nee, dat hij gaat bepalen wat ze wel en niet mag/overbeschermen bedoel ikquote:op donderdag 3 november 2005 13:12 schreef r_one het volgende:
[..]
zusjes van 14 intiem controleren is okee?![]()
![]()
![]()
een clitpiercing gaat niet door de clit zelf, maar door de clithoodquote:op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef deek het volgende:
ik geef hunk groot gelijk, een clitje is er niet voor om doorboord te worden.
waardeloos??????quote:op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef ulreazj het volgende:
[..]
doe zelf maar zoiets![]()
als ze het er na een paar weken weer moet uithalen, wat een onnodige heisa dan. die clitdingen zjin gewoon totaal waardeloos.![]()
je broer zit niet aan je kut! punt uit!quote:op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef bobbyb het volgende:
[..]
nee, dat hij gaat bepalen wat ze wel en niet mag/overbeschermen bedoel iksommige mensen hebben echt rare gedachten, maar goed...
geen tribal. wel op haar (rchter) onderrugquote:op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
dat is vadsig...
zeker een tribal op haar onderrug....
echt,quote:op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef deek het volgende:
ik ken een jongen die zijn zusje (21) onderplast terwijl ze fietsend een appel eet, dat is pas erg..
foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'squote:op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef sylvana het volgende:
wie ben jij om je daarmee te bemoeien? je mag een clitpiecing in de meeste zaken vanaf je 16e laten zetten zonder toestemming van je ouders en als zij er 1 wil moet ze dat gewoon lekker zelf weten
ik heb er wel mee gewacht tot ik 18 was, omdat ik idd dacht dat het pas vanaf toen kon, maar toen ik dus bij tattoo bob kwam zei die dat het al vanaf 16 mocht
www.google.nlquote:op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef .tarzan. het volgende:
[..]
foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto's
foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto's
foto'sfoto'sfoto's
foto's
foto'sfoto'sfoto's
foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto's
foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto's
hoe wil jij bij 14-jarige zusjes gaan "bepalen" of ze al dan niet een clitpiercing toch heeft laten zetten? want .... vervolgens ...quote:op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef bobbyb het volgende:
nee, dat hij gaat bepalen wat ze wel en niet mag/overbeschermen bedoel iksommige mensen hebben echt rare gedachten, maar goed...
... bij een 14-jarig zusjequote:op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef hunk het volgende:
ik heb gezegd dat als ze het doorzet ik het eigenhandig verwijder
of omgekeerde penisnijdquote:op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef belusting het volgende:
volgens mij heeft de topicstarter maagdelijke frustraties
als ze 30 zijn verwacht je dat ze ook op de lange termijn na denken, bij 17 hoef je dat niet te verwachten....quote:op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef mikeyman het volgende:
[..]
18 jarige meisjes ook...
en sommigen ook nog wel als ze 30 zijn... point is?
hij wil gewoon zijn zusje palenquote:op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef r_one het volgende:
hoe wil jij bij 14-jarige zusjes gaan "bepalen" of ze al dan niet een clitpiercing toch heeft laten zetten? want .... vervolgens ...
jah, en dan is er nogsteeds geen man overboord...quote:op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef triloxigen het volgende:
[..]
als ze 30 zijn verwacht je dat ze ook op de lange termijn na denken, bij 17 hoef je dat niet te verwachten....
euh?quote:op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef mikeyman het volgende:
[..]
jah, en dan is er nogsteeds geen man overboord...
jij leest alles wel goed he?quote:op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef r_one het volgende:
... bij een 14-jarig zusje... wie heeft er dan een sick mind
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |