weer zo een kutgelovige zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck jullie kutjongeren
met jullie hersendode kattengejank commercieel uitgebuitte materialistische verkrachting van alles wat nog normen Had KLOTETMF/MTV
iddquote:Op woensdag 12 april 2006 04:25 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck jullie kutjongeren
met jullie hersendode kattengejank commercieel uitgebuitte materialistische verkrachting van alles wat nog normen Had KLOTETMF/MTV
mijn oma woonde in urk, best gezellig daar.. mooie boten ookquote:Op woensdag 12 april 2006 04:26 schreef Entonie het volgende:
[..]
weer zo een kutgelovige zeker
ga naar Urk
Ben het geheel eens met Gelly. Zet het uit als het je stoort verpest een ander zijn vrijheden nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, men wil hun mening of overtuiging aan anderen opleggen. Je kunt de TV toch gewoon uitzetten als het je niet bevalt ? Of je programmeert TMF gewoon niet op je TV. Het heeft echt geen hol te maken met opkomen voor je principes.
Deels heb je gelijk bedoel van die gasten die doen alsof ze gangsta's zijn enzo. Maar waarom zou je de vrijheden van weldenkende mensen zoals mij moeten inperken. Ik kan zelf wel kiezen wat goed en slecht is. NIet dat ik ooit kijk naar MTV enzo. Maar er is niets tegen seks op tv. Je moet alleen wel verstand hebben en dat hebben veel van die jonge wannabe gangsters niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
vrijheden? losbandigheden bedoel je.
je ziet toch zelf wel wat het in de samenleving stort.. met deze puur materialistische, ideo combo
de rapper stijl.. en de seks als normaalste zaak van de wereld in jongeren hun hoofden persen
verhoering en normen devolutie.
Fijn...quote:Op woensdag 12 april 2006 06:23 schreef BaajGuardian het volgende:
die figuren zijn ontstaan door de materialistische verwaarlozing van normbesef door deze media
je moest eens weten hoe dicht een muziek medium realiteitsvorming beinvloed.
net als vroeger met de top40, dat beinvloede de jeugd net zo hard.
dit is onverantwoord en kan me helemaal vinden in de mening van de christenen inzake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |