Nee, dat knelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Maar Verdonk staat met Hirsi Ali en Wilders wel in de top om vermoord te worden in Nederland. Zou niet graag in hun schoenen staan.
Gewoon lekker links lullen, dan overkomt je niets.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, zeker niet.
Ik ga maar niet de politiek in he..
In principe voert ze vrij soft beleid uit, als je de mening van de meerderheid van de Nederlanders erbij pakt. Maar de komende 10 jaar kan ze geen normaal leven leiden, ook al treedt ze morgen af.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Rita is een heldin.
Pff, zonder Hind had ik hem straks ook wel op Raymann gezet, hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
Hind straks bij Raymann.
Ik denk, ik zeg het ff.
"Shit man"quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik versta Raymann nooit, dus ik pas.
Sinds wanneer speel jij mee in GTST?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, zonder Hind had ik hem straks ook wel op Raymann gezet, hoor..
Pardon?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij mee in GTST?
Die zoon van de broer van Bar die de deur opendeed en Janine stond daarquote:
Is de cliché-grap "Knock-out" al gemaakt?quote:
Iedereen lachen, maar niemand die 'm verstaat (inclusief allochtonen)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Raymann is trouwens niet grappig.
Ik moet altijd een beetje huilen als ik hem krampachtig grappig zie doen, nadat er een leuke comedian is langsgeweest.
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Die zoon van de broer van Bar die de deur opendeed en Janine stond daar.
Ik heb hem er zojuist gemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is de cliché-grap "Knock-out" al gemaakt?
Zo nee, dan wil ik dat wel even doen:
Knock-out?
Omdat ik zijn gasten en comedians grappig vind.quote:
Het was een preview, de enige zoon van de broer van Bar doet bij Bar's huis open en Janine draait zich zo in slowmotion om, hij helemaal verliefd... maandag meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Ik kijk al maandenlang niet meer, lampenkap..
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik zijn gasten grappig vind.
Waarom heb jij die zwartjakker als webiconquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |