quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
Entity is die aflevering met die Joodse neef. Ah, heb ik dus al gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartmanland, Towelie, The Entity zijn wel leuk
Cartman die Butters een loer draait, ja die gaan we dus even bekijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef tonks het volgende:
Casa bonita is ook zo'n leuke!
En dat ze het dan faken dat ze hem weggehaald hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef tonks het volgende:
Die aflevering met die nier van cartman ofzo dat hij zo'n kidneyblocker 3000 heeft
Awsome-oquote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef tonks het volgende:
En die aflevering dat cartman een robot is. die britney spears op het laatst
805 - You Got Fucked in the Assquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
andere leuke butters-afleveringen:
Marjorine (S9)
The Death of Eric Cartman (S9)
Awesomo (S8)
Rasins (S7)
Freak Strike (S6)
Professor Chaos (S6)
Simpsons already did it (S6)
Wat ik matig vind van deze en enkele andere recente afleveringen is dat het er allemaal een beetje dik bovenop ligt. Bij elk 'spannend' moment gelijk een orkest op de achtergrond als in een thriller en lange dialogen waar ik enkel een om kan glimlachen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Hele lange stilte waarin de camera ongeveer 6x wisselt tussen cartman, z'n moeder en de katquote:Cartman: You know how my friend Stan, has… a dad?
Mrs. Cartman: Uh huuuh.
Cartman: And my friend Kyle has - a dad, and my friend Kenny has a dad?
Mrs. Cartman: Yyeess??
quote:Cartman: God-dammit!! Do I have a dad?!
Mrs. Cartman: Oooooohh.
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef Kipman het volgende:
Ik heb het gevoel dat degenen die het maar matig vonden, ddat alleen maar vonden omdat Butters of Cartman niet of nauwelijks erin voorkwamen. Dat vind ik sneu.
Dat vind ik ook. Maar ik pin me niet op hem vast en kan ook zeker een aflevering zoals deze waarderen waarin Stan de hoofdrol speelt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cartman is toch wel een van de hoofdpijlers van de hele serie. Zijn karakter is briljant uitgewerkt en zorgt voor sterke en grappige afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |