Oh geen probleem, Be weet waar ik woon en jullie zijn beide welkom voor een weekendje. Dit weekend heb ik al plannen, maar vanaf volgende week mag je langskomen. Ook voor het eten wordt gezorgd. En ontbijt op bed is ook geen probleem, gelukkig heb ik een groot bed, dus kunnen we met z'n drieen genieten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Die wordt pas uitgereikt wanneer de jury zelf het betreffende klusobject - in dit geval bad en toilet - heeft kunnen beoordelen. Wanneer schikt het je dat Be en ik even langskomen? Een weekendje badderen, lekker eten (laten we de toilettest zo aangenaam mogelijk maken), nog meer badderen, ontbijtje op bed etc, je kent het wel![]()
ziet er prachtig uit zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:09 schreef Lucille het volgende:
En nu ga ik slapen, moet een beetje krachten sparen voor volgende week natuurlijk.
Nee, volgens mij is het een maandje of 16 geweest.quote:
Nee, 12 maanden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het een maandje of 16 geweest.
jah! ik heb alleen het licht bij de wastafel gezien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Magicmind het volgende:
Hoe bevalt het licht in de badkamer?
Netjes gedaan verder.
Misschien ligt het aan het wattage van de lamp zelf, maar ik zou hier niet van opknappen als ik om 6 uur mijn nest uitkom en het licht in de badkamer aan doe..quote:
Ik denk dat dit expres is gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:59 schreef petre86 het volgende:
telkens als ik een foto zie waar een spiegel op staat, vraag ik me af waarom die nou nèt zo genomen is dat je mis(s) klus niet ziet .. dat is vast expres he?
Nope, er is de algemene verlichting aan het plafond:quote:jah! ik heb alleen het licht bij de wastafel gezien..
Foto ziet er wat donker uit, maar de ruimte is echt licht genoeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het wattage van de lamp zelf, maar ik zou hier niet van opknappen als ik om 6 uur mijn nest uitkom en het licht in de badkamer aan doe..
Ik bedoelde eik zo van , 6 uur, badkamer in en POEF! Lights on!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef Lucille het volgende:
Foto ziet er wat donker uit, maar de ruimte is echt licht genoeg.
True, maar als ik het zo zou zelf zou kunnen uitvoeren zou ik god op mijjn blote knietjes danken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maarja over smaak valt niet te twisten....
Kwil niet zeuren hoor, (en je weet natuurlijk wel wat er nu aankomtquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Lucille het volgende:
Ik heb de voorzetwand van gipsplaat gemaakt, maar heb daar achteraf spijt van. Dit leverde een tegenvallend resultaat op qua sterkte, waardoor tijdens het afmonteren van het toilet een tegel brak. De constructie bleek te zwak en toen moest de achterplaat vervangen worden door multiplex en kon er opnieuw een deel betegeld worden.
Oh, bedoel je het zo. In dat geval heb je altijd de keuze om al het licht aan te doen of te kiezen voor de hoofdverlichting of de spotjes. Ze zijn namelijk apart te schakelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:05 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik zo van , 6 uur, badkamer in en POEF! Lights on!
Ik vind het te licht te hard.
Begrijp me niet verkeerd, mooi gedaan.
Bij de plee hangt het gewicht niet aan een simpel wandje, het totale gewicht wordt gedragen door het metalen frame wat er achter zit. Het probleem met de gipswand zit hem dus niet in de draagkracht zelf, maar het feit dat zo'n wand altijd enige flexibiliteit zal hebben en daar ging het dus mis mee toen de pot werd gemonteerd. Dat was dus een verkeerde keuze die hersteld moest worden. Het deel van de voorzetwand waar de bevestiging van de pot zit is nu dus vervangen door watervast verlijmd multiplex.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:43 schreef gronk het volgende:
[..]
Kwil niet zeuren hoor, (en je weet natuurlijk wel wat er nu aankomt), maar had jij niet ook gepost in dat topic waarin iemand een hangmat aan een gipswandje wilde hangen?
(en dan nou de vraag: wist je jouw antwoord daar al voor je je plee ophing, of na empirisch onderzoek?)
Mijn ervaring is dat het weinig uitmaakt in welke stijl je een badkamer (of keuken) gaat plaatsen, de volgende bewoners vinden het in veel gevallen niet mooi en willen dan iets anders. Dat blijft altijd een probleem, dus mijn houding is dat je daar geen rekening mee moet houden. Ik verbouw het huis niet voor de volgende bewoners.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:31 schreef gronk het volgende:
Ik denk wel dat de volgende bewoners van jouw woning ontzettend gaan vloeken als ze jouw badkamer zien. Zo perfect afgemaakt, maar wel net in de stijl die alleen jij mooi vindt, en zoveel werk om 't weg te laten slopen en te laten vervangen door iets anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |