niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
Sinds wanneer mogen dikke mensen op vakantie?
Sinds lawinegevaar redelijk is ingedamt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
Extreme sports!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijk
Ze betalen dubbel omdat ze twee vliegstoelen in beslag nemen. Da's vette handel, mên.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
quote:
6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.
Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.
Dikke mensen op tv.![]()
![]()
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.
Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.
Dikke mensen op tv.![]()
![]()
Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?
Nummer 1 smoes: "Jaaah ik heb een stofwisseling ziekte"quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
niet iedereen met overgewicht heeft dat om die redenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
6 uur is lang voor dikketjes hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.![]()
![]()
nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
niet iedereen met overgewicht heeft dat om die reden![]()
Uhu, en uit welk onderzoek is dat gebleken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |