Allebeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
bedoel je browsen of online gamen?
Na lang zoeken heb ik er eentje kunnen vinden, een half dode. Maar die pixels zijn zo klein dat je er toch nauwelijks iets van merkt... En ik wilde eigenlijk nog ff wachten met het kopen van een psp, maar deze was goedkoop en dichtbij dus toch maar gehaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef gamecube_master het volgende:
er is dacht ik wel een manier, maar die was dacht ik niet helemaal veilig...
Ik weet ook niet meer hoe ze dat deden.
Trouwens niet duur, die PSP...Hoeveel dooie pixels heb je?
Gelukkig kun je meerdere Wifi-instellingen opslaan in je PSP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de pagina hiervoor bijvoorbeeld. MAC adressen, IP adressen, dat soort shit. Als je dat allemaal moet instellen kun je niet ff snel online toch? Je zit immers niet altijd bij dezelfde locatie met je PSP?
Ik snap er werkelijk geen hol van, maar als het altijd automatisch kan prima![]()
bij mij niet dus, kon geen ip adres verkrijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat gaat over beveiligde netwerken. Dan moet je vaak nog een sleutel opgeven om erop te komen.
Maar op publieke gratis hotspots, zou automatische configuratie gewoon moeten werken.
Je hebt gewoon een jaar garantie. Voor zover ik weet zou je geen problemen moeten ondervinden!quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef User_Name het volgende:
Effe een vraagje..
Heb m'n psp 2 maanden geleden gekocht maar wil hem nu toch maar terugsturen naar Sony omdat ik 6 dode pixels heb en veel stof onder het scherm..
Kan ik dat nu nog doen zonder problemen? Ik weet dat je 6 maanden garantie hebt alleen ik heb al verhalen gehoord zo hier en daar dat ze moesten bijbetalen.
Ook heb ik mijn psp al geregistreerd voor Netwerk Gaming en daarvan al een nick en wachtwoord ontvangen... Zorgt dit voor problemen?
WTFquote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef MMaRsu het volgende:
Nee alleen via ad-hoc, dat is zeg maar LAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |