Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Een postbankpas heeft al lang geen chipknip ding meer, dat is een aparte pas (al 3 jaar ofzo)quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Garfieldquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Kan mij dat schelen, naar de spelregels kijken jij!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Beach het volgende:
[..]
wees een beetje lief voor me, ik voel me kut
Dat vroeg ik dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
Krijg je je eigen ontworpen pas ook ? Dan ga ik me inschrijven daar alleen al voor de pas
Wel met mijn FF.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
Release Candidatequote:
Release Candidatequote:
Je moet je Flash plugin installeren, lul...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet je Flash plugin installeren, lul...
Dan moet je ook niet zo zeurenquote:
Wat ben jij een zeikerd zeg. Jas dat ding door het apparaat. Is er betaald? Ja? Nou...NIET ZEIKEN!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.
Maar als jij een kaart inlevert met je eigen gekke bek erop, dan weiger ik het om aan te nemen...![]()
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de sitequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik wel dagelijks gebruiken
Zijn ze te lui voor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de site
Graatpakuizen mogen niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:
WTF is dat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]![]()
Hopelijk wordt ie goedgekeurd..
Gelukkig wordt het mijn bankpas en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet mooi, een of anrder estomme game afhtig
Vervangt het mijn oude pasquote:Bedankt voor je aanvraag
Je ontvangt over Mijn Postbankpas zo spoedig mogelijk bericht. De jaarlijkse pasbijdrage van Mijn Postbankpas is gelijk aan de jaarlijkse pasbijdrage van de Giropas en afhankelijk van de wijze waarop je bij de Postbank bankiert.
de link is http://paskamer.postbank.nl/ en daar kom je ook uit, dus het is wel van de postbank zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef missC het volgende:
mijn tante in de VS heeft creditcards met eigen foto, dus altijd een eigen ID (anders wordt er vaak naar ID gevraagd).
Ik vind het alleen vreemd dat er zo weinig ruchtbaarheid is gegeven aan de actie ? is het niet een ghostsite ofzo ? Als je via www.postbank.nl zoekt geeft hij geen resulataten op "ontwerp pas" of "paskamer'....
maar als je via www.postbank.nl gewoon zoekt op " actie' , "new york" , 'prijsvraag', 'mijn postbankpas', 'ontwerp' .....dan krijg je geen enkele keer deze actie te zien, dus een beetje achter je oor krabbelen is niet gek...ze hebben toch eerder zo'n probleem gehad waarbij mensen een pop-up-net-echt-site te zien kregen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
de link is http://paskamer.postbank.nl/ en daar kom je ook uit, dus het is wel van de postbank zelf
Voor jouquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Is dit niet meer iets voor het DSG forum??
Die 3e is het duidelijkst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
ik twijfel nog steeds tussen de volgende 3....
[afbeelding]
De 2equote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
Zeker te weten de 3equote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
Ach, wie gaat er nou met zo'n domme pas rondlopen? Ik niet iig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar laten ze de achterkant nu wel hetzelfde?
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, nu begrijp ik wat het kost.
Je betaalt normaal 9,95 voor een eigenontwerp-pas. Maar het is nu nog gratis.
En vervolgens moet je betalen voor je pas maar dat is voor je eigenontwerp-pas gelijk aan de standaard-pas.
Pff, wat een vaag gedoe daarover.
je betaald wel voor je pas en zoniet dan ga je dat nog doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef brighton het volgende:
[..]
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?
Voor een normale Giropas betaal je 9,75 per jaar. Met die kaart kun je bij alle banken pinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef brighton het volgende:
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?
Hmm, dat wist ik helemaal niet. Ik zie het ook nu op de Postbank site. Maar ik heb er tot nu toe alleen eenmalig 5 euro ofzo voor betaald omdat m'n oude kapot was (doormidden gebrokenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je betaald wel voor je pas en zoniet dan ga je dat nog doen
Zal wel komen omdat ik een EasyBlue rekening heb gehad, dan is de Giropas nog gratis.quote:Belangrijkste kenmerken Giropas
Kosten zijn ¤ 9,95 per jaar
Heb jij nog een studentenrekening soms?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik helemaal niet. Ik zie het ook nu op de Postbank site. Maar ik heb er tot nu toe alleen eenmalig 5 euro ofzo voor betaald omdat m'n oude kapot was (doormidden gebroken).
[..]
Zal wel komen omdat ik een EasyBlue rekening heb gehad, dan is de Giropas nog gratis.
als je een gewone ps heb betaal je al elk jaar zon 10 euro voor je pas, met zon basispas niet misschien maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Moet je nou wel of niet betalen?
Ik snap er niks meer van. [afbeelding]
Oja, volgens mij wel. Easy Blue Studenten oid. Het is dus een slimme truc om mensen die nu niks betalen voor hun pasje dat wel te laten doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb jij nog een studentenrekening soms?
Ik heb mijn studentenrekeningt pas om laten zetten, en toen vertelden ze me dat ik dan wel 10 euro per jaar moet betalen voor het gebruik van mijn pasje. Met een studentenrekening heb je ook nog een Giropas, maar betaal je er niks voor.
Ik betaal op dit moment niet voor mijn postbankpas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als je een gewone ps heb betaal je al elk jaar zon 10 euro voor je pas, met zon basispas niet misschien maar dat weet ik niet zeker
duidelijk die tweede!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuzes keuzes..
Jullie een idee?
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik betaal op dit moment niet voor mijn postbankpas.!
Dat zou dus betekenen dat ik voor deze desingpas ook niet hoef te betalen?
Dat is erg jammer inderdaad want ik heb ook nu een gratis pas (Studentenrekening). Deze actie is leuk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).
Pfff, laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).
Nee niet speciaal voor de designpas, maar omdat je zowieso al 10 euro per jaar moet betalen voor een normaal pasje, betaal je indirect eigenlijk wel een beetje voor de nieuwe pas. Je betaald hoe dan ook 10 euro voor een gewone pas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Die vind ik echt prachtigquote:
Bel de Postbank voor duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik betaal als student geen geld voor die pas. Als ik deze pas nu wil, moet ik dan een tientje betalen of niet?
Uit die quotes hierboven van bup & skaai o.a. haal ik nog geen duidelijkheid...
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef p-etr-a het volgende:
Die tien euro betaal ik geloof ik niet.
Die 10 euro wordt automatisch van je bankrekening afgehaald neem ik aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef Freezor het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem een beetje overhaasd aangevraagd en ik hoop niet dat het me nu 10 euro per jaar gaat kosten
Maar ik betaal gewoon niet en ik zie wel wat er gebeurt
nou tis nogal simpel, als je een pas heb waar je overal mee kan pinnen en je betaald er nu nog niet voor dan ga je er binnekort wel voor betalen. Het enigste waar je niet voor betaald is het giropasbasis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten. [afbeelding]
Wanneer moet je voor zo'n ding betalen en wanneer niet? [afbeelding]
Ik heb in ieder geval nu een pas waar ik niet voor betaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof, geloof...ik wil het zeker weten. [afbeelding]
Wanneer moet je voor zo'n ding betalen en wanneer niet? [afbeelding]
Ik heb in ieder geval nu een pas waar ik niet voor betaal.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, nu begrijp ik wat het kost.
Je betaalt normaal 9,95 voor een eigenontwerp-pas. Maar het is nu nog gratis.
En vervolgens moet je betalen voor je pas maar dat is voor je eigenontwerp-pas gelijk aan de standaard-pas.
Pff, wat een vaag gedoe daarover.
* kuch * 31 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:09 schreef kikoooooo het volgende:
Tot 31 november kan dit gratis
Filmsterren mag nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef kikoooooo het volgende:
Dit wordt de mijne denkik!
[afbeelding]
Volgens mij is die NU gratis en betaal je volgend jaar dus 10 eurie per jaar voor dat ding!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef Freezor het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem een beetje overhaasd aangevraagd en ik hoop niet dat het me nu 10 euro per jaar gaat kosten
Maar ik betaal gewoon niet en ik zie wel wat er gebeurt
Als ik dat had willen zeggen had ik het wel gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Waarom moet dat woord er nou weer tussen, loser![]()
![]()
Dies leuk.quote:
Even de rabo aanschrijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Retecool! Maar ik zit niet bij de PB...
lezen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef Steve-O het volgende:
Ondersteunt die pas .gif ?
jij moet ook beter lezen denk ik...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef LoggedIn het volgende:
gaaf!
dat wordt een pas met de kont van een meisje
Hm, dat zou wel nep zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Volgens mij is die NU gratis en betaal je volgend jaar dus 10 eurie per jaar voor dat ding!!!!!
