Vind ik wel, ik open wel een topic.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:46 schreef Chewie het volgende:
Moguh
Is het al weer tijd voor de POL awards?
Ok thnx, wou het ook wel doen maar heb vandaag op mijn werk een beetje weinig tijd voor langere teksten.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik open wel een topic.
De algemene aanpak, is Coheniaans te noemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heeft dat met Cohen dan wel gedogen te maken?
Worden ze ook overal op de juiste manier toegepast ?quote:Overal in Frankrijk gelden dezelfde wetten.
Sociaal/multicultureel moet alles op de schop. Je kunt niet alles onder de mantel der liefde blijven bedekken..quote:Hoe moet het anders?
Wat denk je zelf ? of noem je het liever baldadigheid ?quote:Is dit een geloofskwestie dan?
Doe er ook maar een Joost Tonino award erbij.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef RichardQuest het volgende:
Vind ik wel, ik open wel een topic.
Het is al decennia onrustig in die delen van Parijs. Het is, las ik, vroeger wel erger geweest. Meer een probleem van Parijs dan van Frankrijk of Europa.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:41 schreef Drugshond het volgende:
Gaat wel lekker daar in Frankrijk (Paris), is dit het toekomstbeeld voor Europa ?
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doe er ook maar een Joost Tonino award erbij.
- Die gaat naar DoG -
Wat mij betreft niet, ik tel gewoon het aantal stemmen per persoon per trofee.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet niet voor alle awards een user. Maar dat is vast niet erg?
Donequote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef RichardQuest het volgende:
Wat mij betreft niet, ik tel gewoon het aantal stemmen per persoon per trofee.
Dit soort vragen kun je in dat topic stellen, weet iedereen het meteen
ik was gewoon erg moe, en ik wou veel uitslapenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef Floripas het volgende:
Dat krijg je op zo'n kinderforum.
*plop*
Dat is inderdaad moeilijk vast te stellen in zulke landen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat het mannen zijn?
hoax!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:42 schreef du_ke het volgende:
RTL5.... amerikanen met stralingsvergifting.
Intrum justitia?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik heb drie jaar lang als bijbaantje op een incassoafdeling gewerkt. Het zou je verbazen hoeveel schuld mensen kunnen maken....
Losbandige moraalquote:Op donderdag 3 november 2005 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is inderdaad moeilijk vast te stellen in zulke landen..
Mijn nominatie heb je iigquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef George-Butters het volgende:
inderdaad!
pb was me vorig jaar net voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |