624v nog had deed ik alles behalve bovenstaande
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31971150
quote:
gesjeesde zakenpikken
ge·sjeesd (bn.)
1 mislukt in het wetenschappelijk onderwijs

Gesjeesd is al net zo'n moeilijk woord voor veel mensen als 'seksistisch'. Veel mensen denken namelijk dat dat laatste woord over seks gaat.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:37:53 #84
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_31973182
Een merk linken naar asociaal en/of slecht weggedrag lukt menig Fokker blijkbaar wel. Ik zie hier namelijk vaak dezelfde merken voorbij komen.

Maar dan kan het ook andersom. Dus; welk merk rijdt iemand die WEL goede manieren heeft in het verkeer?
I'm not a racist; I hate everybody equally
pi_31973233
quote:
Iedereen heeft vast wel een favoriet automerk. Ik heb dat niet zo, maar ik heb wel automerken waar ik een hekel aan heb. Niet vanwege de technische prestaties of het uiterlijk van de merken, maar vanwege het rijgedrag van veel bestuurders. Mijn top 3:

1. Volvo
2. Audio
3. Mazda

Het valt mij op dat Volvo-rijders opvallend vaak asociaal rijden. Ze gebruiken zelden hun knipperlicht, een verdrijvingsvlak heeft geen betekenis en ook invoegen kunnen ze niet op een normale manier.

Bij Audi valt het me op dat er vaak gesjeesde zakenpikken in die auto's zitten. Ze hebben altijd haast, kleven veel bumper en houden geen rekening met andere bestuurders. Egoistisch gedrag dus.

Bij Mazda-bestuurders heb ik vaak het idee dat ze het rijbewijs gratis bij een kuipje boter hebben gekregen. Ze rijden vaak langzaam, staan idioot hard op hun rem wanneer dat niet nodig is en ook de lijn op de weg die 2 rijbanen moet scheiden heeft verdacht weinig betekenis.

Uiteraard geldt dit niet voor alle bestuurders van bovenstaande merken, en er zijn ook bestuurders van andere merken die zich niet zo fijn gedragen in het verkeer, maar dit valt mij gewoon echt heel erg op.

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Kan wel zien dat je nog nooit achter mij hebt gereden hehe.
Maar ik zit dagelijks op de weg dus ik zal er eens op gaan letten.
pi_31973368
1. BMW + Gouden Ketting en F. Bauer knallend uiit de ramen.
2. Mercedes
a. oude lul die slapend aan het rijden is.
b. Zie 1
3. VW golf + Petje en stuur in het het midden (oftewel hangend over de versnellingspook en slalomend door het verkeer, met joint in mond en blik of stoer, bij voorkeur met blondine met de uitstraling van "Als ik doorslik dan respecteert hij me tenminste" )
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_31980158
op 1 VW (met politie strepen)
op 2 Opel (met politie strepen)
op 3 ieder ander merk met politie strepen
op 4 alle 2 wielers met politie strepen

die lui rijden ECHT als asocialen als ik alle voorbeelden zou moeten gaan noemen is mn keyboard versleten voordat ik uitgetyped ben
Hopeloos benzine verslaafd
pi_31980414
1. BMW
2. Mercedes
3. Volkswagen

Allerlaatste plek, eigenlijk zou het negatief moeten zijn omdat Audi gewoon puik is enzo.
3391643. Audi

Uiteraard.
Ik post om het posten.
pi_31998269
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Furious het volgende:

Allerlaatste plek, eigenlijk zou het negatief moeten zijn omdat Audi gewoon puik is enzo.
3391643. Audi

Uiteraard.
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:57:35 #90
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_32004588
1. Atosjes
2. Matizjes
3. Brommobieltjes.

Opdonderen met die langzame onderkruipsels. Ga op het fietspad rijden ofzo
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:40:26 #91
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32007992
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
VW Golfjes, met die slechte stoelen waardoor ze schuin onder de achteruitkijkspiegel gaan zitten.
Dat staat op 1.
2. Volvo (broer, zelf Volvo-rijder: "Volvo-rijders hinderen elkaar niet.", maar bezitters van andere merken blijkbaar wel...)
3. BMW. Okee, ik heb een stiekeme verlangen naar een mooie voorlaatste 3-serie, maar blijkbaar krijg je bij de 5-serie en hoger een vergunning om bumper te kleven.

Bovenstaande vind je trouwens ook in elk ander automerk/type, alleen valt dat minder op.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:47:55 #92
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_32008200
1. Volvo
2. Volvo
3. Volvo

Ik weet niet waarom, maar ik heb er wat tegen .

"He's so boring, even his second car is a Volvo".
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 6 november 2005 @ 00:26:32 #93
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_32009383
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
1. Volvo
2. Volvo
3. Volvo

Het ligt dus toch niet aan mij...
  zondag 6 november 2005 @ 00:29:46 #94
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_32009487
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Het ligt dus toch niet aan mij...
Als het aan mij ligt, niet nee.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32009686
Ik rij ook in een Golf 3

Maar ik ben geen aso
pi_32009946
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
1. Volvo
2. Volvo
3. Volvo

Volvo's zijn juist stoer.
There is no other!
pi_32010480
1. BMW
2. VW
3. Mercedes
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Maar dan kan het ook andersom. Dus; welk merk rijdt iemand die WEL goede manieren heeft in het verkeer?
1. Lancia natuurlijk
2. Toyota
3. Saab
pi_32010948
Andersom zeg ik deze 3 merken:

1. Audi
2. Seat
3. Ferrari..... (nog nooit een Ferrari gehad die bij mij bumper kleefde of die z'n knipperlicht niet aan zette bij het verlaten van de rotonde )
  Spellchecker zondag 6 november 2005 @ 04:08:42 #99
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_32015528
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Meeste wel.. maar het overgrote deel zijn toch golfjes, en om één of andere reden rijden die altijd asociaal
en er zit in zo'n geval altijd 1 of andere hooligan-josti in die met zn kop op de versnellingspook hangt
Tevens -purist.
pi_32018043
Bumperkleven: check
Rechtsinhalen: check
BMW: check

Ga ik door voor de magnetron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')