![]()
Niét als je een normale giropas hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef R-Mon het volgende:
Ik wil deze wel
[afbeelding]
maar ik snap ook niet wanneer je nou moet betalen.
Dit is geen hoax, iemand op got heeft met de pb gebeldquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mrln het volgende:
heeft iemand al gechecked of deze actie geen hoax is ?![]()
ik kan nl niks over terug vinden op de officiele postbank actiesite http://www.postbank.nl/acties
if so, dan is dit DE ideale vangst voor de Nigerian Scamgroups![]()
Bedankt. Nou hopen dat degen die de passen controleert aanneemt dat dat m'n zus is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niét als je een normale giropas hebt.
Met een normale giropas kun je pinnen in het buitenland, en in nederland bij automaten van andere banken e.d.
met de basispas kan dat niet. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
en een normale giropas krijg je dus gratis bij een studentenrekening en ook bij een easyblue rekening
godverdomme, heb jij stront in je ogen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:20 schreef Adagio het volgende:
En hoeveel gaan de schooiers met een Studentenrekening nu betalen? Heeft er al iemand gebeld?
Doe's rustig man, heb de post van Skaai inmiddels gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
godverdomme, heb jij stront in je ogen?
UTFS & STFUquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:20 schreef Adagio het volgende:
En hoeveel gaan de schooiers met een Studentenrekening nu betalen? Heeft er al iemand gebeld?
Dat zou je sowiezo al doen voor je gewone pas...... hij is dus wel gratis.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Volgens mij is die NU gratis en betaal je volgend jaar dus 10 eurie per jaar voor dat ding!!!!!
![]()
heb dit vanochtend al gevraagd maar het enthousiasme doet rare dingen met de mens !quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mrln het volgende:
ik kan nl niks over terug vinden op de officiele postbank actiesite http://www.postbank.nl/acties
Het is een authentieke site van de Postbank, heb ik inmiddels per e-mail bevestigd gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef missC het volgende:
[..]
heb dit vanochtend al gevraagd maar het enthousiasme doet rare dingen met de mens !
Design je eigen postbankpas!
Stoer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Als ik dat had willen zeggen had ik het wel gedaan
[afbeelding]
$$$$$$$
Ik heb een beschermd plaatje ingestuurd, zie wel wat ze ervan zeggen. Je mag het daarna nog 5 keer proberen met een "juist" plaatje voordat ze het je in rekening brengen.quote:
Ze kunnen toch echt niet alles controleren lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb een beschermd plaatje ingestuurd, zie wel wat ze ervan zeggen. Je mag het daarna nog 5 keer proberen met een "juist" plaatje voordat ze het je in rekening brengen.
Leuk plaatje hoor, btw.
2 of 4quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Siegfried het volgende:
Wie helpt me kiezen?
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
4)
[afbeelding]
Lijkt net alsof ze een snor heeft..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
2 of 4
Ik heb er ook weer 1
[afbeelding]
heeft ze ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze een snor heeft..
Tja we weten niet in hoe ver ze ernaar gaan kijken. Kan zijn dat ze het als logo beschouwen. Maarja dan krijg je toch nog 4 of 5 nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef Pea het volgende:
Simpel doch elegant.
Is wel auteursrechtelijk beschermd, maar k vraag me af of ze het kennen.
@Siegfried: 1 of 3...
verloopt je oude pas niet een maand na dat je je nieuwe krijgt? kan me niet voorstellen dat je ook echt 3 pinpassen hebt straksquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kan je ook als je net een pasje binnen heb, nog een keer een bestellen?
bondocksaintsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
uiteindelijk is het deze hier geworden:
[afbeelding]
nee ik bedoel stel je vind het pasje niks die je net heb gemaakt, kan je dan weer een nieuwe ontwerpen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef poepschaap het volgende:
[..]
verloopt je oude pas niet een maand na dat je je nieuwe krijgt? kan me niet voorstellen dat je ook echt 3 pinpassen hebt straks
ja dan zou het wel kunnen, maar volgens mij is het bij de actie zo gemaakt dat je maar een keer kunt meedoen. als je er na de actie voor betaald zul je vast wel elke maand een andere kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ik krijg elke 3 maand een nieuwe pas, en zodra ik een nieuwe aanvraag (telefonisch) is de oude geblokkeerd
is dat plaatje daarvan? het is namelijk een foto van een vriend die die heeft gemaakt in portugal en ik heb hem een beetje bewerkt.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
bondocksaints
mag ik dat plaatje van je hebben swoosh?
Wie is het danquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef poepschaap het volgende:
[..]
Tja we weten niet in hoe ver ze ernaar gaan kijken. Kan zijn dat ze het als logo beschouwen. Maarja dan krijg je toch nog 4 of 5 nieuwe kansen.
@Steve-O: valt dat niet onder foto's van beroemdheden?![]()
Zegt de man met een boondock saints pasquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ze vriendin al helemaal niet
hoezo? zo lang er een broek omheen zit keuren ze het wel goed, denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
jij moet ook beter lezen denk ik...
De tweedequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Eastwood het volgende:
@Eix: Lees... Dan zal je begrijpen dat het eenmalig 10 euro is en dat het voor de rest aan je huidige paket ligt. Misschien de voorwaarden en al ff bekijken.
verder super coole actie![]()
mijn twijfels:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Abbadon het volgende:
leuk!
even snel iets in elkaar geflanst:
[afbeelding]
is 't iets?![]()
Dank jequote:
Ik heb PB gebeld en de actie is echt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mrln het volgende:
En met z'n allen 1 rekeningnummer deelt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef Conflict het volgende:
Wel toevallig dat iedereen A. van Dijk heet!
Op het moment dat je nu een basispas hebt, dan wordt dat omgezet naar de Mijnpostbank pas en die kost een 10tje per jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Eastwood het volgende:
@Eix: Lees... Dan zal je begrijpen dat het eenmalig 10 euro is en dat het voor de rest aan je huidige paket ligt. Misschien de voorwaarden en al ff bekijken.
verder super coole actie![]()
mijn twijfels:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Coool.
Dikke TVP, ik ga er ook een maken zodra ik tijd heb.
Mail de postbank erover!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Skaai het volgende:
Dat is niet te hopen zeg, anders heb ik zometeen dikke pech
Zuid Frankrijk, Provence. Het meer (dat overigens echt zo blauw is, dus niet gephotoshopt) heet "Lac de St. Croix"quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef brighton het volgende:
[..]
De tweedeWaar is dat ergens...?
Bij aanvraag al? Bij de Rabobank is het volgens mij zo dat de oude niet meer werkt zodra je de nieuwe een keer gebruikt hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef moussy het volgende:
dat bedoel ik niet. Ik moest laatst een nieuwe, omdat er een scheurtje in mijn pas zat en die werd bij aanvraag direct geblokkeerd
Dat is bij een vervangende pas. Ze blokkeren deze voornamelijk omdat mensen deze aanvragen in geval van verlies e.d.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:03 schreef moussy het volgende:
Let op! Zodra Postbank de opdracht ontvangen heeft, zal uw oude pas geblokkeerd worden. Als u toch geld wilt opnemen van uw Girorekening, kunt u met uw oude, geblokkeerde pas en een geldig legitimatiebewijs geld opnemen op het postkantoor
dit is dus wat je te lezen krijgt als je een vervangende pas aan wil vragen via de gewone site.
gaat automogischquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand of je studentenrekening automatisch overgaat op een gewone rekening.
Kreeg namelijk net een brief van de postbank dat ik al een tijdje geen stufi meer heb ontvangen (logisch als ik nu werk) maar als dit dan toch automatisch gaat dan kan ik ook wel ff een nieuwe pas gaan ontwerpen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Nou hier mijn ontwerp
[afbeelding]
't is een gewone giropas, ja dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Kan je er ook echt mee pinnen?
jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Kan je er ook echt mee pinnen?
OK ik doe meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't een gewone giropas, ja dus.
Dat had ik gezien ja, maar aan de andere kant is Darth Vader geen filmster maar een personage uit een film. Ze zullen het wel afkeuren, maar ik kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
kijk eerst even goed naar de regels op de postbanksite: dingen als beroemdheden, copyrightbeschermde dingen e.d. mogen niet.
Tsja ik moet zeggen dat ik er een heleboel mooie tussen zie zitten, hoe zullen ze gaan beoordelen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien kijkt die kerel die dat beoordeelt wel alleen naar de Fabeltjeskrant
Zij willen natuurlijk ook niet flauw doen, maar in mijn geval zou LucasArts dat wel 'ns kunnen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja ik moet zeggen dat ik er een heleboel mooie tussen zie zitten, hoe zullen ze gaan beoordelen?
Hehe dat denk ik wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zij willen natuurlijk ook niet flauw doen, maar in mijn geval zou LucasArts dat wel 'ns kunnen doenDaarom zijn ze zo voorzichtig
Ik ben er eventjes een aantal aan het maken, kijken of ik nog andere leuke kan makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad
Ik denk trouwens dat als Vader 't niet haalt 't een leeuw ofzo wordt
Ik heb het idee dat dat nog wel even gaat duren?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:03 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de nieuwe pas binnen krijgt ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Off topic: zelf appelmoest heeft gemaakt
Ontopic, niks te melden..
appelmoest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Off topic: zelf appelmoest heeft gemaakt
Ontopic, niks te melden..
Zullen ze blij mee zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity uploadt tubgirl.jpg naar de postbank![]()
ik ga die onderste zo eens erop pasten; tenminste, als dit ook kan voor zakelijke passen, iemand daar een idee over?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Eigenlijk moet je die rukkende aap van Wildboyz erop zien te krijgen
Die mag van mij winnen, briljant!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Nou hier mijn ontwerp
[afbeelding]
Het is howard...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef Pek het volgende:
Kewl![]()
Maar wie wordt het...Jan Mulder of Howard Komproe?![]()
Ja tuurlijk, bijna iedereen heeft de kaart binnen 24 uur al binnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef McMarco het volgende:
Heeft ieman die kaart nou al binnen of niet?
Ja in een nogal rare hoek ligt het gebeurenquote:
Durfde het eigenlijk niet te zeggen, straks is het zijn vriendin..quote:Op zondag 6 november 2005 09:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dat is denk ik dd'r been , maar het ziet er niet uit inderdaad. Sowieso en lelijke wijf
Damn moet nog wakker wordenquote:Op zondag 6 november 2005 09:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dat is denk ik d'r been , maar het ziet er niet uit inderdaad. Sowieso en lelijke een lelijk wijf
kan je het origineel posten?quote:
Dat soort meren zijn in frankrijk niet ongewoon ook...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk, Provence. Het meer (dat overigens echt zo blauw is, dus niet gephotoshopt) heet "Lac de St. Croix"
Dorpje aan dat meer heet "Les Salles sur Verdon" aan de rivier de Verdon dusprachtig. Pareltje tussen het woeste gebergte!
Nou daar gaat mijn trip naar New Yorkquote:
Zou deze ook toegestaan zijn?quote:
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef koenimex het volgende:
Ga ik ook eens ff proberen, heb tenslotte Postbank. Hoop idd niet dat mn oude pas wordt geblokkeerd dan.
hij blokkeerd pas als ze em hebben goedgekeurd en jij je pas binnen hebtquote:Op zondag 6 november 2005 13:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister besteld, ik hoop inderdaad niet dat ik mijn huidige pas nu niet meer kan gebruiken...
Iemand al een blokkering?
Zijn die voorwaarden niet alleen op de wedstrijd van toepassing, en niet op de passen die je besteld?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer hoor je of je pas wel of niet is goedgekeurd?
Want ik denk dat mijn ontwerp ook niet goed zal worden gekeurd, en dan zou ik wel nog wat anders willen insturen.
Zo heette de directeur van mijn basisschool!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:34 schreef Conflict het volgende:
Wel toevallig dat iedereen A. van Dijk heet!
Beide denk ik, ze willen natuurlijk niet in verband worden gebracht met sex, drugs en alcohol.quote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Zijn die voorwaarden niet alleen op de wedstrijd van toepassing, en niet op de passen die je besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |