abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32088731
Ja, door je bekkenbodem te trainen waardoor die sterker wordt en je dus niet meer zoveel bewuste druk hoeft te geven...

Als jij heel slap in je armen bent enzo dan is 10 kilo tillen zwaar, ben je sterk dan is het een makkie en sta je er niet eens zo heel erg bij stil, hoef je er minder moeite voor te doen, zo ook daar, het is een spier die je extra aanspant om dat genot te bereiken, is die spier lekker in goede conditie dan hoef je er minder moeite voor te doen, dan pakt deze het wat meer automatisch op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:14:23 #52
131777 NedeRolf
Éen in de hand
pi_32089146
Ik kom ook niet klaar van pijpen alleen. Moet zeker ook wel iets met de handen doen
Is beter, dan 20 in de lucht!
pi_32090712
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:27 schreef strix het volgende:
idem als paladin dus ben niet de enige! Soms snel, soms tijdens de sex, maar meestal rukkend! Duurt vaak een 20 minuten idd
uhr, ik bedoel dus tijdens de sex, als je zelf bezig gaat kan ik mezelf meestal wel redelijk beheersen en controleren.

Vind de buien waarin het langer duurt niet erg, zo merkt zij eens wat meer, maar op een bepaald moment wil je wel eens klaarkomen, zeg maar.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:12:03 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32090741
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:11 schreef paladin het volgende:

[..]

uhr, ik bedoel dus tijdens de sex, als je zelf bezig gaat kan ik mezelf meestal wel redelijk beheersen en controleren.

Vind de buien waarin het langer duurt niet erg, zo merkt zij eens wat meer, maar op een bepaald moment wil je wel eens klaarkomen, zeg maar.
Ja, en daar moet je dus niet aan denken... Als je daaraan gaat beginnen, komt het nooit...

Gewoon driftig doorneuken, en het komt vanzelf
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32091908
Ghehe, loslaten is idd de manier, daar ben ik ook wel achter, op die manier kan ik wel komen als ik in zo een bui zit, maar ik vind het vreemd dat ik geen echte controle heb over de momenten waarop ik in zo een bui zit. Snap niet goed hoe het komt, zeg maar.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_32096057
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef erodome het volgende:
Ja, door je bekkenbodem te trainen waardoor die sterker wordt en je dus niet meer zoveel bewuste druk hoeft te geven...

Als jij heel slap in je armen bent enzo dan is 10 kilo tillen zwaar, ben je sterk dan is het een makkie en sta je er niet eens zo heel erg bij stil, hoef je er minder moeite voor te doen, zo ook daar, het is een spier die je extra aanspant om dat genot te bereiken, is die spier lekker in goede conditie dan hoef je er minder moeite voor te doen, dan pakt deze het wat meer automatisch op.
en hoe train je dat dan?
heb je oefeningen of plaatjes voor me?
me huisarts zegt dat ik me niet moet aanstellen iedereen heeft wel wat maar daar heb ik natuurlijk drie keer niks aan
pi_32096704
Er is een topic over de bekkenbodem, moet je maar even zoeken, daar staat veel van in(kan hem zelf zo snel even niet vinden, dus als iemand de url weet, gaarne!!!).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32101884
Vroeger gebruikte ik het in mijn voordeel, kon zo uren uitstellen. Bepaalde standjes onderbreken, verder met elkaar spelen, dan weer sex en zo door. Mijn huidige vriendin klaagde ( !!) echter over dat het zo lang duurde, dus die krijgt geen voorspel meer. HOPPA D'R IN! *ram*

pi_32103723
erodome bedoelde je deze? De bekkenbodemspier
is voornamelijk ogver vrouwen
pi_32109173
Dat maakt niet uit, manier van trainen is hetzelfde voor man en vrouw...
Je kan als man gewoon dezelfde oefening doen die de vrouw doet, het aanspannen en ontspannen van de bekkenbodem, het is net zo simpel als 1,2,3 zeggen, ik zal alsnog een hele korte uitleg geven dan maar

Als je de volgende keer voor het toilet staat omdat je moet plassen probeer dan eens tijdens het plassen je urine te stoppen, hiervoor moet je een spiergroep aantrekken, dat is je bekkenbodem.
Nu weet je om welke spier het gaat en nu ga je deze bewust aanhalen, je trekt hem zo strak als het gaat en houdt dit heel even vast, dan laat je de spier los en laat hem rustig ontspannen, zet er evt wat druk achter(persen, zachtjes) om totale ontspanning te garanderen, denk erom, ontspanning trainen is net zo belangerijk als kracht trainen, anders krijg je een nare stugge bekkenbodem die je eerder last als plezier bezorgt.

Herhaal dit riedeltje 25 keer, bouw dit langzaam op tot 2 sessie's van 75 keer per dag.
Wees niet te overmoedig in het begin, niemand wil daar spierpijn meemaken

Nog een waarschuwing, tegen vrouwen zeg ik alijd dit kan je alijd en overal doen, voor mannen is dit toch een beetje anders, want het wil nog weleens gebeuren dat er een erectie ontstaat door deze training, even in de gaten houden dus mannen

Waar evt ook nog wel wat te vinden is erover en dan wat meer op de man gericht is in het tantra topic, die vindt je hier: Tantra: explain svp!
pi_32123792
thnx ero
heb de spieren gevonden nu maar trainen
maar ik vind het geen geil gevoel geven en krijg er ook niet echt een erectie van
maarja datw as het doel ook niet heh
hoelang moet ik hiermee doorgaan?
pi_32125165
Een maand of 2 om te beginnen, tegen die tijd moet je wel op 75 keer per serie zitten, dan zijn ze wel op sterkte...
pi_32147179
Misschien ook een idee om voor dat je sex gaat hebben met je vriendin (de 1e keren) of dat nou met haar hand, oraal of echte sex is. Jezelf niet van te voren (al niet een uur, dag 2 dagen) te laten klaarkomen. Denk dat het dan ook sneller gebeurt...althans. Ik ga die proef op de som nemen omdat ik bij vriendinnen moeite had met klaarkomen.
Fingerspitzgefühl
pi_50305920
kick!
En Lesley succes gehad?
"It is only in the country that we can get to know a person or a book."
pi_50318189
best redelijk ja
pi_50320614
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef lesley het volgende:
is er geen middel om "gevoeliger" te worden ?
Hang 'em eens een uurtje in de ammonia.
pi_50329678
Heb het zelf ook,

Maar vind het nou niet bepaald lastig,

in principe kun je zelf inplannen wanneer het komt
pi_50344967
lekkere kick
pi_50431769
Hoe dan Lesley! Met die bekkenoefeningen, en dergelijke?
"It is only in the country that we can get to know a person or a book."
pi_50445660
Ben juist iemand die eerder te snel klaarkomt, maar door ontspanningsoefeningen gaat het wel beter, kan het nu aardig goed controleren. Gelukkig is huidige vriendinnetje ook niet zo van de urenlange sex........
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:07:20 #71
181410 Aantje
Aantjes...........voor de lol
pi_50448959
Ik ben een vrouw, ontspanning en niet willen scoren werkt vaak goed.
Ben je "besneden"kan het zijn dat je minder gevoel hebt............
Niet klaarkomen van pijpen heb ik nog nooit meegemaakt.......eh, zal wel prettig oraal zijn.
Maar het probleem is, dat ik het niet wil, ik vind het niet lekker smaken........!Tja, ik hou ook niet van koekies en chocola dus!

Maar goede sex hoeft toch niet altijd een climax te hebben?
Soms hou je het te lang "in"............dan vaagt het wat weg heb ik van horen zeggen.

enne nou even drie kwartier hoeft voor mij niet, 2o minuten, net leuk, 15 minuten effe snel ook top!
pi_50449085
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Veel mannen zeggen niet te kunnen klaarkomen van pijpen alleen, dus maak je geen zorgen.
ik ben eens 1.5 uur gepijpt door een meisje en kon maar niet komen!
kan me ook nog een meisje herinneren die de volle laag binnen de minuut binnen kreeg...

hangt heel erg af hoe diegene bezig is denk ik
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:19:27 #73
181410 Aantje
pi_50449398
Ja dat denk ik ook, stevige kaken .........1.5 uur, lolly is sneller op!
Had ze een week niet gegeten?
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:30 #74
181410 Aantje
pi_50449721
Maar het werkt niet als je alleen maar aan de sabbel , en knabbel bent, beetje verbale ondersteuning wil ook wel helpen, tip 'jeesis wat is hij groot"en met de handen nog wat gevoelige plekjes beroeren..........net onder het scrotum, af en toe de handen over de borst en de mond beroeren, anus aantippen.........en tussendoor een wijntje drinken.....
Af en toe plagerig stoppen en de dijen beroeren, beetje olie erbij..........nuja, nog even zeggen dat mannen zich niet mogen bewegen( want dan kan je je niet concentreren) en geen geluid mogen maken..........(spannend in een tent op een hele drukke Camping overdag..........)
Heel erg warm......
pi_50449862
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef Aantje het volgende:
Ja dat denk ik ook, stevige kaken .........1.5 uur, lolly is sneller op!
Had ze een week niet gegeten?
ze hield meer van pijpen dan dat iemand haar verwendde.... oke, bewijs maar
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:29:23 #76
181410 Aantje
pi_50454622
Nou Rival.........van verwennen is hier geen sprake geloof ik?
Zij wilde zichzelf bewijzen.
Maar jij had tussentijds ook kunnen zeggen na b.v. 3 kwartier, "lieffie het was heerlijk, nu wil ik jou van dienst zijn", misschien sabbelde ze al 1.5 uur lang door in de hoop dat jij uberhaut iets zou zeggen...............horkerig van jou?
Tja, eh, ik weet niet maar ik hou het voor gezien na een kwartier............tis goed zeg, nou ik effe lol!
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:38:09 #77
181410 Aantje
pi_50455011
haha gelukkig rook je niet! Rival!
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:42:18 #78
181410 Aantje
pi_50455199
maar ik snap het niet helemaal, is toch de ultieme intense beleving van mannen..........jongens, als ze gepijpt worden!?
Niet dus?
Waarschijnlijk als je jezelf er niet helemaal aan over kan geven en het "haantje"wilt zijn?!
Ik weet het niet ik heb niet zo'n ding................
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:01:34 #79
181410 Aantje
pi_50471504
Nou ik zal het nooit weten!!!! gna gna......gewoon maar doen dus.
Nooit op een enkel "ding"na iets gespannen gezien......, kan iets over mij zeggen of over de ontvanger......................
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:16:08 #80
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_50471915
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef passport het volgende:
vraagje: Ik kom alleen klaar als ik mijn bovenbenen erg aanspan. Is dat normaal of is het normaal als je je bovenbenen niet hoeft aan te spannen.

Ben een man trouwens ...
www.sekswoordenboek.nl

heb ik 4 jaar terug wat op gelezen over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')