Oh. Wacht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik zijn gasten en comedians grappig vind.
En wat heb ik ermee te maken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een preview, de enige zoon van de broer van Bar doet bij Bar's huis open en Janine draait zich zo in slowmotion om, hij helemaal verliefd... maandag meer.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom heb jij die zwartjakker als webicon?
Ik ben naar een show van hem geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Howard Kroepoek ook zo pijnlijk ongrappig.
Ja, gelukkig heeft ie wel gescoord.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
HAD JE KELLER NOU OOK AL? ;R:R
:R
![]()
;r
![]()
:RR!!!
Vreselijk inderdaad. Maar je mag er geen kritiek op hebben, want anders ben je een racist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Howard Kroepoek ook zo pijnlijk ongrappig.
Ik bedoel, waarom laod je hem niet gewoon up, dan zie je hem ook buiten het forumquote:
Zoietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat heb ik ermee te maken?
Was het soms een goed uitziende, gespierde adonis?
Uhuh, maar wil ze allebei.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom laod je hem niet gewoon up, dan zie je hem ook buiten het forum!
Ik verneuk niks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, je verneukt mijn primeur.
Yasmin is dood.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
Waarom kijk je geen GTST meer trouwens?
Daar zijn ze al mee bezig, dat vond ik namelijk ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Hé, hé, hé, Sven. Luister eens.
Dat bericht over Mohammed A...li.
Is dat geen FP-bericht waard?
Oud-topbokser Mohammed Ali op stervenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Hé, hé, hé, Sven. Luister eens.
Dat bericht over Mohammed A...li.
Is dat geen FP-bericht waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |