Lijkt me sterk dat de knop stuk is... Andere browser misschien?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef Quara het volgende:
Ik ook!
Hij wil me niet adden(knop stuk?)
nopequote:Op woensdag 2 november 2005 22:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kies eerst voor 'outside US'
Tik daarna alleen de eerste letter in en wacht tot het schema verschijnt. Ga zo verder. Dan werkt je gehucht waarschijnlijk wel.
nou ja.. het dropje vindt ie wel, maar Hilversum niet, dat vinnik stomquote:
Ik meen dat Hilversum officieel een dorp is.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
nou ja.. het dropje vindt ie wel, maar Hilversum niet, dat vinnik stom
klopt jaquote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik meen dat Hilversum officieel een dorp is.
Ik woon niet in Amsterdam nee.quote:
wat er niet eens op staatquote:Op woensdag 2 november 2005 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Wel jammer inderdaad dat zo veel plaatsen het niet doen. Ben ik toch even blij dat ik nu in een stad woon in plaats van dat gekke dorp Hilversum.
Ah... jij bent zo'n "weekend-ganger"....quote:Op woensdag 2 november 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam nee.
Ben er wel elk weekend te vinden
Nooit beweerd dat ik Amsterdammer ben hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ah... jij bent zo'n "weekend-ganger"....
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daarom! Maar stiekem hou ik nog wel van Hilversum.
Jamaaaar! Ik was zo in de veronderstelling.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat ik Amsterdammer ben hoor![]()
Hate to burst your bubble...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jamaaaar! Ik was zo in de veronderstelling.
Gek, bij mij maakte hij er Zaanstad van. Ik heb die in palestine weggehaald, beste mede-Zaankanter.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef bietel het volgende:
Ik sta er nu dubbel in. Had Zaandam ingetoetst en dat herkende dat ding als een dorp in 'palestine'. Kan je die eruit halen?
Wonen we in dezelfde regio R-mon
quote:
Je stond één keer op de kaart, je had slechts meerdere comments geplaatst. Anyway ik heb je twee laatste comments maar verwijderd.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef sararaats het volgende:
Wuustwezel meldt zich
ja sorry, ik sta er 2 keer bij. kan ik dat nog aanpassen?
ja, ik ben een knoeier moest eigenlijk blijven staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Je stond één keer op de kaart, je had slechts meerdere comments geplaatst. Anyway ik heb je twee laatste comments maar verwijderd.
Zal ik je helemaal deleten, dat je het nog een keer invult?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja, ik ben een knoeier moest eigenlijk blijven staan.
is goedquote:Op donderdag 3 november 2005 17:00 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Zal ik je helemaal deleten, dat je het nog een keer invult?
Maximaal inzoomen, ze staan dan een eindje uit elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:51 schreef brighton het volgende:
Sta erbij, alleen staat het vlaggetje van Slarioux voor mijn vlaggetje, zodat ik onvindbaar ben op de kaart
Ik zie het jaquote:Op donderdag 3 november 2005 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik sta er ook bij nu, alleen heb ik een ander plaatje toegevoegd omdat ik hier toch om de have klap mijn avatar verander.
Moet je ook "Not in the US" klikken he... Wil je nog veranderen?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef 907 het volgende:
moest een 5 digit invullen, pakte ie niet, dus ik zette er voor de grap een "0" voor ... check waar ik nu woon
kan dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Moet je ook "Not in the US" klikken he... Wil je nog veranderen?![]()
Veranderen staat gelijk aan ik gooi je eruit en jij komt er weer in.quote:
done, gooi je nu wel de goeie weg?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:27 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Veranderen staat gelijk aan ik gooi je eruit en jij komt er weer in.
niet de eerste in de regioquote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Sta er ook bij, alleen avatar wilde er niet bij ofzo
Zwolle?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef Dead-Doll het volgende:
I'm in!
Heb ik niet nodig voor mijn superdorpquote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef R-Mon het volgende:
Goed verstopt maar toch gevonden: Request a city
Ik wilde net zeggen, anders mocht je wel eens langskomen in Noord.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja dat voerde ik eerst ook in maar Wezep kent 'ie niet..
Wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hmm... Hyperdude Locarno, Ticino (Switzerland)
?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
he ik sta er niet bij.
Waar onder staat den haag dan
En 's Gravenhage staat er ook niet bij.quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef qu63 het volgende:
the hague misschien?
Den Haag word niet erkend door de Amerikanenquote:
kom jij eens naar de SC toequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Den Haag word niet erkend door de Amerikanen
Ik doe niet aan SCquote:
Delft doet ie wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef ook_gek het volgende:
en scheveningen doet het ook niet
Hoe moet ik nou mijn ding doen dan als ze mijn plaats niet eens kennen
Ook lekker weinig Fokkers hieroquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef Renmaestro het volgende:
Toegevoegd. Tot nu toe woont er nog niemand in mijn nabije omgeving.
Hier nietquote:
is al opgelostquote:
idd, slaat nergens op.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:46 schreef Alchemila het volgende:
Hengelo is onbekend.. Heb alles geprobeerd: met en zonder de toevoeging ov of overijssel, alleen de eerste letter intikken maar ik krijg geen schema..
Het is niet eerlijk!
Ja maar Wezep kent ie niet!quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moehahahaha.
En jij woont toch niet in Zwolle. [afbeelding]
ik heb mezelf toegevoegd, maar ik zit op dezelfde locatie als jij (gorinchem)... maar ik vind mezelf nietquote:
Je staat niet in de lijst (iig niet onder Xcalibur), zeker weten dat het aanmelden gelukt is?quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ik heb mezelf toegevoegd, maar ik zit op dezelfde locatie als jij (gorinchem)... maar ik vind mezelf nietzit ik achter jou ofzo?
ikkuhquote:
Scheveningenquote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef mschol het volgende:
den haag kent ie niet
's-Gravenhage kent ie niet...
The hague kent ie niet
ik heb echt niet meer aliassen
matige site...
gekke amerikanen..quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij ziet de site Den Haag wel als Schevingen![]()
Wtf is Wezep dan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja maar Wezep kent ie niet!
emmeloord heeft dr dus 25000 ongeveer. ik vind t niet eerlijk!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Ewaldus het volgende:
Hij kent zelfs zuidhornen dat heeft 8000 inwoners:')
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:38 schreef Bravebart het volgende:
Naja Hengelo kent ie nie, dus heb ik maar Enschede ingevuld![]()
Kan je het in een andere browser proberen?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef miki het volgende:
Hij add me niet!
Zelfs Wierden kent die in Overijssel, veel grotere stad dan Hengelo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:38 schreef Bravebart het volgende:
Naja Hengelo kent ie nie, dus heb ik maar Enschede ingevuld![]()
Request a cityquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef snotje het volgende:
Hij kent Peize niet
Daarvoor bestaat nouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef classpc het volgende:
Is dit niet iets wat leuk zou zijn als add-on voor FOK?
Dat je gewoon van elke user (die dat toestaat) kunt zien waar die gene woont.
Jawel toch... R-Mon Zaanstad, Noord-Holland (Netherlands)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef Steve-O het volgende:
Zaanstad
ff toevoegen .
HIj vind zaanstad niet
Bedankt voor de kick van 8 maandenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Ravii het volgende:
Kan ik dat ding niet slepen ofso? want zo klopt die niet!
ze = zn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |