Ik wilde net zeggen, anders mocht je wel eens langskomen in Noord.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja dat voerde ik eerst ook in maar Wezep kent 'ie niet..
Wat is daar mee dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hmm... Hyperdude Locarno, Ticino (Switzerland)
?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
he ik sta er niet bij.
Waar onder staat den haag dan
En 's Gravenhage staat er ook niet bij.quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef qu63 het volgende:
the hague misschien?
Den Haag word niet erkend door de Amerikanenquote:
kom jij eens naar de SC toequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Den Haag word niet erkend door de Amerikanen
Ik doe niet aan SCquote:
Delft doet ie wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef ook_gek het volgende:
en scheveningen doet het ook niet
Hoe moet ik nou mijn ding doen dan als ze mijn plaats niet eens kennen
Ook lekker weinig Fokkers hieroquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:04 schreef Renmaestro het volgende:
Toegevoegd. Tot nu toe woont er nog niemand in mijn nabije omgeving.
Hier nietquote:
is al opgelostquote:
idd, slaat nergens op.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:46 schreef Alchemila het volgende:
Hengelo is onbekend.. Heb alles geprobeerd: met en zonder de toevoeging ov of overijssel, alleen de eerste letter intikken maar ik krijg geen schema..
Het is niet eerlijk!
Ja maar Wezep kent ie niet!quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moehahahaha.
En jij woont toch niet in Zwolle. [afbeelding]
ik heb mezelf toegevoegd, maar ik zit op dezelfde locatie als jij (gorinchem)... maar ik vind mezelf nietquote:
Je staat niet in de lijst (iig niet onder Xcalibur), zeker weten dat het aanmelden gelukt is?quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ik heb mezelf toegevoegd, maar ik zit op dezelfde locatie als jij (gorinchem)... maar ik vind mezelf nietzit ik achter jou ofzo?
ikkuhquote:
Scheveningenquote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef mschol het volgende:
den haag kent ie niet
's-Gravenhage kent ie niet...
The hague kent ie niet
ik heb echt niet meer aliassen
matige site...
gekke amerikanen..quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij ziet de site Den Haag wel als Schevingen![]()
Wtf is Wezep dan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja maar Wezep kent ie niet!
emmeloord heeft dr dus 25000 ongeveer. ik vind t niet eerlijk!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Ewaldus het volgende:
Hij kent zelfs zuidhornen dat heeft 8000 inwoners:')
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:38 schreef Bravebart het volgende:
Naja Hengelo kent ie nie, dus heb ik maar Enschede ingevuld![]()
Kan je het in een andere browser proberen?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef miki het volgende:
Hij add me niet!
Zelfs Wierden kent die in Overijssel, veel grotere stad dan Hengelo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:38 schreef Bravebart het volgende:
Naja Hengelo kent ie nie, dus heb ik maar Enschede ingevuld![]()
Request a cityquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef snotje het volgende:
Hij kent Peize niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |