Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Een postbankpas heeft al lang geen chipknip ding meer, dat is een aparte pas (al 3 jaar ofzo)quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, als het "chipknip" gouden dingetje er op zit....dan zou het er redelijk echt uit moeten zien, maar ja een telefoonkaart heeft dat ook.
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze in het "buitenland" op deze passen gaan reageren als je bijvoorbeeld in een restaurant betaald...
Garfieldquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel mastercard of visa designs denk jij dat er in omloop zijn? Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze er moeilijk ove rgaan doen
Kan mij dat schelen, naar de spelregels kijken jij!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Beach het volgende:
[..]
wees een beetje lief voor me, ik voel me kut
Dat vroeg ik dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
Krijg je je eigen ontworpen pas ook ? Dan ga ik me inschrijven daar alleen al voor de pas
Wel met mijn FF.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
Release Candidatequote:
Release Candidatequote:
Je moet je Flash plugin installeren, lul...quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef Beach het volgende:
Site doetet niet met firefox
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet je Flash plugin installeren, lul...
Dan moet je ook niet zo zeurenquote:
Wat ben jij een zeikerd zeg. Jas dat ding door het apparaat. Is er betaald? Ja? Nou...NIET ZEIKEN!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het een bijvoorbeeld een Heineken Gold Card is kan ik het nog enigzins geloven.
Maar als jij een kaart inlevert met je eigen gekke bek erop, dan weiger ik het om aan te nemen...![]()
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de sitequote:Op vrijdag 4 november 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik wel dagelijks gebruiken
Zijn ze te lui voor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mag helaas niet, check de regels voor afbeeldingen op de site
Graatpakuizen mogen niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:
WTF is dat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:02 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]![]()
Hopelijk wordt ie goedgekeurd..
Gelukkig wordt het mijn bankpas en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het niet mooi, een of anrder estomme game afhtig
Vervangt het mijn oude pasquote:Bedankt voor je aanvraag
Je ontvangt over Mijn Postbankpas zo spoedig mogelijk bericht. De jaarlijkse pasbijdrage van Mijn Postbankpas is gelijk aan de jaarlijkse pasbijdrage van de Giropas en afhankelijk van de wijze waarop je bij de Postbank bankiert.
de link is http://paskamer.postbank.nl/ en daar kom je ook uit, dus het is wel van de postbank zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:05 schreef missC het volgende:
mijn tante in de VS heeft creditcards met eigen foto, dus altijd een eigen ID (anders wordt er vaak naar ID gevraagd).
Ik vind het alleen vreemd dat er zo weinig ruchtbaarheid is gegeven aan de actie ? is het niet een ghostsite ofzo ? Als je via www.postbank.nl zoekt geeft hij geen resulataten op "ontwerp pas" of "paskamer'....
maar als je via www.postbank.nl gewoon zoekt op " actie' , "new york" , 'prijsvraag', 'mijn postbankpas', 'ontwerp' .....dan krijg je geen enkele keer deze actie te zien, dus een beetje achter je oor krabbelen is niet gek...ze hebben toch eerder zo'n probleem gehad waarbij mensen een pop-up-net-echt-site te zien kregen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
de link is http://paskamer.postbank.nl/ en daar kom je ook uit, dus het is wel van de postbank zelf
Voor jouquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Is dit niet meer iets voor het DSG forum??
Die 3e is het duidelijkst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
ik twijfel nog steeds tussen de volgende 3....
[afbeelding]
De 2equote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
Zeker te weten de 3equote:Op vrijdag 4 november 2005 11:31 schreef MewBie het volgende:
[afbeelding]
Ach, wie gaat er nou met zo'n domme pas rondlopen? Ik niet iig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar laten ze de achterkant nu wel hetzelfde?
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, nu begrijp ik wat het kost.
Je betaalt normaal 9,95 voor een eigenontwerp-pas. Maar het is nu nog gratis.
En vervolgens moet je betalen voor je pas maar dat is voor je eigenontwerp-pas gelijk aan de standaard-pas.
Pff, wat een vaag gedoe daarover.
je betaald wel voor je pas en zoniet dan ga je dat nog doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef brighton het volgende:
[..]
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?
Voor een normale Giropas betaal je 9,75 per jaar. Met die kaart kun je bij alle banken pinnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:16 schreef brighton het volgende:
Maar ik betaal nu niks voor mijn Giropas, ik ga voor die MijnPostbank pas dan ook niks betalen?
Hmm, dat wist ik helemaal niet. Ik zie het ook nu op de Postbank site. Maar ik heb er tot nu toe alleen eenmalig 5 euro ofzo voor betaald omdat m'n oude kapot was (doormidden gebrokenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je betaald wel voor je pas en zoniet dan ga je dat nog doen
Zal wel komen omdat ik een EasyBlue rekening heb gehad, dan is de Giropas nog gratis.quote:Belangrijkste kenmerken Giropas
Kosten zijn ¤ 9,95 per jaar
Heb jij nog een studentenrekening soms?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik helemaal niet. Ik zie het ook nu op de Postbank site. Maar ik heb er tot nu toe alleen eenmalig 5 euro ofzo voor betaald omdat m'n oude kapot was (doormidden gebroken).
[..]
Zal wel komen omdat ik een EasyBlue rekening heb gehad, dan is de Giropas nog gratis.
als je een gewone ps heb betaal je al elk jaar zon 10 euro voor je pas, met zon basispas niet misschien maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Moet je nou wel of niet betalen?
Ik snap er niks meer van. [afbeelding]
Oja, volgens mij wel. Easy Blue Studenten oid. Het is dus een slimme truc om mensen die nu niks betalen voor hun pasje dat wel te laten doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb jij nog een studentenrekening soms?
Ik heb mijn studentenrekeningt pas om laten zetten, en toen vertelden ze me dat ik dan wel 10 euro per jaar moet betalen voor het gebruik van mijn pasje. Met een studentenrekening heb je ook nog een Giropas, maar betaal je er niks voor.
Ik betaal op dit moment niet voor mijn postbankpas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als je een gewone ps heb betaal je al elk jaar zon 10 euro voor je pas, met zon basispas niet misschien maar dat weet ik niet zeker
duidelijk die tweede!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuzes keuzes..
Jullie een idee?
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik betaal op dit moment niet voor mijn postbankpas.!
Dat zou dus betekenen dat ik voor deze desingpas ook niet hoef te betalen?
Dat is erg jammer inderdaad want ik heb ook nu een gratis pas (Studentenrekening). Deze actie is leuk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan heb jij ook een Easy Blue (Studenten) rekening, of je hebt een Giropas Basis, waar je alleen in NL. mee kan betalen. Voor de designpas moet je wel gaan betalen (zie post van Skaai).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |