Nee, die hoeveelheid krijg je echt niet weg in een maag waar maar 150 gram in kanquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Ze komen trouwens later nog terug op die kleine maag, dan vertelt ze ook dat ze gewoon kan eten, kleine porties maar niet anders dan anderen. Volgens mij vertelt ze dat ze 's morgens twee boterhammen en een cracker eet. Niet echt weinig vind ik (ik krijg zoveel nog niet weg).
Que?quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Als je pech hebt, heb je een buikwand-, bovenbeen-, bovenarm- en borstcorrectie nodig. Ik heb zelfs al gelezen over mensen die een schaamheuvellift nodig hadden. Dat is met name omdat je heel veel plooien krijgt, die kunnen gaan schuren en smetten
Rewimo, op de donderdagmarkt hier in Noord staat altijd een dame uit Amsterdam met hele gavequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed TroelIk ben ook al 4 maten kwijt
Nog even en we kunnen naar de markt
Hee, dat ga ik gewoon doenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef Faat het volgende:
Die tweedehandswinkel zit idd richting Noord tegenover de kleine Dekamarkt, en in dat stukje waar
ook Toko (Terran Boelang) en een stomerij zit. Volgens mij moet je het zo kunnen vinden
Als je toch eens op donderdag vrij neemt en over de markt gaat kom dan even een bakkie halen in de
sexshop om de hoek (op het stukje waar Paul Luijf zit) Moet je dan alleen wel voor eind maart doen,
want de winkel wordt dan helaas opgeheven. Als je durft natuurlijk, dan zie ik je vanzelf binnenkomen
Verder wil ik eigenlijk aan iedereen de tip meegeven van te grote of te kleine kleding, denk inderdaad
eens aan de tweedehandswinkel. Kijk de hoofdprijs krijg je er natuurlijk niet meer voor, maar alles wat
je er nog voor krijgt is natuurlijk leuk meegenomen en kun je zelf weer in een andere maat steken![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, dat ga ik gewoon doenDan maar een rood hoofd
O eh, een voornaam is dan ook wel handig misschien
Of kennen ze je daar als Faat?
Werk je ook op woensdag- of vrijdagmiddag toevallig? Ik moet donderdags de hele dag werken namelijk.
Troel, fantastisch meidAf en toe iets lekkers moet je jezelf gewoon gunnen hoor, je weet nog wel wat Lemmens gezegd heeft hè?
Leuk Rewimoquote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat ga ik gewoon doenDan maar een rood hoofd
O eh, een voornaam is dan ook wel handig misschien
Of kennen ze je daar als Faat?
Werk je ook op woensdag- of vrijdagmiddag toevallig? Ik moet donderdags de hele dag werken namelijk.
Maar wij zijn toch niet dik, Troel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Troel het volgende:
Stom dik wijf
Argh ik kan zulke mensen wel schieten.
Nee, wij zijn een klein beetje molligquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch niet dik, Troel?
Moet je boven staan hoor, die lui hebben nog minder hersens dan vet
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef Rewimo het volgende:
Gisteravond hadden we een feestje van mijn werk en heb ik een hele tijd zitten praten met de vrouw van een collega die een maagbandje heeft sinds mei. Lekker veel ervaringen opgedaan
Hmm, balen dat je eerst die hap moet nemen, ik heb het gevoel al voor de hap dat ik ineens zoiets heb van: nee, dat moet ik niet doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Gisteravond hebben we gegourmet. Erg lekker. Maar ik nam dus precies 1 hap te veelEn dat weet je pas als je die hap hebt genomen... Ik eindigde dan ook op de bank met hevige maagkrampen
![]()
Maar goed, vanmorgen was er wel weer 3 ons af
Ach, ik heb tenminste twee keer kunnen genieten van mijn toetjequote:Op maandag 26 december 2005 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Da's balen TroelGek is dat hè, de ene dag valt alles prima, terwijl hetzelfde voedsel een andere keer compleet verkeerd gaat. Je kunt er geen peil op trekken
Och armequote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef Troel het volgende:
Ik moet mijn einddoel van dit jaar bijstellen, vanochtend was het al 35,8
Nee, dat denk ik niet neequote:Op woensdag 28 december 2005 10:41 schreef Faat het volgende:
[..]
Och arme [afbeelding]
Zou 40 kilo eigenlijk haalbaar zijn, net niet denk?
He, wat rot voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef Troel het volgende:
10 januari!!!
Ik moet mijn einddoel van dit jaar bijstellen, vanochtend was het al 35,8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |