Que?quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Als je pech hebt, heb je een buikwand-, bovenbeen-, bovenarm- en borstcorrectie nodig. Ik heb zelfs al gelezen over mensen die een schaamheuvellift nodig hadden. Dat is met name omdat je heel veel plooien krijgt, die kunnen gaan schuren en smetten
Rewimo, op de donderdagmarkt hier in Noord staat altijd een dame uit Amsterdam met hele gavequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed TroelIk ben ook al 4 maten kwijt
Nog even en we kunnen naar de markt
Hee, dat ga ik gewoon doenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef Faat het volgende:
Die tweedehandswinkel zit idd richting Noord tegenover de kleine Dekamarkt, en in dat stukje waar
ook Toko (Terran Boelang) en een stomerij zit. Volgens mij moet je het zo kunnen vinden
Als je toch eens op donderdag vrij neemt en over de markt gaat kom dan even een bakkie halen in de
sexshop om de hoek (op het stukje waar Paul Luijf zit) Moet je dan alleen wel voor eind maart doen,
want de winkel wordt dan helaas opgeheven. Als je durft natuurlijk, dan zie ik je vanzelf binnenkomen
Verder wil ik eigenlijk aan iedereen de tip meegeven van te grote of te kleine kleding, denk inderdaad
eens aan de tweedehandswinkel. Kijk de hoofdprijs krijg je er natuurlijk niet meer voor, maar alles wat
je er nog voor krijgt is natuurlijk leuk meegenomen en kun je zelf weer in een andere maat steken![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, dat ga ik gewoon doenDan maar een rood hoofd
O eh, een voornaam is dan ook wel handig misschien
Of kennen ze je daar als Faat?
Werk je ook op woensdag- of vrijdagmiddag toevallig? Ik moet donderdags de hele dag werken namelijk.
Troel, fantastisch meidAf en toe iets lekkers moet je jezelf gewoon gunnen hoor, je weet nog wel wat Lemmens gezegd heeft hè?
Leuk Rewimoquote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat ga ik gewoon doenDan maar een rood hoofd
O eh, een voornaam is dan ook wel handig misschien
Of kennen ze je daar als Faat?
Werk je ook op woensdag- of vrijdagmiddag toevallig? Ik moet donderdags de hele dag werken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |