Precies, even lekker zelf in de schijnwerpers. Mijn trouwste compagnon op het middenveld, Eilanden.quote:
Voor deze ene keer is het goed in het vervolg vraag je het eerst voor je het bevestigt. Ik blijf je meerdere, hoe informeel ik de sfeer ook wil houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef WEST het volgende:
Bos ik leen Dolle Hond voor de laatste comp voor de winterstop
De echte voetbalkenners hebben die schijnwerpers al lang op mij gerichtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, even lekker zelf in de schijnwerpers. Mijn trouwste compagnon op het middenveld, Eilanden.
Een van de andere talenten en erg populair bij de vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar nu maar afwachten wanneer Vom kan antwoorden.
En Bos81 zal ons melden wie de volgende is, op 24 december.
Boemtsjakkaquote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van de andere talenten en erg populair bij de vrouwen.
VoreG
Ik zal morgen even de antwoorden posten.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar nu maar afwachten wanneer Vom kan antwoorden.
En Bos81 zal ons melden wie de volgende is, op 24 december.
Luie lapzwansquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zal morgen even de antwoorden posten.![]()
Ik moet de alcohol van gistere nog eventjes verwerkenquote:
Jij ook alquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik moet de alcohol van gistere nog eventjes verwerken
Ah ben niet de enigequote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik moet de alcohol van gistere nog eventjes verwerken
VoreG en ik waren in de jeugd al een sterk duoquote:Op zondag 18 december 2005 19:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zie een alcohol-kabel binnen de ACFU gevormd worden
Nou ja, ik hoop dat ik nog eens een biertje mee kan drinken, toen we na het laatste selectiestapavondje met zn 3en overbleven heb ik wel gelachenquote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef Vom het volgende:
[..]
VoreG en ik waren in de jeugd al een sterk duo
Was zeer goed te doen tot in de late vroege uurtjesquote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ik nog eens een biertje mee kan drinken, toen we na het laatste selectiestapavondje met zn 3en overbleven heb ik wel gelachen
Ja toen waren we best "vroeg" thuis jaquote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ik nog eens een biertje mee kan drinken, toen we na het laatste selectiestapavondje met zn 3en overbleven heb ik wel gelachen
En nou die vragen beantwoorden met je luie aarschquote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja toen waren we best "vroeg" thuis ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |