Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Een postbankpas heeft al lang geen chipknip ding meer, dat is een aparte pas (al 3 jaar ofzo)quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Garfieldquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Kan mij dat schelen, naar de spelregels kijken jij!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Beach het volgende:
[..]
wees een beetje lief voor me, ik voel me kut
Dat vroeg ik dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
Krijg je je eigen ontworpen pas ook ? Dan ga ik me inschrijven daar alleen al voor de pas
Wel met mijn FF.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
Release Candidatequote:
Release Candidatequote:
Je moet je Flash plugin installeren, lul...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet je Flash plugin installeren, lul...
Dan moet je ook niet zo zeurenquote:
Wat ben jij een zeikerd zeg. Jas dat ding door het apparaat. Is er betaald? Ja? Nou...NIET ZEIKEN!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.
Maar als jij een kaart inlevert met je eigen gekke bek erop, dan weiger ik het om aan te nemen...![]()
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de sitequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik wel dagelijks gebruiken
Zijn ze te lui voor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de site
Graatpakuizen mogen niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:
WTF is dat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]![]()
Hopelijk wordt ie goedgekeurd..
Gelukkig wordt het mijn bankpas en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet mooi, een of anrder estomme game afhtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |