Niet in Nijkerk. En dan nog, de TT klopt toch ?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Foutje in je TT. Er zijn echt wel christenen die niet bij de CU/SGP hoort. De groote meerderheid denk ik zelfs..
Ik doel gewoon dat er een grote groep in een klein hokje wordt geduwt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet in Nijkerk. En dan nog, de TT klopt toch ?
Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Of je bedoeld natuurlijk dat het christenen zijn die het verbod hebben geeist..
Maar ja, ze hebben wel een punt. Het wordt maar extremer, en mensen zien het gevaar niet dat daar in schuilt.
Jij vindt jezelf wel erg slim, he?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef Markster het volgende:
Ik eis een verbod op religie. Opgelost slotje.
Wat heeft het uitkomen voor je principes te maken met het willen opleggen van die principes aan anderen ? Als men van de SGP/CU van mening is dat TMF zo verderfelijk is voor de jeugd moeten ze de TV maar niet op TMF zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef -Angel- het volgende:
Groot gelijk hebben ze. Uitkomen voor je principes op een goede manier noem ik dat. In tegenstelling tot een aantal posters hier, de alleen maar kunnen roepen christenhonden.
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
Wat heeft het uitkomen voor je principes te maken met het willen opleggen van die principes aan anderen ?
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel erg slim, he?
Dat is een beetje zwart/wit denken. Van jouw kant.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.
Dan mag ik ook een verbod eisen op religie, het is immers een voorstel en kan ook verworpen worden. Ik ben dan teminste opgekomen voor mijn principes, hetgene waarin ik geloof, In plaats van niets te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.
Nee, men wil hun mening of overtuiging aan anderen opleggen. Je kunt de TV toch gewoon uitzetten als het je niet bevalt ? Of je programmeert TMF gewoon niet op je TV. Het heeft echt geen hol te maken met opkomen voor je principes.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.
Okay.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ok. Ik verheug me al op de volgende onzinnige "opgelost, slotje".
Dat vindt men al jaren Jan, vanaf losbandige dansmuziek uit de jaren 20 via The Beatles met hun vieze lange haren totaan R&B met sex en bling bling.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Dat is een beetje zwart/wit denken. Van jouw kant..
Ik ben gewoon van mening dat men tegenwoordig doordraait, en dit heeft zeker invloed op de jeugd.
Tegen de tijd dat je 18 bent kijk je toch geen TMF meer (hoop ik voor je tenminste)quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Floepsje het volgende:
Oke, nou weet ik dus waar ik in ieder geval niet op moet stemmen als ik 18 wordt..
Dat kan, je kan ook een TV kanaal verbannen zodat je de TV niet meer uit hoeft te zetten. Laat je het kwaad bestaan of doe je er wat aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef gelly het volgende:
Nee, men wil hun mening of overtuiging aan anderen opleggen. Je kunt de TV toch gewoon uitzetten als het je niet bevalt ?
Er is een mysterieuze macht die hen dwingt op '9' te drukken ?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat kan, je kan ook een TV kanaal verbannen zodat je de TV niet meer uit hoeft te zetten. Laat je het kwaad bestaan of doe je er wat aan.
quote:Een beetje te vergelijken met jouw standpunt over Irak. Je weet wel er altijd over zeuren over Bush en zijn oorlog, maar er vervolgens niets aan doen. Als je zo principieel was dan ging je er wel naar toe, als zelfmoordcommando.
goh waar zie je dat meer..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef Meki het volgende:
Ze willen ook geen Fanta en Cola
Er hoeft geen 9 te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:56 schreef gelly het volgende:
Er is een mysterieuze macht die hen dwingt op '9' te drukken ?
Dat vind ik dan wel weer een goed planquote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef Meki het volgende:
Ze willen ook geen Fanta en Cola
Kruistochten is wat ik je brom!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef rutger05 het volgende:
Ach, mochten er ooit fundamentalistische moslims aan de macht komen dan mag er helemaal geen enkel soort muziek meer gemaakt worden. In bepaalde landen lopen muzikanten kans om te worden vermoord door fundamentalistische moslims (Algerije bijvoorbeeld).
Check hoeveel van die hitsige sletten wij hier overhouden als we al die kerels op kruistocht sturen!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef Nickthedick het volgende:
Pot... ketel anyone? Vrouwen worden toch geweerd uit die partijen?![]()
niet zoveel en diegene die overblijven die wil ik niet. wanker.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Check hoeveel van die hitsige sletten wij hier overhouden als we al die kerels op kruistocht sturen!![]()
Het kunnen weerstaan van bepaalde 'duivelse verleidingen' (eng muziekje) is echter geen kwestie van verbanning vanuit een standvastig geloof, maar 1 vanuit relativerende ratio.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoewel overdreven, kan ik me er iets bij voorstellen....
Nou op zich ben ik er wel van overtuigd dat veel mensen als je ze alle keuzevrijheid geeft niet de keuzes zullen maken die het beste voor ze zijn, en vind ik het dus best een goed plan om van overheidswege de keuzemogelijkheden voor de mensen wat in te dammen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef Nickthedick het volgende:
Het kunnen weerstaan van bepaalde 'duivelse verleidingen' (eng muziekje) is echter geen kwestie van verbanning vanuit een standvastig geloof, maar 1 vanuit relativerende ratio.![]()
Confronteer je angsten zou ik zeggen.![]()
SweetGirlyPartijquote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef sweetgirly het volgende:
.. stem op SGP dus!
Ohja... ik was even vergeten dat moraliteit een universele waarde was... stom van me.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou op zich ben ik er wel van overtuigd dat veel mensen als je ze alle keuzevrijheid geeft niet de keuzes zullen maken die het beste voor ze zijn, en vind ik het dus best een goed plan om van overheidswege de keuzemogelijkheden voor de mensen wat in te dammen.
Ik heb alleen soms wat andere visies op wat wel en niet goed is voor een mens dan de SGP
Hoezo alleen omdat jij het niks vindt ?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die zenders zijn ronduit debiel. Ze mogen best van de kabel af ja.
Ik pleit voor een 24-uurs HP-kanaal.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ben het er mee eens, er moeten idd meer geile mannen op de buis komen.
Kunnen wij onszelf eens meer verlekkeren aan die gebruiksvoorwerpen.
Goede zet van de SGP dus
Ik pleit voor minder vrouw op de buis en meer man, stem op SGP dus!
Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. Die zenders zijn debiel en hebben een slechte invloed op de jeugd. In Nijkerk valt het nog wel mee, maar in Rotterdam hangen gasten regelmatig de pimp uit en neuken ze op straat met z'n achten een of andere minderjarige bitch.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo alleen omdat jij het niks vindt ?
Meki´s tip haal jij TMF weg en dan geen probleem
Ach, die zenders hebben alleen een slechte invloed op debielen die het leven toch al niet waard zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. Die zenders zijn debiel en hebben een slechte invloed op de jeugd. In Nijkerk valt het nog wel mee, maar in Rotterdam hangen gasten regelmatig de pimp uit en neuken ze op straat met z'n achten een of andere minderjarige bitch.
Wij zullen het niet eens worden, dat voel ik nu alquote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef Nickthedick het volgende:
Ik pleit voor een 24-uurs HP-kanaal.![]()
Dat is niet het gevolg van die zenders als geheel.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. Die zenders zijn debiel en hebben een slechte invloed op de jeugd. In Nijkerk valt het nog wel mee, maar in Rotterdam hangen gasten regelmatig de pimp uit en neuken ze op straat met z'n achten een of andere minderjarige bitch.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef DarkDancer het volgende:
ze hebben die naakte meiden gewoon nodig omdat het mensen anders meteen opvalt wat voor kutmuziek het is!
Juist die rommel wordt uitgebreid gepropageerd door deze zenders. Zonder deze zenders zou die rommel niet eens op TV zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Dat is niet het gevolg van die zenders als geheel.
Het is het gevolg van al die urban/rap/r&b en dergelijke troep waarin geweld verheerlijkt wordt en/of vrouwen als gebruiksvoorwerp worden gepropageerd.
Als die inferieure muziek zou verdwijnen zou het al een heel stuk beter gaan.
eerlijk gezegd kijk ik zeer weinig mtv en tmf. wel eens tijdens de koffie maar dan erger ik me heel snel.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat nieuwe liedje van die ene met Gwen Stefani erbij, is anders onwijs goed! Zo, wat een variatie zit erin, echt een kunstwerk opzich, Faithless is er niks bij, de creativiteit druipt ervan af. Nee, die vrouwen erbij hadden ze niet eens nodig, het liedje zelf is al geniaal.
Man, wees toch niet zo anti en probeer zelf iets goeds op te zetten om als tegenpool te dienen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze dit in hun landelijk verkiezingsprogramma zetten overweeg ik sterk om weer Christen te worden.
Ik ben bereid om op elke partij te stemmen die die bagger van de kabel haalt.
Idd en grinnikt, vooral je laatste zin.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef DarkDancer het volgende:
eerlijk gezegd kijk ik zeer weinig mtv en tmf. wel eens tijdens de koffie maar dan erger ik me heel snel.
Winamp heeft leuke livestreams voor dance/trance en dat is wel te genieten...
lijkt de laatste tijd wel een tendens wie de meeste schaarsgeklede vrouwen heeft en ze het beroerdst naar voren laat komen in die clips...
He, de TV is geen surrogaat-opvoeder.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:35 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar CU en SGP hebben nog gelijk ook... - Wat trouwens niet wil zeggen dat die zenders dan maar gelijk van de kabel moeten. Dat de muziekclips een invloed hebben op de 13-jarige 'pimps' in de grote steden, staat als een paal boven water.
Ja, laten we dan meteen alles verbieden wat mensen op ideeen kan brengen, inclusief de bijbel.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof we daar wat wijzer van zullen worden.![]()
ik vind het echt onzinnig dat enkel aan wat videoclipjes te gaan hangen. Het is alles, het is internet met Fok! als voorbeeld, het zijn de games, het zijn de scholen, het zijn de vriendjes, het zijn de ouders en het is ook de "gewone" tv. Al met al is het gewoon onze samenleving. Maar die extreme christenen kijken er naar en snappen het niet en dus moet het maar weg. Maar dat ze kortzichtig waren wisten we al 2000 jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:35 schreef dVTB het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar CU en SGP hebben nog gelijk ook... - Wat trouwens niet wil zeggen dat die zenders dan maar gelijk van de kabel moeten. Dat de muziekclips een invloed hebben op de 13-jarige 'pimps' in de grote steden, staat als een paal boven water.
Ach toe nou Frits... Is de entertainment-wereld die dagelijks miljoenen mensen bereikt opeens verantwoordelijk voor het gedrag van een paar debielen?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat hier om bepaalde clips die een hele slechte invloed hebben op bepaalde jongeren. Dan kan het geen kwaad die clips te boycotten in bepaalde gebieden en ook de bijbehorende levensstijl eens onder de loep te nemen.
Niet de gehele entertainment-wereld, wel een gedeelte er van.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach toe nou Frits... Is de entertainment-wereld die dagelijks miljoenen mensen bereikt opeens verantwoordelijk voor het gedrag van een paar debielen?![]()
Computer games don't affect kids, I mean if pac man affected us as kids,quote:Op donderdag 3 november 2005 01:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat hier om bepaalde clips die een hele slechte invloed hebben op bepaalde jongeren. Dan kan het geen kwaad die clips te boycotten in bepaalde gebieden en ook de bijbehorende levensstijl eens onder de loep te nemen.
Hoezo zijn zij verantwoordelijk voor de stupiditeit van anderen?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet de gehele entertainment-wereld, wel een gedeelte er van.
Het gedrag in bepaalde clips is ronduit debiel te noemen. Als kansloze jongeren dat massaal gaan imiteren dan moet daar wat aan gedaan worden. Pak die pimps en wiggertjes maar eens aan.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo zijn zij verantwoordelijk voor de stupiditeit van anderen?
En dan? Gaan ze dan niet iets anders debiels imiteren?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gedrag in bepaalde clips is ronduit debiel te noemen. Als kansloze jongeren dat massaal gaan imiteren dan moet daar wat aan gedaan worden. Pak die pimps en wiggertjes maar eens aan.
Wat een onzin, heksenjacht.......de schuld afschuiven op een ander omdat ze zelf iets niet in de hand hebben. Keer op keer dat gezeik, eerst de cabaretiers die niks meer zouden mogen, nu weer die video's, dan weer de spelletjes als carmageddonquote:Op donderdag 3 november 2005 01:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je het goed aanpakt niet. Tevens is er niets mis mee als de debilisering van de TV eens wordt aangepakt. Programma's als de Spermashow en die achterlijke wiggerclips...quote:Op donderdag 3 november 2005 02:03 schreef wonko het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze dan niet iets anders debiels imiteren?
Je kunt ook de andere kant op...op genetische basis mensen verbieden kinderen te krijgen...of deze te aborteren...voorkom je dit soort imiteergedrag ook meequote:Op donderdag 3 november 2005 02:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je het goed aanpakt niet. Tevens is er niets mis mee als de debilisering van de TV eens wordt aangepakt. Programma's als de Spermashow en die achterlijke wiggerclips...
Wat is de volgende stap? Een show waarin live in de studio een groepsverkrachting gaande is?
Dat zeg ik toch ook? Alleen prefereer ik een ander middel.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gedrag in bepaalde clips is ronduit debiel te noemen. Als kansloze jongeren dat massaal gaan imiteren dan moet daar wat aan gedaan worden. Pak die pimps en wiggertjes maar eens aan.
Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van. Alleen gaat dat nooit gebeuren in dit van politiek correctheid overlopende kutlandje. Dan geef ik het aanpakken van die rapclips toch echt meer kans.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Je kunt ook de andere kant op...op genetische basis mensen verbieden kinderen te krijgen...of deze te aborteren...voorkom je dit soort imiteergedrag ook mee
En met je 'als je het goed aanpakt' als je het goed aanpakt hoef je die clips helemaal niet te verbieden.
Duidelijk...maar dan..de clips zijn verboden...is dan de maatschappij ineens gered of wat?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van. Alleen gaat dat nooit gebeuren in dit van politiek correctheid overlopende kutlandje. Dan geef ik het aanpakken van die rapclips toch echt meer kans.
Nee, dat mag niet van "god" dan zijn we zelf namelijk "god" dat vind ie vast niet goed en in Nijkerk vinden ze dat waarschijnlijk al helemaal niet goedquote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Je kunt ook de andere kant op...op genetische basis mensen verbieden kinderen te krijgen...of deze te aborteren...voorkom je dit soort imiteergedrag ook mee
Wat zeg je daar?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bepaalde mensen verbieden om zich voort te planten ben ik zeker een voorstander van.
Daar is meer voor nodig natuurlijk. Als deze maatschappij al te redden is...quote:Op donderdag 3 november 2005 02:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Duidelijk...maar dan..de clips zijn verboden...is dan de maatschappij ineens gered of wat?
Niet dus...dus maak je niet druk...get a life en doe er wat mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig natuurlijk. Als deze maatschappij al te redden is...
Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Niet dus...dus maak je niet druk...get a life en doe er wat mee.
Alle niggers en wiggers uitmoorden? Zet je ook nog eens een duidelijk voorbeeld voor de imiterende jeugd neer.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.
Graag even een quote waarin ik dat zeg, want dit heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:27 schreef wonko het volgende:
[..]
Alle niggers en wiggers uitmoorden? Zet je ook nog eens een duidelijk voorbeeld voor de imiterende jeugd neer.
Zucht...ik draag een oplossing aan...als ik je quote dan zet ik dat er wel bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Graag even een quote waarin ik dat zeg, want dit heb ik niet gezegd.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ik er van vind, daar gaat het niet om. blablabla mening...
Ik doe mijn best al, ik luister gewoon mijn eigen muziek, ga naar mijn eigen events en ik promoot het illegaal downloaden van muziek in de hoop dat de muziek-industrie nog eens instort en zo bevrijd wordt uit de greep van de commerciequote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man, wees toch niet zo anti en probeer zelf iets goeds op te zetten om als tegenpool te dienen.![]()
Ze hebben 't hier over hip-hop, da's duidelijk. 50 cent en z'n collega's met hun "bitches".quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.
Het is wel heel makkelijk om TMF en MTV daar de schuld van te geven. Er zijn meer mensen die TMf/MTV kijken, ze verkrachten niet allemaal iemand. Dat die jongens niet in staat zijn de beelden die ze op tv zien en de werkelijkheid uit elkaar te houden kan je moeilijk de zenders daarvan de schuld geven.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er komt wel meer bagger op tv. Moet je je kinderen gewoon niet naar laten kijken. Zet die zenders er dan zelf niet op. Gewoon veranderen in Nickelodeon en Nederland 3.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk over hoor. Ik geef alleen aan dat deze clips best van de buis kunnen verdwijnen.
Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef kippenek het volgende:
Prima plan. Tegen de debilisering van Nederland!
ja, het nieuws want dat is ook maar éénzijdig volgens sommigequote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?
Omdat het niet je muzieksoort is?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef Repeat het volgende:
Ik ben voor!
Zijn toch verpauperde kutzenders
Ach ja... moet je gewoon naar een ander zender heen. Ik bedoel je bent niet verplicht om te kijken hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef DarkDancer het volgende:
Ach het is RnB en Rap videoclips die die zenders verneuken.
ik word onderhand ook kotsmisselijk van die meuk.
ze hebben die naakte meiden gewoon nodig omdat het mensen anders meteen opvalt wat voor kutmuziek het is!
In welke rock-clips zie je dat soort zaken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ach ja... moet je gewoon naar een ander zender heen. Ik bedoel je bent niet verplicht om te kijken hoor.
Ik zie je anders niet klagen over kotsmisselijk hardrock waar artiesten spuug opdrinken van hun fans, hun piemel wijzen, sex hebben live op stage, openlijk drugs gebruiken on stage moet ik verder?![]()
Dan heb ik het niet eens over gabber muziek, house en trance.
Niemand die je verplicht te kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:38 schreef Classic-PC het volgende:
TMF is toch ook verderfelijk ? Ik zie het liever vandaag dan morgen nog verdwijnen.
En nee ben geen christene maar het stoort me gewoon ongelooflijk dat er heel de dag alleen maar apen te zien en breezahs op TMF.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze dit in hun landelijk verkiezingsprogramma zetten overweeg ik sterk om weer Christen te worden.
Ik ben bereid om op elke partij te stemmen die die bagger van de kabel haalt.
Lauren Grahamquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Yep, the Gillmore Girls![]()
Veel beter/leuker dan die andere meuk!
Ik zou zeggen TMF eraf, en deze zender op de kabelquote:TROS komt met digitale volksmuziekzender
HILVERSUM - De TROS komt in de loop van 2006 met een digitaal themakanaal dat volledig is gericht op Nederlandstalige muziek. Daarvoor heeft de omroep geld gekregen van de raad van bestuur Publieke Omroep (PO), werd vrijdag duidelijk.
De zender gaat 'Voor alle Fans' heten, de naam waarmee de TROS nu ook al diverse muziekproducties van Hollandse bodem uitzendt. De zender past in het rijtje van vijf digitale themakanalen die afzonderlijke omroepen gaan opzetten of waarmee ze verder mogen gaan. De VPRO krijgt geld voor drie van deze kanalen (muziek, documentaires en geschiedenis), terwijl Educom een zender gericht op educatie mag brengen.
Jongeren
Naast de kanalen per omroep heeft PO ook ruimte voor vijf algemene themakanalen op het gebied van nieuws, jongeren, archief, cultuur en parlement. In 2006 reserveren de omroepbazen in totaal 4 miljoen euro voor de nieuwe activiteiten.
Omdat het bereik van de digitale zenders aanvankelijk beperkt zal zijn, stelt de raad van bestuur grenzen aan de inzet van financiële middelen voor de themakanalen, aldus een PO-woordvoerder vrijdag. "Themakanalen zijn belangrijke voorportalen van de digitale toekomst. Met een bredere verspreiding van digitale settop-boxen onder het publiek, nemen aanbod en gebruik ervan de komende jaren sterk toe", aldus de zegsman.
Platforms
PO wil met deze verschuivende vraag mee bewegen. "Met het aanbod wil PO niet alleen een zo groot mogelijk publiek bereiken via zoveel mogelijk audiovisuele platforms, ook bieden themakanalen ruimte om het aanbod van de Publieke Omroep verder te verdiepen", schrijft de raad.
Ben jij echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:30 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
wilt de SGP en de CU geen muziek luisteren
we leven in de moderne tijd iedereen loopt met een mp3 speler
CU en SGP lopen achter
Het probleem is dat er dan maar weinig clips overblijven om 's middags te worden uitgezondenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Clips gewoon uitzenden, maar niet in de middag waar kleine kinderen ernaar kunnen kijken. Dan is t opgelost.
Oh nee, dan is t goed. Als je dr zelf maar geen last van hebt he? Goede redenering, chapeau.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef Cheesecake het volgende:
Heb zelf geen last van die zenders dus wat mij betreft hoeft er geen verbod op te komen. Die ringtonereclames zijn denk ik wel een probleem; pubermeisjes een ringtone oid aansmeren omdat 'je er dan helemaal bij hoort'. Maar ach, van Christenen was dit te verwachten. Er zou eens een trouwe volgeling geinspireerd raken door de heidense zaken die zich op dat net afspelen.
Als ik nou in Nijkerk woon, mag ik dan misschien zelf bepalen of ik TMF en MTV wil kijken en of dit wel of niet goed is voor m'n kinderen?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef -Angel- het volgende:
Groot gelijk hebben ze. Uitkomen voor je principes op een goede manier noem ik dat.
Nee, dat regelt de gemeenteraad wel voor je. Zijn ze goed in...dingen regelen of juist niet terwijl de burger het graag anders ziet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als ik nou in Nijkerk woon, mag ik dan misschien zelf bepalen of ik TMF en MTV wil kijken en of dit wel of niet goed is voor m'n kinderen?
Misschien kunnen streng gelovigen beter zoiets nemenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef belusting het volgende:
maar vrouwen zijn volgens de bijbel ook willoze gebruiksvoorwerpen van mannen?!
het staat er gewoon iets genuanceerder
Ik had hetzelfde... - Niet zozeer omdat de klacht uit Christelijke hoek komt, maar gewoon omdat de klacht hout snijdt. Nog afgezien van de inhoud van die clips, is er sowieso al veel te veel R&B en Hiphop-bagger-shitzooi op radio en TV. En dat wordt nog breeduit gepromoot ook, die ellende. FunX, die speciaal voor allochtonen alleen maar dit soort bagger uitzendt, moet zonodig in heel Nederland in de ether.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef DarkDancer het volgende:
TMF heeft nu ook een soort dance kanaal. die is digitaal te ontvangen maar op de kabel is daar deze week preview van.
het verschil is gewoon zo groot. nog steeds mooie meiden maar die worden normaal behandeld.
ook zijn de meeste dance clips veel mooier en beter gemonteerd.
weg met die R&B en RAP bagger!
(ben het eens met die christenen voor een keer)
Ja, dat je niet in China woont maar in Nederland.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Is wel een idee...geen voetbal meer op tv...geen wiggers & niggers meer op tv...geen big brother...geen soaps....het nieuws moet gecensureerd worden. Vergeet ik nog wat?
Want? Daar begrijpen ze sarcasme wel of ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja, dat je niet in China woont maar in Nederland.
Man, houd toch op. Waarom moeten er van dat soort video's gemaakt worden? Waar zijn de tijden gebleven dat er MTV en in mindere mate TMF (altijd al een herrie zender geweest) normale clips draaiden.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Het is wel heel makkelijk om TMF en MTV daar de schuld van te geven. Er zijn meer mensen die TMf/MTV kijken, ze verkrachten niet allemaal iemand. Dat die jongens niet in staat zijn de beelden die ze op tv zien en de werkelijkheid uit elkaar te houden kan je moeilijk de zenders daarvan de schuld geven.
veel teveelquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef DarkDancer het volgende:
btw weet iemand welk percentage van de zendtijd van tmf/mtv/box word besteed aan R&B en RAP?
weer zo een kutgelovige zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck jullie kutjongeren
met jullie hersendode kattengejank commercieel uitgebuitte materialistische verkrachting van alles wat nog normen Had KLOTETMF/MTV
iddquote:Op woensdag 12 april 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck jullie kutjongeren
met jullie hersendode kattengejank commercieel uitgebuitte materialistische verkrachting van alles wat nog normen Had KLOTETMF/MTV
mijn oma woonde in urk, best gezellig daar.. mooie boten ookquote:Op woensdag 12 april 2006 04:26 schreef Entonie het volgende:
[..]
weer zo een kutgelovige zeker
ga naar Urk
Ben het geheel eens met Gelly. Zet het uit als het je stoort verpest een ander zijn vrijheden nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, men wil hun mening of overtuiging aan anderen opleggen. Je kunt de TV toch gewoon uitzetten als het je niet bevalt ? Of je programmeert TMF gewoon niet op je TV. Het heeft echt geen hol te maken met opkomen voor je principes.
Deels heb je gelijk bedoel van die gasten die doen alsof ze gangsta's zijn enzo. Maar waarom zou je de vrijheden van weldenkende mensen zoals mij moeten inperken. Ik kan zelf wel kiezen wat goed en slecht is. NIet dat ik ooit kijk naar MTV enzo. Maar er is niets tegen seks op tv. Je moet alleen wel verstand hebben en dat hebben veel van die jonge wannabe gangsters niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
vrijheden? losbandigheden bedoel je.
je ziet toch zelf wel wat het in de samenleving stort.. met deze puur materialistische, ideo combo
de rapper stijl.. en de seks als normaalste zaak van de wereld in jongeren hun hoofden persen
verhoering en normen devolutie.
Fijn...quote:Op woensdag 12 april 2006 06:23 schreef BaajGuardian het volgende:
die figuren zijn ontstaan door de materialistische verwaarlozing van normbesef door deze media
je moest eens weten hoe dicht een muziek medium realiteitsvorming beinvloed.
net als vroeger met de top40, dat beinvloede de jeugd net zo hard.
dit is onverantwoord en kan me helemaal vinden in de mening van de christenen inzake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |