2 keer in de basis en een goal, altijd lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 10:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Gescoord als verdediger!
Gaat lekker de laatste tijd met een paar jonkies in de basis, goed dat de trainer ze kans gunt!
zou wel lekker zijn als dat de "rode draad" wordt in onze prestatiesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Eilanden het volgende:
Wel lekker om nu gewoon een goede serie neer te zetten
* Vom voorziet een plekkie op zijn favoriete stekkiequote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef Bos81 het volgende:
De gele kaart die MethodMich tegen de muzikanten kreeg is zijn 4de van het seizoen. Hij is dus geschorst voor de volgende wedstrijd
Het staat nu al vast dat Eilanden op de positie van MM komt te staan. Dat wil overigens niet zeggen dat je niet in de basis komt te staan. Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Heeft veel te maken met de Uefacupwedstrijd morgenavondquote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Vom het volgende:
[..]
* Vom voorziet een plekkie op zijn favoriete stekkie![]()
Da's logischquote:Op woensdag 14 december 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het staat nu al vast dat Eilanden op de positie van MM komt te staan.
Precies, even lekker zelf in de schijnwerpers. Mijn trouwste compagnon op het middenveld, Eilanden.quote:
Voor deze ene keer is het goed in het vervolg vraag je het eerst voor je het bevestigt. Ik blijf je meerdere, hoe informeel ik de sfeer ook wil houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef WEST het volgende:
Bos ik leen Dolle Hond voor de laatste comp voor de winterstop
De echte voetbalkenners hebben die schijnwerpers al lang op mij gerichtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, even lekker zelf in de schijnwerpers. Mijn trouwste compagnon op het middenveld, Eilanden.
Een van de andere talenten en erg populair bij de vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar nu maar afwachten wanneer Vom kan antwoorden.
En Bos81 zal ons melden wie de volgende is, op 24 december.
Boemtsjakkaquote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van de andere talenten en erg populair bij de vrouwen.
VoreG
Ik zal morgen even de antwoorden posten.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar nu maar afwachten wanneer Vom kan antwoorden.
En Bos81 zal ons melden wie de volgende is, op 24 december.
Luie lapzwansquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zal morgen even de antwoorden posten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |