Het is soms gewoon irritant ... zeker als je wat alcohol ophebt (en het al wat lastiger gaat) en dan ook nog eens moet gaan spannen etc. Vroeg me alleen af of het normaal is, want logisch lijkt het me niet ...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Voor mannen is klaarkomen meestal geen probleem, kunnen ze bij wijze van spreken met twee vingers in hun neus. Alleen voor sommigen gaat het moeilijker.
Wat jij hebt, heeft niet elke jongen, maar het is niet iets waarvoor je je moet schamen of voor naar de dokter toe moet.
wanneer ik sta ga ik meestal door mijn knieen zodat ik ze toch kan aanspannen ... klaarkomen lukt wel, alleen moet ik mijn benen spannen. Dat je lang door kan gaan is waar ... maar dat houdt natuurlijk ook eens een keer op. Als ik lees dat een man binnen 7 minuten klaarkomt ... red ik dat nooit wanneer ik mijn benen niet aanspan ... wanneer ik ruk kan het binnen een minuut ... zonder het aanspannen krijg ik weinig tot geen gevoel, en daar baal ik van ...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:27 schreef electricity het volgende:
voor mij gaat het op die manier ook iets makkelijker. dat heeft wel tot gevolg dat ik veel langer door kan gaan, en dat vinden de dames ook wel prettig. laat het meisje eens bovenop gaan, zodat jij je kunt ontspannen/spannen. op die manier lukt het waarschijnlijk wel beter. misschien kun je het ook trainen door eens staand te rukken ipv liggend/zittend.
En toch is dat de manier om weer gevoel terug te krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef passport het volgende:
zonder het aanspannen krijg ik weinig tot geen gevoel, en daar baal ik van ...
weet ik wat me te doen staat ....quote:Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef euh.. het volgende:
[..]
En toch is dat de manier om weer gevoel terug te krijgen.
(heb er zelf ook last van gehad)
Heb je dat ook als je gepijpt wordt?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef passport het volgende:
vraagje: Ik kom alleen klaar als ik mijn bovenbenen erg aanspan. Is dat normaal of is het normaal als je je bovenbenen niet hoeft aan te spannen.
ben niet zo vaak gepijpt, maar tot nu toe wel ... daarna ga je verder en ben je aan het spannen ...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je gepijpt wordt?
Dan probeer ik juist helemaal te ontspannen anders kom ik veel te snel klaar...
Das meer door het klaarkomen, niet voor het klaarkomen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:01 schreef innovative het volgende:
Vriend spant bovenbenen en buik aan, en balt ook z'n vuisten nog eens. Ook bij exlovers gemerkt dat ze echt altijd strak van de spierspanning staan vlak voordat ze klaarkwamen... Denk dus niet dat het gek is.
Ik KAN alleen maar liggend klaarkomen. Wrom zou je liggend je benen niet kunnen aanspannen? Lukt mij al zeker 16 jaar hartstikke goed hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef LoggedIn het volgende:
zal wel niet normaal zijn, als er ook mensen zijn die liggend rukkenlijkt me lastig aanspannen dan
niet voor mij dusquote:en gezondheidsbevorderende boekje voor vrouwen spreekt door
ik ben net ff gaan liggen, en ik kan het rond mn knieen wel aanspannen, maar dat levert toch weer heel andere spanning op op een andere plek (en het is vermoeiender).. op je knieen en zitten en jezelf dan aan je benen omhoog tillen werkt dan toch veel beterquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik KAN alleen maar liggend klaarkomen. Wrom zou je liggend je benen niet kunnen aanspannen? Lukt mij al zeker 16 jaar hartstikke goed hoor.
denk je?ik denk dat de meeste klaarkomen hoor,mja,ik dus niet...quote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef lesley het volgende:
heel weinig jongens komen klaar van pijpen alleen hoor das nie zo vreemd
Veel mannen zeggen niet te kunnen klaarkomen van pijpen alleen, dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef defensecrasher het volgende:
maar is het abnormaal dat ik niet klaarkom van gepijpt te worden?ik heb nog nooit geneukt dus kan dat niet inschatten of het dan lukt...
Duurde bij mij ook een tijdje hoor... Je moet sowieso een beetje tips geven als ze iets doet wat je lekker vindt, dat ze dat langer volhoudt...quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef defensecrasher het volgende:
maar is het abnormaal dat ik niet klaarkom van gepijpt te worden?ik heb nog nooit geneukt dus kan dat niet inschatten of het dan lukt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |