nee!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mag ik je aanraken?
Golf II Gtiquote:Op donderdag 3 november 2005 23:10 schreef nikky het volgende:
OMG
Dat wordt nog wat als hij zijn rijbewijs heeft
Wat is er mis met een Golf II GTI?quote:
wat er ook mis is met neon op een scooterquote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Golf II GTI?
Allesquote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:
De uitstraling dat je een enorme pauper bent?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat schijnt voor sommige mensen een compliment te zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De uitstraling dat je een enorme pauper bent?
Pfieuw. Maar goed dat ik hem verkocht heb danquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De uitstraling dat je een enorme pauper bent?
stoer zegquote:Op donderdag 3 november 2005 23:20 schreef Repeat het volgende:
lijkt me niet. Ik boek em op mn fiets er nog wel uit als dat ding het standaardvermogen heeft...
Wat is dat gedoe met dat paars?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Pfieuw. Maar goed dat ik hem verkocht heb dan
Anders had onze relatie geen kans gehad, volgens fok!radio dan...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Pfieuw. Maar goed dat ik hem verkocht heb dan
Tietenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met dat paars?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Anders had onze relatie geen kans gehad, volgens fok!radio dan...
Mijn God, als je een fatsoenlijk topictitel kan verzinnen, mag je terug komen. Dan had ik tenminste geweten dat ik niet hierop had moeten klikken...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:04 schreef junkiesietze het volgende:
Bladibladibla...
He gast, je hebt echt een kankermooie scooter
*trots is*
Altijd handig om ook even de TS te checken in de AT voordat je klikt.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:23 schreef Serendips het volgende:
Mijn God, als je een fatsoenlijk topictitel kan verzinnen, mag je terug komen. Dan had ik tenminste geweten dat ik niet hierop had moeten klikken...![]()
Wat toevallig, ik ook!quote:
Wat had je dan verwacht bij JunkieSietze?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:23 schreef Serendips het volgende:
[..]
Mijn God, als je een fatsoenlijk topictitel kan verzinnen, mag je terug komen. Dan had ik tenminste geweten dat ik niet hierop had moeten klikken...![]()
Uhm, het viel mij nog mee dat hij geen neon in zijn OP gebruiktequote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht bij JunkieSietze?
Ja, het blijft altijd spannend waar zijn topics nou toch weer over zullen gaan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef NJ het volgende:
Hey, een scootertopic. Verrassend.
Kijk Maikuuul, die slipt tenminste nog sjiek!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
Hoeveel looptie normaal dan ? je bent toch niet zoeen n00b die zomaar 45 gaat rijden mét helm ?
Gek als dat zo is heik rijd 50 zonder helm en voel me heel stoer
Hee, heb ik (JS die-hard) iets gemist?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef Rainboww het volgende:
Sinds dat je met Snoezepoesje hebt, ben je van eenin een
veranderd!!
Lees je eens in: Snoezepoesje, ik hou van je.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Hee, heb ik (JS die-hard) iets gemist?Watskeburt?
Fijn, die mening van een agentquote:Op donderdag 3 november 2005 23:04 schreef junkiesietze het volgende:
hij zei nog: Jongen, Je hebt een Superscooter
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:33 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Lees je eens in: Snoezepoesje, ik hou van je.
en dat noemt zich die-hard
JS woont niet op Vinkenslagquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
Koop een 190D man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |