abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33249223
whahaha nu op ned 2.
stom dik wijf die probeert te skiën, maar het niet kan.
ze loopt nu heel de tijd te janken!
Doe eens normaal man en loop niet heel de tijd te janken!
Bitch!
pi_33249268
Sinds wanneer mogen dikke mensen op vakantie?
pi_33249277
Bedankt dat je deze informatie met ons wil delen!
Uhm...
pi_33249285
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef Pakspul het volgende:
niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijk
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:20 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33249300
blij dat ik niet kijk.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:18:33 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33249309
quote:
Sinds lawinegevaar redelijk is ingedamt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33249326
Dikke wijven
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_33249338
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

niet op vakantie, maar in snowworld! heel die piste verneukt natuurlijk
Extreme sports!
pi_33249342
Allemaal op de trein naar Duitsland zetten!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_33249363
waarom nou janken als iets niet lukt? doe toch eens normaal man. het is maar leren skiën, niet bevallen van een kind
pi_33249376
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.

Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.

Dikke mensen op tv.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:21:02 #12
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33249395
dikke wijven zouden niet mogen leven
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33249407
quote:
Ze betalen dubbel omdat ze twee vliegstoelen in beslag nemen. Da's vette handel, mên.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_33249424
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef kippiej het volgende:
Dikke wijven
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_33249443
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.
Van die vatsige mensen die dankzij hun handycap normale dingen niet goed uit kunnen voeren en dan stom gaan lopen huilen. En het wordt helemaal erg als er dan ook nog zo'n therapeutnerd bij komt die lief gaat doen dat het niet erg is en blablabla.

Lijkt me leuk om een programma te maken: Vetjes is het wild. En dan een groep dikke mensen een oerwoud in sturen. Wedden dat je binnen 6 uur kannibalisme hebt.

Dikke mensen op tv.
6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?
pi_33249470
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat stoort mij ook.

Dikke mensen op tv.
jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
pi_33249485
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Pakspul het volgende:

[..]

6 uur? Wat moeten ze de eerste 6 uur eten dan?
Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.
pi_33249520
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

jaaaajaaajaaa zo van "heb medelijden met mij, ik kan toch ook niks aan doen dat ik 3x per dag bij de macdonalds eet" bah triest volk
Nummer 1 smoes: "Jaaah ik heb een stofwisseling ziekte"
pi_33249523
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

niet iedereen met overgewicht heeft dat om die reden
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33249554
Hee waar is mijn reactie gebleven dat dikke wijven op de trein naar Duitsland moeten?
pi_33249559
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dan hebben ze nog reserves tussen hun vetrollen.
6 uur is lang voor dikketjes hoor.
pi_33249560
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

niet iedereen met overgewicht heeft dat om die reden
nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!
pi_33249572
Ow ik zie 'm al
pi_33249612
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef kippiej het volgende:
Ow ik zie 'm al
dikke jankende wijven?
pi_33249710
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

nee maar 90% wel en dat zijn nou juist de mensen die het hardst gaan lopen janken!
Uhu, en uit welk onderzoek is dat gebleken?
Ik kan me persoonlijk meer ergeren aan programma's als Perfect, maar dat is een ander verhaal...
pi_33249742
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Uhu, en uit welk onderzoek is dat gebleken?
Ik kan me persoonlijk meer ergeren aan programma's als Perfect, maar dat is een ander verhaal...
onderzoek was net op tv. ned 2, programma vet

iedereen die jankt om niks is kut
pi_33249879
Haha ja vast!

"Uit onderzoek is gebleken dat overgewicht in 90% van de gevallen veroorzaakt wordt door het driemaaldaags bezoeken van de McDonalds. Eveneens kwam uit dit onderzoek naar voren dat deze 90% ook tot de catogorie behoort die het hardst weent om hun overgewicht"

ik ga eten
pi_33249896
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Lieke_K het volgende:
Haha ja vast!

"Uit onderzoek is gebleken dat overgewicht in 90% van de gevallen veroorzaakt wordt door het driemaaldaags bezoeken van de McDonalds. Eveneens kwam uit dit onderzoek naar voren dat deze 90% ook tot de catogorie behoort die het hardst weent om hun overgewicht"

ik ga eten
zie je wel, je kent het gewoon wel
pi_33249908
Nou, jij vindt het al een ramp dat ze overgewicht hebben, kan je nagaan hoe zij dat vinden.
Janken om niks is dus hier niet echt aan de orde hè...
pi_33249958
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:36 schreef Lieke_K het volgende:
Nou, jij vindt het al een ramp dat ze overgewicht hebben, kan je nagaan hoe zij dat vinden.
Janken om niks is dus hier niet echt aan de orde hè...
dus moet je maar gaan janken omdat het even niet gaat met skiën? dat stomme wijf deed het voor het eerst! het lukte mij ook niet de eerste keer, dus ga ik ook maar janken?
pi_33250017
die vette wijven moeten eens minder naar de burger king en KFC gaan, en wat meer stokbroden gezond naar binnen werken.
pi_33250057
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:40 schreef Salvad0R het volgende:
die vette wijven moeten eens minder naar de burger king en KFC gaan, en wat meer stokbroden gezond naar binnen werken.
En iets meer bewegen dan stom lachen en raar waggelen.
pi_33250063
omg wat worden dikke mensen weer gebasht
maar sommige verdienen het!
pi_33250096
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

En iets meer bewegen dan stom lachen en raar waggelen.
Ja.
en dan van die extra lange jassen aantrekken, zodat die 50kg dijbenen niet zo opvallen
pi_33250127
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja.
en dan van die extra lange jassen aantrekken, zodat die 50kg dijbenen niet zo opvallen
hou op
pi_33250223
Is er dan niemand die opkomt voor zijn zwaarlijvige medemens? Ik meen dat je wel ergere eigenschappen kunt hebben dan dik zijn...
pi_33250245
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

dus moet je maar gaan janken omdat het even niet gaat met skiën? dat stomme wijf deed het voor het eerst! het lukte mij ook niet de eerste keer, dus ga ik ook maar janken?
Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
pi_33250304
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:47 schreef Lieke_K het volgende:
Is er dan niemand die opkomt voor zijn zwaarlijvige medemens? Ik meen dat je wel ergere eigenschappen kunt hebben dan dik zijn...
well, ik vind overgewicht helemaal geen "erge" eigenschap, eerlijk gezegd... Heb ook geen vooroordelen of wat dan ook.... Het is gewoon dat veel zwaarlijvige mensen hun vetheid wijten aan "slechte stofwisseling" of een andere reden waar ze niets aan kunnen doen.... Terwijl ze gewoon verslaafd zijn aan de opiaten die in bepaalde frituurvetten zitten .
Dat soort mensen mogen van mijn part geliquideerd worden en als voedselpakket naar Afrika gestuurd worden, want de enige die schuld heeft aan die extra kilo's.... is diegene zelf, met een macdonaldsverslaving .
pi_33250308
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Misschien was het haar zoveelste frustratie? Niet alle mensen janken even snel en om dezelfde redenen...
Daar had ze aan moeten denken toen ze haar 25000e dubbele Quarterpounder with Extra cheese & 5 liter cola naar binnen tankte.
pi_33250335
quote:
*snif snif*
*ruik je dat?*

Volgens mij een vrouw die opkomt voor haar medemens
pi_33250405
Goed hè?

Ik zit al minutenlang in de stank van mannen die mensen zonder goede reden moeten afkraken, stel je dat eens voor...
pi_33250454
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Lieke_K het volgende:
Goed hè?

Ik zit al minutenlang in de stank van mannen die mensen zonder goede reden moeten afkraken, stel je dat eens voor...
*denkt*

*krabt zich op achterhoofd en stelt zich het is voor*

Nee, dikke mensen vind ik erger.
pi_33250481
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef Lieke_K het volgende:
Goed hè?

Ik heb al minutenlang de reden dat om dik te worden je toch echt overtollig vet moet creëren op de een of andere manier. Ja, er zijn mensen met stofwisselingsziekten e.d Maar de grote meerderheid leidt gewoon aan de welvaartsziekte vetzucht.

Dikke mensen Werken zullen ze.
pi_33250504
Mensen mogen best dik zijn zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Kheb ook een hekel aan van die lui die tegen je aan gaan lopen mieren dat ze bepaalde zaken niet kunnen door hun compleet uit de kluiten gewassen, o.a. over de knieen puilende vleeskwabben, zonder nou eindelijk misschien toch nog eens actie te gaan ondernemen door bijv. die ranzige baggerburgers met extra veel sauzzz, maar niet te veel sla(!! want dat is vies) naar binnen te schrokken alsof elk moment de massa mensen die echt honger lijdt hem van je af zou kunnen pakken, voor de verandering eens te laten staan.
pi_33250636
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:58 schreef Muts24 het volgende:
Mensen mogen best dik zijn zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Kheb ook een hekel aan van die lui die tegen je aan gaan lopen mieren dat ze bepaalde zaken niet kunnen door hun compleet uit de kluiten gewassen, o.a. over de knieen puilende vleeskwabben, zonder nou eindelijk misschien toch nog eens actie te gaan ondernemen door bijv. die ranzige baggerburgers met extra veel sauzzz, maar niet te veel sla(!! want dat is vies) naar binnen te schrokken alsof elk moment de massa mensen die echt honger lijdt hem van je af zou kunnen pakken, voor de verandering eens te laten staan.
Een vrouw naar mijn hart
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:03:22 #46
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_33250645
Tis weer tijd voor een oorlog, mensen gaan weer zeuren over de gekste dingen...
pi_33250725
Bij dat programma 'vet' zeker? Die blonde zeug. Die loopt altijd te janken.
pi_33250782
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

nou zal ik je wat vertellen, er zaten meerdere dikke mensen in dat programma, het heet daarom ook "vet", die gaan skiën en die heb ik niet zien janken.
alleen dat ene domme vatsige wijf.
pi_33250815
Als je zo'n hekel hebt aan dikke mensen, waarom uberhaupt kijken naar zo'n programma -.-;.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_33250835
quote:
Ja ok, pedofiel zijn is nog erger. Maar verder.....
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')