Verslag weet ik niet, hopelijk vanavond, statistieken kan ik wel posten, zal rond 20.00 uur dat doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
hoelaat heb je het verslag paraat, train ?
Spannendquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verslag weet ik niet, hopelijk vanavond, statistieken kan ik wel posten, zal rond 20.00 uur dat doen.
quote:AC Fok! United won verdiend van het defensief en ongeïnspireerd spelend Muzikantenstadje. Het had misschien een grotere overwinning kunnen worden, maar ACFU had veel pech in de afronding. Vooral Dylan Dog had zijn dag niet. Zijn schoten gingen meestal rakelings naast of over, of hij raakte paal/lat.
De thuisploeg leek eigenlijk nooit te geloven in een overwinning en bleef constant met 11 man achter de bal staan. Hierdoor was het moeilijk voor ACFU om ruimte te creëren. Daarnaast was het veld ook niet al te goed, waardoor de bal niet echt kon rollen.
De trainer van FOK! United besloot daarom om Vaduz naar voren te schuiven om als aanspeelpunt te fungeren. Dit had wel als resultaat dat er kansen werden gecreëerd maar zoals al eerder waa aangegeven ontbrak het geluk bij de afronding.
Vlak voor rust lukte het dan toch –Vaduz- kreeg de bal van Eilanden hoog aangespeeld, met een goede kopbal zette hij VoreG vrij voor de keeper. De jonge aanvaller twijfelde geen moment en knalde de bal hard in de verre hoek.
Na de rust probeerde de thuisploeg wel wat aan te vallen, maar het was te bang om op een 0-2 achterstand te komen. Hetgeen uiteindelijk ook gebeurde. Nadat Tong80 de bal teruglegde op Voreg, stapte hij over de bal en tikte de bal met zijn hak naar Vom, die zonder na te denken snoeihard uithaalde en de bal in de kruising zag belanden.
Na deze treffer ging ACFU iets behoudender spelen, af en toe kregen ze wel een goede mogelijkheden, maar na 90 minuten stond de 00-2 als eindstand op het bord.
’t Muzikantenstadje – AC FOK! Uni ted 0-2
41’ 0-1 VoreG (-Vaduz-)
67’ 0-2 Vom (VoreG)
[b]Geel: ]/b]
19’ Perez (MUZ)
39’ -Vaduz- (ACFU)
63’ Oosterhuis (MUZ)
’t Muzikantenstadje
Albers
McNeal
De Nijs
Perez
Kooijmans (61’ Malando)
Rose
Bos (77’ Van Leer)
Rekel
Oosterhuis
Boeijen (51’Smit)
Borsato
AC FOK! United
Pekel
FrankyMcG
Vaduz
The_Boezelaar (60’Da Sandman)
SCH
Vom (83’Bjoro)
MethodMich
Eilanden
VoreG
Dylan Dog
Spideyman (59’Tong80)
Ik heb hoogstwaarschijnlijk rond de feestdagen een aantal vrije dagen, dan zal ik de stats proberen up te daten, ook de wedstrijden die nog onder AirRaid warenquote:AC fok! United – Grachtengordel 4-0
27’ 1-0 Dylan Dog
59’ 2-0 Bjoro
71’ 3-0 VoreG
82’ 4-0 FrankyMcG
Geel
23’ Heren (GRA)
42’ Singel (GRA)
51’ MethodMich (ACFU)
88’ Da Costa (GRA)
AC Fok! United
Pekel
Da_Sandman
The_Boezelaer
FrankyMcG
Vom
MethodMich (80’jpzegthallo)
Bjoro
Eilanden
Dylan Dog
-Vaduz-
VoreG
Grachtengordel
Keizer
Singel
Schippers
Leidse
Spiegel
Heren
Brouwers
Maurits (61’Da Costa)
Reguliers
Bickers (46’ Blauwburg )
Gelders (61’ Van Lennep)
2 keer in de basis en een goal, altijd lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 10:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Gescoord als verdediger!
Gaat lekker de laatste tijd met een paar jonkies in de basis, goed dat de trainer ze kans gunt!
zou wel lekker zijn als dat de "rode draad" wordt in onze prestatiesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef Eilanden het volgende:
Wel lekker om nu gewoon een goede serie neer te zetten
* Vom voorziet een plekkie op zijn favoriete stekkiequote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef Bos81 het volgende:
De gele kaart die MethodMich tegen de muzikanten kreeg is zijn 4de van het seizoen. Hij is dus geschorst voor de volgende wedstrijd
Het staat nu al vast dat Eilanden op de positie van MM komt te staan. Dat wil overigens niet zeggen dat je niet in de basis komt te staan. Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Heeft veel te maken met de Uefacupwedstrijd morgenavondquote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef Vom het volgende:
[..]
* Vom voorziet een plekkie op zijn favoriete stekkie![]()
Da's logischquote:Op woensdag 14 december 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het staat nu al vast dat Eilanden op de positie van MM komt te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |