abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39099382
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Die wordt pas uitgereikt wanneer de jury zelf het betreffende klusobject - in dit geval bad en toilet - heeft kunnen beoordelen. Wanneer schikt het je dat Be en ik even langskomen? Een weekendje badderen, lekker eten (laten we de toilettest zo aangenaam mogelijk maken), nog meer badderen, ontbijtje op bed etc, je kent het wel
Oh geen probleem, Be weet waar ik woon en jullie zijn beide welkom voor een weekendje. Dit weekend heb ik al plannen, maar vanaf volgende week mag je langskomen. Ook voor het eten wordt gezorgd. En ontbijt op bed is ook geen probleem, gelukkig heb ik een groot bed, dus kunnen we met z'n drieen genieten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_39099405
En nu ga ik slapen, moet een beetje krachten sparen voor volgende week natuurlijk.
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:15:48 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39099524
MOOI
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_39100591
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:09 schreef Lucille het volgende:
En nu ga ik slapen, moet een beetje krachten sparen voor volgende week natuurlijk.
ziet er prachtig uit zo net alles vanaf de 1e post doorgelezen .. pfff wat een werk
ben blij dat de huisbaas het hier doet..
al merk ik wel dat na het douchen er water onder een muur door de wc binnen loopt
kun je trouwens ook een professionele -in-holland-staat-een-huis- vóór + ná compilatie geven?
foto van hoek A vóór en ná lucille's harde werk?
dag
  Admin donderdag 22 juni 2006 @ 07:16:21 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39101199
En hier heb je 2 jaar over gedaan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_39101454
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Nee, volgens mij is het een maandje of 16 geweest.
pi_39102442
.

.
pi_39102622
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, volgens mij is het een maandje of 16 geweest.
Nee, 12 maanden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:35:09 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39102677
Mooi geworden! Heel sjiek! Om niet van hendig te spreken...
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:37:23 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39104103
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Yvonne in K&W
Wat een zonnetje in huis hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39115493
Hoe bevalt het licht in de badkamer?

Netjes gedaan verder.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
pi_39115551
telkens als ik een foto zie waar een spiegel op staat, vraag ik me af waarom die nou nèt zo genomen is dat je mis(s) klus niet ziet .. dat is vast expres he?
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Magicmind het volgende:
Hoe bevalt het licht in de badkamer?

Netjes gedaan verder.
jah! ik heb alleen het licht bij de wastafel gezien..
dag
pi_39115743
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:45 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Misschien ligt het aan het wattage van de lamp zelf, maar ik zou hier niet van opknappen als ik om 6 uur mijn nest uitkom en het licht in de badkamer aan doe..
pi_39117456
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:59 schreef petre86 het volgende:
telkens als ik een foto zie waar een spiegel op staat, vraag ik me af waarom die nou nèt zo genomen is dat je mis(s) klus niet ziet .. dat is vast expres he?
Ik denk dat dit expres is gedaan.
quote:
jah! ik heb alleen het licht bij de wastafel gezien..
Nope, er is de algemene verlichting aan het plafond:

Plus de 3 halogeenspots in het badmeubel.
pi_39117519
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan het wattage van de lamp zelf, maar ik zou hier niet van opknappen als ik om 6 uur mijn nest uitkom en het licht in de badkamer aan doe..
Foto ziet er wat donker uit, maar de ruimte is echt licht genoeg.
pi_39119668
t enige wat ik niet snap lucille, waarom heb dat hoekje tussen de afvoer buis van de wastafel en de muur niet getegeld in de wc
pi_39120761
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef Lucille het volgende:
Foto ziet er wat donker uit, maar de ruimte is echt licht genoeg.
Ik bedoelde eik zo van , 6 uur, badkamer in en POEF! Lights on!
Ik vind het te licht te hard.

Begrijp me niet verkeerd, mooi gedaan.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:12:11 #143
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39120947
damnn mooie verbouwing zeg....

maar wat een smaak heb jij zeg kwa tegels en messing shit... damnnnn
zou haast denken dat je over de 70 jaar heen bent...

maarja over smaak valt niet te twisten....

damnnn
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_39121089
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarja over smaak valt niet te twisten....
True, maar als ik het zo zou zelf zou kunnen uitvoeren zou ik god op mijjn blote knietjes danken.
Het heeft wat lang geduurd maar het eindresultaat is prachtig afgewerkt. Da's cool.
Zou ik nooit kunnen/doen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:16:26 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39132546
Wouw!!!
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:31:32 #146
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39133170
Ik denk wel dat de volgende bewoners van jouw woning ontzettend gaan vloeken als ze jouw badkamer zien. Zo perfect afgemaakt, maar wel net in de stijl die alleen jij mooi vindt, en zoveel werk om 't weg te laten slopen en te laten vervangen door iets anders...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:43:23 #147
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39133541
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Lucille het volgende:

Ik heb de voorzetwand van gipsplaat gemaakt, maar heb daar achteraf spijt van. Dit leverde een tegenvallend resultaat op qua sterkte, waardoor tijdens het afmonteren van het toilet een tegel brak. De constructie bleek te zwak en toen moest de achterplaat vervangen worden door multiplex en kon er opnieuw een deel betegeld worden.
Kwil niet zeuren hoor, (en je weet natuurlijk wel wat er nu aankomt ), maar had jij niet ook gepost in dat topic waarin iemand een hangmat aan een gipswandje wilde hangen?

(en dan nou de vraag: wist je jouw antwoord daar al voor je je plee ophing, of na empirisch onderzoek? )
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39140771
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:05 schreef Magicmind het volgende:

[..]

Ik bedoelde eik zo van , 6 uur, badkamer in en POEF! Lights on!
Ik vind het te licht te hard.

Begrijp me niet verkeerd, mooi gedaan.
Oh, bedoel je het zo. In dat geval heb je altijd de keuze om al het licht aan te doen of te kiezen voor de hoofdverlichting of de spotjes. Ze zijn namelijk apart te schakelen.
pi_39140905
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Kwil niet zeuren hoor, (en je weet natuurlijk wel wat er nu aankomt ), maar had jij niet ook gepost in dat topic waarin iemand een hangmat aan een gipswandje wilde hangen?

(en dan nou de vraag: wist je jouw antwoord daar al voor je je plee ophing, of na empirisch onderzoek? )
Bij de plee hangt het gewicht niet aan een simpel wandje, het totale gewicht wordt gedragen door het metalen frame wat er achter zit. Het probleem met de gipswand zit hem dus niet in de draagkracht zelf, maar het feit dat zo'n wand altijd enige flexibiliteit zal hebben en daar ging het dus mis mee toen de pot werd gemonteerd. Dat was dus een verkeerde keuze die hersteld moest worden. Het deel van de voorzetwand waar de bevestiging van de pot zit is nu dus vervangen door watervast verlijmd multiplex.
pi_39141014
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:31 schreef gronk het volgende:
Ik denk wel dat de volgende bewoners van jouw woning ontzettend gaan vloeken als ze jouw badkamer zien. Zo perfect afgemaakt, maar wel net in de stijl die alleen jij mooi vindt, en zoveel werk om 't weg te laten slopen en te laten vervangen door iets anders...
Mijn ervaring is dat het weinig uitmaakt in welke stijl je een badkamer (of keuken) gaat plaatsen, de volgende bewoners vinden het in veel gevallen niet mooi en willen dan iets anders. Dat blijft altijd een probleem, dus mijn houding is dat je daar geen rekening mee moet houden. Ik verbouw het huis niet voor de volgende bewoners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')